Zadejte hledaný výraz...

Savana: Fatal error!

nobodycz
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 12:51:38
Napsal davidkojot;66890
No takže, abych tak řekl, výpadek opravdu nebyl něčím malým a docela jsem se při něm zapotil, asi stejně jako celá Savana.
Co se týče stížností, nevím čemu se divíte. Dva dny bez webu? HRŮZA
E-maily od Savany? Jistě, jeden den přišlo, že se dělá nový diskový prostor, a že bude prezentace 2 hodiny mimo. Už tehdy jsem remcal a to jsem nevěděl, co mě čeká.
Dále nevím, o jakých dvou dnech tu všichni mluví. Chápu, že vyšší tarify musí mít nutně přednost, ale já jsem na nejlevnějším programu za 100/měsíc zůstal bez webu celkem ohromujících 5 dní. Myslím si, že v případě potřeby by se dala určitá ztráta rozhodně dohledat.
Podpora? Nikdy jsem jí nevyužil. Jen jednou po těchto významných změnách jsem měl problém s přístupem k databázi, poslal jsem e-mail. Po dvou dnech došla odpověď ve stylu, že milého technika nezajímá, že můj systém je děravý a neumí správně přistupovat do databáze. Že si to prý mám přeprogramovat. Jenom podotknu, že problém se týkal webu na Drupalu.
A současnost? Ano, je pravda, že weby jedou hezky a celkem rychle. Všechna čest. Otázkou ale zůstává, jestli si k Savaně někdy dám po této zkušenosti nějakou firemní prezentaci. To opravdu nevím. :rolleyes:
Dobry den,
dovolte mi reagovat na vas prispevek. Nevim, kde se vzala informace, ze nekdy nekdo byl 2 dny bez webu. JEdnodenni vypadek a to ne jeste celeho dne byl pred 3 tydny v nedeli a to ze soboty na nedeli do dopoledne. Pote weby jely, jak mely a v pondeli rano se jeste vypadek opakoval na par hodin.
Dale mi neni vubec jasne, kde jste prisel na vypadek 5 dnu. To opravdu netusim a nevim, co to ma z vasi strany znamenat. Provokaci, nebo zvelicovani problemu, aby ziskal vetsi dulezitost, ze se neco delo?
Co se tyka odpovedi po dvou dnech, tak to neni spravne, to je nase chyba, ale dulezite je, ze se odpovida na vse. Ono pokud na podporu prijde behem 2 dnu pres 8000 emailu, tezko se da regovat do 30 minut.
Nad obsahem odpovedi se nepozastavim, protoze nevim, co tomu predchazelo a co se tyka Drupalu a jemu podobnim, tak ANO, tyto systemy jsou spatne, derave a nekvalitni. Proto jsou volne siritelne a diky tomu jej vyvijelo XY "programatoru" a at vypada ve fronteendu jak chce prijemne a je i prijemny na ovladani i prakticke uziti, "ve vnitr" je to neco obrovsky, ale obrovsky strasliveho, coz trumfne jen PHPBB a Joomla. (prosim nezamenovat s omnoho kvalitnejsim MAMBEM).
Mnoho lidi naziva vypadkem to, ze trvalo, nez se precislovali DNS servery, ale to neni problem savany, to je az druhotny vliv, ktery bylo nutne "odcekat", nez se to projevi a nejdelsi problemy meli samozrejme ti, kteru i prez nase doporuceni pouzivali jen A zaznamy a nemeli nastaveny nase DNS. Navic diky DNS vznikl zajimavy fenomen, ktery je bezny, ze ten, kdo na weby za poslednich X hodin nebyl mel jzi web bez problemu zobrazovatn z noveho serveru, ale ten co tam byl nedavno jel treba jeste 2 dny jakoby na stary server = chybova hlaska. Jen opakuji, ze web jeden od utery bez vypadku a narustu rychlosti si musi vsimnout kazdy.
1. 6. 2008 12:51:38
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67615
nobodycz
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 12:58:09
Napsal Libor Fikr;64535
Já jsem to ani nevydržel do konce zaplaceného období. Prodal jsem hosting za pár šupů a šupem jinam. Páni, to je Vám změna :-D
Drahy pane Fikre,
dovoluji si s odstupem casu reagovat na vase stiznosti zde, protoze uz mam te di trosku casu na strileni do tmy a muzu se pozastavit nad reakcemi nad panickymi uzivateli.
1. na zaklade vasi stiznosti vam byl o X mesicu prodlouzen hosting zdarma
2. nasledne nato jste i toto prodlouzeni vyuzil ve svuj prospech a prodal jej 3. osobe
3. ve svem prispevku chvalite, jaka je to zmena, kde domeny nyni hostujete, nebudu je zde vypisovat, ale proc je mate jen umistene k zaparkovani a nemate na nich nejake prezentace?
4. ze by to, byla ta hlavni zmena a mat eulevu z toho, ze jen parkujete.
5. pokud domeny potrebujete nyni jen parkovat, proc jste mel takove problemy s jednodennim vypadkem, kdyz ted vam nevadi 14 dnu jen zobrazeni stramky, ze domeny hostuji u XY registratora?
6. nekdy staci chvili pcokat, nez neco napisete, aby ruce nepredbehly zdarvy rozum a nevyhraly emoce, nad zdravym rozumem a realistim pohledem na zkutecny stav veci.
1. 6. 2008 12:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67614
Napsal nobodycz;66916
Dobry den,
dovolte mi reagovat na vas prispevek. Nevim, kde se vzala informace, ze nekdy nekdo byl 2 dny bez webu. JEdnodenni vypadek a to ne jeste celeho dne byl pred 3 tydny v nedeli a to ze soboty na nedeli do dopoledne. Pote weby jely, jak mely a v pondeli rano se jeste vypadek opakoval na par hodin.
Dale mi neni vubec jasne, kde jste prisel na vypadek 5 dnu. To opravdu netusim a nevim, co to ma z vasi strany znamenat. Provokaci, nebo zvelicovani problemu, aby ziskal vetsi dulezitost, ze se neco delo?
Co se tyka odpovedi po dvou dnech, tak to neni spravne, to je nase chyba, ale dulezite je, ze se odpovida na vse. Ono pokud na podporu prijde behem 2 dnu pres 8000 emailu, tezko se da regovat do 30 minut.
Nad obsahem odpovedi se nepozastavim, protoze nevim, co tomu predchazelo a co se tyka Drupalu a jemu podobnim, tak ANO, tyto systemy jsou spatne, derave a nekvalitni. Proto jsou volne siritelne a diky tomu jej vyvijelo XY "programatoru" a at vypada ve fronteendu jak chce prijemne a je i prijemny na ovladani i prakticke uziti, "ve vnitr" je to neco obrovsky, ale obrovsky strasliveho, coz trumfne jen PHPBB a Joomla. (prosim nezamenovat s omnoho kvalitnejsim MAMBEM).
Mnoho lidi naziva vypadkem to, ze trvalo, nez se precislovali DNS servery, ale to neni problem savany, to je az druhotny vliv, ktery bylo nutne "odcekat", nez se to projevi a nejdelsi problemy meli samozrejme ti, kteru i prez nase doporuceni pouzivali jen A zaznamy a nemeli nastaveny nase DNS. Navic diky DNS vznikl zajimavy fenomen, ktery je bezny, ze ten, kdo na weby za poslednich X hodin nebyl mel jzi web bez problemu zobrazovatn z noveho serveru, ale ten co tam byl nedavno jel treba jeste 2 dny jakoby na stary server = chybova hlaska. Jen opakuji, ze web jeden od utery bez vypadku a narustu rychlosti si musi vsimnout kazdy.
Ok, to že jedou weby teď již bez problémů jsem psal. Dovolím si tedy také reagovat na tvojí odpověď. Dovolím si tykat, tady je to zvyk. Jinak pokud někoho oslovuji, jako jednoho člověka, třeba Vás, píše se velké písmeno, ale chybu může udělat každý, navíc koukám, že jsi byl rozčílený a pravopis ti utekl i jinde. Nevadí, i mně se to stane ;)
Tedy začnu. Pět dnů výpadek? Provokace? Zveličování? Nikoliv, moje osobní zkušenost. Nemám zapotřebí tady někoho provokovat, u Savany jsem stále a plánuji u ní i zůstat, jedná se skutečně o fakt. Z toho 3 dny výpadek v podstatě v kuse a zbylé dva dny se nastřádaly z dalších několikahodinových výpadků v té době.
K odpovědi technické podpory, nejsem debil, chápu, že technická podpora má spoustu práce, zvláště ve dnech, kdy ne všechny prezentace jsou plně funkční. Spíše mě udivil styl odpovědi, který podle mě vůbec neodpovídá komunikaci se zákazníkem.
Co se týče obsahu odpovědi, dovol mi, ale co si o sobě myslíte? Savana mě nemá co mluvit do toho, co používám za systém a už vůbec ne, pokud sama jeho používání propaguje na svých web stránkách.
Pokud je podle tebe Drupal tak děravý, jak píšeš, dejte to na svoje stránky. Nebudu se zde už vůbec zaobírat tím, že v podstatě nemáš ani úplně pravdu a systémy rozděluješ jen na ty opensource a closesource.
Vzhledem k tomu mi také přijde divné, že po dvou hodinách od odpovědi se najednou problém vyřešil a to bez zásahu do Drupalu. Ale chyba asi byla stejně na mojí straně, tedy alespoň se tak zdá podle tvého přístupu a podle přístupu celé Savany. :mad:
Začínám litovat, že jsem se k vám jako společnosti choval korektně a také vám neposlal nějaké stížnosti. Kdybych věděl, jak se zachováte při mém prvním dotazu na technickou podporu, udělal bych to jinak. :mad:
Jinak co se týče DNS záznamů, toto se asi netýká mě, protože já mám vše nastaveno správně, takže výpadky asi byly skutečně výpadky. :rolleyes:
1. 6. 2008 13:16:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67613
nobodycz
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 13:46:15
Zadny vypadek 5 dnu nebyl. Prosim, napis mi na info@savana.cz o jakou prezentaci slo a ja se nato podivam podrobneji. Takto obecne nevim. Od uterka vse jeden a nevime do ted, z eby neco nejelo. Pokud ti nejela DB kvuli precislovani hostu a IP, to neni vypadek, ktery sel ovlivnit jinak, nez tim, ze jsi prenastavil v adminovi drupalu jednotlive polozky.
Co se tyka propagace systemu Drupal a spol, tak to neni propagace, jen navod, ze to je mozne u nas hostovat a jak to instalovat a to z duvodu, ze tyto systemy pouzivaji nejcasteji uplni zacatecnici a ti nevedi, jak instalaci uspesne dokoncit. Nam nevadi, ze je drupal a spol deravy, nas to neposkodi, poskodi to provozovatele onech systemu.
Co se tyka mych hrubek a preklepu, to neni tim, ze jsem rozcileny. Jsem naladen dobre, jen reaguji na namitky v tomto foru. Ja nikdy neumel cesky a neresim to. Obsah zdelim a dal to neresim.
To s tim drupalem co ti neslo atd mi opravdu napis, ja otom nic nevim a treba byl achyba v konfiguraci na serveru, kde hostujes a co bylo nutne zapnout. TO vazne nevim. Pokud je neco urgentni, volanim se dosahne casto lepsich vysledku, nez maily. Ikdyz posledni dny byly hekticke.
Jeste jednou se omlouvam za tyto problemy, trapil jsem se tim nekolik tydnu, proto jsme investoval do nove infrastruktury temer 2 mil kc a kdo z "garazovych" hostingu toto muze prohlasit?
A proc tolik? No abych uz mohl klidne spat. Moc si vse beru k srdci.
1. 6. 2008 13:46:15
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67612
Napsal nobodycz;66938
Zadny vypadek 5 dnu nebyl. Prosim, napis mi na info@savana.cz o jakou prezentaci slo a ja se nato podivam podrobneji. Takto obecne nevim. Od uterka vse jeden a nevime do ted, z eby neco nejelo. Pokud ti nejela DB kvuli precislovani hostu a IP, to neni vypadek, ktery sel ovlivnit jinak, nez tim, ze jsi prenastavil v adminovi drupalu jednotlive polozky.
Co se tyka propagace systemu Drupal a spol, tak to neni propagace, jen navod, ze to je mozne u nas hostovat a jak to instalovat a to z duvodu, ze tyto systemy pouzivaji nejcasteji uplni zacatecnici a ti nevedi, jak instalaci uspesne dokoncit. Nam nevadi, ze je drupal a spol deravy, nas to neposkodi, poskodi to provozovatele onech systemu.
Co se tyka mych hrubek a preklepu, to neni tim, ze jsem rozcileny. Jsem naladen dobre, jen reaguji na namitky v tomto foru. Ja nikdy neumel cesky a neresim to. Obsah zdelim a dal to neresim.
To s tim drupalem co ti neslo atd mi opravdu napis, ja otom nic nevim a treba byl achyba v konfiguraci na serveru, kde hostujes a co bylo nutne zapnout. TO vazne nevim. Pokud je neco urgentni, volanim se dosahne casto lepsich vysledku, nez maily. Ikdyz posledni dny byly hekticke.
Jeste jednou se omlouvam za tyto problemy, trapil jsem se tim nekolik tydnu, proto jsme investoval do nove infrastruktury temer 2 mil kc a kdo z "garazovych" hostingu toto muze prohlasit?
A proc tolik? No abych uz mohl klidne spat. Moc si vse beru k srdci.
Jistě, Savana je technicky dobrý hosting. Co se týče poznámek o tvém pravopise, jde o reakci na obvinění z provokace.
Jinak ještě jednou opakuji, do databáze nebylo možné zapisovat a já jsem žádné úpravy nastavení ani kodu neprováděl.
Zároveň tě můžu uklidnit. Nejsem začátečník a Drupal mě opravdu nepoškozuje.
Na e-mail je zbytečné psát, zatím jede a kdyby byl problém, zase napíšu. Doufám, že zase nedostanu vynadáno, že mám prezentaci na Drupalu :)
O jakou jde prezentaci ti povím, je to http://e89.cz
Jinak ti gratuluji k novému technickému zázemí, jenom doufám, že si minimálně podpora Savana.cz uvědomí, že to bylo zakoupeno i díky nám, malým webům.
Děkuji ti za reakce a nabídku pomoci.
David Čermák
1. 6. 2008 13:55:21
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67611
nobodycz
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 14:33:53
Zadny web pro savanu neni maly. Nerozlisujeme to. Malych webu mame pres 5000, tech velkych asi 5. Takze priorita jsou ty male. Na helpdesku zapracuji, ikdyz vim, ze jsme take jen lide a pri 500ste odpovedi behem jednoho dne uz slovek muze byt podrazdeny a nemusi reagovat adekvatne. Omlouvam se.
1. 6. 2008 14:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67610
Napsal nobodycz;66958
Zadny web pro savanu neni maly. Nerozlisujeme to. Malych webu mame pres 5000, tech velkych asi 5. Takze priorita jsou ty male. Na helpdesku zapracuji, ikdyz vim, ze jsme take jen lide a pri 500ste odpovedi behem jednoho dne uz slovek muze byt podrazdeny a nemusi reagovat adekvatne. Omlouvam se.
Jj, to se dá pochopit. Za nic se neomlouvej, pro mě je nejdůležitější funkčnost prezentace, ne chování podpory. Jen když jsi se připojil k diskusi, chtěl jsem to s tebou nějak prodiskutovat.
Díky za reakce
1. 6. 2008 14:43:04
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67609
milan
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 15:56:20
Napsal nobodycz;66916
...Mnoho lidi naziva vypadkem to, ze trvalo, nez se precislovali DNS servery, ale to neni problem savany, to je az druhotny vliv, ktery bylo nutne "odcekat", nez se to projevi a nejdelsi problemy meli samozrejme ti, kteru i prez nase doporuceni pouzivali jen A zaznamy a nemeli nastaveny nase DNS. Navic diky DNS vznikl zajimavy fenomen, ktery je bezny, ze ten, kdo na weby za poslednich X hodin nebyl mel jzi web bez problemu zobrazovatn z noveho serveru, ale ten co tam byl nedavno jel treba jeste 2 dny jakoby na stary server = chybova hlaska. Jen opakuji, ze web jeden od utery bez vypadku a narustu rychlosti si musi vsimnout kazdy.
Úsměvné. Musím se ujistit, je tohle vážně oficiální vyjádření hostingu?
Pokud pominu zoufalé hrubky typu "naziva" a neumělé formulace, které ve firemním prohlášení směrem k zákazníkům opravdu nemají co dělat, opravdu jste přehodili IP adresy svých serverů s tím, že to pár dní některým lidem nepůjde? A zákazníkům tvrdíte, že to není vaše chyba, ale nutná vlastnost DNS? Je tohleto normální? Nevěřím vlastním očím! :D
1. 6. 2008 15:56:20
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67608
nobodycz
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 17:08:17
Toto neni firemni prohlaseni, to je diskuze na nejakem foru. Nehodlam to rozebirat. Oficialni oznameni jsou vzdy v emailech ci na www.savana.cz. Myslim si, ze rypal si vzdy problem najde.
Ti co maji nase DNS ten to neslo par hdoin, pokdu si provedli zmeny hned a ten kdo ma nase DNS tomu to neslo 30-60 minut.
Prilisna histerie ohledne tohoto prechodu je zbytecna.
1. 6. 2008 17:08:17
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67607
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
2. 6. 2008 07:31:10
Napsal nobodycz;65513
Vychytavanim musek jsem myslel rozjeti webdavu, webmailu, statistik, zaloh. Funkci webu jsme nemyslel, ta je uz hotova.
KAzdy ma pravo se rozhodnotu dle sveho uvazeni, zda odejde ci zustane. Casto lide delaji zavery neuvazene a s emocemi a to neni dobre.
Co se tyka toho, ze ostatni maji dostunost leta 99,98%, tak takovy hosting jsem jeste nezazil. To, ze si nekdo meri server, kde ma svou hlavni prezentaci a nic jineho neznamena, ze server XY, kam davaji zrovna zakazniky ma podobnou dostupnost. Muze a mit nemusi. Dostupnost ale neni vse. Jde o rychlost DB, ruzna omezeni, ktera na venek nejsou videna, spolehlivost pri pripojeni k DB.
Pokud ale nekdo ma velike zpraty z duvodu, ze v noci o vikendu ci jednu nedeli pred par tydny nejela prezentace a pak trvrdi, ze ma tisicove ci statisicove ztraty (ano i takove vyhruzky prisly), ze nema vlastni IT oddeleni s X serverema a Y zamestnanci a provozuje svou aplikaci na levnem hostingu. Ale ono casto jde o planne vyhruzky uzivatelu a cim mladsi tento uzivatel je, tim jsou peprnejsi. Nato jsem si jako provozovatel hostingu zvykl, ze kdyz vse jede perfektne leta, zadne pochvaly nechodi. Kdyz se snazime po X letech neco zmenit vyrazne k lepsimu, hned jsme nejhorsi hosting alide odchazeji a nemaji casto ani kousek slusnosti oznamit svou nespokojenost slusne a kultivovane a ihned pristupuji k vyhruzkam a odchazi. To mne mrzi, ikdyz se to snazim pochopit.
Mimochodem, vcera se mi narodil kluk, jmenuje se Adam, meri 51cm a vazi 3,9 kg. Vcera mi byla cela Savana ukradena.
Dekuji za pochopeni me spise spovedi zde. Nesnazim se nikoho premlouvat ci vysvetlovat. Jen mne reakce urciteho segmentu uzivatelu mrzi.
Hofy, k narození syna ti gratuluji, a ať ti roste. To je skutečně v životě to nejdůležitější. Takže to co ti níže píšu ber "obchodě" nikoli "osobně".
Pokud jde ovšem o tvůj hosting Savana, tak bohužel musím souhlasit s PC Markem. Mám u tebe dva začínající servery (tedy s prakticky nulovou návštěvností) s tím, že se mi líbila možnost mít pod jedním hostingem více serverů. Kromě tebe mám hosting u dalších 3 společností, z nichž u jedné mám 3 větší weby s návštěvností kolem 4000 lidí denně a s enormním zatížením databáze a u dalších dvou podobné weby jako u tebe. U všech těch hostingů je dostupnost přes 99,8% a hlavně funguje podpora i v situaci kdy to náhodou spadne. Co mě štve po cca měsíci co jsem u tebe jsou následující věci:
1) Styl tvých e-mailů - věty typu "od data toho a toho si změňte nastavení, došlo ke změnám" apod. Jako zákazník na to kašlu - platím ti za služby, tak se starej. Moje klienty taky nezajímá, že mám problém se softwarem, chtějí po mě překlad a hotovo! Nedávno mi třeba na jednom hostingu kde platím asi 350 Kč za měsíc předělávali databázi. Nejprve přišel e-mailem dotaz zda s tím souhlasím, odpověděl jsem, že ano, pak provedli celou aktualizaci, včetně změny všech nastavení. Já nemusím dělat nic. Pokud oni udělají nějaké změny z jakéhokoli důvodu, všechno dělají sami. Ta firma je sice větší než ty, ale tak by to mělo fungovat všude.
2) Nefunkčnost podpory v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, nejede ani celá Savana, což je problém. Pokud někdo navíc zavolá na podporu, tak se setká s otrávenou reakcí typu "Děláme na tom, tak nás nechte pracovat." Zase jako klientovi je mi to ukradené - já chci komunikovat a chci mít funkční web. Musíš zajistit, aby byla podpora dostupná vždy, i když Savanu postihne výpadek. Ostatní firmy to umí, tak se to budeš muset naučit taky.
Vím, že to nemáš jednoduché, ale pokud ode mě přijmeš přátelskou radu, tak když uděláš něco s podporou a s tím jak se jako firma prezentuješ navenek (viz. výše), můžeš dosáhnout úspěchu, který ti ze srdce přeji. V současné době ale musím moje projekty přesunout jinam, protože mi nejsi schopen zajistit to co potřebuji.
2. 6. 2008 07:31:10
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67606
nobodycz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2008 12:26:26
Napsal Vembl;67149
Hofy, k narození syna ti gratuluji, a ať ti roste. To je skutečně v životě to nejdůležitější. Takže to co ti níže píšu ber "obchodě" nikoli "osobně".
Pokud jde ovšem o tvůj hosting Savana, tak bohužel musím konstatovat souhlasit s PC Markem. Mám u tebe dva začínající servery (tedy s prakticky nulovou návštěvností) s tím, že se mi líbila možnost mít pod jedním hostingem více serverů. Kromě tebe mám hosting u dalších 3 společností, z nichž u jedné mám 3 větší weby s návštěvností kolem 4000 lidí denně a s enormním zatížením databáze a u dalších dvou podobné weby jako u tebe. U všech těch hostingů je dostupnost přes 99,8% a hlavně funguje podpora i v situaci kdy to náhodou spadne. Co mě štve po cca měsíci co jsem u tebe jsou následující věci:
1) Styl tvých e-mailů - věty typu "od data toho a toho si změňte nastavení, došlo ke změnám" apod. Jako zákazník na to kašlu - platím ti za služby, tak se starej. Moje klienty taky nezajímá, že mám problém se softwarem, chtějí po mě překlad a hotovo! Nedávno mi třeba na jednom hostingu kde platím asi 350 Kč za měsíc předělávali databázi. Nejprve přišel e-mailem dotaz zda s tím souhlasím, odpověděl jsem, že ano, pak provedli celou aktualizaci, včetně změny všech nastavení. Já nemusím dělat nic. Pokud oni udělají nějaké změny z jakéhokoli důvodu, všechno dělají sami. Ta firma je sice větší než ty, ale tak by to mělo fungovat všude.
2) Nefunkčnost podpory v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, nejede ani celá Savana, což je problém. Pokud někdo navíc zavolá na podporu, tak se setká s otrávenou reakcí typu "Děláme na tom, tak nás nechte pracovat." Zase jako klientovi je mi to ukradené - já chci komunikovat a chci mít funkční web. Musíš zajistit, aby byla podpora dostupná vždy, i když Savanu postihne výpadek. Ostatní firmy to umí, tak se to budeš muset naučit taky.
Vím, že to nemáš jednoduché, ale pokud ode mě přijmeš přátelskou radu, tak když uděláš něco s podporou a s tím jak se jako firma prezentuješ navenek (viz. výše), můžeš dosáhnout úspěchu, který ti ze srdce přeji. V současné době ale musím moje projekty přesunout jinam, protože mi nejsi schopen zajistit to co potřebuji.
Co se da delat, dekuji za nazor.
Mam na savane weby jako prison-break.cz, programujte.com, dvdinform.cz, kazdy ma pres 10 000 UIP denne a slapou jak hodinky. Jde oto, jak se k tomu stavis. Chapu te, ze se ti to nelibi, ale nema valneho smyslu ted odchazet, kdyz uz je vse hotove a jak muzes sam posoudit, tak stranky jedou rychle a stare pole, ktere delalo probleny je pryc.
Nespokojene zakazniky delime u nas na dve skupiny. Jedni chteji treba rok zdarma a zustanou, druzi nechteji nic a odchazi.
Ale pokud ses rozhodl, nemuzu ti branit. :)
2. 6. 2008 12:26:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67605
Napsal nobodycz;67220
Co se da delat, dekuji za nazor.
Mam na savane weby jako prison-break.cz, programujte.com, dvdinform.cz, kazdy ma pres 10 000 UIP denne a slapou jak hodinky. Jde oto, jak se k tomu stavis. Chapu te, ze se ti to nelibi, ale nema valneho smyslu te dodchazet, kdyz uz je vse hotove a jak muzes sam posoudit, tak rychle.
Nespokojene zakazniky delime u nas na dve skupiny. Jedni chteji treba rok zdarma a zustanou, druzi nechteji nic a odchazi.
Ale pokud ses rozhodl, nemuzu ti branit. :)
Jo a já jsem jedinej blbec, kterej nechce nic a zůstává také :mad:
2. 6. 2008 12:31:52
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67604
nobodycz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2008 12:34:22
Stejne je kravina tu stale omilat stale dokola 2 servisni vypadky, ktere byli jen proto, ze jsme museli menit infra.
Mimo to se savana drzela na 99,6 - 99,8 % dostupnosti.
2. 6. 2008 12:34:22
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67603
nobodycz
verified
rating uzivatele
2. 6. 2008 12:35:27
Napsal davidkojot;67224
Jo a já jsem jedinej blbec, kterej nechce nic a zůstává také :mad:
Zkus mi do mailu popsat svuj zivotni pribeh, hlavne z detstvi, treba mne to dojme a dostnes take nejake prodlouzeni gratis :)
2. 6. 2008 12:35:27
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67602
Napsal nobodycz;67227
Zkus mi do mailu popsat svuj zivotni pribeh, hlavne z detstvi, treba mne to dojme a dostnes take nejake prodlouzeni gratis :)
Hmm, zajímavá nabídka :D
2. 6. 2008 12:36:46
https://webtrh.cz/diskuse/savana-fatal-error/strana/6/#reply67601
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit