Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vrácení poštovného zákaznici

Já hlavně mám pocit, že pokud chceš vrátit zboží do 14 dnů tak musíš vrátit celou objednávku nebo nic. Nemůže vrátit jen část pokud to nebyla reklamace ne? Každopádně je to blbost. Paní to nemusela udělat schválně, chtěla si objednat dvoje plavky, pak se ji jedny nelíbily / neseděly tak je vrátila. Kdyby si to neřešil určitě nakoupí zase. Takhle si přišel o zákazníka. Stálo to za ten princip?
15. 7. 2015 09:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/3/#reply1123794
tola
verified
rating uzivatele
15. 7. 2015 22:26:14
Já se nestačím divit jak někdo kdo se má starat o rozvoj eshopu věnuje čas radši na vymýšlení kokotin. Tohle je snad možný fakt jen u nás.
Mě když někdo vrátí "nevypraný" textil do "je to jedno kdy" tak mu ho prostě vyměním. Rozdíl mezi 14tým a 15 * dnem pro mě je jen v tom, zda zákazníka naštvu nebo ne, protože tak i tak mam na skladě věc co tam mít nechci. A vymyslet tuhle nesmyslnost s poštovným, to si zaslouží bobříka blbosti :D
*doplň jakoukoliv číslici
15. 7. 2015 22:26:14
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/3/#reply1123793
trx2010
verified
rating uzivatele
17. 7. 2015 14:45:50
Za danou částku se jedná o naprosto zbytečné komplikace. Zákaznici naštveš, ta tě rozmázne na webu kde bude moct a získáš možná pár korun. V téhle situaci bych se na nějaký princip vykašlal a spíš koukal na řešení které ti může nejméně uškodit. Radši bych se zabýval stále se opakujícím výtkám na heurece. Nejhorší co můžeš říct je, že za to může zaměstnanec.
Napsal proseco;1207294
Zdravím e-shopaře.
Chtěl bych se poradit, zda pokud máme hranici 1500 pro poštovné zdarma a zákaznice zakoupí dvoje plavky v hodnotě přes 2tis a poté nám vrátí jedny v poloviční hodnotě, zda máme právo jí naúčtovat poštovné.
Poštovné jsme paní naúčtovali a tam dnes napsala x e-mailů, že se obrátí na ČOI a samozřejmě to rozmázla i na heureku.
Pokud je toto legální cesta, mělo by to být i v OP nebo je to logický krok, který nikde nemusí být uveden?
Díky za rady
17. 7. 2015 14:45:50
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/3/#reply1123792
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 7. 2015 19:19:45
Napsal tola;1210160
Já se nestačím divit jak někdo kdo se má starat o rozvoj eshopu věnuje čas radši na vymýšlení kokotin. Tohle je snad možný fakt jen u nás.
Mě když někdo vrátí "nevypraný" textil do "je to jedno kdy" tak mu ho prostě vyměním. Rozdíl mezi 14tým a 15 * dnem pro mě je jen v tom, zda zákazníka naštvu nebo ne, protože tak i tak mam na skladě věc co tam mít nechci. A vymyslet tuhle nesmyslnost s poštovným, to si zaslouží bobříka blbosti :D
*doplň jakoukoliv číslici
Po přečtení tvých diskuzí, by sis zasloužil bobříka blbosti asi ty nejvíc :-)
17. 7. 2015 19:19:45
https://webtrh.cz/diskuse/vraceni-postovneho-zakaznici/strana/3/#reply1123791
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit