Zadejte hledaný výraz...

Policejní nátlak na webhostingy. Je třeba se opravdu bát?

Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
27. 11. 2013 17:13:20
Netio: A co jako čekáte? Když se do někoho veřejně navezete, že to nechá jen tak? :-)
27. 11. 2013 17:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968706
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 17:32:16
Záměrem bylo požádat o diskusi mezi Wedosem a Matějem Kloubkem veřejnou. Evidentně se nám to ale zase vymstilo. :-)
27. 11. 2013 17:32:16
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968705
Matej Kloubek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 11. 2013 17:48:21
Děkujeme všem za reakci.
Toto veřejné vlákno, není o ubírání práva jinému konkurentovi se zviditelnit.
Proč to řešíme veřejně a o co zde usilujeme:
  • Nikdo ze soutěžitelů, si nemůže dovolit v reklamě bezmezně vymýšlet a hájit to tím, že se jedná o reklamu. Vymýšlení si v reklamě, tj. klamání spotřebitele, zákon zakazuje. Připouští pouze obvyklou míru reklamního přehánění.
  • Obvyklou mírou NENÍ, a nemělo by se NIKDY STÁT, strašení či jakákoli jiná forma porušování práv spotřebitelů či konkurentů.
  • Chceme dostáhnout korekce článku, který považujeme za nekalosoutěžní a klamající spotřebitele o chování ostatních konkurentů.
Jsme přesvědčeni, že výše uvedené si na svobodném konkurenčním trhu nemůže dovolit žádný soutěžitel, malý, velký, ani WEDOS.
Nebudeme nic namítat proti článku, ve kterém se kdokoli:
  • Povzdechne/zamyslí/rozebere zákon
  • Vyzdvihne své přednosti a způsoby práce
  • Nebude poškozovat práva spotřebitele klamáním
  • Nebude poškozovat práva konkurentů nekalosoutěžním jednáním
27. 11. 2013 17:48:21
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968704
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2013 18:20:59
netio: mazanim prispevku konkurence na FB reagujici na vase "pichnuti" neni asi dobra cesta na rehabilitaci vaseho jmena po akci s angelhosting... uz jsem na to skoro zapomnel, ale mazani cehokoliv nevulgarniho a k tematu na socialnich sitich povazuji za velky preslap. Opet jste nahrali Wedosu na smec, fakt vas nechapu.
27. 11. 2013 18:20:59
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968703
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 18:30:00
Nezlobte se na nás buffy.cz, ale my také na Facebooku cizích firem nepíšeme na své služby reklamu či vlastníka neprovokujeme a jeho klienty nepřetahujeme. Jsou věci, které jsou prostě tabu, proto je toto téma věřím úplně bez diskuse. Btw do ničeho jsme nepíchnuli, nýbrž pouze upozornili na možnost snadné migrace od další firmy.
27. 11. 2013 18:30:00
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968702
Napsal WEDOS;1026555
Jste si jist?
Je zde potom ještě otázka, na základě čeho vypínal CZ.NIC. Měl jiné žádosti? Možná ano.
Pokud se nepletu, tak CZ-NIC zasadne a jenom blokuje na zaklade soudniho rozhodnuti ...
Btw, nas se taky nikdo neptal
Blokovani webu by melo byt na zaklade soudnich rozhodnuti - nebo v prokazatelnem porusovani zakonu - trebas detske porno, DOS. U ostatnich veci, me kdysi byla dana rada, ze by se webhoster/registrator mel pri prijeti takove informace zaridit tak , aby zabranil vyssi skode (tzn subjektivne posoudil jestli je vyssi skoda dany web odstavit, nebo nechat provozovat). Pokud mame podezreni na provoz ilegalni cinnosti, pozadame klienta o vysvetleni/dolozeni nebo v pripade porusovani VOP o odstraneni. K Blokaci dojde az kdyz klient odmita reagovat a ignoruje veskere pokusy o kontakt a vysvetleni situace.
Nicmene nam nikdy nedorazil prikaz od policie ucinit nejaka opatreni z hlediska neprovozovani webu, ale vzdy pouze zadosti o spolupraci ve smyslu poskytnuti informaci. Blokace nam prisli vzdy ze strany soudu, kterym samozrejme vyhovime - jsme povinni. O blokace take zadaji desitky ruznych hnuti na ochranu cehokoliv, ktere vsak posilame na patricne urady, protoze neni v nasem zajmu ani silach ani schopnostech zjistovat, jestli maji pravdu ci nikoliv.
27. 11. 2013 18:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968701
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2013 18:45:42
Napsal NETIO;1026750
Nezlobte se na nás buffy.cz, ale my také na Facebooku cizích firem nepíšeme na své služby reklamu či vlastníka neprovokujeme a jeho klienty nepřetahujeme. Jsou věci, které jsou prostě tabu, proto je toto téma věřím úplně bez diskuse. Btw do ničeho jsme nepíchnuli, nýbrž pouze upozornili na možnost snadné migrace od další firmy.
na coz jste museli cekat reakci. a mazanim protireakce je, kdyz ne naprosto pres caru, tak min. zbabele. vy si tedy muzete o komkoliv cokoliv napsat, ale ten clovek/firma se k tomu nemuze vyjadrit, protoze ho smazete? vazne vam to neprijde pod uroven? to jste se tedy zviditelnili, to vam reknu...
27. 11. 2013 18:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968700
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 18:49:31
Jak jsem psal výše, my také nejdeme na Facebook Wedosu nabízet naše služby či přímo migraci na náš hosting. Spam Vám vymaže na vlastním Facebooku drtivá většina firem.
27. 11. 2013 18:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968699
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2013 18:59:52
Napsal NETIO;1026758
Jak jsem psal výše, my také nejdeme na Facebook Wedosu nabízet naše služby či přímo migraci na náš hosting. Spam Vám vymaže na vlastním Facebooku drtivá většina firem.
spam ano, vy pisete o wedosu a pak mazete reakci wedosu, jednoznacne spatka komunikace na socialnich sitich... ale pokud vam na tom neprijde nic divneho, v poradku, ja si obrazek udelal. a to jsem asi posledni, kdo by se nejak zastaval wedosu. vase sluzby jsou super zajimave, ale vy hodne neverohodni. to je jen muj obrazek z vasi komunikace v diskuzich atd. odvazlivci, co zkusili vase sluzby jsou mozna spokojeni, ale spousta lidi se tak daleko nedostane. berte to jako kritiku a zkuste si to nechat nekym vysvetlit (komu treba verite), kdyz tuto pripominku ode mne neberete.
27. 11. 2013 18:59:52
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968698
PIPNI s.r.o
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 19:02:18
Souhlasíme s gransy. U nás si policie vždy vyžádala pouze informace o vlastníkovi domény. Webové stránky uživatele blokujeme až na soudní příkaz. Proti stránkám bojujeme i na vnitřní úrovni. Pokud nalezneme stránky v rozporu se zákony ČR, VOP blokujeme a házíme 403. Na uživateli stránky je pak, aby celou věc objasnil a vyřešil.
27. 11. 2013 19:02:18
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968697
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 11. 2013 19:04:09
Napsal NETIO;1026711
Wedosi, nechte už toho a nespamujte nám dalšími příspěvky prosím Facebook. Opravdu si s vámi nehodláme měřit přirození. O tom, že jste narcisové víme a nemáme potřebu to dokola řešit. Vaše neustálé a opakované provokace už nějaký ten rok lidé znají. Předpokládám, že stejně ale něco zase napíšete a přidáte si texty další, žezlo Vám tedy nadále přenecháme, protože máme důležitější věci na práci. Užijte si to zase s někým dalším.
ehm...
Proč přes PM, projednejte to zde, když jste začali. O tom téma přeci je, no ne? Pardon za další naší potřebu se zviditelnit, nakonec sem přeci píšeme jen z toho důvodu. :-)
to mas nejak pomotany, chlape...
27. 11. 2013 19:04:09
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968696
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 11. 2013 19:08:16
Napsal PIPNI s.r.o;1026766
Souhlasíme s gransy. U nás si policie vždy vyžádala pouze informace o vlastníkovi domény. Webové stránky uživatele blokujeme až na soudní příkaz. Proti stránkám bojujeme i na vnitřní úrovni. Pokud nalezneme stránky v rozporu se zákony ČR, VOP blokujeme a házíme 403. Na uživateli stránky je pak, aby celou věc objasnil a vyřešil.
Rozumím tomu správně, že když sami z nějakého důvodu nabudete přesvědčení, že web porušuje zákony ČR, tak rovnou blokujete a až pak se ptáte,...
Jsem sám, komu se z takového přístupu dělá špatně? Kromě toho si trochu protiřečíte. Buď tedy blokujete jen na soudní příkaz, nebo blokujete jen tak ze svého rozmaru. Oboje se vzájemně vylučuje.
.
Vaše přesvědčení že něco porušuje zákony totiž neznamená, že web skutečně zákony porušuje. O tom tady rozhoduje jedině soud a to po procesu, který tomu předchází (obhajoba, možnost odvolání,...). Takže vaše přesvědčení neznamená vůbec nic, ale vám to stačí... Váš přístup je ještě horší než přístup webhosterů, kteří blokují jen pro nějakou pochybnou policejní žádost.
27. 11. 2013 19:08:16
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968695
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 19:10:09
Já Vám buffy.cz samozřejmě za Váš názor děkuji, nicméně máme od mnoha klientů informace, že se pro naše služby rozhodli právě na základě zdejších diskusí. Někomu mohou naše příspěvky přijít dobré, někomu špatné, jiní je přecházejí. Zalíbit se všem je zcela nemožné.
My se zaměřujeme zejména na klienty se zájmem o profesionální služby na nejvyšší úrovni s osobním přístupem, takže jakékoli (povětšinou bezpředmětné a zbytečné) diskuse někde na internetu bývají až někde na konci jejich hodnotového žebříčku. Hostingová konkurence je v České republice obrovská a přes to jsme se rozhodli do toho jít. Úspěch je naší největší referencí.
Na zdejším fóru se napadají všichni mezi sebou navzájem, nejvíce však o hostingu vypovídá především osobní zkušenost.
27. 11. 2013 19:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968694
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2013 19:11:02
Napsal Registrace;1026768
Rozumím tomu správně, že když sami z nějakého důvodu nabudete přesvědčení, že web porušuje zákony ČR, tak rovnou blokujete a až pak se ptáte,...
Jsem sám, komu se z takového přístupu dělá špatně?
nechapu sice jak to stihaji, ale nektere veci jsou jednoznacne... napr. detske porno, phishing. zalezi, co vse tam spadne u nich. muzou to mit nastaveno interne spravne. nebo taky ne... kazdopadne u pipni cokoliv u free presvihne nejaky traffic, tak blokuji taky (pokud uz to neni jinak), takze blokace sem, blokace tam.
---------- Příspěvek doplněn 27.11.2013 v 19:13 ----------
Napsal NETIO;1026770
Já Vám buffy.cz samozřejmě za Váš názor děkuji, nicméně máme od mnoha klientů informace, že se pro naše služby rozhodli právě na základě zdejších diskusí. Někomu mohou naše příspěvky přijít dobré, někomu špatné, jiní je přecházejí. Zalíbit se všem je zcela nemožné. Ať je to v případě diskusí jakkoli, tak my se zaměřujeme zejména na klienty se zájmem o profesionální služby na nejvyšší úrovni s osobním přístupem, takže jakékoli (povětšinou bezpředmětné a zbytečné) diskuse někde na internetu bývají až někde na konci jejich hodnotového žebříčku. Hostingová konkurence je v České republice obrovská a přes to jsme se rozhodli do toho jít. Úspěch je naší největší referencí.
prave, ze jste presne to, co hledam a prave komunikace zde me uz nekolikrat odradila od objednavky. me se ta vase filozofie libi, ale ta komunikace to absolutne neguje. pokud mam ten pocit jen ja, tak je to super. asi to tu ctu moc/malo...
27. 11. 2013 19:11:02
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968693
BeeHosting.cz
verified
rating uzivatele
27. 11. 2013 19:13:13
Napsal Registrace;1026768
Rozumím tomu správně, že když sami z nějakého důvodu nabudete přesvědčení, že web porušuje zákony ČR, tak rovnou blokujete a až pak se ptáte,...
Už včera jsem tu nabyl dojmu, že pokuď zjistí někteří poskytovatelé hostingu, že na jejich serveru se evidentně porušují zákony ČR a to jak třeba fašizmem, nebo když je tam třeba padesátiletý prase s osmiletou holčičkou a provozují to co nemají, že to neřeší, protože "presunkce neviny" a dál nechávají web zaplý a ani nekontaktují klienta. Z toho se zas dělá špatně mě.
27. 11. 2013 19:13:13
https://webtrh.cz/diskuse/policejni-natlak-na-webhostingy-je-treba-se-opravdu-bat/strana/7#reply968692
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit