Zadejte hledaný výraz...

Problemy s podporou na Wedos.cz

Zdravim Webtrh
nedavno som sa nechal zlakat zaujimavou ponukou wedosu a presunuli sme zopar webov klientov na tento hosting.
Co ma vsak zarazilo je neochota/neschopnost podpory resp. konkretneho operatora, pomoct so zakladnymi vecami ohladne nastavenia hostingu.
Po precitani zaznamu chatu, ktory mi zaslal jeden z nasich programatorov, ktory sa pokusal vyriesit nastavenai mod_rewrite, som nevedel co si mam o tom mysliet.
Mate niekto podobne, skusenosti ci len my mame stastie vystihnut "odbornikov" na podpore ?
20. 4. 2011 15:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630122
Ahoj,
tiež som sa pred pár dňami rozhodol presunúť svoje weby k wedosu, podporu som využil asi 3 krát, vždy tam bol ochotný človek, ktorý aj poradil... s neochotou som sa tam ešte nestretol :-).
20. 4. 2011 15:59:28
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630121
No my sme popdoru kontaktovali asi styri razy, vacsinou si vystacime s vlastnymi skusenostami za tie roky co robime webove stranky. Z toho dvakrat sme sa stretli s neschopnostou riesit elementarny problem, v nastaveniach pre nasu CMS. Na inych hostingoch to v rovnakej konfiguracii ide bez problemov.
Tak sa len chcem uistit ci bol spravny krok prejst na iny hosting, niekedy len dobra cena nestaci... :)
20. 4. 2011 16:08:32
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630120
Pavel
verified
rating uzivatele
20. 4. 2011 16:13:45
Kontaktoval jsem wedos podporu 2x a jednou velká neochota a podruhé absolutní neznalost a konstatování, ať to zkusím zítra na kolegu...po požádání, zda může můj popsaný problém v chatu předat zítra kolegovi docela překvapivá odpověď NE...zkuste to zítra sám...celkový dojem z podpory velice špatný...mám zkušenosti i s konkurencí, kde je to s podporou o level lepší, např. onesolution, c4 a i savana vcelku ujde...seřazeno dle mého hodnocení kvality podpory.
20. 4. 2011 16:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630119
Nam dneska odpovedali o 15:30 ze citujem "Skuste to po 18:00 bude tu kolega co tomu rozumi" co ma teda dojalo. Napriklad na onebite kde hostujeme vela webov sa mi toto za dva roky nestalo nikdy a nemyslim ze je to normalny pristup.
Diki, vidim ze nie som sam a s presunom ostatnych webov si to poriadne rozmyslime.
20. 4. 2011 16:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630118
to bude mit savana radost
20. 4. 2011 16:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630117
Záleží, co konkrétně s naší podporou řešíte. Nevím co jste řešili vy, ale mnoho našich zákazníků si zákaznickou podporu plete s hotline programátorů a administrátorů CMS systémů.
Naše zákaznická podpora má za úkol řešit záležitosti přímo našich služeb, ale nikoliv k instalaci a konfiguraci aplikací, které na webhostingu běží.
Řešilo se to už např. zde:
http://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti/page8
A popis naší zákaznické podpory je uveden zde (zejména odstavec "Co lze a nelze očekávat od zákaznické podpory"):
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:34 ----------
Napsal pa3ick;648621
Nam dneska odpovedali o 15:30 ze citujem "Skuste to po 18:00 bude tu kolega co tomu rozumi" co ma teda dojalo. Napriklad na onebite kde hostujeme vela webov sa mi toto za dva roky nestalo nikdy a nemyslim ze je to normalny pristup.
Diki, vidim ze nie som sam a s presunom ostatnych webov si to poriadne rozmyslime.
Dohledal jsem si vaši komunikaci s naší podporou (tedy pokud je řeč o webu č. 5785). Zde po nás chcete pomoc s programováním mod_rewrite pravidel. To ale naše podpora skutečně nenabízí. Kolega vám řekl, že to máte zkusit později proto, že zde bude jiný kolega, který je v mod_rewrite pravidlech zběhlejší. Není to jeho povinnost vám s tím pomoci - není to součástí naší podpory, ale udělá to ve volných chvílích, pokud zrovna nebude mít jiné činnosti nebo jiné zákazníky "na drátě".
20. 4. 2011 16:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630116
Pedro69
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
20. 4. 2011 16:37:23
Tak nerad riesim staznosti takto otvorene ale taktiez ma pristup sklamal. Mal som caste vypadky webov (hoci len kratke) a stale sa vyhovarali ze to nieje ich vina a podobne a ked som im poslal screen ako dokaz tak uz odrazu priznali ze mali vypadok alebo dokonca sa mi uz u nich stalo ze mi ani neodpisali, alebo neodpisali ked som ziadal pomoc (aj ked pri svojich navodoch uvadzaju ze ak si nevieme poradit tak ich podpora rada pomoze - pekny hlod :/ ). Ked som sa pytal na nejake nastavenia tak jeden mi nevedel odpovedat a dalsi mi odmietol podat presne udaje o nastavaniech (pritom sa jedalo o mailove rozosielanie noviniek len na zopar emailov). S tymi vypadkami som sa dozvedel ze maju problemy s jednym serverom ktory im pada a hadajte na ktorom som bol ja. Ziadal som ich opakovane o presun na server kde vypadku niesu, na to mi neodpisovali (skvely pristup) no ale zrejme to spravili pretoze uz nejaky cas som vypadky nezaznemal. Urcite k nim nedam vacsie projekty (teda aspon zatial) a pokial nezmenia celkovy pristup tak ich tozhodne nebudem odporucat (je mi ukradnuty zisk na refferaloch).
20. 4. 2011 16:37:23
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630115
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 4. 2011 16:43:32
Napsal wedos;648627
Záleží, co konkrétně s naší podporou řešíte. Nevím co jste řešili vy, ale mnoho našich zákazníků si zákaznickou podporu plete s hotline programátorů a administrátorů CMS systémů.
Naše zákaznická podpora má za úkol řešit záležitosti přímo našich služeb, ale nikoliv k instalaci a konfiguraci aplikací, které na webhostingu běží.
Řešilo se to už např. zde:
http://webtrh.cz/107725-hosting-wedos-prvni-zkusenosti/page8
A popis naší zákaznické podpory je uveden zde (zejména odstavec "Co lze a nelze očekávat od zákaznické podpory"):
http://datacentrum.wedos.com/a/153/nonstop-zakaznicka-podpora.html
---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:34 ----------
Dohledal jsem si vaši komunikaci s naší podporou (tedy pokud je řeč o webu č. 5785). Zde po nás chcete pomoc s programováním mod_rewrite pravidel. To ale naše podpora skutečně nenabízí. Kolega vám řekl, že to máte zkusit později proto, že zde bude jiný kolega, který je v mod_rewrite pravidlech zběhlejší. Není to jeho povinnost vám s tím pomoci - není to součástí naší podpory, ale udělá to ve volných chvílích, pokud zrovna nebude mít jiné činnosti nebo jiné zákazníky "na drátě".
to sice asi neni soucasti podpory, nicmene jde o to ze u ostatnich hostingu to soucasti je - proto to "klient" ocekava.. ja jsem se napriklad u vsech hostingovych firem setkal s velmi vstricnym pristupem, vzdy mi umoznili minimalne tridenni demo sluzeb pro otestovani :-) u Vas jsem se taky nechal takto slyset ovsem s "prekvapivou" odpovedi -> Ne! :-) bylo mi jako "odmena" nabidnuto ze si mohu objednat hosting, zaplatit a pokud mi to nebude vyhovovat tak mi vratite penize :-) coz mi prijde jako drbani se pravou rukou na levem uchu pres hlavu :-D
proto jsem zvolili c4 a jsem naprosto spokojen... cena opravdu neni vse... spousta lidi mozna prijde ale pokud nezmenite pristup budete mit vysoky CHURN :-) (az prijdou na neochotu, neznalosti podpory, neindividualni pristup - radi si zaplati o stovku vic tam, kde jim budou utirat i zadky) ...
Tak asi tak... P.
20. 4. 2011 16:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630114
cx2
verified
rating uzivatele
20. 4. 2011 16:43:37
Mně vždy pomohli, a nejednou jsem si za své problémy mohl dokonce sám :) Takže já jsem spokojen.
20. 4. 2011 16:43:37
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630113
Napsal Pedro69;648633
Tak nerad riesim staznosti takto otvorene ale taktiez ma pristup sklamal. Mal som caste vypadky webov (hoci len kratke) a stale sa vyhovarali ze to nieje ich vina a podobne a ked som im poslal screen ako dokaz tak uz odrazu priznali ze mali vypadok alebo dokonca sa mi uz u nich stalo ze mi ani neodpisali, alebo neodpisali ked som ziadal pomoc (aj ked pri svojich navodoch uvadzaju ze ak si nevieme poradit tak ich podpora rada pomoze - pekny hlod :/ ). Ked som sa pytal na nejake nastavenia tak jeden mi nevedel odpovedat a dalsi mi odmietol podat presne udaje o nastavaniech (pritom sa jedalo o mailove rozosielanie noviniek len na zopar emailov). S tymi vypadkami som sa dozvedel ze maju problemy s jednym serverom ktory im pada a hadajte na ktorom som bol ja. Ziadal som ich opakovane o presun na server kde vypadku niesu, na to mi neodpisovali (skvely pristup) no ale zrejme to spravili pretoze uz nejaky cas som vypadky nezaznemal. Urcite k nim nedam vacsie projekty (teda aspon zatial) a pokial nezmenia celkovy pristup tak ich tozhodne nebudem odporucat (je mi ukradnuty zisk na refferaloch).
Pokud se např. ptáte na nějaké technické detaily přes chat, tak to občas skutečně nejde na počkání. Na chatu nesedí technici ani programátoři, ale pracovníci určení pro řešení běžných dotazů a situací. Chcete-li něco techničtějšího, využijte kontaktní formulář - dotaz bude předán technikům, kteří se k tomu v rámci časových možností vyjádří.
Pokud vám nějaké služby u nás padají, podejte reklamaci přes formulář, uveďte přesné časové údaje a přesné projevy. Informace o výpadcích a odstávkách zveřejňujeme v zákaznické administraci. K nějakému problému u nás občas dojít může, ale mnoho problémů může být také způsobeno nevhodným nastavením PHP aplikace. Časté jsou chyby 503, kdy web dosáhne z nějakého důvodu limitů, které jsou u naší služby stanoveny (viz. http://kb.wedos.com/a/232/chyba-503-service-temporarily-unavailable.html).
---------- Příspěvek doplněn 20.04.2011 v 16:55 ----------
Napsal NSBM;648635
to sice asi neni soucasti podpory, nicmene jde o to ze u ostatnich hostingu to soucasti je - proto to "klient" ocekava.. ja jsem se napriklad u vsech hostingovych firem setkal s velmi vstricnym pristupem, vzdy mi umoznili minimalne tridenni demo sluzeb pro otestovani :-) u Vas jsem se taky nechal takto slyset ovsem s "prekvapivou" odpovedi -> Ne! :-) bylo mi jako "odmena" nabidnuto ze si mohu objednat hosting, zaplatit a pokud mi to nebude vyhovovat tak mi vratite penize :-) coz mi prijde jako drbani se pravou rukou na levem uchu pres hlavu :-D
Zkušební dobu zdarma u žádných našich služeb skutečně nenabízíme a nabízet nebudeme, máme s tím velmi špatné zkušenosti. Místo toho nabízíme možnost do 7 dní službu zrušit, vrátíme všechny zaplacení peníze.
20. 4. 2011 16:51:16
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630112
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 4. 2011 16:58:34
wedos: ano toto mi receno bylo, bohuzel jak jsem psal - prijde mi to jako hodne neohrabane reseni (spis si to vyzkousim jinde nez resit takovehle slozitosti) ....
20. 4. 2011 16:58:34
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630111
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 4. 2011 17:01:43
opravdu nechapu co cekate za tu cenu, oni k te cene vcelku pruhledne a jednoznacne priznavaji ze jejich system je automatizovany a absolutne neindividualni (kdyz vam tam neoc nepujde kvuli jejich nastaveni, mate smulu) stejne jako dokonce napsali clanek co cekat a co ne od podpory... a vy socky co nejste schopni dat vic penez za hostingy a proto kupujete ultralevne zalezitosti jako wedos si pak jen stezujete... stezujte si na sebe ze jste tak blby ze si nedokazete zaplatit za sluzby ktere vyzadujete a pozadujete po nekom kdo ty sluzby vyslovne nenabizi aby je nabizel a to ZDARMA (protoze si platite pouze hosting tak jak je a to bez cehokoliv dalsiho).... co si o tom asi mam myslet? chcete setrit kazdou stupidni korunu a pak si jeste stezujete...
kdybyste delali proadne weby co neco vydelaji, nemuseli byste si hostovat web za pakatel, prestante solit ta trapna MFA a setrit vasim sockoidnim klientum kazdou korunu a nebo si aspon nestezujte kdyz to uz tak delate - to ej totiz vas problem :)
20. 4. 2011 17:01:43
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630110
Petr
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
20. 4. 2011 17:04:04
Napsal Aleš Jiříček;648655
opravdu nechapu co cekate za tu cenu, oni k te cene vcelku pruhledne a jednoznacne priznavaji ze jejich system je automatizovany a absolutne neindividualni (kdyz vam tam neoc nepujde kvuli jejich nastaveni, mate smulu) stejne jako dokonce napsali clanek co cekat a co ne od podpory... a vy socky co nejste schopni dat vic penez za hostingy a proto kupujete ultralevne zalezitosti jako wedos si pak jen stezujete... stezujte si na sebe ze jste tak blby ze si nedokazete zaplatit za sluzby ktere vyzadujete a pozadujete po nekom kdo ty sluzby vyslovne nenabizi aby je nabizel a to ZDARMA (protoze si platite pouze hosting tak jak je a to bez cehokoliv dalsiho).... co si o tom asi mam myslet? chcete setrit kazdou stupidni korunu a pak si jeste stezujete...
kdybyste delali proadne weby co neco vydelaji, nemuseli byste si hostovat web za pakatel, prestante solit ta trapna MFA a setrit vasim sockoidnim klientum kazdou korunu a nebo si aspon nestezujte kdyz to uz tak delate - to ej totiz vas problem :)
souhlas :-D a protoze nechci sluzby ktere jsou k hovnu, tak mam hosting u C4 :-D
20. 4. 2011 17:04:04
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630109
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 4. 2011 17:06:56
Napsal pa3ick;648618
Z toho dvakrat sme sa stretli s neschopnostou riesit elementarny problem, v nastaveniach pre nasu CMS.
keď to bol elementárny problém prečo ste kontaktovali podporu?
btw: wedosu chýbajú skúsenosti a určite majú ešte nedorobenú administráciu - je to tam trošku neprehľadné, ale keď sa chce tak to ide :P
20. 4. 2011 17:06:56
https://webtrh.cz/diskuse/problemy-s-podporou-na-wedos-cz#reply630108
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit