Zadejte hledaný výraz...

neodebrání zásilky z e-shopu-postup

sova
verified
rating uzivatele
9. 3. 2010 13:00:15
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat, jak by se postupovalo v případě, že když si zákazník objedná zboží přes e-shop a následně ho neodebere tím vlastně vytvoří jen fiktivní zakázku. Jak to máte ošetřeno Vy, kteří provozujete eshopy?
Díky
9. 3. 2010 13:00:15
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471210
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
9. 3. 2010 13:13:22
Už se to tu řešilo snad stokrát. Co takhle funkce hledat?
Např:
tady
a
tady
9. 3. 2010 13:13:22
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471209
Prostě se náklady na nevyzvednuté zásilky rozpočítají v nákladech. Podle mě není dobré to řešit nějakým vyhrožováním, vymáháním a násilím na zákaznících.
9. 3. 2010 16:06:51
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471208
Napsal Retal;473543
Prostě se náklady na nevyzvednuté zásilky rozpočítají v nákladech. Podle mě není dobré to řešit nějakým vyhrožováním, vymáháním a násilím na zákaznících.
Přesně tak... A pokud máš procento vrácených zásilek příliš vysoké, tak to nemusí být chyba jen zákazníků...
9. 3. 2010 16:32:44
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471207
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 3. 2010 18:58:36
Napsal megaloser;473573
Přesně tak... A pokud máš procento vrácených zásilek příliš vysoké, tak to nemusí být chyba jen zákazníků...
Jenže by se už ti rozmazlení zákazníci mohli naučit číst dodací podmínky a bejt za svoje chování zodpovědný.
Bylo tu řečeno, že to musí pokrýt výdělek, proč by ale lidi co si chtěl opravdu něco koupit doplácet na pitomečky co si to pro jistotu objednaj v pěti shopech?
Když jim to všichni budeme trpět jednou spláčeme nad vejdělkem.
Aneb bych řekl: jak si je naučíme, tak je budeme mít!
11. 3. 2010 18:58:36
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471206
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 3. 2010 08:08:54
Napsal Mamejeradi.cz;475097
Jenže by se už ti rozmazlení zákazníci mohli naučit číst dodací podmínky a bejt za svoje chování zodpovědný.
Bylo tu řečeno, že to musí pokrýt výdělek, proč by ale lidi co si chtěl opravdu něco koupit doplácet na pitomečky co si to pro jistotu objednaj v pěti shopech?
Když jim to všichni budeme trpět jednou spláčeme nad vejdělkem.
Aneb bych řekl: jak si je naučíme, tak je budeme mít!
To je těžký. Nic není černobílý a když člověk podniká, tak musí počítat s tím, že narazí na vychcánka, nebo prostě na hajzla a musí se s ním utkat. Když si někdo neodebere zboží za 1.500,- není to taková tragédie. Když ti nějakej hajzl vykonstruuje lež a nechce ti zaplatit 300.000,- je to horší :)
12. 3. 2010 08:08:54
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471205
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 3. 2010 09:28:17
Co do obnosu peněz ano, co se týče principu ne.
Proč je krádež do 5000Kč jen přestupek?
Jednou je to moje věc, on mě ji ukrad, tak je u mě už na pořád zloděj ne nějakej přestupkář!!!!
Pro někoho je 5000Kč velmi vysoká částka!
12. 3. 2010 09:28:17
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471204
dave67
verified
rating uzivatele
12. 3. 2010 09:57:04
Napsal Mamejeradi.cz;475439
Co do obnosu peněz ano, co se týče principu ne.
Proč je krádež do 5000Kč jen přestupek?
Jednou je to moje věc, on mě ji ukrad, tak je u mě už na pořád zloděj ne nějakej přestupkář!!!!
Pro někoho je 5000Kč velmi vysoká částka!
Ze jsou tvoje nazory trochu radikalni jsme si uz zvykli :D Je fakt, ze kdo jednou kradl, je zlodej at uz ukradl lizatko nebo vyloupil banku...
Jaky procento zasilek se ti vrati ze to tak resis? Objednavek nemas asi vic nez ja a presto me to nesere a tebe jo? Proste musis pocitat s nejakou stratou, lidi sou blby.
12. 3. 2010 09:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471203
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
12. 3. 2010 10:19:00
Přesně tak, neřešit - vrátí se ti objednávka, není problém - příště kdyřž si objedná tak jedině platbu předem, mě se vrátilo z 400set objednávek 5?
12. 3. 2010 10:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471202
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 3. 2010 10:34:55
Napsal dave67;475447
Ze jsou tvoje nazory trochu radikalni jsme si uz zvykli :D Je fakt, ze kdo jednou kradl, je zlodej at uz ukradl lizatko nebo vyloupil banku...
Jaky procento zasilek se ti vrati ze to tak resis? Objednavek nemas asi vic nez ja a presto me to nesere a tebe jo? Proste musis pocitat s nejakou stratou, lidi sou blby.
Neni toho tolik.
Nejde mi tak o ty prachy jako o to, že by si ty lidi fakt měli uvědomit, že někomu způsobili škodu.
Prostě ze sebe nechci nechat dělat debila. Posledně se mě vrátila pěkná klec na křečky a když sem ženský volal proč si to nevzala, tak mi praštila s telefonem, tek se chová dospělej homo sapiens?
Jde mě o to, že když jim to budeme všichni promíjet, tak to bude podle mě narůstat....
Tobě někdo něco odpustí?
12. 3. 2010 10:34:55
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471201
Martatko
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 3. 2010 11:28:39
Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
12. 3. 2010 11:28:39
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471200
dave67
verified
rating uzivatele
12. 3. 2010 11:30:41
Neodpusti, ale chces ucit narod, coz se ti nepodari:-) Lidi by na to meli prijit sami.
V nedeli pani objednala 30 kozerv pro kocky, v pondeli volala kde to ma, ze objednavku rusi. Co si o tom myslet? Zbozi bylo samozrejme objednano a konzervy si dam na veceri. Podobna vec, kdyz zakaznik stornoval objednavku s tim, ze uvadime nepravdive udaje, tak sem mu napsal, ze jestli je gramotnej, tak si umi precist dostupnost. Ale prijde me proste zbytecny delat si problemy...
to Martatko: Jak mu dokazes ze si to objednal on? Mam objednat neco na tvoje udaje? Zadnej problem. Nedokazes zes to nebyl. Ale nejsem pravnik, tak nevim. A pokud na nekoho posles vymahace, muze ti to zpusobit vetsi problemy, nez uslej zisk...
12. 3. 2010 11:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471199
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
12. 3. 2010 11:34:50
Napsal Martatko;475518
Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
Absolutní souhlas :thumbup:
Jinak co se týče těch chronických nevyzvedávačů, většinou to jde poznat, ještě než si objednají. Mam takovou zkušenost, že to jsou většinou ty, co mají nejvíc dotazů a všechno o zboží chtějí vědět. Ve výsledku to pak vypadá tak, že s takovym trotlem 8 minut telefonuju, všechno mu hezky vysvětlim, on si objedná a příští den objednávku zruší, že si to rozmyslel...
12. 3. 2010 11:34:50
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471198
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 3. 2010 11:36:52
Napsal Martatko;475518
Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
Plně souhlasim.
Oni si prostě říkají, že na ně ten eshop nemůže...
Kdyby aspoň napsal: já to chtěl jako dárek a nepřečetl sem si, že když to nemáte může to 14dní tvrat promiňte, tak mu řeknu: příště číst a hodim to za hlavu.
12. 3. 2010 11:36:52
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471197
dave67
verified
rating uzivatele
12. 3. 2010 11:41:16
A vysvetli me nekdo jak je mozny nekomu dokazat ze si to objednal?
IP adresa? Muzu objednat z kavarny. Jmeno? Adresa? Meil? Telefon? Na netu je udaju hodne a jde zjistit cokoli.
12. 3. 2010 11:41:16
https://webtrh.cz/diskuse/neodebrani-zasilky-z-e-shopu-postup/#reply471196
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit