Zadejte hledaný výraz...

Pokuta za nepřevzetí zboží

pulec7
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
18. 5. 2008 09:14:53
Napsal mat;61859
Já osobně vidím jako nejúčinnější způsob boje s "nepřevzateli" provozovat obchod tak, aby k nepřebírání zboží docházelo v co nejmenším procentu případů - to, co tady vymýšlíte, jsou s odpuštěním bohapusté kraviny...
V tomto směru je asi nejučinější volat, volat a ještě telefonicky potvrzovat, včas zákazníka informovat o tom kdy a jak zboží přijde v případě špatné komunikace se zákazníkem se na Vás vyprdne a objedná jinde a to vaše pak nechce sám se o tom přesvědčil, prostě uděla maximum proto aby byl zákazník spokojen že je pro Vás duležitý a že děláte maximum pro to aby jste jeho poptávku uspokojily tim se spousta věcí odbourá.
18. 5. 2008 09:14:53
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61014
MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 5. 2008 09:23:44
Tedy žasnu, pokutovat někoho že nepřevzal zásilku? Není to trochu absurdní?
Modelová situace:
Pošlete zásilku, ona se Vám vrátí. Naštvaně zavoláte zákazníkovi, že mu napaříte pokutu za nepřevzetí. Pokud se mu to po chvilce rozleží a ví nebo si zjistí, že může do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu, nechá si to zboží poslat znova a převezme balík. A hle co se stalo, do 14 dnů máte balík zpátky:banghead:. A to je ta lepší varianta, taky Vám může stále tvrdit, že mu pošta nedala oznámeni o uložení zásilky a Vám se to zase vrátí a on si to po vašem dalším telefonátu nechá znovu poslat....
A to uvažuji, že si to opravdu objednal, pokud bude tvrdit ať předložíte důkazy, že si to zboží opravdu objednal on a ne nejaky vtipalek na jeho jméno zajímalo by mě co budete dělat:smoking:.
Pokud Vám ve Vašem podnikání vadí takové prkotiny, tak to se na to radši vykašlete a běžte dělat něco jiného.
18. 5. 2008 09:23:44
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61013
pulec7
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
18. 5. 2008 09:32:17
Napsal MartinV;61862
Tedy žasnu, pokutovat někoho že nepřevzal zásilku? Není to trochu absurdní?
Modelová situace:
Pošlete zásilku, ona se Vám vrátí. Naštvaně zavoláte zákazníkovi, že mu napaříte pokutu za nepřevzetí. Pokud se mu to po chvilce rozleží a ví nebo si zjistí, že může do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu, nechá si to zboží poslat znova a převezme balík. A hle co se stalo, do 14 dnů máte balík zpátky:banghead:. A to je ta lepší varianta, taky Vám může stále tvrdit, že mu pošta nedala oznámeni o uložení zásilky a Vám se to zase vrátí a on si to po vašem dalším telefonátu nechá znovu poslat....
A to uvažuji, že si to opravdu objednal, pokud bude tvrdit ať předložíte důkazy, že si to zboží opravdu objednal on a ne nejaky vtipalek na jeho jméno zajímalo by mě co budete dělat:smoking:.
Pokud Vám ve Vašem podnikání vadí takové prkotiny, tak to se na to radši vykašlete a běžte dělat něco jiného.
Souhlas.
Jen dodám, že se ale opravdu může stát, že pošta nedá zákazníkovi oznámení nebo se nějak stratí, proto je dobré to sledovat a zákazníky obvolat, pokud je toho hodně nelze to. Jeden strašně sikovnej clovek ze zencart fora udělal plungin, kam natukáte číslo balíku a pak vám to sleduje samo stavy v jakých to je pak stací vyfiltrovat ulozone zásilky které tam lezí treba 3dny a zavolat zákazníkovi jeslti ot om ví ze tam ma balík ze to jen overujete fakt paradni zalezitost.
18. 5. 2008 09:32:17
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61012
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
29. 5. 2008 23:42:07
Napsal milan;50707
Pokuta za nepřevzetí zboží? A co třeba dát do podmínek pokutu za nenakoupení?
Kdo neutratí na našem eshopu alespoň pět tisíc ročně, toho bude kontaktovat náš právní zástupce.
Miluju tyhle takypodnikatele. Fakt jsem už viděl v zahraničí hodně, ale tohle, to může napadnout jen Čecha.
Jenže ono taky "vyčůrané" Čechy často napadá si jen tak ze srandy objednat něco, co vůbec nechtějí (viz hlavní diskuze o vrácených zásilkách).
Taková pokuta samozřejmě v obchodních podmínkách být může, ale jak spousta lidí uvádí, ve většině případů se to pak špatně dokazuje.
Osobně mám dost často chuť takto také podmínky upravit, a to nejvíce, když mi někdo, kdo si zásilku nevyzvedl, zavolá, ať mu jí pošlu znovu, a znovu si ji nevyzvedne.
Možná by se časem mohlo dát dohromady nějaké sdružení pro ochranu prodejců =)
29. 5. 2008 23:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61011
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
29. 5. 2008 23:47:33
Napsal MartinV;61862
Tedy žasnu, pokutovat někoho že nepřevzal zásilku? Není to trochu absurdní?
Modelová situace:
Pošlete zásilku, ona se Vám vrátí. Naštvaně zavoláte zákazníkovi, že mu napaříte pokutu za nepřevzetí. Pokud se mu to po chvilce rozleží a ví nebo si zjistí, že může do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu, nechá si to zboží poslat znova a převezme balík. A hle co se stalo, do 14 dnů máte balík zpátky:banghead:. A to je ta lepší varianta, taky Vám může stále tvrdit, že mu pošta nedala oznámeni o uložení zásilky a Vám se to zase vrátí a on si to po vašem dalším telefonátu nechá znovu poslat....
A to uvažuji, že si to opravdu objednal, pokud bude tvrdit ať předložíte důkazy, že si to zboží opravdu objednal on a ne nejaky vtipalek na jeho jméno zajímalo by mě co budete dělat:smoking:.
Pokud Vám ve Vašem podnikání vadí takové prkotiny, tak to se na to radši vykašlete a běžte dělat něco jiného.
Také souhlasím, ale dost to rozčilení chápu. I kdybych vycházel z modelové situace, má prodejce stále právo na uhrazení vzniklých nákladů. V případě modelové situace by to bylo super, protože může peníze strhnout zákazníkovi před vrácením.
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že se mi zásilek vracelo přes 10-15%, od května jsem zavedl info o odeslání zásilky a myslím, že to hodně kleslo (zatím jsem nepočítal).
A další pokles může způsobit právě ono sledování zásilek a následné obvolávání zákazníků. Balíků se pak dle mého názoru vrátí tak málo, že vás nějaké pokuty ani nenapadnou.
29. 5. 2008 23:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61010
Azu
verified
rating uzivatele
30. 5. 2008 23:36:54
Manželka zrovna dnes zažila v jednom obchodě s DVD docela nemilý šok. Objednala si tam před 3 týdny nějaké DVD s tím a když dlouho nešli, tedy 3 týdny, tak zaslala do obchodu email, že objednávku hodlá stornovat, protože již déle nemůže čekat, jelikož to měl být dárek k narozeninám, ovšem šok nastal když jí z obchodu přišel email, že objednávku stornovat nemůže a pokud ano, tak jim zaplatí 1000 Kč storno pokutu, což prý mají v obchodních podmínkách se kterými souhlasila. Když sem to pročítal, tak tam mají pak i stejné 1000 Kč pokuty za nevyzvednutí zásilky, takže abychom zásilku převzali a do 14 dnů vrátili zpět a už vidim jak u této firmy bude probíhat takovéto vracení a návrat peněz když dělají takové problémy již nyní.
30. 5. 2008 23:36:54
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61009
mate
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 5. 2008 18:33:10
Napsal Azu;66435
Manželka zrovna dnes zažila v jednom obchodě s DVD docela nemilý šok. Objednala si tam před 3 týdny nějaké DVD s tím a když dlouho nešli, tedy 3 týdny, tak zaslala do obchodu email, že objednávku hodlá stornovat, protože již déle nemůže čekat, jelikož to měl být dárek k narozeninám, ovšem šok nastal když jí z obchodu přišel email, že objednávku stornovat nemůže a pokud ano, tak jim zaplatí 1000 Kč storno pokutu, což prý mají v obchodních podmínkách se kterými souhlasila. Když sem to pročítal, tak tam mají pak i stejné 1000 Kč pokuty za nevyzvednutí zásilky, takže abychom zásilku převzali a do 14 dnů vrátili zpět a už vidim jak u této firmy bude probíhat takovéto vracení a návrat peněz když dělají takové problémy již nyní.
Tych 14 dni v tvojom pripade neplati. Tvoja manzelka si kupila (objednala) DVD v kamennom obchode. Akurat, ze predavac jej povedal ze tovar nemaju a ma spisat zavaznu objednavku a prist si po DVD za 3 tyzdne.
Tym padom to je nieco ako keby prisla o tie 3 tyzdne neskor a pytala si presne to iste DVD, ktore uz v tom case v obchode je, a dostala ho - ziadnych 14 dni na vratenie.
To plati iba pri zasielkovom tovare. To, ze obchod sa nesprava najferovejsie je uz ina vec...
(aspon tak si to vysvetlujem ja)
31. 5. 2008 18:33:10
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61008
Necital som cely topic - je toho vela , ale nieco by sa s tym robit malo . Stal sa pripad , ze jedna osoba objednala so 4 E-SHOPOV naraz to iste a prebrala len to , co prislo ako prve . Ostatne e-shopy zbytocne platili postovne ...
Takysto som sa stretol s tym , ze niekto objednaval niekomu inemu a chrbtom .
31. 5. 2008 19:50:07
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61007
Lubos
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
31. 5. 2008 22:27:55
Až mi budu dávať pokutu za storno v Tescu, potom možno budem súhlasiť :eek2:
31. 5. 2008 22:27:55
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61006
Azu
verified
rating uzivatele
1. 6. 2008 00:13:24
mate: co to píšeš za kravinu, samozřejmě, že se jednalo o normální internetový obchod, který ani nemá žádnou prodejnu, ale jak je vidět, tak prostě jen nabírá objednávky od zákazníků aby je jednou za x dní mohl od dodavatele převzít a aby se díky dlouhým dodacím lhůtám vyhnul tomu že se mu na to lidi vykašlou a koupěj to jinde, tak to zkouší takto větou v obchodních podmínkách aby tu objednávku nemohli zrušit bez sankcí, čímž by mu zboží zbylo na skladě a to si nemůže dovolit.
1. 6. 2008 00:13:24
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61005
mate
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 6. 2008 01:20:00
Napsal Azu;66435
Manželka zrovna dnes zažila v jednom obchodě s DVD docela nemilý šok.
sorry, to slovo obchode som bral automaticky ako kamenny obchod, preto som sa aj cudoval, ze tam spominas tych 14 dni
1. 6. 2008 01:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61004
slabikar
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 8. 2008 11:45:24
Napsal Tom;50671
Je legální věta : "Pokud odmítnete přijmout zásilku, budete kontaktován naším právním zástupcem pro uhrazení vzniklé škody na poštovném a balném." uvedená v obchodních podmínkách internetového obchodu?
ja by som dal moznost objednavat veci z eshopu len registrovanym ludom. registracia by spocivala v tom, ze zakaznik posle kopiu obcanky, cestovneho pasu, karty poostenca, zubnej kartoteky, zdravotnej karty, cislo topanok, adresu na seba, starych rodicov, bratrancov a sesternice, telefonne cislo na seba, ludi v okoli 500 m od bydliska a prace a bolo by po problemoch... ;)
17. 8. 2008 11:45:24
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61003
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
17. 8. 2008 12:22:33
jj, bylo by po problemech-nikdo uz by nenakoupil.
17. 8. 2008 12:22:33
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61002
Napsal pulec7;61866
Souhlas.
Jen dodám, že se ale opravdu může stát, že pošta nedá zákazníkovi oznámení nebo se nějak stratí, proto je dobré to sledovat a zákazníky obvolat, pokud je toho hodně nelze to. Jeden strašně sikovnej clovek ze zencart fora udělal plungin, kam natukáte číslo balíku a pak vám to sleduje samo stavy v jakých to je pak stací vyfiltrovat ulozone zásilky které tam lezí treba 3dny a zavolat zákazníkovi jeslti ot om ví ze tam ma balík ze to jen overujete fakt paradni zalezitost.
Nemohl bys plz dat link na ten plugin? myslim, ze nejsem sam, kdo by to ocenil.
26. 8. 2008 16:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61001
Zásadně nesouhlasím s větou kterou uvádí tangero a to - "nerozlišuje se jnestli zákazník zboží převzal nebo ne, zkrátka může vypovědět kupní smlouvu" - to není pravda. Kupné smlouva znamená, že zákazník MUSÍ zaplatit za předmět kupní smlouvy a prodejce MUSÍ dodat zboží dle kupní smlouvy. Až po těchto dvou akcích může zákazník na vlastní náklady zboží vrátit. Nevím za co ta rep+ když to co tangero říká vůbec není pravda.
- k pokutování při nevyzvednutí sahá stále více eshopů a já se jím nedívím, pač český člověk si plete kupní smlouvu s holubníkem. A je třeba lidem jasně dát najevo že internetový nákup je nákup. Vše má svě mouchy, i toto. Ale bez much neni nic. Konzultoval jsem toto pokutování i s právníky a bylo mi potvrzeno že je to naprosto legální postup.
Vymáhat ze zákazníka náhradu škody DO 500 Kč lze i BEZ UPOZORNĚNÍ V OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH!
Osobně si myslím, že nejlepší řešení je vždy před odelsáním objednávky zavolat zákazníkovi, zda nikam neodjiždí na dovolenou nebo tak, a tím pádem si zverifikujete že skutečně on objednal. Díky tomu už pak nemusíte mít nervy že byste snad vymáhali od někoho, kdo za nic nemůže. Já momentálně škody nevymáhám, přesto vždy když dělám balíčky volám, a 80% zákazníků objednávku tímto způsobem potvrdí. Když se balíček vrátí tak zavolat nebo emailovat s dotazem, zda ho chce znovu odeslat. Pokud to chce znvu poslat, pošlu a pokud vyzvedne napodruhé, nic se neděje. Pokud ovšem napodruhé nebo po prvním nevyzvednutí hraje mrtvého brouka, s radostí to z něj dolujte.
Mám za sebou hodně moc konzultací a ručím vám za to, že to nelegální není, jak někteří zdejší rádoby odborníci hlásají!
29. 8. 2008 12:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/strana/3#reply61000
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit