Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Nekalé praktiky společnosti Wedos

Lukáš Drahý
verified
rating uzivatele
17. 1. 2018 01:21:07
Napsal Whispere;1436660
Pokud chci kvalitu, tak nejdu do nízkonákladového hostingu. Vždyť kvalitních hostingů je tu spousta, namátkou TELE3.cz, Ebola.cz, OneBit.cz, Savana.cz, Český hosting, Blueboard... Jen to není za těch 25 Kč + XX % sleva.
VPS ji běží kvalitně. To pozor.
Na domény subreg.cz
17. 1. 2018 01:21:07
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324061
teekey
verified
rating uzivatele
17. 1. 2018 01:22:20
Takze shrnuto hlavni problemy:
- nedoslo k zaregistrovani 1 z 2 objednanych domen
- webhosting za 25czk/mesicne ma vypadky
- podpora na helpdesku neni dostatecne empaticka k memu problemu
Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS. Co je u spravce domeny je dulezite, ale ne pro praci v prvnich hodinach. Hlavni problem je samozrejme registrace domeny a to melo byt reseno jako prim. Zase si nedelejme iluze, ze na helpdesku sedi atomovy inzenyri - ale tohle by mely zvladnout. Co se tyce hostingu za 25czk - k tomu asi nema smysl jiz nic vic psat, co-by nenapsali jini.
Vzhledem k zavaznosti diskutovaneho problemu prece nemohl byt problem zvednout telefon, zavolat a domluvit dalsi postup a reseni.
...jak nad tim tak premyslim, tak jsem za poslednich 5 let mel asi stesti pri registrovani stovek domen :-)
17. 1. 2018 01:22:20
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324060
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
17. 1. 2018 01:33:25
Mě tam něco nesedí. Wedos vystavuje vždy výzvu k úhradě. Pokud taková výzva (na registraci domény) existuje zákaznická podpora by nikdy neradila zaregistrovat doménu znovu, protože by to nejspíš ani nešlo (kdo prodlužoval službu s už vystavenou výzvou a smazal email tak to zná :)). Poradila by přímo uhradit výzvu, která dorazila na email anebo navedla do fakturace, kde výzvy jsou. Tam bych také koukl jestli vůbec k objednávce domény došlo a kdy https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
Pokud tam není objednávka, tak nebyl dokončený proces objednávání.
17. 1. 2018 01:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324059
Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 1. 2018 07:46:27
Zprostředkovávám webhosting, domény i serverhosting svým klientům právě přes Wedos a nikdy jsme neměli žádný problém, případně pokud se něco pokazilo nebo nám nešlo, vždy nám technická podpora pomohla. A věřte mi že jsem je otravoval kolikrát celkem i s kravinami, protože jsem vyzkoušel spoustu možností a sám jsem se v tom nakonec třeba ztratil. VŽDY mi online podpora pomohla, vše jsme vyřešili, i když by nemuseli a mohli mě odkázat na nějaké návody atd, nebo to bylo nad rámec jejich povinností a podobně. Jsem u Wedosu tuším od roku 2013. Občas se stane nějaký výpadek, ale je to okamžitě řešeno a na rovinu, výpadek se může stát naprosto u kterékoliv společnosti. Pořád je to jen hardware a software.
17. 1. 2018 07:46:27
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324058
Napsal teekey;1436666
Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS.
Cože? Kde jinde bys to chtěl kontrolovat, než na NIC.cz? Co je tohle za kravinu co jsi napsal.
To je snad jasný, že když si u někoho objednám registraci domény, tak si pak správnost údajů i samotnou registraci ověřím přímo na NIC.cz
17. 1. 2018 07:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324057
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 1. 2018 08:27:16
Jak psal drago.
Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.
Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.
17. 1. 2018 08:27:16
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324056
Fini
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 1. 2018 12:35:45
Napsal drago;1436662
U tohoto postupu je nutné zakoupenou doménu vždy nasměřovat na konkrétní službu (webhosting, VPS, miniweb).
A jak chceš nasměrovat doménu, která není zaregistrovaná v centrálním registru nic.cz?
17. 1. 2018 12:35:45
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324055
Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 1. 2018 13:31:44
Napsal Registrace;1436686
Jak psal drago.
Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.
Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.
Pan inženýr psal, cituji "sděleno, že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu nebo si znova objednat již objednanou a zaplacenou doménu.", to znamená, že údajně doménu jak objednal, tak zaplatil, tedy jistě obdržel doklad o zaplacení, případně má výpis z instituce, skrze kterou platbu realizoval. Pokud se mu doména nepřiřadila ale webhosting se zřídil v pořádku, předpokládám, že vznikla na straně Wedosu nejaká anomální chyba, kdy se jim doména nepropsala do systému. Rozhodně to ale nejde považovat za podvod, protože tyhle procesy probíhají automatizovaně, to tam nikdo nedělá ručně, že by to udělal úmyslně.
17. 1. 2018 13:31:44
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324054
Ing. Pavel Machacek
verified
rating uzivatele
17. 1. 2018 18:22:33
Napsal teekey;1436666
Takze shrnuto hlavni problemy:
- nedoslo k zaregistrovani 1 z 2 objednanych domen
- webhosting za 25czk/mesicne ma vypadky
- podpora na helpdesku neni dostatecne empaticka k memu problemu
Docela me pobavilo, ze nekdo kontroluje registraci domeny na NIC.cz, prece tohle si kontroluji v administraci Wedos + DNS. Co je u spravce domeny je dulezite, ale ne pro praci v prvnich hodinach. Hlavni problem je samozrejme registrace domeny a to melo byt reseno jako prim. Zase si nedelejme iluze, ze na helpdesku sedi atomovy inzenyri - ale tohle by mely zvladnout. Co se tyce hostingu za 25czk - k tomu asi nema smysl jiz nic vic psat, co-by nenapsali jini.
Vzhledem k zavaznosti diskutovaneho problemu prece nemohl byt problem zvednout telefon, zavolat a domluvit dalsi postup a reseni.
...jak nad tim tak premyslim, tak jsem za poslednich 5 let mel asi stesti pri registrovani stovek domen :-)
Samozřejmě je potřeba kontrolovat údaje přes CZ NIC! V administraci může být cokoliv. místo hloupých řečí by to chtělo trochu přemýšlet, teekey!
---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:25 ----------
Napsal Mikolas;1436776
Pan inženýr psal, cituji "sděleno, že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu nebo si znova objednat již objednanou a zaplacenou doménu.", to znamená, že údajně doménu jak objednal, tak zaplatil, tedy jistě obdržel doklad o zaplacení, případně má výpis z instituce, skrze kterou platbu realizoval. Pokud se mu doména nepřiřadila ale webhosting se zřídil v pořádku, předpokládám, že vznikla na straně Wedosu nejaká anomální chyba, kdy se jim doména nepropsala do systému. Rozhodně to ale nejde považovat za podvod, protože tyhle procesy probíhají automatizovaně, to tam nikdo nedělá ručně, že by to udělal úmyslně.
Ano.
Příslušná doména byla spolu s webhostingem objednána a zaplacena a veškteré údaje v jejich administraci tomu také nasvědčovaly, ale CZ NIC tyto údaje neobdrželo a doména tedy fakticky není. To je celé. Úmyslně to nikdo neudělal, ale reklamace problému, který vznil na jejich straně je najednou problém a zkouší se vymlouvat.
---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:29 ----------
Napsal Registrace;1436686
Jak psal drago.
Klíč k rozlišení celé záhady je v tom, že se údajně nezaregistrovala doména. Otázka tedy zní, proč se nezaregistrovala a jestli byla zaplacena.
Pokud byla zaplacena a je neregistrovaná, je to evidentně chyba Wedosu. Ale o tom se dá pochybovat, protože by to pán zcela jistě ve svém příspěvku zmínil a bylo by to to hlavní, co by se tu řešilo.
Předpokládám tedy, že nedošlo ani k vystavení faktury, ani k zaplacení, tedy ani k registraci a pan Ing, jelikož nerozumí, jak fungují domény a webhostigy, chce po Wedosu bůhví co, nějakou individuální podporu, která mu vysvětlí základy fungování internetu, což se mu na lowcost webhostingu samozřejmě nedostane. A tak je nasranej.
Základ u webhostingů, jako je Wedos, je pochopit, že si člověk neplatí podporu a že co nejde automaticky, prostě není. Takže logicky - pokud nemám zaregistrovanou doménu, nemám výzvu k úhradě a nemám ji zaplacenou, musím si ji sám zaregistrovat. Ať už je důvod tohoto stavu jakýkoliv - jsem blb, neudělal jsem to, nevím jak na to, někde se stala chyba,... na důvodu nezáleží, evidentní je, že to prostě není.
Trochu lépe si přečíst o čem se zde hovoří a co jsem řešil ... A proč jsem to zveřenil.
Dehonestující řeči o tom, že nerozumím hostingům, případně DNS záznamům, resp. doménám je ze tvé strany trapné. ty jsi si pořádně nepřečetl o čem zde píšu a děláš si nejen nesmyslné závěry, ale urážíš. Tak se do toho nepleť, pokud tomu nerozumíš a neumíš se chovat.
17. 1. 2018 18:22:33
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324053
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
17. 1. 2018 18:29:23
Tak jsem dnes obejdnal doménu. Zaplatil. Přiřadil k hostingu a frčí.
Ještě jednou k tématice zde:
"bylo naprosto flagrantním a arogantním způsobem sděleno" - uživatel mohl být naštvaný a reakci přes chat si mohl vyložit dle libosti
"že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu" - takto jejich systém funguje. doména není pevně přiřazena
Za mě jediný problém, který vidím, je, že nedošlo k registraci jedné domény. Chyba systému, která se dá jednoduše napravit. Stači popsat problém, ukázat, že mám zaplaceno. Neviděli jsme chat, tudíž jakékoli Vaše emoce je třeba vynechat. Pokud si myslíte, že na podpoře má sedět někdo, kdo vytváří ten systém, pak asi nechápete smysl podpory.
Pokud Vám podpora nedokázala ihned pomoci, docela to chápu. Pokud jste v zápalu naštvání reagoval nepřiměřeně, což už vy nemůžete posoudit, odpovědi z druhé strany vidíte zkresleně.
Je mi líto, ale malá chyba systému a vy z toho děláte obrovské haló.
17. 1. 2018 18:29:23
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324052
Ing. Pavel Machacek
verified
rating uzivatele
17. 1. 2018 18:31:19
Napsal drago;1436667
Mě tam něco nesedí. Wedos vystavuje vždy výzvu k úhradě. Pokud taková výzva (na registraci domény) existuje zákaznická podpora by nikdy neradila zaregistrovat doménu znovu, protože by to nejspíš ani nešlo (kdo prodlužoval službu s už vystavenou výzvou a smazal email tak to zná :)). Poradila by přímo uhradit výzvu, která dorazila na email anebo navedla do fakturace, kde výzvy jsou. Tam bych také koukl jestli vůbec k objednávce domény došlo a kdy https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
Pokud tam není objednávka, tak nebyl dokončený proces objednávání.
drago... O čem to mluvíš? Vše zaplaceno bylo, ale údaje o registraci se nedostaly k CZ NIC. A Wedos tohle prostě nechtěl řešit.
Tak to vypadá, pokud někdo nečte celé vlákno nebo prostě nepochopí prostý text. Nezlob se, ale je to tak.
---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:35 ----------
Napsal Doctore97;1436850
Tak jsem dnes obejdnal doménu. Zaplatil. Přiřadil k hostingu a frčí.
Ještě jednou k tématice zde:
"bylo naprosto flagrantním a arogantním způsobem sděleno" - uživatel mohl být naštvaný a reakci přes chat si mohl vyložit dle libosti
"že si tedy mám webhosting "navázat" na tu druhou doménu" - takto jejich systém funguje. doména není pevně přiřazena
Za mě jediný problém, který vidím, je, že nedošlo k registraci jedné domény. Chyba systému, která se dá jednoduše napravit. Stači popsat problém, ukázat, že mám zaplaceno. Neviděli jsme chat, tudíž jakékoli Vaše emoce je třeba vynechat. Pokud si myslíte, že na podpoře má sedět někdo, kdo vytváří ten systém, pak asi nechápete smysl podpory.
Pokud Vám podpora nedokázala ihned pomoci, docela to chápu. Pokud jste v zápalu naštvání reagoval nepřiměřeně, což už vy nemůžete posoudit, odpovědi z druhé strany vidíte zkresleně.
Je mi líto, ale malá chyba systému a vy z toho děláte obrovské haló.
Nemáte pravdu. Vysvětlil jsem o co jde, předložil jsem doklady, emaily .... Nakonec mi bylo tedy odepsáno, že mám použít druhou doménu, která ovšem slouží k jiným účelům a navíc mám zaplaceno a jak s tím naložím je čistě moje věc.
Zajímavé je to, že většinou se Wedosu zastávají ti, kteří si pořádně nepřečetli o co jde a překrucují to. Je tady celé vlákno k dispozici a nevím, co je motivací těch dotyčných. nicméně i tohle vypovídá o Wedosu.
17. 1. 2018 18:31:19
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324051
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
17. 1. 2018 18:41:50
Ano, proč odpovídat na moje faktické přípomínky. Lehčí je přece vše svádět na ostatní. Ale chápu, že když člověku dojdou fakta, už mu toho moc nezbývá.
Na moje připomínky ohledně funkčnosti systému a podpoře reagujete tím, co jste již napsal - tudíž jste nepochopil připomínku nebo ji nečetl: "pořádně nepřečetli o co jde a překrucují ". Dle sebe soudím tebe - je mi to jasný.
Tak já mám pana Ing asi moc :D Doufám, že tu třeba za týden nebo 2 uvidím vláno "WEDOS ŠPATNÝ, WEDOS ZLÝ" - Ing. Mějte se ;) :D
17. 1. 2018 18:41:50
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324050
Ing. Pavel Machacek
verified
rating uzivatele
17. 1. 2018 18:42:20
Napsal Whispere;1436660
Pokud chci kvalitu, tak nejdu do nízkonákladového hostingu. Vždyť kvalitních hostingů je tu spousta, namátkou TELE3.cz, Ebola.cz, OneBit.cz, Savana.cz, Český hosting, Blueboard... Jen to není za těch 25 Kč + XX % sleva.
Já nepovažuji Wedos za firmu, které bych svěřil podnikání. Tyto moje projekty jsou ovšem nekomerčního charakteru a proto jsem zvolil Wedos. To je celé. A pochopitelně je i pro firmu Wedos (nabízející služby za opravdu nízký peníz) dodržovat alespoň takovou základní povinost, kterou bepochyby je realizace zaplacených služeb a alespoň základní snaha řešit případné problémy.
---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:49 ----------
Napsal Doctore97;1436857
Ano, proč odpovídat na moje faktické přípomínky. Lehčí je přece vše svádět na ostatní. Ale chápu, že když člověku dojdou fakta, už mu toho moc nezbývá.
Na moje připomínky ohledně funkčnosti systému a podpoře reagujete tím, co jste již napsal - tudíž jste nepochopil připomínku nebo ji nečetl: "pořádně nepřečetli o co jde a překrucují ". Dle sebe soudím tebe - je mi to jasný.
Tak já mám pana Ing asi moc :D Doufám, že tu třeba za týden nebo 2 uvidím vláno "WEDOS ŠPATNÝ, WEDOS ZLÝ" - Ing. Mějte se ;) :D
A nejste z Wedosu? Žádné faktické připomínky nemohu reflektovat, protože jsou už od základu lživé. Já jsem zde nepsal o Wedosu z toho důvodu, že bych jim snad neodpustil technické problémy, případně nějaké výpadky, což jsem zde nejednou deklaroval, ale především jsem se pozastavoval nad jejich neschopností řešit již vzniklé situace zaviněné na jejich straně. zajímavé, že mnozí tohle chápou, ale někteří jedinci začnou nakonec útočit i v rovině osobní a nedrží se tématu, což o něčem také svědčí.
A proč jsem přišel s hypotézou, že jste z Wedosu? Aplikujete v textu určité syntaktické detaily, které jsou identické s písemnou komunikací na chatu Wedosu. Ale třeba se mýlím ... nicméně trvám na tom, že asi opravdu nechcete nebo nedokážete pochopit, co jsem zde řešil a nebo je to z vaší strany úmysl. Zkoumat to nebudu a na vaše hloupé poznámky reagovat také nadále nebudu.
---------- Příspěvek doplněn 17.01.2018 v 18:57 ----------
Napsal drago;1436662
U wedos záleží na postupu. Podle toho co píšeš jsi si nejdříve zaregistroval domény a poté koupil webhosting. U tohoto postupu je nutné zakoupenou doménu vždy nasměřovat na konkrétní službu (webhosting, VPS, miniweb). Teoreticky jí totiž můžeš chtít nasměřovat třeba na ten miniweb anebo na konkurenční službu. Nemůžou ti jen tak přepsat DNS záznamy.
U wedos to mate, protože ti dovolí pojmenovat webhosting jak chceš, klidně i doménou kterou nevlastníš anebo ještě neexistuje. S doménou v podstatě nemá nic společného. Samo se to ale nikdy nespáruje, pokud kupuješ domény samostatně.
/n
S tou doménou .cz to netuším, mě se vždy všechny registrovaly okamžitě. Měl jsem problém jen tuším s doménou .biz, kde jsem musel napsat na podporu ale to bylo u jejich akreditovaného registrátora.
Příslušnou doménu jsem opravdu nekupoval samostatně.
17. 1. 2018 18:42:20
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324049
drago
verified
rating uzivatele
(73 hodnocení)
17. 1. 2018 22:50:10
Napsal Ing. Pavel Macháček;1436859
Příslušnou doménu jsem opravdu nekupoval samostatně.
Asi tuším co se stalo. Vybral jsi si doménu .cz jako dárek k hostingu a použil jeden z těch větších slevových kupónů že?
17. 1. 2018 22:50:10
https://webtrh.cz/diskuse/nekale-praktiky-spolecnosti-wedos/strana/3/#reply1324048
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit