Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vrácení poštovného zákaznici

R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 20:42:39
Napsal Riedl;1207325
po kliknutí na ten odkaz s recenzemi na Heuréce se mi udělalo zle.. ten klientský support, který na to odpovídá bych okamžitě vyházel!
JJ již se stalo
---------- Příspěvek doplněn 06.07.2015 v 20:44 ----------
Napsal Michal Kubíček;1207329
Nejenom to, take bych se zamyslel nad zmenou pasky. Kdyz vam kazdy treti napise, ze se mu nelibi paska s uvedenim erotickeho obchodu, osobne bych to bral za docela podstatnou namitku a za odpoved, ze je to zakaznikova chyba, ze si nenapsal o diskretni baleni (kdyz si objednavam trenky, ani mne nenapadne, ze na pasce bude neco o erotice, takze logicky nezadam o diskretni baleni), bych byl logicky rozladeny...
To se již vyřešilo, museli sme dodělat celou zásobu pásek. Pokud by jste viděl foto pásky, určitě by vás to tak nepobouřilo
---------- Příspěvek doplněn 06.07.2015 v 20:52 ----------
Napsal Venturi;1207320
koukám že dle hodnocení máte problemy s komunikací, no pak se nedivte, že lide začnou kupovat i blbé hadry z číny :-)
PS: na princip se vykašli, nesmiš to brat osobně je to jen byznys :-)
Když zaměstnancům X krát řekneš, že pokud už telefon zvednou po pracovní době, aby se buď omluvili, že je již po pracovní době a aby zákazník zavolal druhý den a nebo když už to zvedli, aby jejich dotaz/problem vyřešili a pak volá zákaznice a brigádník to veme a řekne jí hned že je po pracovní době, tak to pak člověk mlátí hlavou do stolu, když si to pak přečtu
6. 7. 2015 20:42:39
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123809
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 7. 2015 21:15:02
Napsal proseco;1207294
Zdravím e-shopaře.
Chtěl bych se poradit, zda pokud máme hranici 1500 pro poštovné zdarma a zákaznice zakoupí dvoje plavky v hodnotě přes 2tis a poté nám vrátí jedny v poloviční hodnotě, zda máme právo jí naúčtovat poštovné.
Poštovné jsme paní naúčtovali a tam dnes napsala x e-mailů, že se obrátí na ČOI a samozřejmě to rozmázla i na heureku.
Pokud je toto legální cesta, mělo by to být i v OP nebo je to logický krok, který nikde nemusí být uveden?
Díky za rady
Napíš to tam, kde máš uvedenú možnosť vrátenia časti objednávky alebo kde ponúkaš poštovné zdarma. Ak je len banner "poštovné zdarma pri objednávke nad 1500 Kč", nič neporušila. Objednala nad 1500 Kč a potom časť zrušila. Ale objednávka bola nad 1500 Kč. Osobne by ma ale takýto krok v eshope dosť zarazil a bolo by to naposledy, čo by som tam nakúpil.
6. 7. 2015 21:15:02
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123808
meter21
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 7. 2015 21:33:07
No čo mňa dostalo tak to je zverejnenie mena zákazníka v odpovedi na recenziu na heureke a to zvlášť v prípade že ide o obchod kde sa predáva aj erotické prádlo :-(
screen
6. 7. 2015 21:33:07
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123807
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 21:33:58
OK zamyslíme se nad tím
---------- Příspěvek doplněn 06.07.2015 v 21:41 ----------
Napsal meter21;1207341
No čo mňa dostalo tak to je zverejnenie mena zákazníka v odpovedi na recenziu na heureke a to zvlášť v prípade že ide o obchod kde sa predáva aj erotické prádlo :-(
screen
To sem kolegovi, taky vynadal a ikdyž po těch emailech co paní psala, se mu ani nedivím. Ale jak sem psal již dříve, od dneška také u nás skončil
6. 7. 2015 21:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123806
meter21
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 7. 2015 21:47:17
Mimochodom to sa plavky môžu vracať ? som si myslel že to spadá do rovnakej kategórie ako spodne prádlo a z hygienických dôvodov sa nedá vrátiť.
6. 7. 2015 21:47:17
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123805
Spodni pradlo se neda vracet? Mam pocit ze ten vyklad se dost zobecnuje
6. 7. 2015 21:52:10
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123804
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 22:12:05
Ano celý sortiment lze vrátit, např. na plavkách ale musí být ochranné nálepky kvůli hygieně.
6. 7. 2015 22:12:05
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123803
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 7. 2015 22:56:07
Napsal proseco;1207294
Chtěl bych se poradit, zda pokud máme hranici 1500 pro poštovné zdarma a zákaznice zakoupí dvoje plavky v hodnotě přes 2tis a poté nám vrátí jedny v poloviční hodnotě, zda máme právo jí naúčtovat poštovné.
Poštovné jsme paní naúčtovali a tam dnes napsala x e-mailů, že se obrátí na ČOI a samozřejmě to rozmázla i na heureku.
Pokud je toto legální cesta, mělo by to být i v OP nebo je to logický krok, který nikde nemusí být uveden?
Jako zákazníkovi by mi to vaše řešení přišlo hodně divné. Navíc co vím tak na zboží typu plavky bývaly hodně vysoké marže, takže mi přijde zbytečné se takhle handrkovat pro pár desetikorun.
Ale na druhou stranu - na vrácení ČÁSTI objednávky nemá zákazník ze zákona nárok. Odstoupení od smlouvy do 14 dnů se týká celé objednávky, nikoliv části. Teoreticky tedy můžete poslat takového zákazníka "do háje", ale on pak může vrátit úplně vše a vy místo jedněch vrácených plavek budete mít dvoje...
6. 7. 2015 22:56:07
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123802
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 23:02:20
Napsal Kovboj;1207365
Jako zákazníkovi by mi to vaše řešení přišlo hodně divné. Navíc co vím tak na zboží typu plavky bývaly hodně vysoké marže, takže mi přijde zbytečné se takhle handrkovat pro pár desetikorun.
Ale na druhou stranu - na vrácení ČÁSTI objednávky nemá zákazník ze zákona nárok. Odstoupení od smlouvy do 14 dnů se týká celé objednávky, nikoliv části. Teoreticky tedy můžete poslat takového zákazníka "do háje", ale on pak může vrátit úplně vše a vy místo jedněch vrácených plavek budete mít dvoje...
Máte pravdu, šlo mi o to získat pohled jiných e-shopařů. Nastavíme to trochu jinak
6. 7. 2015 23:02:20
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123801
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 7. 2015 01:08:24
Četl jsem "může za to můj zaměstnanec" Zodpovědnost je ale vaše. Místo aby se tady řešilo, jestli chtít po zákazníkovi peníze z5 za poštovné. Tak se tady spíše majitel eshopu obhajuje. Konkurence může jásat, že existují i tyto eshopy, které to nezvládají. :]
7. 7. 2015 01:08:24
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123800
S tou konkurenci moc nesouhlasim. Pri konkurenci je dobre, kdyz se obecne uroven sluzeb zvysuje a ne snizuje. Kdyz jsme pred rokem zacali na eshopu uvadet skutecnou kusovou dostupnost zbozi, postupne se pridaloi nekolik dalsich vetsich eshopu v nasi branzi. A celkove to pomohlo. Zvysuje se standard a to vede k vetsi duvere zakazniku a ochote nakupovat.
7. 7. 2015 08:30:26
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123799
Právo e-shopů
verified
rating uzivatele
14. 7. 2015 21:04:38
Pokud to vezmeme čistě z právního pohledu, tak eshop v takové situaci má právo po zákazníkovi žádat zaplacení poštovného. Jakmile zákazník odešle svou objednávku, dojde k uzavření kupní smlouvy, jejíž součástí je ujednání o dopravě zdarma nad určitou částku. Jakmile pak dojde k odstoupení od smlouvy v části týkající se jednoho kusu zboží, dojde tím i zároveň ke změně obsahu smlouvy v části týkající se zboží druhého a tomu, že pro aplikaci ujednání o dopravě zdarma nejsou splněny podmínky. Je ale samozřejmě na zvážení, zda eshop svoje právo bude využije, např. v situaci, kdy je zřejmé, kdy zákazník tímto způsobem jednal za účelem získání poštovného zdarma.
14. 7. 2015 21:04:38
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123798
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 7. 2015 22:23:52
Napsal Právo e-shopů;1209806
Pokud to vezmeme čistě z právního pohledu, tak eshop v takové situaci má právo po zákazníkovi žádat zaplacení poštovného. Jakmile zákazník odešle svou objednávku, dojde k uzavření kupní smlouvy, jejíž součástí je ujednání o dopravě zdarma nad určitou částku. Jakmile pak dojde k odstoupení od smlouvy v části týkající se jednoho kusu zboží, dojde tím i zároveň ke změně obsahu smlouvy v části týkající se zboží druhého a tomu, že pro aplikaci ujednání o dopravě zdarma nejsou splněny podmínky. Je ale samozřejmě na zvážení, zda eshop svoje právo bude využije, např. v situaci, kdy je zřejmé, kdy zákazník tímto způsobem jednal za účelem získání poštovného zdarma.
No, na někoho s názvem 'Právo e-shopů' bych čekal něco trošku kvalifikovanejšího... :-( Prosím o informaci kde je v zákoně specifikováno, že lze odstoupit od ČÁSTI kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní a že se tím stávající smlouva automaticky mění. Děkuji. ;-)
Zákon zná jen kompletní odstoupení od smlouvy do 14 dnů, vrácení části zboží je nad rámec zákona - ale pro obchodníka je to pořád lepší než aby zákazník vrátil vše, takže se tomu většina nebrání.
14. 7. 2015 22:23:52
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123797
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
14. 7. 2015 22:31:56
Kovboj: Co není zakázáno, je povoleno
14. 7. 2015 22:31:56
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123796
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 7. 2015 23:56:03
Napsal PitiPitiPa;1209836
Kovboj: Co není zakázáno, je povoleno
Samozřejmě. Ale neodpovídá to "Pokud to vezmeme čistě z právního pohledu...".
14. 7. 2015 23:56:03
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/2/#reply1123795
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit