Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak vybrat správce PPC kampaně

Napsal sireffa;1023804
Tak s tím se nedá úplně souhlasit. V případě, že agentura spravuje účty klientů, myslím tím jejich konta, tak pak dosáhnout útraty 300 tis je vcelku problém, takže tohle mi jako měřítko nepřipadá příliš objektivní.
Tak ten limit je jednak 200 tisíc na kvartál, což je 70 tisíc měsíčně, což bohatě pokryje jediný člověk, pokud nemá úplně malé klienty. A pokud nedělá klienty s takovouhle útratou, tak pak sorry, ale pak opravdu nemá dostatečné zkušenosti pro klienty s 20+ útratou.
21. 11. 2013 02:04:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966915
K memu predchozimu statutu: Fakt, ze dany clovek slozil vsechny testy od Google vc. pokrocilejsich svedci o tom, ze o PPC vi vic nez nekdo, kdo nastavil dve tri kampane a napsal si na web PPC specialista. Jejich slozeni vyzaduje zkusenosti a znoati, ktere ziskate v praxi.
A obecne k najmuti si specialisty. Pokud operujete s nizsim rozpoctem, rekneme do 25000,-, pak se vam obvykle jeho sluzby nezaplati. Vami naflakana kampan s elementarnim pouzitim zdraveho rozumu pravdepodobne "neuletite" o mnoho vic, nez kolik by vas staly jeho sluzby. To rikam klientum, kdyz u nas poptavaji PPC a jejich rozpocet je bud nizsi nebo nabizeji produkty, kde proste vic neutrati.
21. 11. 2013 07:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966914
Michale tady bych úplně nesouhlasila. (Přestože zakázky s rozpočtem na kliky do 50k neberu právě s odůvodněním, že jsem pro takové klienty zbytečně drahá) Díváš se na to optikou nákladů, ne výnosů. PPC specialista oproti řekněme ne úplně zvrtanému nastavení klienta-začátečníka typicky ušetří dost nerelevantních kliků a pár desetihalířů v ceně za klik. Tím samozřejmě svojí několikatisícovou odměnu nedorovná. Ale taky dokáže radikálně zvýšit míru prokliku, objevit nové zdroje a často až znásobit počet relevantních návštěvníků, které na web přivede. V zisku to pak často udělá rozdíl o dost větší než jeho odměna. (Disclaimer: případ od případu :-)
21. 11. 2013 08:15:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966913
JarkaII
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 08:56:16
Mám dotaz k PPC spec., tak nebudu zakládat nové vlákno a dám to sem. Je normální aby se PPC specialista u kterého zadám poptávku vyptával na podrobné informace ohledně SEO e-shopu ? Např. přístup na FTP server, v jakých placených a neplacených katalozích je e-shop registrovaný, kde všude máme PR články, naše microsites, jaké používáme formy webové a newebové propagace atd.
21. 11. 2013 08:56:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966912
Přístup na FTP jsem nikdy v životě nevyžádala, k PPC to určitě k ničemu potřeba není. Vypadá to, že chce prodat nějaký SEO služby (a že to možná není úplně PPC specialista, ale hlavně SEO specialista). Ze SEO je pro PPC dobré vědět, jak si vedou ve vyhledávání slova, na která by byla spuštěna reklama. Jak se toho dosáhlo ne.
21. 11. 2013 09:18:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966911
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 11. 2013 09:27:05
@JarkaII: FTP pravděpodobně potřebuje, protože chce vložit kódy pro remarketing nebo jinou obdobnou aktivitu. Zkuste se jej zeptat. Pokud je důvod jiný než jsem uvedl, bylo by vhodnější přístup nedávat a prvně se pobavit co chce dělat. Ostatní otázky jsou logické. Chce vám pomoci. Je otázka jak s informacemi umí naložit.
21. 11. 2013 09:27:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966910
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
21. 11. 2013 10:20:29
Přesně tak, zřejmě chce vložit kód pro sledování konverzí nebo remarketing. Ale určitě se zeptejte.
21. 11. 2013 10:20:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966909
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
21. 11. 2013 18:08:48
Všem děkuji za zajímavou diskuzi.
Petro pokud byste byla v pozici malého eshopu, řekněme s tím rozpočtem 20K měsíčně, koho byste zvolila vy (za předpokladu, že byste tomu nerozuměla)?
21. 11. 2013 18:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966908
Brodit
verified
rating uzivatele
21. 11. 2013 19:13:32
6) Jsme certifikovaná agentura Google AdWords
Snad každá agentura je dnes certifikována jako AdWords Certified Partner nebo Individual. Ani já nejsem výjimkou. O tom, jak moc je certifikát Google zárukou kvality jsem už psal před dvěma lety. Pro získaní certifikace je třeba složit online zkoušku skládající se z více než 100 odborných otázek.
Trik: Online test absolovuje celá agentura společně či ve skupinkách, často za pomoci externího notebooku s nápovědou. Projít zkouškou je pak hračka a certifikát je v kapse, tedy na webu.
21. 11. 2013 19:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966907
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 11. 2013 10:21:45
Brodit: Ano, doteď to takto šlo snadno. Ale momentálně se podmínky zpřísnili a bude se řešit i kvalita správy PPC kampaní. Prý tam je cca. 100 neveřejných faktorů pro hodnocení. Jak často upravujete kampaně, používáte pokročilé funkce, odchází od Vás často klienti apod.
22. 11. 2013 10:21:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/6/#reply966906
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit