Zadejte hledaný výraz...

Jaké máte zkušenosti s podporou pronajímaných eshopů?

Ladislav
verified
rating uzivatele
12. 1. 2012 15:03:29
darkknicht: Ano, myslím si to samé a většinou to tak funguje, že je aspoň jeden člověk, co si vás vyslechne a pak to případně přetlumočí ostatním. Taky je to důvod, proč to tady řeším, přijde mi, že když je problém se sejít, jak budou řešit nějaké jiné problémy.
Ale jak píšete, že by jste nebral ten eshop, tak o tuto firmu se nejedná.
A jelikož dostávám vzkazy s otázkou o koho se jedná, tak to napíšu sem. Tato má špatná zkušenost je s panem Martinem Zemánkem www.martinzemanek.cz a www.shopion.cz
Tak mi poraďte dobrou firmu :-)
12. 1. 2012 15:03:29
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716376
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
12. 1. 2012 15:52:39
Napsal rogz;743818
Tak mi poraďte dobrou firmu :-)
Zkus http://www.simplia.cz/
12. 1. 2012 15:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716375
Martiz
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 1. 2012 00:09:04
Když už se zde objevilo mé jméno, taky přidám něco z mé strany, aby bylo o čem diskutovat. Poptávkou bylo vytvoření e-shopu na základě dodané grafiky. Bez jakékoliv zálohy a s největší možnou velkorysostí se e-shop rychle vytvořil a spustil. Rogz však konstatoval, že neumí založit kartu produktu a neví, jak e-shop ovládat - potřebuje konzultaci jinak nechce spolupracovat. Snad jste si Rogzi zkoušel admin než jsme do toho šli ne? Tímto nechci nikterak snižovat schopnosti Rogze v oblasti internetového obchodování, nicméně chceme spolupracovat s lidmi, kteří ví, co dělají a co je potřeba - je to snad špatný přístup?
Pracuji s pár externisty a nejsme žádná firma, nevím proč bychom se tak měli tvářit. Jak firma, tak živnostníci mají výhody/nevýhody.
#15ti letý gymplák jsem byl před 9 lety, nyní jsem Ing. a vím co dělám, kdo nedokáže ocenit snahu a úspěchy druhých, ať mlčí.
14. 1. 2012 00:09:04
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716374
Napsal rogz;742085
Zdravím,
rád bych se zeptal, jaké máte zkušenosti s firmama, které pronajímají eshopy? S jednou firmou jsem se již dohodl, dodal grafiku a vše probíhalo dobře, do týdne byl eshop hotov. Jen tam bylo pár věcí, které jsem měl řešené v grafice jinak a chtěl jsem tedy o těchto věcech diskutovat a zeptat se, co je a co není možné, případně prodiskutovat nějaké změny, protože něco se mi moc nelíbilo. V tuto chvíli nastal problém, že není možné se s nimi sejít a toto probrat a ikdyž jsem si chtěl zaplatit nějakou konzultaci ohledně fungování toho eshopu, jelikož jsem zatím nikdy žádný neměl, nebylo to možné. Je to normální a je chyba ve mě?
Pokud máte eshop za 890,-/mesicne, nevidim duvod, proc byste se mel s jejich tvurci schazet. Je to tvrde, ale je to tak. Prosim, chvilku se mnou pocitejte: Bezny hosting podobne aplikace, pokud nebudu brat v potaz lowcost hostingy jako Wedos se pohybuje kolem 300,- mesicne. Tzn. ze zbyva nejakych 500,- za mesic za aplikaci. Hodina kvalifikovaneho programatora nebo projekt managera, ktery by vas naucil zakladat kartu zbozi, stoji 500 - 1000 korun. Kolik jste ochoten investovat do takoveho zaskoleni? Rekneme pulrocni cenu za pronajem reseni?
Pokud tedy muzeme mluvit o chybe na strane pronajimatele reseni, tak to, ze k takove situaci vubec doslo - tedy ze webove rozhrani nebylo udelane tak, abyste potrebu setkavat se vubec nemel.
14. 1. 2012 00:19:55
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716373
Ladislav
verified
rating uzivatele
14. 1. 2012 09:47:12
Michal Kubíček: Dobrý den, ano, taky je to názor, ale kdyby jste četl pozorněji, šlo o to, že jsem byl ochoten přijet do Brna za nimi a školení nebo spíš na zaškolení, administraci jsem prošel a hodně pochopil, jen tam byli věci, které by jsem raději s někým probral. A kdyby si za hodinu mě věnovanou řekli 1000 nebo 2000,- OK, proč ne. Mě to usnadní život, kdy nebudu muset týden si s nima dopisovat nebo 14 dní pokusů a omylů. Za to to stojí. A za druhé jsem chtěl schůzku hlavně ohledně naprogramování grafiky, kdy byla jiná, než jsem jí zadal. A tu si nechali zaplatit zvlášť, nebylo to zadarmo. Pořád si myslíte, že nemám nárok na to, aby mi věnovali půl hodiny nebo hodinu času?
---------- Příspěvek doplněn 14.01.2012 v 09:50 ----------
Začínám mít z toho pocit, že trend je nachytat co nejvíc zákazníků, kteří budou platit ale nevěnovat jim ani minutu :-( Je vidět, že žádná krize není a heslo "zákazník náš pán" už je jen ve filmech pro pamětníky. Kdybych se takhle choval já ve svém podnikání, tak to můžu brzo zavřít.
Většina lidí tady má eshop a zajímalo by mě, jestli když jim zákazník zavolá a chce se na něco zeptat, nebo si dohodnout osobní převzetí, tak ho pošlete do háje s tím, že co by nechtěl, když to na netu koupí levně :-)))))))
14. 1. 2012 09:47:12
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716372
Michal
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 1. 2012 10:14:56
Napsal rogz;744514
Většina lidí tady má eshop a zajímalo by mě, jestli když jim zákazník zavolá a chce se na něco zeptat, nebo si dohodnout osobní převzetí, tak ho pošlete do háje s tím, že co by nechtěl, když to na netu koupí levně :-)))))))
Já nějak nechápu, co je pointou této diskuze? Ano, schuzku jste si dat mohli (a meli, pokud jste predem nabizel, ze si ji i zaplatite, pokud ne, druha strana to mohla jen spatne pochopit) nebo to probrat po telefonu. S Martinem Zemankem jsem spolupracoval cca dva roky nazpet a komunikace byla naprosto bezproblemova, proto mi prijde divne, ze by se z nej najednou stal "zabijak zakazniku". Problemy resil vzdy tak, jak jsme se domluvili, proto bych se nebal toho, ze vase dotazy zustanou bez odezvy. Ale uznavam, ze admin u jejich reseni by mohl byt resen lepe (v porovnani s konkurenci) a muze treba nekomu pusobit komplikace s v tom vyznat.
PS: Pokud me ma pamet neklame, na zadnou velkou firmu si nikdy Martin Zemanek nehral, jelikoz je všude veden jako soukromnik. Cili tohle bude pouze vas subjektivni pocit.
14. 1. 2012 10:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716371
Ladislav
verified
rating uzivatele
14. 1. 2012 10:25:48
Michal Krčmář: Já pana Zemánka nehaním, jen jsem tady chtěl dostat odpověď, zda toto jednání je normální a jestli je to někde jinde lepší. Eshop jsem zatím neprovozoval a tak nemám zkušenosti, jak to chodí jinde.I proto jsem možná požadoval něco, co není standardní. Ale nechtěl jsem to zadarmo. A pokud se mnou někdo nehodlá diskutovat o tom, co pro mě dělá, tak to jako problém vidím. Na začátku se mi zdálo, že pan Zemánek bude ochotný. Bohužel poslední email mě přesvědčil o opaku, ochota o čemkoli diskutovat byla nulová. A o tom, že jsou to mé pocity jsem psal, nepochopil jsem důvody a ani mi nebylo řečen žádný důvod, proč to pán odmítá. Pokud místo snahy najít jiné řešení nebo místo vysvětlení dostat arogantní odpověď "hodně štěstí u konkurence" mě o ochotě nepřesvědčilo.
A pointa je, že jsem doufal, že mi někdo poradí firmu, která má lepší přístup k zákazníkovi. Ale zatím jako výsledek vidím, že zájemce o eshop není klient ale otrava co neví co chce a chce jen zdržovat :-)))) Je to řečeno s nadsázkou, ale něco na tom možná bude :-)
14. 1. 2012 10:25:48
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716370
rogz
Proč, probůh, ryze obchodní vztah a případné nepochopení, nebo nedorozumění, řešíte na veřejném fóru? Vyrábíte špatné jméno sobě a koneckonců i firmě, na jejíž nabídku jste nejspíš přistoupil. Zavolejte panu Zemánkovi a zkuste si věci vyříkat soukromě. To funguje pokaždé.
14. 1. 2012 10:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716369
Martiz
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 1. 2012 10:38:06
Já jsem e-shop vytvořil a právě já bych mohl diskutovat, proč mi klient nezaplatil za odvedenou práci. Protože jsme se domluvili bez smlouvy a nezávazně, takže to akceptuji, i když bylo před samotnou spoluprácí jasně konstatováno, že os. schůzka nebude. Tak kde to jsme ... člověk je velkorysý a najednou je z toho na webtrhu ingorant zákazníků... Heslem zákazník náš pán se řídím, ale někdy bych na to prostě dojel...není zákazník jako zákazník
14. 1. 2012 10:38:06
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716368
Martiz
Vy už raději do tohoto fóra nepřispívejte. Prokazujete si "medvědí službu".
14. 1. 2012 10:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716367
Ladislav
verified
rating uzivatele
14. 1. 2012 10:43:20
Plaváček: Já nechtěl řešit pana Zemánka, chtěl jsem dostat informaci, jestli je to někde jiné. To byl původní námět diskuze.
---------- Příspěvek doplněn 14.01.2012 v 10:44 ----------
Martiz: Trošku tady zkreslujete naší korespondenci, zkuste si to přečíst znova! Byl jsem ochoten udělat hodně věcí, aby spolupráce mohla fungovat, ale nikdy to není jen na jedné straně.
14. 1. 2012 10:43:20
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716366
Martiz
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 1. 2012 10:48:30
Plaváček: Já nechtěl řešit pana Zemánka, chtěl jsem dostat informaci, jestli je to někde jiné. To byl původní námět diskuze.
Tak jste nemel zminovat me jmeno! Pokud neco chcete resit, napiste mi, tuhle diskuzi opoustim.
14. 1. 2012 10:48:30
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716365
Ladislav
verified
rating uzivatele
14. 1. 2012 10:53:56
Plaváček? Takže se Vás mám příště zeptat, o čem sem mohu psát a o čem ne? A já myslel, že je to veřejná diskuze.
14. 1. 2012 10:53:56
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716364
Marek Byrtus
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
14. 1. 2012 11:15:31
U pana Zemánka máme dohromady asi 5 eshopů, jeden je přímo můj, ostatní jsou mých zákazníků. Po panu Zemánkovi často něco požadujeme a vždycky jsme se setkali s absolutně proklientským přístupem, ať bylo potřeba cokoliv. Vždy vystupoval jako soukromník a nikdy jsem od něho neměl žádné poznámky či narážky, z kterých by čišely známky toho, že si hraje na velkou firmu.
Osobní schůzku jsme s ním pravda nikdy neměli, ale taky nikdy nebyl důvod, pan Zemánek dokáže vše rychle řešit i po emailu.
Osobní schůzka není v žádném případě jeho povinnost, pokud chcete nějaká školení a zaškolování, zaplaťte si eshop, který vás bude stát mnohonásobně více a stejně se vám zdaleka nedostane takového přístupu jako od pana Zemánka.
14. 1. 2012 11:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716363
Ladislav
verified
rating uzivatele
14. 1. 2012 11:34:58
Karlos1: Možná je to o tom, že máte 5 eshopů a rozumíte tomu. Já provozuji normální obchody a eshop jsem nikdy neměl, proto je pro mě důležitější si některé věci vyříkat a vysvětlit osobně. Prostě to tak umím lépe než psát něco do mailu. Každý to máme jinak ne? A neříkám, že jeto povinnost, proto jsem se ptal na začátku této diskuze, jestli to je někde jiné a mohu toto využít. V jiných firmách jsem ten problém nikdy neměl.
A pořád tady řešíte cenu. Nikde jsem nepsal, že chci to nejlevnější řešení a jsem ochoten za hodně věcí zaplatit, když to bude tak, jak potřebuji já. Pan Zemánek mě tady oslovil a nabídl mi své služby a jelikož funkčnost eshopu vypadala dobře, zkusil jsem to.
14. 1. 2012 11:34:58
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-zkusenosti-s-podporou-pronajimanych-eshopu/strana/2/#reply716362
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit