Zadejte hledaný výraz...

Vrácení poštovného zákaznici

R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 18:21:49
Zdravím e-shopaře.
Chtěl bych se poradit, zda pokud máme hranici 1500 pro poštovné zdarma a zákaznice zakoupí dvoje plavky v hodnotě přes 2tis a poté nám vrátí jedny v poloviční hodnotě, zda máme právo jí naúčtovat poštovné.
Poštovné jsme paní naúčtovali a tam dnes napsala x e-mailů, že se obrátí na ČOI a samozřejmě to rozmázla i na heureku.
Pokud je toto legální cesta, mělo by to být i v OP nebo je to logický krok, který nikde nemusí být uveden?
Díky za rady
6. 7. 2015 18:21:49
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123824
Docela prasárna, na zákaznících ti asi nezálež, co?
6. 7. 2015 18:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123823
Stanislav Krása
verified
rating uzivatele
6. 7. 2015 18:36:37
Asi se také ptám, jestli vám to za tu případnou ČOIku a negativní recenzi na Heuréce stoji. Kolik stojí poštovné? 59,- Kč? A marže na těch plavkách? 500,- Kč?
6. 7. 2015 18:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123822
Je pro vas to postovne takovy naklad, ze se oplati se tim vubec zaobirat?
6. 7. 2015 18:38:09
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123821
SPAMIKY
verified
rating uzivatele
6. 7. 2015 18:38:34
tady ale nejde o marži ale o nesolidnost zákaznice.
6. 7. 2015 18:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123820
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 18:43:21
Prasárna?
A když si někdo veme zboží za 1500 a vrátí vše a nechá si věc za 20 Kč, tak mu poděkujete?
MK: poštovné není takový náklad spíše se jedná o princip.
6. 7. 2015 18:43:21
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123819
Stanislav Krása
verified
rating uzivatele
6. 7. 2015 18:53:36
Napsal proseco;1207301
Prasárna?
A když si někdo veme zboží za 1500 a vrátí vše a nechá si věc za 20 Kč, tak mu poděkujete?
MK: poštovné není takový náklad spíše se jedná o princip.
Jenže jako podnikatel a zvláště jako eshopista nemůžete přeci pracovat s "principy" ale se statistikou. Je jen na Vás, abyste si zanalyzoval v jakém rozsahu a z jakého důvodu se vám zboží vrací a následně s tím buď pracoval (tj. snažit se procento vratek snižovat).
Zkrátka nešikanovat zákazníky. Já sice vím, že někteří zákazníci jsou opravdoví prevíti, ale je nutné si spočítat, zda Vás určitá tvrdohlavost podnikatele a "principy" nevyjdou přecijenom dráž než poštovné :)
6. 7. 2015 18:53:36
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123818
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 7. 2015 18:59:31
Tak já nevím, co je „legální cesta“, nebo není, ale docela by mě zajímalo, když ti to nějaký právník tady posvětí, tak to poštovné příště naúčtuješ zase?
6. 7. 2015 18:59:31
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123817
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 19:08:30
Pokud zákazník vrací vše nebo jen něco a již platil poštovné, pak vždy vracíme celou částku. Pokud má účetní i reklamační již zažitý postup, pak jsou statistiky k ničemu.
Fido: samozřejmě, hodnota nákupu musí být 1500 aby měl zákazník dopravu zcela zdarma
6. 7. 2015 19:08:30
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123816
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 7. 2015 19:39:00
Napsal proseco;1207308
Pokud zákazník vrací vše nebo jen něco a již platil poštovné, pak vždy vracíme celou částku. Pokud má účetní i reklamační již zažitý postup, pak jsou statistiky k ničemu.
Fido: samozřejmě, hodnota nákupu musí být 1500 aby měl zákazník dopravu zcela zdarma
Aha. No mi se nezdá, že by někdo objednal schválně plavky navíc jenom proto, aby měl poštovné zdarma. Čili když je pak vrátí a ty jim naúčtuješ poštovné, rozumím tomu, že je to naštve. A nejsem eshopář, ale tipuju, že náklady na získání zákazníka jsou obvykle větší, než je to poštovné, čili asi bych neriskoval, že o něj takhle příjdu.
6. 7. 2015 19:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123815
V kazdem pripade vim, kde radeji nenakupovat. Vraceni zbozi u obleceni je prece bezna vec. Princip je neprijit o zakaznika. Samozrejme ne za kazdou cenu, ale zrovna tohle se mi zda dost zbytecne. Ale asi je to obecny problem viz recenze na Heurece
6. 7. 2015 19:41:49
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123814
Venturi
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
6. 7. 2015 19:58:30
Napsal Michal Kubíček;1207316
V kazdem pripade vim, kde radeji nenakupovat. Vraceni zbozi u obleceni je prece bezna vec. Princip je neprijit o zakaznika. Samozrejme ne za kazdou cenu, ale zrovna tohle se mi zda dost zbytecne. Ale asi je to obecny problem http://obchody.heureka.cz/intimia-cz/recenze/
koukám že dle hodnocení máte problemy s komunikací, no pak se nedivte, že lide začnou kupovat i blbé hadry z číny :-)
PS: na princip se vykašli, nesmiš to brat osobně je to jen byznys :-)
6. 7. 2015 19:58:30
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123813
Riedl
verified
rating uzivatele
6. 7. 2015 20:28:40
Napsal Michal Kubíček;1207316
V kazdem pripade vim, kde radeji nenakupovat. Vraceni zbozi u obleceni je prece bezna vec. Princip je neprijit o zakaznika. Samozrejme ne za kazdou cenu, ale zrovna tohle se mi zda dost zbytecne. Ale asi je to obecny problem http://obchody.heureka.cz/intimia-cz/recenze/
po kliknutí na ten odkaz s recenzemi na Heuréce se mi udělalo zle.. ten klientský support, který na to odpovídá bych okamžitě vyházel!
6. 7. 2015 20:28:40
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123812
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 20:35:57
Venturi: to je o zaměstnancích. Ikdyž jim x krát vysvětlíš, že se buď po pracovní době mají zákazníkovi omluvit, že je po práci a aby zavolali druhý den a nebo telefon již nebrali a oni ho stejně vemou a zákazníkovi řeknou, že už je po práci, tak s tím člověk nic neudělá. To by musel člověk dělat vše sám a to už nejde :-)
---------- Příspěvek doplněn 06.07.2015 v 20:37 ----------
Napsal Riedl;1207325
po kliknutí na ten odkaz s recenzemi na Heuréce se mi udělalo zle.. ten klientský support, který na to odpovídá bych okamžitě vyházel!
Jj už se stalo
6. 7. 2015 20:35:57
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123811
Nejenom to, take bych se zamyslel nad zmenou pasky. Kdyz vam kazdy treti napise, ze se mu nelibi paska s uvedenim erotickeho obchodu, osobne bych to bral za docela podstatnou namitku a za odpoved, ze je to zakaznikova chyba, ze si nenapsal o diskretni baleni (kdyz si objednavam trenky, ani mne nenapadne, ze na pasce bude neco o erotice, takze logicky nezadam o diskretni baleni), bych byl logicky rozladeny...
6. 7. 2015 20:39:04
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici#reply1123810
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit