Zadejte hledaný výraz...

Nejčastější chyby PPC kampaní

neddy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 9. 2007 10:04:58
Já bych určitě každou radu uvítal. Již jak jsem psal minule, zatím si nemůžu najmou profesionála, takže za každé rozumné popostrčení budu rád. Pokud by jsi měla minutku, tak ti přístup pošlu (asi tam není více co zkazit :) ). Kam ti mám údaje poslat prosím?
12. 9. 2007 10:04:58
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7369
Viz PM.
12. 9. 2007 10:22:33
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7368
neddy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 9. 2007 10:32:01
Taky mě ještě napadlo, že jsem se nezeptal, zda má smysl investovat do dalších reklamních systémů např. adfox, etarget? Určitě se nabízí odpověď, že ano, protože i jeden zákazník je taky zákazník. Ale spíše se ptám proto, abych se nestaral o 10 PPC systémů a nedělal pořádně ani jeden a navíc, přes seznam chodí asi nejvíce lidí..
12. 9. 2007 10:32:01
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7367
Určitě má. Ony ty systímy nejsou malé, vzhledem k tomu, že jde z velké části o obsahovou síť, dá se tu protočit často víc peněz než v AdWords a Skliku. Odpovídá tomu ale také cílenost návštěv, která je nižší a pak může být nižší i konverzní poměr. Takže nejlepší je nejdříve přesně znát svoje možnosti (jakou si můžeš dovolit cenu za konverzi), započítat skeptický koeficient a vyzkoušet jak to bude fungovat. Ale určitě nejdřív pořádně vylaď Sklik a AdWords.
Pokud je cílem jen zvýšení návštěvnosti, tak to má cenu tím spíš. Cenu tu bývají často ale vyšší.
12. 9. 2007 11:08:38
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7366
A co kdybyste ty kampaně optimalizovali veřejně (pokud oba souhlasíte)? Bylo by to přínosné i pro ostatní.
12. 9. 2007 12:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7365
neddy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 9. 2007 12:29:30
Napsal Retal;13114
A co kdybyste ty kampaně optimalizovali veřejně (pokud oba souhlasíte)? Bylo by to přínosné i pro ostatní.
Myslíš stylem, že zde nakopíruju inzerát + slova jak to je teď a postupně to zkusíme ladit?
12. 9. 2007 12:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7364
petabrod
verified
rating uzivatele
12. 9. 2007 12:41:42
Napsal neddy;13119
Myslíš stylem, že zde nakopíruju inzerát + slova jak to je teď a postupně to zkusíme ladit?
To by možná mělo za následek hromadné mudrování, jak by se to mělo nejlépe udělat.
Když já "zkoukávám" cizí kampaně, tak většinou napíšu zprávu, kde zmíním sice konkrétní chyby, ale rozvinu je dál i v širším kontextu.
Pokud se do toho pustíte, budu se těšit na výsledek :)
12. 9. 2007 12:41:42
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7363
neddy
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 9. 2007 12:51:27
Napsal petabrod;13120
To by možná mělo za následek hromadné mudrování, jak by se to mělo nejlépe udělat.
Když já "zkoukávám" cizí kampaně, tak většinou napíšu zprávu, kde zmíním sice konkrétní chyby, ale rozvinu je dál i v širším kontextu.
Pokud se do toho pustíte, budu se těšit na výsledek :)
Možná by se moc mudrovalo, ale pokud člověk trošku přemýšlí, tak buď si od každého vezme trošku (to nejlepší) a nebo se drží názoru jednoho, o kterém si myslí že má pravdu (i když to tak ve výsledku nemusí být). Ovšem zatím nemám důvod Petře nevěřit ;)
12. 9. 2007 12:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7362
Dave
verified
rating uzivatele
12. 9. 2007 21:35:27
Ostatní kampaně mi v AdWords běží slušně, takže to je tady asi prostě "sortimentem"... Tuto kampaň stopuji, začnu se v tom opět vrtat, až ten svůj web předělám do podoby hodné 21. století.
12. 9. 2007 21:35:27
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7361
AdWords mě běží také dobře,nemužu si vynachválit..
6. 11. 2008 17:31:17
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7360
Petra, v prvom prispevku vravis, ze treba monitorovat pocet objednavok a podobne. Ako to vsak presne merat? Mam vlastne meranie UIP, UN (na zaklade cookies). Väcsina inzerentov meria navstevy a vseto pomocou GOogle Analytics ale zacinam byt presvedceny o tom, ze si google udaje vymysla. Ako napriklad vie, kolko casu stravi na stranke uzivatel, ktory iba otvori stranku, je tam minutu a potom ju zavrie a nic nerobi? Btw na bogu pripravujem serial clankov o reklamach (nie len o PPC) tak ak ta mozem poprosit, potom mi to zhodnotis? :)
3. 6. 2009 19:22:26
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7359
janpavlik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 6. 2009 04:22:06
Nastav si Goals v GA.
4. 6. 2009 04:22:06
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7358
pripadne i ecommerce v GA ;)
4. 6. 2009 13:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7357
ale z teoretickeho hladiska, alebo aj praktickeho, vie niekto zistit skutocny cas na stranke? A to Goals nie je podla mna az take presne :)
4. 6. 2009 15:13:37
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7356
Tawa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 6. 2009 15:56:34
Nesmíš brát tyto čísla příliš dogmaticky a především každý druh metriky má svá pro i proti a je dobré se s nimi seznámit. Mimochodem trošku skáčeš mezi tématy něco jiného je přeci jenom měřit objednávky a něco jiného čas strávený na stránce.
4. 6. 2009 15:56:34
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-ppc-kampani/strana/2#reply7355
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit