Zadejte hledaný výraz...

Prosím o radu ohledně reklamace

zasche
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 7. 2014 09:53:27
Věřím, že spousta vykuků se snaží získat nový NB nafingovanou reklamací. Na druhou stranu musím říct, že jsem nedávno u CZC.cz kuboval 2 NB Lenovo a zpětně mi volali, jestli nechci pojistku na ztrátu, krádež, ale také POŠKOZENÍ NB, že u Lenova s plastovým šasi je právě mechanické poškození nejčastěji reklamovaná část do 2 let a údajně při pojištění bez zkoumání poškozenou část automaticky vymění. Není to ale malá částka, cca 1.600 Kč na 2 roky.
Osobně, pokud nechtějí uznat reklamaci, bych požádal o vrácení NB, že si necháš udělat expertní posudek a pokud bude ve smyslu, že jde o výrobní vadu, budeš na reklamaci trvat, příp. využiješ soud nebo ČOI.
Napsal marat;1099006
Jelikož jsem pracoval dlouho v oboru, tak v 99% případů je situace taková že:
U mechanických závad zákazník v 99% případů lže a snaží se uhrát vlastní kravinu a neschopnost na problém výrobce! Panty nikdy nepraskají zničeho nic. Za 10 let jsem to zažil jenom jednou, kdy byl pant vadný z výroby a notebook nešel otevřít už po vybalení z krabice.
Většina zákazníků ignoruje vadný pant tak dlouho, až dojde k uplné destrukci šasi a LCD se utrhne. Každý normální výrobce má v podmínkách, že vada se má reklamovat hned po jejím vzniku a ne až když dojde k fatálnímu poškození celého zařízení!
Mimochodem jsem nezažil případ, že by kvůli vadnému pantu prasknul LCD!
18. 7. 2014 09:53:27
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/strana/3#reply1032543
vmoravcik
verified
rating uzivatele
18. 7. 2014 09:58:33
Napsal zasche;1107945
Věřím, že spousta vykuků se snaží získat nový NB nafingovanou reklamací. Na druhou stranu musím říct, že jsem nedávno u CZC.cz kuboval 2 NB Lenovo a zpětně mi volali, jestli nechci pojistku na ztrátu, krádež, ale také POŠKOZENÍ NB, že u Lenova s plastovým šasi je právě mechanické poškození nejčastěji reklamovaná část do 2 let a údajně při pojištění bez zkoumání poškozenou část automaticky vymění. Není to ale malá částka, cca 1.600 Kč na 2 roky.
Osobně, pokud nechtějí uznat reklamaci, bych požádal o vrácení NB, že si necháš udělat expertní posudek a pokud bude ve smyslu, že jde o výrobní vadu, budeš na reklamaci trvat, příp. využiješ soud nebo ČOI.
Děkuji za reakci.
Jak jsem již psal expertní posudek od soudního znalce již mám a kněmu mám další dva bezplatné posudky rovněž od znalců. CZC to neřeší, tak jsem si ntb nechal vrátit a poslal jsem ho rovnou do lenova.
18. 7. 2014 09:58:33
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/strana/3#reply1032542
Michal ZOBEC
verified
rating uzivatele
18. 7. 2014 10:21:07
Napsal vmoravcik;1107934
Záruku mám dvouletou a ty poplatky neřeším, protože bych žádné platit neměl.
záruku možná i to je ale věcí smlouvy mezi prodejcem a odběratelem, v obchodním zákoníku se totiž délka záruky neřeší vůbec - prostě jaké si domluvíš podmínky, takové je máš. ale pokud ti poplatky naúčtují tak je platit musíš, dožaduješ se práv která nemáš, nejsi koncový spotřebitel. a jak říkáš dál to není rozebírat. a ano je to součástí téma, nemám čas si to pročítat znova, ale pokud máš notebook více než rok je možné že máš kratší záruku a nenapsal to sem nebo ti to neřekli (což pochybuji). třeba u HP a Fujitsu je naprosto normální že jako podnikatel máš jen 1 rok záruky a další záruku si musíš přikoupit (já si přikupuji rovnou 3 letou záruku se servisem v místě instalace za cca 1500 Kč).
18. 7. 2014 10:21:07
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/strana/3#reply1032541
vmoravcik
verified
rating uzivatele
18. 7. 2014 11:09:43
Jak řikám, mám DVOULETOU záruku. Mám to ve smlouvě.
18. 7. 2014 11:09:43
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-radu-ohledne-reklamace/strana/3#reply1032540
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit