Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pozor na Placla

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2014 13:18:27
Uznávám že Radek má v mnoha věcech pravdu v posledním postu - stále to ale nic nemění na tom že je nemorální.
Jsem docela přesvědčem, že k tomu že se to ventiluje na webtrhu vedla né ztráta 7 kil, ale arogantní postoj podpory. Byl to věrný zákazník a chovali se k němu dle mě hrozně. A bavili se s ním povýšenecky.
26. 4. 2014 13:18:27
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017877
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 4. 2014 13:47:14
Radek O:
Prosímtě, mohl bys mi odpřísáhnout, že si doslovně pamatuješ všechny OP na všech webech, na kterých si se kdy zaregistroval, takže se ti nemůže stát, že bys například prošvihnul nějakou lhůtu? O tom je tady řeč, ne jestli je to správně, nebo špatně, na to ať si udělá názor každý sám. Je tedy podle tebe v pořádku, že neinformuješ svého dlouholetého klienta, že mu propadne kredit a prostě mu ho v tichosti podle OP sebereš? Přijde ti tohle fér jednání, vůči klientovi?
Já ti garantuju, že přesto, že bych si OP přečetl, tak bych si přesně nepamatoval, kdy mi lhůta vyprší, to ti můžu dát písemně.
26. 4. 2014 13:47:14
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017876
Radek O.
Placla je tu popotahována, protože to sama dopustila. To je ústřední motiv celého vlákna. :-)
26. 4. 2014 13:47:56
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017875
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 4. 2014 14:05:37
Napsal intehos;1082264
Radek O:
Prosímtě, mohl bys mi odpřísáhnout, že si doslovně pamatuješ všechny OP na všech webech, na kterých si se kdy zaregistroval, takže se ti nemůže stát, že bys například prošvihnul nějakou lhůtu? O tom je tady řeč, ne jestli je to správně, nebo špatně, na to ať si udělá názor každý sám. Je tedy podle tebe v pořádku, že neinformuješ svého dlouholetého klienta, že mu propadne kredit a prostě mu ho v tichosti podle OP sebereš? Přijde ti tohle fér jednání, vůči klientovi?
Já ti garantuju, že přesto, že bych si OP přečetl, tak bych si přesně nepamatoval, kdy mi lhůta vyprší, to ti můžu dát písemně.
----------------
To se muze stat a stava se to kazdemu z nas(že neco přehlídneme či zapomeneme) ale dokazeme prijmout nasledky nebo to z provozovatelem nějak vyřešit. Ne ve stylu ja nic nečetl nebo jsem zapomnel, dejte mi penize zpet. je mu snad 10let a nedokaze pochopit ze ma nejake povinnosti, ze existuji nejake pravidla. Bože. Jsou to podminky placly a on je ma respektovat.
Nevim co tady stale resis a proc by to tady mel nekdo neco odprisahavat jde o to ze se vec stala a jak se k ni dotycny co mu kredit jeho vinou propadl postavi. Nepostavil se, nechtel prijmout navraceni kreditu misto toho šel založit vlakno kde popsal kde mu za jeho nevedeomsot nekdo ublizil.
Placla se postavila, nabidla moznost. On ji neprijaL. TECKA.
26. 4. 2014 14:05:37
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017874
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 4. 2014 14:16:48
enzo:
tohle je marný, každej mluvíme o něčem jiným. Já tady vůbec nemluvil o tom, jestli to zadavatel tématu přijal, či nikoliv. Proč mi vnucuješ něco, co jsem neřekl? Já jen říkám, že si PLACLA zadělává na tyhle nedorozumění sama a vlastní nesmyslnou hloupostí (není nastaveno automatické upozornění na expiraci) a vůči jejich klientům to prostě není fér. Vůbec nezpochybňuji, že se podmínkami musí uživatel řídit, když s nimi souhlasil.
26. 4. 2014 14:16:48
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017873
webbew
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 4. 2014 14:18:34
myslim ze najlepsie to tu popisal Plavacek, vyskytlo sa tu par chyb z jednej aj druhej strany a tomuto celemu vlaknu sa dalo zabranit z oboch stran
1. klient uznal ze spravil chybu, lebo si neprecital VOP
2. Placla mu poskytla nadstrandard vo forme vratenia predpadnuteho kreditu
tu to malo skoncit a obaja mali stiahnut chvost medzi nohy a uvedomit si vlastne chyby - klient ze necita VOP a Placla ze neposiela info o tom, ze kredit prepadne za x dni a vsetci by boli spokojni
namiesto toho sa tu teraz vsetci hadate o slovicka, jeden druheho tu obvinujete z toho co je moralne a eticke a o co nie
26. 4. 2014 14:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017872
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 4. 2014 14:23:09
Napsal enzo;1082266
----------------
To se muze stat a stava se to kazdemu z nas(že neco přehlídneme či zapomeneme) ale dokazeme prijmout nasledky nebo to z provozovatelem nějak vyřešit. Ne ve stylu ja nic nečetl nebo jsem zapomnel, dejte mi penize zpet. je mu snad 10let a nedokaze pochopit ze ma nejake povinnosti, ze existuji nejake pravidla. Bože. Jsou to podminky placly a on je ma respektovat.
Nevim co tady stale resis a proc by to tady mel nekdo neco odprisahavat jde o to ze se vec stala a jak se k ni dotycny co mu kredit jeho vinou propadl postavi. Nepostavil se, nechtel prijmout navraceni kreditu misto toho šel založit vlakno kde popsal kde mu za jeho nevedeomsot nekdo ublizil.
Placla se postavila, nabidla moznost. On ji neprijaL. TECKA.
Já si myslím, že kdyby se podpora chovala jinak, tzn. napsala něco ve smyslu - velice se omlouváme/mrzí nás to, ale Vámi požadované řešení není možné - a snažit se to řešit v klidu a elegantně, teď tu nejsme. Ale napsat, ať jde zákazník jinam, to je dle mého docela silná káva. Ať by byl dlouholetý zákazník, nebo ne, stále je to zákazník a určitá úroveň komunikace by měla být dodržována.
Takhle má zákazník dojem, že jim společnost opohrdá a to byl možná v tomto případě podnět k založení této diskuze.
26. 4. 2014 14:23:09
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017871
Napsal intehos;1082264
Radek O:
Prosímtě, mohl bys mi odpřísáhnout, že si doslovně pamatuješ všechny OP na všech webech, na kterých si se kdy zaregistroval, takže se ti nemůže stát, že bys například prošvihnul nějakou lhůtu? O tom je tady řeč, ne jestli je to správně, nebo špatně, na to ať si udělá názor každý sám. Je tedy podle tebe v pořádku, že neinformuješ svého dlouholetého klienta, že mu propadne kredit a prostě mu ho v tichosti podle OP sebereš? Přijde ti tohle fér jednání, vůči klientovi?
Já ti garantuju, že přesto, že bych si OP přečetl, tak bych si přesně nepamatoval, kdy mi lhůta vyprší, to ti můžu dát písemně.
v prispevku ve 12:06 jsem napsal, ze ja ani nectu vsechny OP apod. ja to klidne priznam, nedelam ze sebe svateho. Ale pokud nectu a pak mi to prinese neprijemnost, povinnost apod. tak to udelam, pripadne se zkusim domluvit, ale pokud nema druha strana zajem, mam proste smulu. Toto mi prijde ze strany mne, jako zakaznika fer.
26. 4. 2014 14:26:53
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017870
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 4. 2014 14:31:51
Napsal Radek O.;1082272
v prispevku ve 12:06 jsem napsal, ze ja ani nectu vsechny OP apod. ja to klidne priznam, nedelam ze sebe svateho. Ale pokud nectu a pak mi to prinese neprijemnost, povinnost apod. tak to udelam, pripadne se zkusim domluvit, ale pokud nema druha strana zajem, mam proste smulu. Toto mi prijde ze strany mne, jako zakaznika fer.
Děláme to tak všichni, nebo většina. A právě proto bych já, jako majitel nějakého takového systému, měl ošéfovanou expiraci. To přijde zase mě, jako provozovateli, fér vůči zákazníkovi, zvlášť když mu má propadnout jeho zakoupený kredit. A přesně kvůli tomuto pochybení PlaCla je tady tato diskuze. Stačil by jeden blbej automatickej mail a bylo by vše v pohodě, to je to, co chci říct :) Nechci tady řešit, jak se k tomu PlaCla postavila, na to tady je názorů už dost...
26. 4. 2014 14:31:51
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017869
pampalini
verified
rating uzivatele
26. 4. 2014 14:49:34
Dle myho je zasadni problem v OP Placly. Jsou zcela jednoznacne v ohledu, kterej se tady resi (a ktery zastanci Placly vytrvale ignoruji), napsany celkem dost PROTI zakaznikovi. Povoluji firme sebrat si bez naroku jeho penize (kredit). Silne tim pripominaji jednani tzv. smejdu, kdy hlavnim cilem je sedrat zakaznika z kuze. A je jedno, ze se tady zase ozve nekdo, kdo bude placat, ze i jine firmy maji podobne OP. Pokud maji, tak jsou stejne zlodejske.
Jaky je problem OP zmenit napriklad tak, ze po vyprseni clenstvi by se kredit napriklad po dohode vracel zakaznikovi? Delaji to snad vsichni, jen Placla ne. Nekteri dokonce upozornuji radsi treba 5 emaily. Toto jednani zase trosku pripomina praktiky smejdu. Ty jsou taky jen neeticke, ale nbe nezakonne. Ja jakekoli OP, kde je zakaznikovi bez nahrady sebran kredit (penize) pouze proto, ze mu propadlo clenstvi, povazuji za zlodejske.
Navic je vetsinou zastancu jednani Placly opomijen fakt, ze problemu se dalo predejit take tim, ze by Placla zakaznika upozornila emailem na koncici obdobi a take to, ze se tady spis resi chovani podpory, Kubicka a OP Placly, nez to, ze zakaznik necetl OP. To je vyresno, on se k tomu jiz priznal, uznal chybu a neni nutne to dokola omilat. Kubickova firma vystupuje jako "marketing majstr" a podle vseho je videt, ze nezvladaji ani vlastni kritickou komunikaci, tak jak muzou nekomu chtit radit jeste za penize? To taky pusobi dost zvlastne. Jednoznacne nejlip tuto problemovou komunikaci zvlada Wedos.
26. 4. 2014 14:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017868
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 4. 2014 15:09:18
pampalini:
Jak jsou postaveny OP je naprosto irelevantní, nikdo na tebe nemíří pistolí, abys je přijmul :) A to nejsem zastáncem ani odpůrcem PlaCly. Navíc upřímně, jaký provozovatel si napíše pro sebe nevýhodné podmínky? To je nesmysl už z principu.
O tom předcházení problému tady mluvím od začátku. A jejich řešení situace - tisíc hlav, tisíc názorů, za mě bych zákazníka určitě neposlal ke konkurenci, čili tato jejich formulace je přinejmenším arogantní.
26. 4. 2014 15:09:18
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017867
pampalini
verified
rating uzivatele
27. 4. 2014 06:49:11
Intehos
jasne, ze si každý napise podmínky tak, aby vyhovovaly co nejvic jemu. O tom jsem nepsal. Mel jsem na mysli zejména tu pasaz, ze si do podmínek někdo da, ze zákazníka obere treba o peníze, jakmile mu propadne clenstvi nebo něco podobného. Jinak samozrejme souhlasim s tim, aby si provozovatel napsal podmínky tak, aby vyhovovaly co nejvic jemu, ale nesmí okrádat zakazniky, coz se tady dle mého nazoru deje. Nemam tohle proste rad, to je vse.
Souhlasim i se zbytkem toho, co pises i v předchozích prispevcich. Včera jsem pro zajimavost cetl par reakci M. Prokopa na "stiznosti" zakazniku. Vyresil to primo luxusne a to tohle slovo nemam rad:).
27. 4. 2014 06:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017866
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 4. 2014 11:45:23
Přístup zakladatele vlákna je mi krajně nesympatický. Ale jakkoliv na rozdíl od něj zástupci Placly na začátku moje sympatie měli, tak s každým dalším komentářem v tomhle vlákně o ně přicházeli.
Nemyslím si jako Plaváček, že bych měl zákazníkům lézt do zadku, jenom aby byli spokojeni. Jsou lidi, kteří nebudou spokojení nikdy a takové zákazníky bude mít každá firma. Prostě bude.
V čem ale s Plaváčkem souhlasím na 100 % jsou jeho komentáře o nezvládnuté krizové komunikaci. To je tragédie. Já si (lidi z Placly) myslím, že jeste v právu, fakt jo, ale přece se nemůžete radovat z toho, kolik lidí čte tohle vlákno nebo se snažit na jeho zakladatele vytahovat nějaké další odstavce z podmínek o poškozování dobrého jména. Že nějaké podobné bláboly píše OP, to je úplně nepodstatné, vy jste firma a od vás se čeká něco jiného.
---------- Příspěvek doplněn 27.04.2014 v 12:02 ----------
Jo a mezi náma, jakkoliv jsem to OPovi nepřál, aby si těch sedm stovek „vyřval“, tak obávám se, že teď už pro vás není jiná možnost. Někdy prostě k vítězství stačí sedět na pařezu a čekat, až soupeř zakopne a natluče si hubu.
27. 4. 2014 11:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017865
Napsal intehos;1082274
Děláme to tak všichni, nebo většina.
A stejně tak všichni, nebo většina bychom měli umést nést za to následky a nebrečet na nějakém fóru, ať si dá pozor na danou službu :)
27. 4. 2014 17:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/pozor-na-placla/strana/10/#reply1017864
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit