Zadejte hledaný výraz...

Klient nechce zaplatit za práci

Pokud klient (firma) nezaplatí za práci, přebere dílo a nyní z něho profituje, mám po splatnosti
fakturace nějaké možnosti ? Např. napsat firmě špatnou referenci na internetu na google, uvést jí
do registru dlužníků atd.? Pokud bych toto udělal, nemůže se to např. brát jako pomluva?
Někde jsem četl, že lze napsat negativní hodnocení pouze na firmu, ale ne na soukromou, resp.
fyzickou osobu, máte někdo zkušenost?
Občas se mi stane, že klient nemá zájem platit, i když dílo převezme.
TP
9. 12. 2020 15:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471496
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
9. 12. 2020 15:37:16
To je ten, jak jsi mu něco pohnojil? :)
Pokud byl obchod domluven skrz Webtrh, dal bych negativní hodnocení a klidně uvedl jméno do diskuze. Dále bych se držel klasických zákonných cest při vymáhání. Přece jenom, Google recenze jsou pro zákazníky, do registru dlužníků asi jen tak nějaký zápis nedostaneš. A vyvaroval bych se slovům jako podvodník, protože to se celkem rychle může obrátit proti tobě.
9. 12. 2020 15:37:16
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471495
Napsal hampl.david;1607315
To je ten, jak jsi mu něco pohnojil? :)
Pokud byl obchod domluven skrz Webtrh, dal bych negativní hodnocení a klidně uvedl jméno do diskuze. Dále bych se držel klasických zákonných cest při vymáhání. Přece jenom, Google recenze jsou pro zákazníky, do registru dlužníků asi jen tak nějaký zápis nedostaneš. A vyvaroval bych se slovům jako podvodník, protože to se celkem rychle může obrátit proti tobě.
Díky moc, že bych někomu něco pohnojil to nevím, ale pokud máš nějakou jinou zkušenost se mnou - tak ti jí brát nebudu: ).. Jaké zákonné, účinné cesty bys měl namysli, díky.
9. 12. 2020 15:55:02
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471494
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 12. 2020 15:55:44
Napsal Tomáš Plaček;1607305
Pokud klient (firma) nezaplatí za práci, přebere dílo a nyní z něho profituje, mám po splatnosti
fakturace nějaké možnosti ? Např. napsat firmě špatnou referenci na internetu na google, uvést jí
do registru dlužníků atd.? Pokud bych toto udělal, nemůže se to např. brát jako pomluva?
Někde jsem četl, že lze napsat negativní hodnocení pouze na firmu, ale ne na soukromou, resp.
fyzickou osobu, máte někdo zkušenost?
Občas se mi stane, že klient nemá zájem platit, i když dílo převezme.
TP
Proč někomu odevzdáte své dílo dříve než vám zaplatí? Pokud něco udělám na svém serveru, hostingu a klient souhlasí s funkčností i stavem, odešlu fakturu a po uhrazení převedu na jeho prostor. Tak se vyhnete řešením nějakých negativních komentářů kdekoliv.
Dlužník je ve chvíli kdy to uzná sud, nikoliv vy. Nemáte právo kohokoliv označovat dlužníkem pokud to nemáte potvrzené od soudu. Resp. můžete cokoliv, následky si pak ale ponesete sám. Protože ne vše je jen černé a ne vše je jen bílé.
9. 12. 2020 15:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471493
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
9. 12. 2020 16:01:17
Napsal Tomáš Plaček;1607324
Díky moc, že bych někomu něco pohnojil to nevím, ale pokud máš nějakou jinou zkušenost se mnou - tak ti jí brát nebudu: ).. Jaké zákonné, účinné cesty bys měl namysli, díky.
Jo, nejlepší je dělat blbýho https://webtrh.cz/458666-dotaz-pravni-zalezitost
Upomínat, jít cestou platebního rozkazu, využít inkasní společnosti, prodeje pohledávky... Nebo tu jeden čas vodička celkem aktivně zmiňoval nějakou službu, která snad na prvních pár úkonů funguje zdarma. Na název si teď nevzpomenu.
9. 12. 2020 16:01:17
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471492
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 12. 2020 16:15:50
ještě tu byla mrtvá kočka a nábojnice
9. 12. 2020 16:15:50
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471491
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
9. 12. 2020 16:18:42
No jo, a potom klasika UKáčka.
9. 12. 2020 16:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471490
Proč bys ho chtěl poškodit? Nebylo by lepší dostat z něj peníze, co ti dluží? Ale chápu, že u pár korun se to nevyplatí.
Ty můžeš napsat ten příběh tak, jak probíhal, prostě napiš, že si jim něco udělal a oni nezaplatili, popisuješ fakta (pokud to tak bylo samozřejmě).
9. 12. 2020 16:27:15
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471489
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 12. 2020 17:15:48
Mě se nejvíce na těchto kauzách líbí formulace "dlužník dluh popíra".
9. 12. 2020 17:15:48
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471488
Napsal hampl.david;1607327
Jo, nejlepší je dělat blbýho https://webtrh.cz/458666-dotaz-pravni-zalezitost
Upomínat, jít cestou platebního rozkazu, využít inkasní společnosti, prodeje pohledávky... Nebo tu jeden čas vodička celkem aktivně zmiňoval nějakou službu, která snad na prvních pár úkonů funguje zdarma. Na název si teď nevzpomenu.
Doplnil jsem ti tam info, odpověď, aby jsi věděl, jak to bylo, když už ze mě musíš dělat špatného.
9. 12. 2020 17:36:43
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471487
investercz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
9. 12. 2020 18:29:16
Dobrý den,
fakturu jsme od vás skutečně dostali a skutečně není uhrazena. Také musíme upozornit, že byla rozporována. Paradoxně jsme po celém dění co se stalo šli jinou cestou a e-shop jsme smazali a celý nainstalovali znovu a věnovali jsme úsilí k tomu, abychom ho spustili XY dní po termínu. V momentální chvíli pro vás připravujeme odpověď, kde najdeme řešení, aby byli uspokojeny všechny strany.
Omlouváme se na komunikační ticho, ale priorita byla primárně uspokojit klienta, aby e-shop běžel a klient mohl prodávat v návaznosti na spuštění kampaně.
9. 12. 2020 18:29:16
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471486
Napsal investercz;1607371
Dobrý den,
fakturu jsme od vás skutečně dostali a skutečně není uhrazena. Také musíme upozornit, že byla rozporována. Paradoxně jsme po celém dění co se stalo šli jinou cestou a e-shop jsme smazali a celý nainstalovali znovu a věnovali jsme úsilí k tomu, abychom ho spustili XY dní po termínu. V momentální chvíli pro vás připravujeme odpověď, kde najdeme řešení, aby byli uspokojeny všechny strany.
Omlouváme se na komunikační ticho, ale priorita byla primárně uspokojit klienta, aby e-shop běžel a klient mohl prodávat v návaznosti na spuštění kampaně.
Kdybych opravdu věřil tomu, že jste celý eshop smazali a udělali znova, tak to je Vaše věc, protože jste mě nechali eshop instalovat na špatnou šablonu, která nebyla ve výsledku zcela funkční a toto jste si mohli ověřit už před jejím samotným zakoupením v diskuzi vázané k této šabloně.. Kromě nefunkční objednávky bez registrace (z důvodu špatné šablony) bylo však na eshopu všechno plně dotaženo, tudíž to bylo Vaše rozhodnutí eshop zcela přeinstalovat. Já Vám opravu šablony dokonce nabízel, ale Vám se zřejmě nechtělo platit mojí odměnu, tak jste si radši našli někoho jiného, kdo pouze vše přesunul na zdravou šablonu, pokud mluvíte pravdu.
To, že rozporujete fakturaci tím způsobem, že najednou chcete přesně vědět, jak dlouho trval jaký bod z nějakých 30 bodů úprav, co jste mi naposílali mi přijde rovněž velmi neprofesionální, na ničem takovém napadla domluva na začátku, viděli jste hodiny, co jsem si pravidedlěn zapisoval každý den a to, že nakonec se Vám to začlo zdát moc - poté, když jsem všechno dotáhnul, není můj problém, práce odpovídala realitě.
9. 12. 2020 20:09:51
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471485
Typicky problem, když se dělá pro firmy, které jen naslybuji koncové mu zákazníkovi kde co a práci jen prefekturovavaji a ještě spěchají.
Chápu že se někomu nechce platit za prací, kterou nepoužili. Když si práci objednali a byla odevzdana, tak ji mají zaplatit.
V konečném důsledku si pak takové firmy stěžují, že nemohou najít schopné lidi - ty se jim logicky vyhýbají ;)
10. 12. 2020 08:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471484
investercz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 12. 2020 08:51:30
Napsal josef.jebavy;1607447
Typicky problem, když se dělá pro firmy, které jen naslybuji koncové mu zákazníkovi kde co a práci jen prefekturovavaji a ještě spěchají.
Chápu že se někomu nechce platit za prací, kterou nepoužili. Když si práci objednali a byla odevzdana, tak ji mají zaplatit.
V konečném důsledku si pak takové firmy stěžují, že nemohou najít schopné lidi - ty se jim logicky vyhýbají ;)
Dobrý den,
pojďme tedy v hard datech:
- 4.11.2020 jsme začali řešit přesun starého webu na nový s tím, že se bude nasazovat nová šablona a udělá se aktualizace celého systému, protože byl ten původní zastaralý
- 5.11.2020 bylo požádáno o cenu realizace a termín dodání, v poznámkách a v e-mailové komunikaci bylo také zmíněno, že web má být hotový do 23.11.2020 - respektive tento den musí dojít k jeho spuštění do ostrého provozu.. bylo nám řečeno, že to je bezproblémů, takže jsme tento termín komunikovali dále..
- 5.11.2020 byla vybrána šablona a poslána panu Plačkovi ke kontrole, jestli je vpořádku a jestli jí můžeme koupit. Bylo nám řečeno, že můžeme a pan Plaček si účtuje 0,45h za práci (zřejmě za testování a proklikání)
- 6.11.2020 kupujeme šablonu a posíláme panu Plačkovi k nasazení
- 10.11.2020 píšeme mail a ptáme se kdy bude šablona nasazena
- 12.11.2020 se opět ptáme kdy bude šablona nasazena, večer kolem 6h téhož dne jsme dostali přístupy k do adminu na novém hostingu
- 16.11.2020 Dále bylo zjištěno, že přestalo fungovat odesílání e-mailů na starém webu, který běžel a měl prodávat produkty když někdo udělá objednávku.., dle informací od kolegyně, která má e-shop na starosti bylo na tuto situaci upozorněno již 4.11.2020..
Data jsou z e-mailové komunikace, takže nejsou smyšlená a ani nijak upravená, výklad postavený na komunikaci mezi naší společností a panem Plačkem.
Ono je hezký pranýřovat někoho online a dožadovat se zastání veřejnosti a nedokázat si přiznat vlastní chybu...
Z naší strany chceme situaci vyřešit win-win to je celé...
10. 12. 2020 08:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471483
Napsal investercz;1607452
Dobrý den,
pojďme tedy v hard datech:
- 4.11.2020 jsme začali řešit přesun starého webu na nový s tím, že se bude nasazovat nová šablona a udělá se aktualizace celého systému, protože byl ten původní zastaralý
- 5.11.2020 bylo požádáno o cenu realizace a termín dodání, v poznámkách a v e-mailové komunikaci bylo také zmíněno, že web má být hotový do 23.11.2020 - respektive tento den musí dojít k jeho spuštění do ostrého provozu.. bylo nám řečeno, že to je bezproblémů, takže jsme tento termín komunikovali dále..
- 5.11.2020 byla vybrána šablona a poslána panu Plačkovi ke kontrole, jestli je vpořádku a jestli jí můžeme koupit. Bylo nám řečeno, že můžeme a pan Plaček si účtuje 0,45h za práci (zřejmě za testování a proklikání)
- 6.11.2020 kupujeme šablonu a posíláme panu Plačkovi k nasazení
- 10.11.2020 píšeme mail a ptáme se kdy bude šablona nasazena
- 12.11.2020 se opět ptáme kdy bude šablona nasazena, večer kolem 6h téhož dne jsme dostali přístupy k do adminu na novém hostingu
- 16.11.2020 Dále bylo zjištěno, že přestalo fungovat odesílání e-mailů na starém webu, který běžel a měl prodávat produkty když někdo udělá objednávku.., dle informací od kolegyně, která má e-shop na starosti bylo na tuto situaci upozorněno již 4.11.2020..
Data jsou z e-mailové komunikace, takže nejsou smyšlená a ani nijak upravená, výklad postavený na komunikaci mezi naší společností a panem Plačkem.
Ono je hezký pranýřovat někoho online a dožadovat se zastání veřejnosti a nedokázat si přiznat vlastní chybu...
Z naší strany chceme situaci vyřešit win-win to je celé...
Slíbit/chtit migraci něčeho co není připravené v tak krátkém termínu. Navíc e-shop v době předvánoční.
Takze pravda je to blbost dodavatele že na to kejvnul. Ale třeba mu za to objednavatel slíbil bonus tak, aby mu to vydělalo na celý medic...
Však obě strany mají šanci si udělat závěry jak vylepšit způsob řízení vývoje projektů.
PS: v tomto směru nabízím i konzultace:)
10. 12. 2020 09:03:05
https://webtrh.cz/diskuse/klient-nechce-zaplatit-za-praci/#reply1471482
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit