Zadejte hledaný výraz...

Vracení poštovného

Michal Tuláček
verified
rating uzivatele
9. 10. 2011 02:05:42
Napsal dave67;709913
To je výsměch. Takže já můžu za to, že si zákazník vybere zboží, který se mu nelíbí ? OMFG.
Pokud vynechame vycuranky, ktere nikdo stejne neovlivni, pak ano. Pokud clovek danou vec opravdu chce koupit, koupi, zaplati a prevezme, pak jediny duvod pro odstoupeni, ktery me napada (po vylouceni vycuranku) je zavadejici obrazek nebo neodpovidajici popis produktu, tedy urcujici veci, ktere bych na prodejne vyresil doptanim se/obhlednutim, ci v pripade obleceni, ktere nesedi, prostym vyzkousenim v kabince. Napada vas jiny duvod, proc jinak danou vec clovek vrati?
9. 10. 2011 02:05:42
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/9#reply683544
Amenity
verified
rating uzivatele
10. 10. 2011 10:44:19
Nikdy jsem tu službu nevyužila, tak netuším, jak by se to dalo počítat a jak by to bylo bráno po "právní stránce", ale Česká pošta má při podání online (ale asi i jinak) možnost "nápočet ceny služby", což funguje tak, že k tomu, co tam zadáte, se připočítá přesná cena poštovného a zřejmě to prostě vybere při dodání balíku. Takže vlastně obchodník s tím nemá nic společného, ne? Tudíž by dal pouze fakturu na zboží, které v tom balíku posílá a o zbytek se vlastně postará ČP. Nebylo by toto řešení?
Otázkou je, jestli by to ti chytrolíni nenapadli s tím, že pošlou jakýsi doklad o zaplacení poštovného a že ho chtějí také proplatit, protože na to mají nárok, jak říkali na Nově...
10. 10. 2011 10:44:19
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/9#reply683543
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit