Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak vybrat správce PPC kampaně

igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
20. 11. 2013 12:29:47
Petra: Ake by boli Vase odpovede na tieto 3 otazky? :)
20. 11. 2013 12:29:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966945
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 12:34:07
Napsal igor;1023656
Petra: Ake by boli Vase odpovede na tieto 3 otazky? :)
Heh, asi bych na Petřiny otázky úplně selhal, protože bych prvně chtěl pochopit filozofii nebo vizi firmy :)
20. 11. 2013 12:34:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966944
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
20. 11. 2013 12:44:59
Bedříšek: Pokud je cílem čistě výkon, k čemu je to potřeba (nemyšleno sarkasticky, skutečně mě o zajímá)?
Ponechme ted stranou, že cíle PPC mohou být i někde jinde a předpokládejme, že jediným cílem je z investice do PPC víc dostat, než do ni vložit.
20. 11. 2013 12:44:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966943
Napsal Bedříšek;1023662
Heh, asi bych na Petřiny otázky úplně selhal, protože bych prvně chtěl pochopit filozofii nebo vizi firmy :)
svym zpusobem... co je vam po filosofii a vizi firmy? Proste muzu dat za konverzi maximalne 10% nebo 100 Kc, tak se snaz, at je tech konverzi co nejvice za tyto podminky. Zda mam filosofii oskubat zakaznika a jit, nebo si vybudovat dlouhodoby byznys je prece v tomto smeru jedno, ne?
20. 11. 2013 12:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966942
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
20. 11. 2013 12:50:11
Napsal Radek O.;1023666
...Zda mam filosofii oskubat zakaznika...
Ked sa nad tym tak do dosledkov filozoficky zamyslime, zjednodusime a vulgarne pomenujeme - tak je to vlastne ciel kazdej firmy :D
(na Slovensku to dokonca mame aj v zakone "...spolocnost zalozena za ucelom zisku..."
20. 11. 2013 12:50:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966941
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 12:50:18
Napsal Jirka.;1023665
Bedříšek: Pokud je cílem čistě výkon, k čemu je to potřeba (nemyšleno sarkasticky, skutečně mě o zajímá)?
Ponechme ted stranou, že cíle PPC mohou být i někde jinde a předpokládejme, že jediným cílem je z investice do PPC víc dostat, než do ni vložit.
Protože pokud tu práci správce berete jako striktně vymezenou část, tak to znamená, že musíte řídit marketing a pak by jste měl cíl určovat vy a informace, které se vám budou vracet by jste opět měl určovat vy. Jak má správce jinak poznat kam vaše firma směřuje a jakou roli hraje PPC v celém kontextu mar. komunikace? Marketing jsou propojené aktivity, které se musí doplňovat.
Vy jste však napsal, že tyto aktivity očekáváte od správce a on musí pochopit, kterým jdete směrem.
---------- Příspěvek doplněn 20.11.2013 v 12:51 ----------
Napsal Radek O.;1023666
svym zpusobem... co je vam po filosofii a vizi firmy? Proste muzu dat za konverzi maximalne 10% nebo 100 Kc, tak se snaz, at je tech konverzi co nejvice za tyto podminky. Zda mam filosofii oskubat zakaznika a jit, nebo si vybudovat dlouhodoby byznys je prece v tomto smeru jedno, ne?
Odpověď byla odpovězena výše a pokud nemám dostatek informací, tak mě někdo musí řídit. Pokud někdo chce, abych něco řídil já, tak musím znát kam zákazník jde.
EDIT: Upřímně Radku, kdy by mě zákazník takto odpálil, necítil bych se dobře a ten business by nefungoval.
20. 11. 2013 12:50:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966940
Napsal Bedříšek;1023676
Protože pokud tu práci správce berete jako striktně vymezenou část, tak to znamená, že musíte řídit marketing a pak by jste měl cíl určovat vy a informace, které se vám budou vracet by jste opět měl určovat vy. Jak má správce jinak poznat kam vaše firma směřuje a jakou roli hraje PPC v celém kontextu mar. komunikace? Marketing jsou propojené aktivity, které se musí doplňovat.
Vy jste však napsal, že tyto aktivity očekáváte od správce a on musí pochopit, kterým jdete směrem.
stale mi to neni jasne. Najmu si PPC specialistu (opakuji PPC specialistu) stanovim si s nim cile, chci kliky, chci konverze, chci vyplneny formular... a to za nejakych nakladu. Vice nepotrebuje prece vedet. To, zda dostane kazdy tyden report napr. novch produktu, nebo info o planovane akci je uz druhotna vec, ale ani zde prece nehraje smerovani firmy zadnou roli.
Nemusite ridit nic, jenom ty PPC, aby ten vylsedek na konci obdobi, mesice a ja nevim ceho splnil to, co se na zacatku stanovilo. Proc bych mel nejakeho PPC cloveka ridit? Tu mas nas projekt, tu jsou cile a starej se. Jak toho dosahnes je tvoje vec. Ale urcite k tomu nepotrebujes znat prilis omacky.
20. 11. 2013 12:52:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966939
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 12:54:46
Napsal Radek O.;1023679
stale mi to neni jasne. Najmu si PPC specialistu (opakuji PPC specialistu) stanovim si s nim cile, chci kliky, chci konverze, chci vyplneny formular... a to za nejakych nakladu. Vice nepotrebuje prece vedet. To, zda dostane kazdy tyden report napr. novch produktu, nebo info o planovane akci je uz druhotna vec, ale ani zde prece nehraje smerovani firmy zadnou roli.
Nemusite ridit nic, jenom ty PPC, aby ten vylsedek na konci obdobi, mesice a ja nevim ceho splnil to, co se na zacatku stanovilo. Proc bych mel nejakeho PPC cloveka ridit? Tu mas nas projekt, tu jsou cile a starej se. Jak toho dosahnes je tvoje vec. Ale urcite k tomu nepotrebujes znat prilis omacky.
Radku náš pohled se liší. Nemám k tomu dál co říct.
20. 11. 2013 12:54:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966938
A pritom ja bych ten vas rad pochopil :)
20. 11. 2013 12:58:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966937
RaHu
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
20. 11. 2013 13:01:39
Já myslím, že je to jednoduchý.
Bedříšek má pohled člověka z menších eshopů. Hledá tedy PPCčkáře, který dokáže pomoct vybrat vhodný sortiment, upozornit na chyby na webu a předávat dále data z analytics o tom co lidé hledají a rádi nakoupili.
Radek O. má pohled člověka z velkého fungujícího eshopu. "hleda" tedy člověka co vytěží z PPC maximum, ale neočekává se od něj prakticky nic jiného v rámci eshopu.
20. 11. 2013 13:01:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966936
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 11. 2013 13:02:41
Napsal Radek O.;1023679
stale mi to neni jasne. Najmu si PPC specialistu (opakuji PPC specialistu) stanovim si s nim cile, chci kliky, chci konverze, chci vyplneny formular... a to za nejakych nakladu. Vice nepotrebuje prece vedet. To, zda dostane kazdy tyden report napr. novch produktu, nebo info o planovane akci je uz druhotna vec, ale ani zde prece nehraje smerovani firmy zadnou roli.
Nemusite ridit nic, jenom ty PPC, aby ten vylsedek na konci obdobi, mesice a ja nevim ceho splnil to, co se na zacatku stanovilo. Proc bych mel nejakeho PPC cloveka ridit? Tu mas nas projekt, tu jsou cile a starej se. Jak toho dosahnes je tvoje vec. Ale urcite k tomu nepotrebujes znat prilis omacky.
No, ale pak z toho může vzniknout neefektivnost PPC, protože daný landing page bude stát za prd, vyskočí tam na mě bůh ví co, produkt o ničem, cena šílená....
Dialog by měl být, jak dosáhnout ideálních podmínek pro obě strany nebo ne?
20. 11. 2013 13:02:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966935
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 13:02:55
Napsal Radek O.;1023682
A pritom ja bych ten vas rad pochopil :)
Já ten váš taky, ale nechtěl bych to tak dělat.
20. 11. 2013 13:02:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966934
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
20. 11. 2013 13:04:08
Myslím, že jde v pohodě spravovat PPC bez znalosti vize firmy apod. Ale musí např. ten shop aspoň trochu konvertovat a fungovat. Takže v pohodě stačí jen ty určené cíle. Ono, těžko budou konverze, pokud shop prodává nějaké nesmyslné zboží, nebo moc neprodává.
20. 11. 2013 13:04:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966933
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 11. 2013 13:06:27
Napsal RaHu;1023683
Já myslím, že je to jednoduchý.
Bedříšek má pohled člověka z menších eshopů. Hledá tedy PPCčkáře, který dokáže pomoct vybrat vhodný sortiment, upozornit na chyby na webu a předávat dále data z analytics o tom co lidé hledají a rádi nakoupili.
Radek O. má pohled člověka z velkého fungujícího eshopu. "hleda" tedy člověka co vytěží z PPC maximum, ale neočekává se od něj prakticky nic jiného v rámci eshopu.
Vytěžit maximum z něčeho můžete jen tehdy, když přesně víte kam jdete a jak na vás navazují jiné části marketingu a jak na ně navazujete vy. Pokud to neví nebo nechce prozradit zadavatel, maximálního výkonu nelze dosáhnout. Můžete to udělat sebepečlivěji, ale pokud vám bude zadavatel skládat do cesty produkty, které nikdo nechce, tak to ani nejvýkonnější PPC kampaň nezachrání.
20. 11. 2013 13:06:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966932
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
20. 11. 2013 13:14:28
Tak že neprodejné produkty nezachrání ani nejlepší PPC reklama nezpochybnuji, nicméně pořád nechápu, proč je nutné znát filosofii firmy a zasadit to do kontextu ostatní reklamní kanály. Pokud máte produkt a víte, že se musíte vejít s konverzí např. do 100Kč, nebo 10%, tak to jde přeci dělat i bez toho.
20. 11. 2013 13:14:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vybrat-spravce-ppc-kampane/strana/4/#reply966931
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit