Zadejte hledaný výraz...

Pro eshopáře – vracející se zásilky

slabikar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 8. 2009 23:44:01
meno ales slaby pocujem alebo citam asi 2x a dal som si tu namahu pregooglit ho celeho. no vsade citam len staznosti na neho. preco je tolko somarov co mu naletia?
30. 8. 2009 23:44:01
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22883
natalkaw
verified
rating uzivatele
31. 8. 2009 00:25:44
mne sa osvedcilo to ze som stale zavolala po objednavke zakaznikovi a ho v telefonate upozornila na akceptovane obchodne podmienky a ze po odoslani tovaru si ma prebrat balik
31. 8. 2009 00:25:44
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22882
Napsal spoluprace.net;293378
já sem taky přispěl mezi lidi, kteří si nevyzvedli dobírku a šlo to zpátky prodejci.
Bohužel ne vlastní vinou. Když je Česká pošta banda ignorantů a nikdo se neobtěžoval dát do schránky info + popřípadě opakovanou výzvu, tak je to težké.
Anketa pro provozovatele internetových obchodů
Kde bych našel výsledek té "Ankety pro provozovatele internetových obchodů"?
28. 10. 2009 17:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22881
Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
29. 10. 2009 09:39:57
Mne za posledné dni volali traja zákazníci, že čo je s ich zásielkami. Pritom všetky boli odoslané 1. triedou 1-2 týždne dozadu... Predtým sa to nikdy nestalo.
Doteraz som nemal žiadne problémy so Slovenskou Poštou. Pravdepodobne asi nehodili do schránky lístok...
29. 10. 2009 09:39:57
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22880
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 10. 2009 13:56:46
V poslednom case ma Slovenska posta nejako vela problemov. Naozaj to predtym nebyvalo.
29. 10. 2009 13:56:46
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22879
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
29. 10. 2009 14:05:27
Napsal igor;386195
V poslednom case ma Slovenska posta nejako vela problemov. Naozaj to predtym nebyvalo.
Včera som mal stretnutie s pracovníkom s regionálneho strediska v Žiline a ten mi povedal, že pošta momentálne prechádza zmenou vnútorných procesov (alebo niečo také) a snažia sa všetko riešiť. Najlepšie je, pokiaľ budete kontaktovať regonálneho pracovník pošty a dohodnete sa na určitej forme spolupráce, vtedy vychádzajú dosť v ústrety. Mne teda aspon vyšli
29. 10. 2009 14:05:27
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22878
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 10. 2009 14:25:04
Já to mám ošetřené v obchodních podmínkách. Při nevyzvednutí zásilky musí zákazník uhradit poštovné v plné výši + můžeme naúčtovat pokutu 500kč. Pokud se zásilka vrátí díky tomu, že si to zákazník rozmyslel, vystavíme mu fakturu na úhradu nákladů spojených s expedicí zásilky atd. Když fakturu odmítne zaplatit nebo nereaguje tak....www.checkout.cz ;)
Navíc v mém e-shopu je nutné před odesláním objednávky zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami. A to je vše. ;)
29. 10. 2009 14:25:04
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22877
dave67
verified
rating uzivatele
29. 10. 2009 14:51:35
Napsal Keert;386220
Já to mám ošetřené v obchodních podmínkách. Při nevyzvednutí zásilky musí zákazník uhradit poštovné v plné výši + můžeme naúčtovat pokutu 500kč. Pokud se zásilka vrátí díky tomu, že si to zákazník rozmyslel, vystavíme mu fakturu na úhradu nákladů spojených s expedicí zásilky atd. Když fakturu odmítne zaplatit nebo nereaguje tak....www.checkout.cz ;)
Navíc v mém e-shopu je nutné před odesláním objednávky zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami. A to je vše. ;)
U me to funguje stejne, ovsem bez vymahani. Jen poslu sms a meila at uhradi stratu za postovne. Uspesnost 0% :D
29. 10. 2009 14:51:35
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22876
Shady
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
29. 10. 2009 16:27:58
Napsal igor;386195
V poslednom case ma Slovenska posta nejako vela problemov. Naozaj to predtym nebyvalo.
Denne máte určite dosť objednávok, nerozmýšľali ste nad službami kuriérov?
Inak som sa chcel spýtať - máte zmluvu s poštou kvôli zberným jazdám? Alebo to všetko nosíte na poštu?
29. 10. 2009 16:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22875
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
29. 10. 2009 20:59:43
S kuriermi je trochu problem. Na poste to zakaznici maju cas vyzdvihnut 18 dni. Kurier zavola maximalne 3x a ide to naspat.
Vozime to na postu, mame to aj tak po ceste, len to tam zhodime (10min) a druhy den nam daju papiere a poplatime. Celkom v pohode.
29. 10. 2009 20:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22874
slabikar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 10. 2009 21:03:56
vazne? a ked niekto objedna na cudzie meno, nebojis sa ze ked mu nauctujes pokutu za nieco co si nikdy neobjednal, ze ti osobne pride skrivit nos?
Napsal Keert;386220
Já to mám ošetřené v obchodních podmínkách. Při nevyzvednutí zásilky musí zákazník uhradit poštovné v plné výši + můžeme naúčtovat pokutu 500kč. Pokud se zásilka vrátí díky tomu, že si to zákazník rozmyslel, vystavíme mu fakturu na úhradu nákladů spojených s expedicí zásilky atd. Když fakturu odmítne zaplatit nebo nereaguje tak....www.checkout.cz ;)
Navíc v mém e-shopu je nutné před odesláním objednávky zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami. A to je vše. ;)
29. 10. 2009 21:03:56
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22873
Azu
verified
rating uzivatele
30. 10. 2009 10:33:21
Napsal slabikar;386486
vazne? a ked niekto objedna na cudzie meno, nebojis sa ze ked mu nauctujes pokutu za nieco co si nikdy neobjednal, ze ti osobne pride skrivit nos?
Tohle je nesmysl na který nevim jak někteří z Vás přišli a neustále se jím ohání. V reálu se toto vůbec nestává, vim snad jen o jednom případu skoro ze 76tis objednávek a to ještě nebylo tak jisté že si to skutečně neobjednal.
Už sem to tady mam pocit někdy psal, řešení jak to eliminovat je úplně snadné a stojí to jen necelé 3 Kč na objednávku, jenže je až zarážející jak velká část obchodníkům kterým sme toto řešení nabídi jej záměrně nechce se slovy že 3 Kč je hodně peněz a i jedna koruna se jim zdála moc a to sme telefonicky oslovili skoro 600 obchodníků. Mně to přijde že každej jen nadává, ale přitom není ochoten pro vylepšení situace nic udělat. Stačí totiž poslat zákazníkoj po objednání SMS s potvrzením objednávky a především do SMS připsat nějaký jednoduchý dotaz, například něco jako "Budete mít zájem ještě o jiné zboží?", "chce zásilku zaslat expresně bez příplatku?" a jiné podobné dotazy na jejich ž odpovědi vůbec nezáleží pro vyřízení objednávky, jenže máte obrovskou pravděpodobnost, že Vám na takovou SMS zákazník odepíše alespoň krátce "ano/ne" a tím už máte když nic jiného potvrzenu identifikace člověka podle tel. čísla s čímž se už dá úspěšně operovat v případě vymáhání částky za nevyzvednutí zásilky a nákladů s tím spojených. Těch lidí kteří na SMS neodpoví je opravdu málo a těm pak stačí případně osobně zavolat abych si objednávku ověřil nejlépe kontrolou adresy pro zaslání a záměrně říct do telefonu špatně PSČ.
Zkrátka kdo chce tak si řešení najde, kdo ne, tak bude jen nadávat a je toh jeho blbost.
30. 10. 2009 10:33:21
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22872
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 10. 2009 11:21:11
Slabikar: No já myslím, že v tomhle má AZU pravdu. Navíc mám IP adresu člověka, který to objednal. Jistě i tady se dají hledat mouchy...např veřejné adresy z knihoven, kaváren apod. Ale to už je myslím až moc fantazy. ;) A to že na mě někdo příjde, toho se opravdu nebojím. Pokud někdo zneužil jeho osobní data, dá se to řešit. A pokud opravdu někdo zazvoní u mě doma, je jasné, že ta data zneužita byla, protože by si tohle podle mě málo kdo dovolil.
30. 10. 2009 11:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22871
Napsal Azu;386776
Už sem to tady mam pocit někdy psal, řešení jak to eliminovat je úplně snadné a stojí to jen necelé 3 Kč na objednávku, jenže je až zarážející jak velká část obchodníkům kterým sme toto řešení nabídi jej záměrně nechce se slovy že 3 Kč je hodně peněz a i jedna koruna se jim zdála moc a to sme telefonicky oslovili skoro 600 obchodníků. Mně to přijde že každej jen nadává, ale přitom není ochoten pro vylepšení situace nic udělat. Stačí totiž poslat zákazníkoj po objednání SMS s potvrzením objednávky a především do SMS připsat nějaký jednoduchý dotaz, například něco jako "Budete mít zájem ještě o jiné zboží?", "chce zásilku zaslat expresně bez příplatku?" a jiné podobné dotazy na jejich ž odpovědi vůbec nezáleží pro vyřízení objednávky, jenže máte obrovskou pravděpodobnost, že Vám na takovou SMS zákazník odepíše alespoň krátce "ano/ne" a tím už máte když nic jiného potvrzenu identifikace člověka podle tel. čísla s čímž se už dá úspěšně operovat v případě vymáhání částky za nevyzvednutí zásilky a nákladů s tím spojených. Těch lidí kteří na SMS neodpoví je opravdu málo a těm pak stačí případně osobně zavolat abych si objednávku ověřil nejlépe kontrolou adresy pro zaslání a záměrně říct do telefonu špatně PSČ.
Zkrátka kdo chce tak si řešení najde, kdo ne, tak bude jen nadávat a je toh jeho blbost.
1) Zvyšuje to překážky pro objednání. Člověk musí mít internet a zároveň vedle sebe mobil a ještě čas na odepsání SMS.
2) Z tvého popisu nevidím, že byste to nabízeli automatizované. Obchodník se bude probírat desítkami SMS a hledat, jestli dotyčný odpověděl, nebo ne?
3) Zvyšuje to možnost kupcovy lítosti (buyer's remorse) a znemožňuje impulzivní nákupy.
Samá negativa. Přitom vracející se zásilky lze vyřešit jednodušeji - započítat do marže.
30. 10. 2009 14:10:45
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22870
Azu
verified
rating uzivatele
30. 10. 2009 15:04:34
Asi si to špatně pochopil, ta SMS přijde až po tom co už zákazník objednávku uskutečnil a přišel mu potvrzující email, takže žádná překážka to není. Pokud je zboží skladem, tak se SMS odesílá nejčastěji před jeho odesláním, jinak několik hodin po objednání.
SMS jsou automatizované a párují se s objednávkami včetně odpovědí na ně.
SMS s dobře promyšleným textem a dotazem naopak zvyšuje důvěryhodnots zákazníka v obchod, protože vidí, že obchodník má o zákazníka skutečně zájem a obchod je tak více osobnější než nulová komunikace omezená jen na potvrzovací email. Máme i provozovatele, který zákazníkům takto posílá jen poděkování za objednávku a nadpoloviční část zákazníků mu i přesto na tuto SMS zašle odpověď, že také děkují, budu se těšit na zboží a podobně. Zaslání odpovědi na SMS není podmínkou pro vyřízení objednávky, ale je pouze nástrojem k eliminaci nevyzvednutých zásilek.
Opravdu nevidím jediné negativum a názor, že je možné ropustit tyto náklady do marže je úplně zcestný, protože samotné náklady na zaslání zboží nejsou tou nejhorší položkou pro rozpuštění, ale mnohem horší je když si objednají lidé zboží, které není tak čato nebo vůbec prodávané za větší částky a toto zboží mně pak v podstatě neprodejné zbyde skladem, ještě větší problém to je pak u zboží kde je rychlý pád ceny v krátkém čase. Tyto ztráty jsou pak mnohonásobně větší než nějaké zanedbatelné poštovné. Zrovna nedávno měl náš jeden známý objednávku za 35tis na nějaký již výprodejový model elektroniky, který mu dokázal ještě pracně sehant v zahraničí, do 3 dnů mu to zaslal a zákanzík zboží nevyzvedl a teď mu toto neprodjené zboží zůstalo. Má snad dle tvé teorie rozpustit těch 30tis co ho to stálo do ceny zboží které si objednají další lidé? to by asi nešlo, že protože by to zboží bylo následně neprodejné za tu cenu.
30. 10. 2009 15:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/pro-eshopare-vracejici-se-zasilky/strana/9#reply22869
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit