Zadejte hledaný výraz...

Vracení poštovného

boogey
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 21:59:10
Napsal dave67;708396
Koupím si navigaci za 1000 + 100 Kč zaplatím za poštovný. Do 14 dnů ji vrátím, za 100 Kč ji pošlu zpět. Měl bych dostat 1000 za zboží, a dál? Stovku za jedno nebo druhý poštovný? Nebo obě? Imho se jedná o to první. Doteď platilo to, že dostanu 1000 za zboží a šlus.
Tak zrovna v tomhle případě nemusíš řešit, kterou tu stovku vrátíš, ne? :)
4. 10. 2011 21:59:10
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683634
Když si necháš zboží poslat PPL za 120 Kč, pak vracíš zboží přes poštu za 78 Kč, tak "proděláváš".
4. 10. 2011 22:00:47
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683633
Skliba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2011 22:01:33
Poštovné za zaslání zboží zpět - tzn. to druhé. Když bude poštovné u prodejce za 60,- a ty za zaslání zboží zpět ve lhůtě 14 dní zaplatíš 200,-, tak dostaneš 200,-. Ale chystají tam nějaká omezení, takže to v tomhle případě asi 200,- nebudou, bo to je podezřelé drahé :-) Néé, já to nechtěla komplikovat, fakt ne! :-) :-)
4. 10. 2011 22:01:33
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683632
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
4. 10. 2011 22:05:43
jojo nejak jsem se do toho zacetl a je tam regulace, ze pokud to posle necim co nepreferujete a je to zbytecne drazsi, tak dostane jen tolik, kolik by stalo to co preferujete (tedy postou by to stalo 120 a pplkem 220 a on to posle pplkem, tak vratite 120...) ale nevim jak presne to bdue fungovat v praxi... takhel jsem to zatim pochopil ja
4. 10. 2011 22:05:43
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683631
dave67
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 22:07:23
Napsal Aleš Jiříček;708406
jojo nejak jsem se do toho zacetl a je tam regulace, ze pokud to posle necim co nepreferujete a je to zbytecne drazsi, tak dostane jen tolik, kolik by stalo to co preferujete (tedy postou by to stalo 120 a pplkem 220 a on to posle pplkem, tak vratite 120...) ale nevim jak presne to bdue fungovat v praxi... takhel jsem to zatim pochopil ja
To bude zas nějakej paskvil. Já posílám bez dobírky za 74 Kč s DPH. Takže víc ani ťuk?:-) Preferuji samozřejme to nejlevnější.
4. 10. 2011 22:07:23
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683630
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
4. 10. 2011 22:08:03
Napsal dave67;708409
To bude zas nějakej paskvil. Já posílám bez dobírky za 74 Kč s DPH. Takže víc ani ťuk?:-)
jde o cenu pro zakaznika, ktery to posila, ne pro tebe :) ty to mas levnejsi protoze delas velke objemy, on to levnejsi mit nebude, musis zaplatit naklady ktere vzunikly jemu, jen by to mel poslat podle tvych preferenci a pokud tak neucini a tim navysi ZNATELNĚ naklady, rozdil ktery preplatil a nemusel mu nemas povinnost vracet :)) samozrejme to tak byt nemusi, ale urcite jsem to tak pochopil
4. 10. 2011 22:08:03
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683629
Skliba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2011 22:08:43
Kdepak dave, žádný speciální kurýr s dodáním do 1h ani letecká doprava zásilky z Ostravy do Prahy se bohužel nekoná :)
4. 10. 2011 22:08:43
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683628
boogey
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 22:21:34
A jak to vůbec bude fungovat? Mám mu to vracet vždy nebo jen když požádá, resp. doloží cenu poslání? Někdo to může posílat z firmy hromadně (placeno převodem) a tam neuvidím na nálepce kolik to stálo.
4. 10. 2011 22:21:34
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683627
dave67
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 22:21:46
A co tohle: "Prodávající vám nesmí poskytnutí služby odmítnout jen z toho důvodu, že žijete v jiné zemi EU." s dodatkem "Pokud však objektivní důvody k odmítnutí existují, prodejce má právo službu neposkytnout." ? Objektivní důvod asi nebude to, že do zahraničí prostě neposílám:-x Který pako tohle vymýšlí... A my je ještě platíme...
4. 10. 2011 22:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683626
Skliba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2011 22:25:33
Kluci, je ještě moře času, než to bude platit, až se to bude blížit, tak se na nás ze všech stran vyrojí manuály, nebojte :)
4. 10. 2011 22:25:33
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683625
dave67
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 22:30:51
Tak ono nejde o těch pár korun, ale o ty nesmysly, co chcou zavést. Co to je za právo? Z jakýho důvodu bych měl platit za to, že se zákazníkovi zboží nelíbí, i když je vše v pořádku? Kde to sme... Jo, v EU:)
EDIT: http://ekonomika.idnes.cz/internetove-obchody-musi-vracet-zakaznikum-i-postovne-pi2-/ekonomika.aspx?c=A111004_212046_ekonomika_hv
" Zákazníkům ale stále zůstává povinnost zaplatit poštovné za odeslání zásilky zpátky prodejci."
4. 10. 2011 22:30:51
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683624
boogey
verified
rating uzivatele
4. 10. 2011 23:07:17
Napsal dave67;708423
A co tohle: "Prodávající vám nesmí poskytnutí služby odmítnout jen z toho důvodu, že žijete v jiné zemi EU." s dodatkem "Pokud však objektivní důvody k odmítnutí existují, prodejce má právo službu neposkytnout." ? Objektivní důvod asi nebude to, že do zahraničí prostě neposílám:-x Který pako tohle vymýšlí... A my je ještě platíme...
Nemám smlouvu s dopravcem, nemám účetní, co to umí účtovat, nehodlám platit zaměstnance, co se bude učit zákony zěmě příjemce (Řím I) kvůli jedný objednávce, ... něco z toho jako objektivní důvod vyjít musí. Nejvíc kdyžtak sázím na to první. Je to fakt opruz, jak nám do toho kecaj, ale aby kecali do podnikání v odvětvích, kde není možný vybudovat zdravou konkurenci (operátoři, ...), to ne.
4. 10. 2011 23:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683623
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
5. 10. 2011 07:01:46
Mě nejvíc vadí, že novinky a jim podbní už to prezentují jako hotovou věc. Přitom to vyjde v platnost někdy v roce 2013.
A ještě by mě zajímalo, jak se to dá do nákladů, když doklad o poslání bude mít zákazník?
5. 10. 2011 07:01:46
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683622
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
5. 10. 2011 07:10:05
A co tohle přímo od zdroje?
http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/online-shopping/returning-unwanted-goods/index_cs.htm?profile=0
"Prodejce vám musí vrátit peníze do 30 dní. V této částce musí být zahrnuty i náklady na přepravu, které jste při nákupu zaplatili."
"Ačkoli máte právo na vrácení peněz, budete muset zboží koupené na internetu poslat zpět prodejci na vlastní náklady."
5. 10. 2011 07:10:05
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683621
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 10. 2011 08:34:04
Napsal Keert;708493
A co tohle přímo od zdroje?
http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/online-shopping/returning-unwanted-goods/index_cs.htm?profile=0
No zrovna tenhle zdroj uvádí že lhůta pro vrácení zboží je 7 dní.
5. 10. 2011 08:34:04
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho/strana/3#reply683620
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit