Zadejte hledaný výraz...

Wedos taky máte problémy s podporou?

Radek Orst
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 2. 2015 16:21:45
Zdravím taky máte problémy s podporou Wedosu a uvazujete o přesunu jinam ?? Jeden web mi napadl vir tak mi viply hosting ale i potom co byl cely web vymazan aby se nahral a zprovoznil znova nejsou ho schopny ani za cely den pustit hosting na podpore jen porad slibuji jak se ma nekdo ozvat ze tam na to nema nikdo pravomoce...............po pravde pak nechapu k cemu tam ta slavná podpora online je
4. 2. 2015 16:21:45
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088425
josefkozmin
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 2. 2015 16:43:30
Wedoa má jednu z nejlepších podpor jakou znám :)
4. 2. 2015 16:43:30
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088424
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
4. 2. 2015 16:43:42
Kdyz budes hledat, najdes tady takovych stiznosti a vlaken nekolik, mozna desitky.
Udelej to jako ja, jdi jinam. Nabidek je nastesti dost. Ja si taky loni v lete rekl, ze uz se s nimi dal rozcilovat nebudu. Vypadky, na podpore nevi nic a potom ty slavne kompenzace porad dokola. Chci, aby mi webhosting sel ve dne v noci. Ne, abych k nefunkcnimu hostingu dostal omluvou dalsi nefunkcni...
Pod Gigaserverm mi bezi cca 40 webu a problem vinou hostingu tedy nemam ani na jednom. Podpora super, resi pozadavky rychle.
4. 2. 2015 16:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088423
MACOMEDIA
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 2. 2015 17:15:48
Napsal Radek Orst;1164854
Zdravím taky máte problémy s podporou Wedosu a uvazujete o přesunu jinam ?? Jeden web mi napadl vir tak mi viply hosting ale i potom co byl cely web vymazan aby se nahral a zprovoznil znova nejsou ho schopny ani za cely den pustit hosting na podpore jen porad slibuji jak se ma nekdo ozvat ze tam na to nema nikdo pravomoce...............po pravde pak nechapu k cemu tam ta slavná podpora online je
Mám tam cirka 20 webů a žádný problém nikdy nebyl. A to myslím jak s podporou tak s hostingem.
4. 2. 2015 17:15:48
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088422
team Pressy
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 2. 2015 17:16:09
vlastní zahraniční VPS
4. 2. 2015 17:16:09
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088421
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 2. 2015 17:23:46
Moja skúsenosť s Wedosom je podpora je neochotná a alibistická. Opakovaná skúsenosť.
4. 2. 2015 17:23:46
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088420
Nemám problémy, protože jsem od Wedosu odešel k Savaně :)
4. 2. 2015 17:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088419
Pokud si myslíte, že Vám podpora nepomohla, tak v kontaktech najdete jak si stěžovat. Každý podnět řešíme.
Co je náplní podpory u webhostingu najdete zde:
Webhosting - zákaznická podpora - hosting WEDOS
Některé věci podpora nedělá nebo je nedělá přímo ten člověk, který je třeba na chatu. Jsme firma, kde nás pracuje přes 20 a každý dělá určité věci a každý má určité kompetence a tak skutečně některé věci je nutné předat kolegovi, který má třeba příslušná oprávnění.
Podle Vašeho jména nelze dohledat o jaký web by se mělo jednat. Aktuálně má naše podpora 7 nevyřízených žádostí starších, než 1 hodina (a to jen za dnešní den vyřídili kolegové přes 700 mailů a téměř 200 chatů). Napište přes PM o jaký web se jedná, případně z jakého mailu jste nás kontaktoval a my to dohledáme.
V poslední době neřešíme ani technické problémy a ani žádné problémy s podporou. Jsme v dostatečně silném počtu a řešíme vše obratem (viz. výše uvedené počty mailů a chatů na podpoře). V poslední době naopak sami zákazníci píší poděkování o tom, jak jim někdo u nás ochotně pomohl. Hlavně pomáháme i s CMS (věnují se tomu 2 lidé) a to je velká pomoc nad rámec podpory. To, že zákazníci sami od sebe děkují není zcela běžné, protože většinou to berou jako samozřejmost.
4. 2. 2015 17:46:30
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088418
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
4. 2. 2015 17:47:31
Podpora od wedosu reaguje rychle a klidně, vyřešil jsem tam vždy co jsem potreboval a to i ve 2h. ráno. U jiných bych to nevyřešil prot.v tu dobu by už podpora spala.
4. 2. 2015 17:47:31
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088417
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
4. 2. 2015 17:48:58
Napsal WEDOS;1164899
Pokud si myslíte, že Vám podpora nepomohla, tak v kontaktech najdete jak si stěžovat. Každý podnět řešíme.
No, já poslal přes tenhle formulář stížnost vedení cca před měsícem a dodnes se mi nikdo neozval.
4. 2. 2015 17:48:58
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088416
tomas505
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
4. 2. 2015 17:49:50
Já mám teda jen dobré zkušenosti a to jsem řešil opravdu mnoho věcí, některé i nad rámec podmínek a vždy mi rychle pomohli a vyhověli. Za 3 roky jsem měl tři menší výpadky (z toho jeden nebo dva ddos) ne delší než hodinu, 3x jako kompenzaci měsíc provozu zadarmo.
U Savany jsem si jednou něco zjišťoval na chatu, technik odpovídal po deseti minutách a to ještě neúplně a zmatečně, takže bych tam asi nic víc řešit na chatu nechtěl. Neříkám, že jsou špatní po technické stránce.
4. 2. 2015 17:49:50
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088415
Napsal ramix;1164902
No, já poslal stížnost vedení cca před měsícem a dodnes se mi nikdo neozval.
Vedení = omezený počet lidí a je nutné počítat s dovolenou nebo jinou (třeba zdravotní) komplikací (což zrovna v posledním měsíci je více než aktuální). Pokud jsou věci urgentní, tak se řeší okamžitě nebo se to předá někomu jinému a ten sjedná nápravu. Pokud je to skutečně zpráva, kterou musí řešit vedení, tak se musí počkat. Na každou zprávu však přijde odpověď.
4. 2. 2015 17:52:37
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088414
ThoR
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
4. 2. 2015 17:55:42
Nikdy jsem neměl problém vždy mi pomohli, někdy trvá déle ale to není nic neobyčejného mohu porovnat s Active24 např. a určitě se dříve dostanu na wedos linku nez na active
4. 2. 2015 17:55:42
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088413
Radek Orst
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 2. 2015 19:20:15
Napsal WEDOS;1164906
Vedení = omezený počet lidí a je nutné počítat s dovolenou nebo jinou (třeba zdravotní) komplikací (což zrovna v posledním měsíci je více než aktuální). Pokud jsou věci urgentní, tak se řeší okamžitě nebo se to předá někomu jinému a ten sjedná nápravu. Pokud je to skutečně zpráva, kterou musí řešit vedení, tak se musí počkat. Na každou zprávu však přijde odpověď.
no uz to s nich leze ze to neni zas tak horky s tim vyrizenim teprve az kdyz jsme je odpoledne bombardoval ze se stale nikdo neozval ta pak nekdo napsal a web mi pustil kdyz bych je neotravoval znova tak se toho nedockam
4. 2. 2015 19:20:15
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088412
vikox
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 2. 2015 20:04:53
Napsal WEDOS;1164899
Pokud si myslíte, že Vám podpora nepomohla, tak v kontaktech najdete jak si stěžovat. Každý podnět řešíme.
Co je náplní podpory u webhostingu najdete zde:
Webhosting - zákaznická podpora - hosting WEDOS
Některé věci podpora nedělá nebo je nedělá přímo ten člověk, který je třeba na chatu. Jsme firma, kde nás pracuje přes 20 a každý dělá určité věci a každý má určité kompetence a tak skutečně některé věci je nutné předat kolegovi, který má třeba příslušná oprávnění.
Podle Vašeho jména nelze dohledat o jaký web by se mělo jednat. Aktuálně má naše podpora 7 nevyřízených žádostí starších, než 1 hodina (a to jen za dnešní den vyřídili kolegové přes 700 mailů a téměř 200 chatů). Napište přes PM o jaký web se jedná, případně z jakého mailu jste nás kontaktoval a my to dohledáme.
V poslední době neřešíme ani technické problémy a ani žádné problémy s podporou. Jsme v dostatečně silném počtu a řešíme vše obratem (viz. výše uvedené počty mailů a chatů na podpoře). V poslední době naopak sami zákazníci píší poděkování o tom, jak jim někdo u nás ochotně pomohl. Hlavně pomáháme i s CMS (věnují se tomu 2 lidé) a to je velká pomoc nad rámec podpory. To, že zákazníci sami od sebe děkují není zcela běžné, protože většinou to berou jako samozřejmost.
Vidím, že ti Pepku už otrnulo :D a rozjíždíš si o5 svoje pr žvásty
celkem mi to chybělo
diky
btw.
podpora za nic nemůže (ta je jak prodavačky v Kauflandu)
4. 2. 2015 20:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/wedos-taky-mate-problemy-s-podporou/#reply1088411
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit