Zadejte hledaný výraz...

Návštěvník poslal mail, vznesl dotaz, lze ho oslovit obchodním sdělením

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 2. 2016 01:21:08
Lze takového návštěvníka stránek, který nám poslal mail, na tento mail dále oslovovat reklamním sdělením? Jakým způsobem?
22. 2. 2016 01:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176953
Napsal beraniste;1269583
Lze takového návštěvníka stránek, který nám poslal mail, na tento mail dále oslovovat reklamním sdělením? Jakým způsobem?
Vžij se do situace zákazníka. S ničím nesouhlasil, takže to, že Ti pošle dotaz na email ještě neznamená, že si ho můžeš jen tak doplnit do databáze pro newslettery. Jeho souhlas s poskytnutím osobních údajů zkrátka potřebuješ.
Udělej to s trochu osobním přístupem. K odpovědi na dotaz přilož nabídku k odběru newsletteru. Formuluj ji pěkně a uvidíš :-)
22. 2. 2016 01:30:52
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176952
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
22. 2. 2016 01:53:32
Pokud vznesl dotaz, jestli může odebírat váš newsletter, tak v tom nevidím problém :-)
22. 2. 2016 01:53:32
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176951
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 2. 2016 08:06:51
Asi tak :D
22. 2. 2016 08:06:51
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176950
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2016 08:31:48
Pokiaľ vám sám poskytol svoj email, tak môžete mu poslať akúkoľvek obchodnú správu včítane newslletra.
22. 2. 2016 08:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176949
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 2. 2016 08:43:29
pokud fyzická nebo právnická osoba získá od svého zákazníka podrobnosti jeho elektronického kontaktu pro elektronickou poštu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby podle požadavků ochrany osobních údajů upravených zvláštním právním předpisem 5), může tato fyzická či právnická osoba využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení
Tak tu máme opět dva protichůdné názory, tak nevím. Už to, že využil službu eshopu a to bezplatnou pomoc prostřednictvím emailu či telefonu, by se dalo brát jako právo na zařazení, ale fakt nevím. Napadlo mne jednou za měsíc odeslat poděkování za využití služeb naší podpory, tak bude odpověď navázána na předchozí komunikaci a zároveň zaslání nějakého slevového poukazu ... já osobně bych to teda za spam nebral, ale nevím jak ostatní
22. 2. 2016 08:43:29
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176948
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2016 09:15:17
Dobrý nápad to nieje, lebo poďakovania a podobné zbytočnosti ľudia vnímajú ako najväčšie obťažovanie. Ak im chcete niečo poslať nech to má skutočnú hodnotu.
22. 2. 2016 09:15:17
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176947
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 2. 2016 09:31:38
Co mám zpětnou vazbu od těch co volají, nebo co jim odepisuji, tak jsou rádi, že s nimi někdo komunikuje. Tak poraďte, jak to děláte, aby ta komunikace nevyšuměla tou odpovědí. Jak s tím pracovat dále a přitom to nebylo obtěžující.
22. 2. 2016 09:31:38
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176946
Udělat to někdo mě, tak hned odběr zruším a na eshop se vykašlu. Newsletter je super nástroj, ale nesmí být lidem vnucován.
22. 2. 2016 10:37:00
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176945
Napsal beraniste;1269628
Co mám zpětnou vazbu od těch co volají, nebo co jim odepisuji, tak jsou rádi, že s nimi někdo komunikuje. Tak poraďte, jak to děláte, aby ta komunikace nevyšuměla tou odpovědí. Jak s tím pracovat dále a přitom to nebylo obtěžující.
Napiš něco ve smyslu, že píšeš na základě poslední komunikace, že si vážíš zájmu o tvé služby a zakládáš si na kvalitě komunikace se zákazníky. Namaž mu med kolem pusy a nabídni mu ten newsletter. Zbytečně v tom hledáš zakopaného psa. Zákazník to ocení, pokud to napíšeš fakt pěkně a nebude to znít jako od robota nebo moc nuceně :-)
22. 2. 2016 11:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176944
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
22. 2. 2016 11:47:17
Přesně tak. Když vznesu dotaz, neznamená to, že chci odebírat newsletter (pokud tedy nepíši email ohledně toho, že :D). Takže bych odpověděl a klidně se zeptal, jestli ten newsletter chce nebo ne. Ale dávat ho tam automaticky je kvůli tomu, že se na něco ptá je blbost.
22. 2. 2016 11:47:17
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176943
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 2. 2016 11:59:27
Já moc emaily nepíši, teď jsem posílal tak 1x za rok :-) takže si myslím, že jsem hodně mírumilovný
---------- Příspěvek doplněn 22.02.2016 v 12:14 ----------
A zajímavost, poslal jsem mail po více než roce na své zákazníky, kteří si vysloveně přáli a stejně se objevili 2 (z cca 5000), kteří uvedli, že i toto je příliš často.
22. 2. 2016 11:59:27
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176942
Napsal beraniste;1269704
Já moc emaily nepíši, teď jsem posílal tak 1x za rok :-) takže si myslím, že jsem hodně mírumilovný
---------- Příspěvek doplněn 22.02.2016 v 12:14 ----------
A zajímavost, poslal jsem mail po více než roce na své zákazníky, kteří si vysloveně přáli a stejně se objevili 2 (z cca 5000), kteří uvedli, že i toto je příliš často.
To absolutně o ničem nevypovídá. To se mohli Ti dva ukliknout v takovém objemu :-) Prostě mu napiš, nabídni newsletter a je to. Pokud odpoví, že ho chce, tak ho máš a pokud neodpoví, tak máš smůlu. Ikdybys poslal jednou za rok newsletter, tak porušuješ zákon, protože jsi si nechal jeho email pro obchodní účely bez jeho souhlasu s poskytnutím osobních údajů.
Zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti: Úřad pro ochranu osobních údajů…
Šíření obchodních sdělení
§ 7
(1) Obchodní sdělení lze šířit elektronickými prostředky jen za podmínek stanovených tímto zákonem.
(2) Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas.
(3) Nehledě na odstavec 2, pokud fyzická nebo právnická osoba získá od svého zákazníka podrobnosti jeho elektronického kontaktu pro elektronickou poštu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby podle požadavků ochrany osobních údajů upravených zvláštním právním předpisem 5) , může tato fyzická či právnická osoba využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení týkajících se jejích vlastních obdobných výrobků nebo služeb za předpokladu, že zákazník má jasnou a zřetelnou možnost jednoduchým způsobem, zdarma nebo na účet této fyzické nebo právnické osoby odmítnout souhlas s takovýmto využitím svého elektronického kontaktu i při zasílání každé jednotlivé zprávy, pokud původně toto využití neodmítl.
(4) Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je zakázáno, pokud
a) tato není zřetelně a jasně označena jako obchodní sdělení,
b) skrývá nebo utajuje totožnost odesílatele, jehož jménem se komunikace uskutečňuje, nebo
c) je zaslána bez platné adresy, na kterou by mohl adresát přímo a účinně zaslat informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány.
22. 2. 2016 12:19:26
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176941
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 2. 2016 12:33:17
Napsal korwin;1269696
Přesně tak. Když vznesu dotaz, neznamená to, že chci odebírat newsletter (pokud tedy nepíši email ohledně toho, že :D). Takže bych odpověděl a klidně se zeptal, jestli ten newsletter chce nebo ne. Ale dávat ho tam automaticky je kvůli tomu, že se na něco ptá je blbost.
Rozmýšľate úplne zle a nesprávne. Zákon nepozná termíny ako newlleter, cenník, spravodaj, dotaz info o zmene produiktov a podobne. Nič také z zákone nieje. Vy ako firme komunikujete cez takzvané "obchodné zdelenie". Patrí sem všetko čo pochádza z vašej firmy je obchodné zdelenie, nie len newlletry ako sa mnohý nesprávne domnievajú. Ak pozvete klientov na webinár, na ktorom nič nepredávate, považuje sa to za obchodné zdelenie. Ak pošlete nový cenník, nové funkcionality, info o zraze, semináry to všetko je obchodné zdelenie.
Podmienka je že musí mať možnosť odhlásiť sa zo zoznamu a tým je celá vec uzavretá na veky vekov. Amen.
22. 2. 2016 12:33:17
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176940
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 2. 2016 12:46:32
Asi napíši UOOU, stejně jsem tam registrovaný, tak ať mají co dělat.
M.
22. 2. 2016 12:46:32
https://webtrh.cz/diskuse/navstevnik-poslal-mail-vznesl-dotaz-lze-ho-oslovit-obchodnim-sdelenim/#reply1176939
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit