Zadejte hledaný výraz...

Pozor na Placla

Nekultura.cz s.r.o.
115 odpovědí, 4 403 zhlédnutí. Tolik lidí už dnes ví, že propadne-li jim kredit v PlaCle po dobití jim ho přičteme a že se mají do účtu hlásit častěji jak jednou ročně.
Optimismus není na místě. Protože přesně tolik lidí (a bude jich časem více) teď především ví, že naprosto nezvládáte krizovou komunikaci. Zatímco fakt, že někomu milostivě přičtete kredit, do zítřka zapomenou, protože to pro ně není podstatná informace. Tak funguje lidská mysl. Bude si prostě pamatovat: "Aha, aha - Placla, to je ta služba, co nedokáže vyjít zákazníkovi vstříc, a raději se s ním dohaduje veřejně a dělá z něj blbce, co neumí číst. Raději se jí vyhnu." A pokud se jí náhodou i tohle vykouří z hlavy, fulltextové vyhledávače jí to s děsivou vytrvalostí budou dlouhodobě připomínat odkazem na tuto diskusi na WebTrhu.
Ukazuje se tedy v plné nahotě, že neumíte řešit vzniklé problémy jinak než tak, že umlátíte případné stěžovatele dlouhatánskými obchodními podmínkami ve stylu "kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde."
Považujete-li tohle vlákno za bezvadnou pozitivní reklamu, velmi se mýlíte. Své dobré jméno totiž nevybudujete tím, že explicitně zakážete lidem vás kritizovat. Vybudujete si ho pouze tak, že každou případnou kritiku vyřešíte elegantně, v poklidu - a často i za tu cenu, že lehce proděláte.
Protože staré přísloví říká: "I prodělek je kšeft". Možná to myslíte dobře, ale pokud chcete přátelskou radu, najměte si místo sebe někoho, kdo zná záludnosti internetu a bude mluvit za vás. Podobná profese existuje, co svět světem stojí.
Říká se jí tiskový mluvčí.
26. 4. 2014 08:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017892
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 4. 2014 09:57:21
Ja osobně si nedokázu predstavit ze bych mel v nejakém systemu zůstatkovy kredit 700,- který by mi po roce nevyužívání(zcela v pořádku s obch.podmínkami) propadl a ja se sebral a šel o tom psát někde po forech jak jsem byl okraden a tu službu-firmu kvůli mé chybě hanil.
Napsal bych provozovateli a pokud by mi on nabídl ze kdyz si u nich opět kredit dobiju, jako jsem to udělal xx krat předtím že mi kredit navráti tak bych jednoduše dobil, a byl rád zvlast kdyz bych vědel že to byla moje chyba a taky jsem u nich chtel opět inzerovat(predpokladam ze to dotycny chtel že si nechtel tech 700kč uloženych v systemu nějak zpětne vybrat)
Placla právě zakazníkovi vyšla vstříc. Nevím co zakaznika vede nevyuzit a mit svuj kredit zpet.
Myslím že jde i o princip ze strany placly(ac se to nekomu nemusí líbít), priste si dotycny nebo jini budou nárokovat zase neco jineho pod pohruzkou že kdyz jim nevyhovi budou o tom psat po forech a plakat jak byli podvedeni.
Osobně si myslím ze to placle vubec nijak neuškodi, pokud si jejich potencinalni zakaznik prečte aspon čast prispevku udela si tak obrazek o co se vlastne jedna
1) zakaznik se rok neprihlasil nebo nevyuzival sluzby, propadl mu tedy dle obch.podminek kt.potvrdil kredit (nečetl je, zapomněl je co ja vim, v každém případě je to pouze jeho problem)
2) firma ač nemusela mu nabídla ze mu kredit zpět přicte na jeho ucet v systemu pod podminkou dobiti kreditu, mozna stacilo dobit 1kč nebo 100kč nevim jake tam je minimum pro dobiti
3) zákaznik této rozumne možnosti k oboustranné spokojenosti nevyužil a radeji si šel stěžovat a hanit firmu na veřejné forum kde se pridali nekteri dalši jelikož maji pocit že ma dotycny pravdu, obchodni podminky se nemusi respektovat a co by mel nějaky majitel placly zpetne něco okolo kreditu diktovat.
Náš zakazník náš pan, ale zase vše ma myslím své meze.
26. 4. 2014 09:57:21
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017891
enzo
Základní pravidlo dlouhodobě úspěšného marketingu zní: "Zákazník má vždycky pravdu. I když ji nemá." Pokud ti to přijde jako pitomost, vysvětlím to podrobněji na tebou zmíněných třech bodech:
ad 1) Zákazník se rok nepřihlásil, protože k tomu mohl mít tisíce legitimních a pochopitelných důvodů. Zkoumat, proč tak neučinil, není věc, kterou by provozovatel služby měl řešit. Jeho problém je najít metodu, jak se občas neaktivnímu návštěvníkovi nenásilně připomenout. Nic složitého to není.
ad 2) Firma se zachovala správně v tom smyslu, že vyšla vstříc a nabídla kompenzaci. Potud v pořádku. Jenže to zjevně udělala blbě, protože zákazník se i tak cítí poškozen. A když se zákazník cítí poškozen, první co, udělá je, že se svěří na webu.
Přesně v tomhle okamžiku měla firma veřejnou komunikaci utnout a přesměrovat nespokojence na jiné, privátní kanály (e-mail, telefon, Skype, co já vím, co ještě). Tam se omluvit (se skřípěním zubů), nabídnout něco navíc (třeba sedm stovek kreditu navíc, zas tolik peněz to není), a uznat své pochybení (i když možná žádné nebylo). Nastal by božský klid a firma by měla dalšího spokojeného klienta, který by její slávu a dobré jméno šířil dál. Za pár šlupek.
ad 3) Zákazníci už to tak dělají. Odjakživa. Frflají. Stěžují si. Nadávají. Je to v lidské povaze. Pravda či nepravda prostě v byznysu nehraje žádnou roli. Platí jediný zákon: "Válku se zákazníkem nikdy nejde vyhrát".
Stačí takto?
26. 4. 2014 11:24:55
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017890
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 11:34:11
Napsal enzo;1082202
Ja osobně si nedokázu predstavit ze bych mel v nejakém systemu zůstatkovy kredit 700,- který by mi po roce nevyužívání(zcela v pořádku s obch.podmínkami) propadl a ja se sebral a šel o tom psát někde po forech jak jsem byl okraden a tu službu-firmu kvůli mé chybě hanil.
Napsal bych provozovateli a pokud by mi on nabídl ze kdyz si u nich opět kredit dobiju, jako jsem to udělal xx krat předtím že mi kredit navráti tak bych jednoduše dobil, a byl rád zvlast kdyz bych vědel že to byla moje chyba a taky jsem u nich chtel opět inzerovat(predpokladam ze to dotycny chtel že si nechtel tech 700kč uloženych v systemu nějak zpětne vybrat)
Placla právě zakazníkovi vyšla vstříc. Nevím co zakaznika vede nevyuzit a mit svuj kredit zpet.
Myslím že jde i o princip ze strany placly(ac se to nekomu nemusí líbít), priste si dotycny nebo jini budou nárokovat zase neco jineho pod pohruzkou že kdyz jim nevyhovi budou o tom psat po forech a plakat jak byli podvedeni.
Osobně si myslím ze to placle vubec nijak neuškodi, pokud si jejich potencinalni zakaznik prečte aspon čast prispevku udela si tak obrazek o co se vlastne jedna
1) zakaznik se rok neprihlasil nebo nevyuzival sluzby, propadl mu tedy dle obch.podminek kt.potvrdil kredit (nečetl je, zapomněl je co ja vim, v každém případě je to pouze jeho problem)
2) firma ač nemusela mu nabídla ze mu kredit zpět přicte na jeho ucet v systemu pod podminkou dobiti kreditu, mozna stacilo dobit 1kč nebo 100kč nevim jake tam je minimum pro dobiti
3) zákaznik této rozumne možnosti k oboustranné spokojenosti nevyužil a radeji si šel stěžovat a hanit firmu na veřejné forum kde se pridali nekteri dalši jelikož maji pocit že ma dotycny pravdu, obchodni podminky se nemusi respektovat a co by mel nějaky majitel placly zpetne něco okolo kreditu diktovat.
Náš zakazník náš pan, ale zase vše ma myslím své meze.
add - 3 myslím že to jsou 2 litry nebo task nějak.... proč ale posílat někde dva litry zbytečně že? V mnoha věcech mi Placla taky příjde docela vzláštní abych řekl.
26. 4. 2014 11:34:11
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017889
plavacek: s tim ze ma zakaznik vzdy pravdu nesouhlasim. vse ma sve meze jak zde bylo uvedeno. zaroven jedno negativni pr zase tolik nezmeni, nedelejme z teto disjuze neco co nejak ovlivni byznys placly. nestane se nic. vemte si treba jak je aaa autobazar kazdou chvili i v televizi propiran s podvody a... a nic.
zakaznikovi je spravne vychazet vstric, udelat treba i neco navic nad to nutne a povinne, ale pokud ani to nestaci pak "dekujeme odejdete". takovy zakaznik nema zadnou hodnotu pro toho podnikatele jen mu neskutecne ubira cas, penize a energii.
placla udelala neco navic nez musela. ani to nestacilo a zakaznik si zacal diktovat dalsi podminky. fajn, pokud mu ani ta ferova navic nabidka nestaci pak se omlouvam ale nemam vam co jineho nabidnout a asi bude lepsi kdyz pujdete jinam kde nabidnou vic.
26. 4. 2014 11:35:20
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017888
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 12:01:00
Napsal Radek O.;1082223
plavacek: s tim ze ma zakaznik vzdy pravdu nesouhlasim. vse ma sve meze jak zde bylo uvedeno. zaroven jedno negativni pr zase tolik nezmeni, nedelejme z teto disjuze neco co nejak ovlivni byznys placly. nestane se nic. vemte si treba jak je aaa autobazar kazdou chvili i v televizi propiran s podvody a... a nic.
zakaznikovi je spravne vychazet vstric, udelat treba i neco navic nad to nutne a povinne, ale pokud ani to nestaci pak "dekujeme odejdete". takovy zakaznik nema zadnou hodnotu pro toho podnikatele jen mu neskutecne ubira cas, penize a energii.
placla udelala neco navic nez musela. ani to nestacilo a zakaznik si zacal diktovat dalsi podminky. fajn, pokud mu ani ta ferova navic nabidka nestaci pak se omlouvam ale nemam vam co jineho nabidnout a asi bude lepsi kdyz pujdete jinam kde nabidnou vic.
Z celé diskuse a těch kteří tu tvrdí že si měl přečíst podmínky a že to je jeho chyba vyplývá postoj dnešní doby - za tunu textů s vědomím toho že je nikdo nečte pečlivě se snažit okrást či obrat lidi. Jinak totiž nelze vidět důvod toho, proč po roce smáznou účet a prachy si vezmou bez jediného upozornění. Ať už je to v podmínkách 10x je to NEMORÁLNÍ a ŠPATNÉ. A komu příjde korektní chování podpory ....... raději bez vyjádření, zase bych dostal od Martina PM :-)
26. 4. 2014 12:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017887
dkoudela: a jak si predstavujete uzavirat smluvni vztah, je li slozitejsi? navic ono to neni jen o provozovateli ale i o to. kdo sluzbu vyuziva. podrobne smlouvy jsou treba aby se podchytilo co nejvice ruznych stavu a situaci a vedelo se co se bude dit. proste bez textu, ktere budou vetsi to proste nejde. mozna vam staci si jen potrast rukou s tim, ze kdyz se neco stane tak se domluvite ale zkuste to tak delat kdyz mate stovky, tisice klientu. je li tedy nemoralni mit jasne napsanou smluvu pak to beru jako vas pohled, se kterym nesouhlasim.
jinak ja klidne prizbam ze taky spousty veci nectu a pak se nekdy divim. ale nikdy ne tak, ze bych si pak sel vydupavat nejake ustupky z toho co jsem podepsal kdyz jsem byl liny si to precist.
26. 4. 2014 12:06:57
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017886
Napsal dkoudela;1082229
za tunu textů s vědomím toho že je nikdo nečte pečlivě se snažit okrást či obrat lidi.
Před týdnem jsme aktivovali možnost hodnocení textů ze 4 hledisek a dosavadní průměrná známka textů je 1 mínus, což je výsledek, který mi vyrazil dech. Protože o PlaCle se neustále píše jako o nějaké studnici nekvalitních webů s texty, které stojí za prd. Současně se nám podařilo zamezit 7 denním čekáním na texty, kterých se inzerenti stejně nedočkali, průměrná doba dodání článku je nyní 1 den 10 hodin (stanovuje se z posledních 50 odevzdaných článků).
Tohle neinformované očerňování nekoresponduje s realitou. Nejde o to, že by mi to vadilo nebo PlaCle nějak uškodilo. Jen jste vedle jak ta jedle.
A já jsem rád, že kvalitu PlaCly konečně nehodnotí ti, kteří o ní nic nevědí a nikdy ji nevyzkoušeli, ale že nám zpětnou vazbu konečně dávají ti, kteří si za články ve službě PlaCla platí.
Hezkou sobotu přeje
Václav Bartoš
PS: A teď všichni vědí, že makám i o víkendu.
26. 4. 2014 12:14:49
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017885
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 12:16:32
Napsal Nekultura.cz s.r.o.;1082233
Před týdnem jsme aktivovali možnost hodnocení textů ze 4 hledisek a dosavadní průměrná známka textů je 1 mínus, což je výsledek, který mi vyrazil dech. Protože o PlaCle se neustále píše jako o nějaké studnici nekvalitních webů s texty, které stojí za prd. Současně se nám podařilo zamezit 7 denním čekáním na texty, kterých se inzerenti stejně nedočkali, průměrná doba dodání článku je nyní 1 den 10 hodin (stanovuje se z posledních 50 odevzdaných článků).
Tohle neinformované očerňování nekoresponduje s realitou. Nejde o to, že by mi to vadilo nebo PlaCle nějak uškodilo. Jen jste vedle jak ta jedle.
A já jsem rád, že kvalitu PlaCly konečně nehodnotí ti, kteří o ní nic nevědí a nikdy ji nevyzkoušeli, ale že nám zpětnou vazbu konečně dávají ti, kteří si za články ve službě PlaCla platí.
Hezkou sobotu přeje
Václav Bartoš
PS: A teď všichni vědí, že makám i o víkendu.
Asi jste nepochopil že jsem psal o Vašich obch.podmínkách
26. 4. 2014 12:16:32
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017884
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 4. 2014 12:19:28
Radek O:
Jeden jediný mail typu "Za měsíc ti propadne kredit, pokud se nepřihlásíš do svého účtu" by vše vyřešil. Podstata této diskuze není o tom, jestli si přečetl podmínky, nebo nepřečetl, jde o to, že prostě bez jakýhokoliv upozornění seberou kredit a odstaví účet. Nechat posílat automatický mail je jednoduchá a primitivní věc a v případě, že mám svému klientovi zrušit, nebo odstavit účet a ponechat si jeho peníze, bych to považoval minimálně za slušnost a fér jednání.
26. 4. 2014 12:19:28
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017883
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 12:20:08
Napsal Radek O.;1082230
dkoudela: a jak si predstavujete uzavirat smluvni vztah, je li slozitejsi? navic ono to neni jen o provozovateli ale i o to. kdo sluzbu vyuziva. podrobne smlouvy jsou treba aby se podchytilo co nejvice ruznych stavu a situaci a vedelo se co se bude dit. proste bez textu, ktere budou vetsi to proste nejde. mozna vam staci si jen potrast rukou s tim, ze kdyz se neco stane tak se domluvite ale zkuste to tak delat kdyz mate stovky, tisice klientu. je li tedy nemoralni mit jasne napsanou smluvu pak to beru jako vas pohled, se kterym nesouhlasim.
jinak ja klidne prizbam ze taky spousty veci nectu a pak se nekdy divim. ale nikdy ne tak, ze bych si pak sel vydupavat nejake ustupky z toho co jsem podepsal kdyz jsem byl liny si to precist.
Radku takže když by si Placla dala do podmínek, že v případě nepříhlašení do systému po roce jim propadá celý Váš firemní majetek.... tak by to dle Vás bylo v pořádku? Záměrně to nafukuji ale princip je stejný. Vzali si prachy za NIC jen proto že jste je nevyužil. Vzít si peníze za nedodání služby je pro mě OSOBNĚ ( je to můj soukromý názor) krádež ať si to v podmínkách tváří jakkoliv. Celé je to umocněno tím že poslat email s upozorněním je to nejsnadnější co může být.
26. 4. 2014 12:20:08
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017882
pampalini
verified
rating uzivatele
26. 4. 2014 12:36:34
Nekultura a radek o.
Zcela zjevne, a ja doufam, ze ne zamerne, pisete porad o necem jinem. Celou diskuzi jaksi nechcete pochopit, ze autor topicu uznal, ze udelal chybu tim, ze necetl podmínky. Sam to priznal. Gro diskuze je ale jinde. Myslim, ze tem co vam oponuji, vcetne me vadi, ze někdo ma vůbec takove prasacke OP. "Vvvooo tom to je", jak by řekl Pitkin. O tom je cela diskuze. Ne o tom, ze si nekdo neprecte podminky a pak si stezuje, jak se to stále snažíte stavet vy. Ten bod uz je vyresen, autor topicu se priznal a uznal, ze je je necetl. Jak by rekl Pohlreich . vytahnete si hlavu z prd... a pochopte o cem se vubec diskutuje.
Proste si někdo da do podmínek, ze v podstate okrade klienta, který nevyviji aktivitu a vy to schvalujete. Muzete si to nazyvat jak chcete, z mého pohledu to kradez proste je. U Nekultury se nedivim, je to jeho akce, ale u radka to prekvapuje. Prekvapuje to o to vic, ze clovek na tak vysokem postu v jiné firme, není schopen pochopit podstatu diskuze, kterou zde ma cernou na bilem a stále jako kafemlýnek mele...
Ja davam jednoznacne plus Plavackovi i dkoudelovi.
26. 4. 2014 12:36:34
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017881
Kritizujete něco, čemu nerozumíte. Na PlaCle se nakupuje kredit. Poskytnutím služby je samotný nákup kreditu. Ten si může inzerent kdykoliv vybrat a to bez žádných penalizací. Jeho platnost se prodlužuje už jen samotným přihlášením. Nemusíte nic dobíjet.
Co vůbec nechápu je, že kritizujete službu, kterou jste v životě nevyzkoušeli. Nechápu to z toho důvodu, proč plýtváte svým časem na neplodnou a ničím nepodloženou diskusi. Plaváček u nás má jeden blog a snad teď na Twitter napsal něco o tom, že mezi stovkami poptávek byla jedna o kalhotkách. Nevím, zda službu někdy zkoušel z pozice inzerenta.
Každopádně klobou dolů před tím, jak plýtváte svým volným časem.
Vašek Bartoš
26. 4. 2014 12:43:56
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017880
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 12:51:05
Napsal Nekultura.cz s.r.o.;1082246
Kritizujete něco, čemu nerozumíte. Na PlaCle se nakupuje kredit. Poskytnutím služby je samotný nákup kreditu. Ten si může inzerent kdykoliv vybrat a to bez žádných penalizací. Jeho platnost se prodlužuje už jen samotným přihlášením. Nemusíte nic dobíjet.
Co vůbec nechápu je, že kritizujete službu, kterou jste v životě nevyzkoušeli. Nechápu to z toho důvodu, proč plýtváte svým časem na neplodnou a ničím nepodloženou diskusi. Plaváček u nás má jeden blog a snad teď na Twitter napsal něco o tom, že mezi stovkami poptávek byla jedna o kalhotkách. Nevím, zda službu někdy zkoušel z pozice inzerenta.
Každopádně klobou dolů před tím, jak plýtváte svým volným časem.
Vašek Bartoš
Není třeba vyzkoušet si službu na živo abych viděl a pochopil že tato podmínka propadnutí kreditu je ´´zvláštní´´ pokud budu kulantní.
26. 4. 2014 12:51:05
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017879
dkoudela: ja neumim odpovedet na vas priklad, protoze nevim. Nicmene to je presne to, co mi obecne vadi. Minimalni odpovednost za vlastni ciny. Vidime to denne, jak lide s vidinou ruznych prospechu podepisi cokoli a pak volaji do televize, jak byli podvedeni. Casto je to take o tom, ze podepisi nevyhodne veci, protoze v dany okamzik z toho maji pozitivni efekt, ale jak ma prijit to negativni z te smlouvy, tak najednou je to spante. S tim emailem ok, to i beru, ze by to chodit mohlo, ale to nic nemeni na te situaci.
---------- Příspěvek doplněn 26.04.2014 v 13:10 ----------
pampalini: takze kdyz ja pisi to stejne, tak je to jako kdyz kafemlejnek mele a kdyz vy delate to same, je to spravne? No proc ne.
Jinak zkusim vam to vysvetlit i jinak, proc do znacne miry nechapu, ze je tu Placla takto popotahovana. Na trhu jsou stovky, tisice sluzeb, ktere pracuji s nejakou formou predpolaceni s tim, ze po urcite dobe, kdyz se kredit nevycerpa, tak propada. A to casto i tehdy, kdyz sluzbu vyuzivam, jenom ten kredit nestihnu spotrebovat. Takto pracuji ruzne predplacenky ve sportovnich arealech, takto funguji operatori, takto funguji stovky a tiscie vernosncih programu a jinych systemu.
Nyni se ale resi Placla. Ta ma uvedeny transparentni podminky s tim, ze "ber" nebo "neber". Dotycny je vzal se vsim, co k tomu patri. Kdyz se stalo to, ze v ramci smlouvy doslo k negativnimu z ni uvedene, tak se ozval. Provozovatel mohl v ramci svych povinnosti rici, ze ma smulu, ale to neudelal. Na rozdil od uzivatele, ktery za celou dobu smlouvy neudelal pro provozovatele nic navic, tak ten provozovatel rekl, ze fajn, sice ti penize nevratime jen tak, ale udelame ustupek, ale ty ho udelej taky. Penize ti vratime, dobij si kredit. Obe strany tedy ustoupi ze sveho a jde se dal. To mi prijde vice nez ferove. Jenze uzivateli ani to nestacilo, byt uz toto je nad ramec toho, co s provozovatelem uzavrel.
Mozna kdyby ho provozovatel poslal nekam a nevratil mu nic, resp. ani by mu tu nabidku na kompromis nedal, mozna bych tak vyhraneny nebyl, ale toto je uz proste moc. Je to presne v tom stylu "podej prst, utrhne ti ruku". Setkavam se s tim denne ve sve praci a jsem na to uz dost alergicky. Nad ramec povinnosti vychazemi zakaznikum vstric, spoustu veci neresime apod. a presto se najde vzdy nekolik tech, kterym je i to malo a chteji vice a vice a casto kdyz uz pristoupime na to, ze dame jeste o trosku vice, prijde dalsi pozadavek. Zrovna nyni jedna zakaznice.
Osobne taky ze sve pozice, kterou zminujete, spolupracuji se stovkami firem z celeho sveta a podobne podminky, daleko horsi apod. jsou naprosto bezne. Kdyz se mi nelibi, tak mam dve moznosti, bud si zkusim vyjednat jine, nebo je nebudu akceptovat.
Takze mozna naopak chapu celou vec uplne jinak nez vy. Z pozice toho, ze podobne podminky mi nejsou nezname, povazuji je do znacne miry za bezne a libi se mi na tom vsem to, ze mame tu svobodu, abychom si podminky udelali jakekoli a zaroven tu svobodu, ze je nemusim odsouhlasit, kdyz se mi nelibi.
Jiny postoj bych mel samozrejme u sluzeb, ktere jsou nezbytne pro zivot, ale to Placla a podobne system nejsou.
26. 4. 2014 13:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/9#reply1017878
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit