Zadejte hledaný výraz...

Jak byste reagovali? Tohle mi fakt zvedlo mandle

Flipixo LTD
verified
rating uzivatele
19. 12. 2014 03:59:36
Napsal dkoudela;1150838
Chybu jsme my neudělali a neudělal jí nikdo - Feed umí CRON u Wedosu aktualizovat nejdříve co 5 minut. Pokud si myslíte, že to někdo dělá ručně po prodání zboží asi nejste v oboru a máte jen potřebu jen plkat. Navíc samozřejmě, že se zákazníkovi ihned volalo, kdyby zvedl telefon ( či později aspoň prozvonil zpět), dozvěděl by se co se stalo, a taky by se dověděl, že zboží lze doobjednat a dodat do 5 dní.
Jestli dostane objednané zboží? Kdyby zvedl mobil ano dostal by ho. V době kdy psal email už by to měl doma. Když chcete být takový hnidopich, není naší poviností vybavit objednávku, která se nedá ověřit, a není kompletní. Mohli jsme podle OP poslat rovnou storno a neztrácet čas voláním a psaním emailů což většine eshopů v tomto období v roce dělá.
Dobry den, nechci se nijak vyjadrovat k chovani zakaznika, ani k Vasemu chovani oboji je spatne. Vyjadrim se vsak k chybe v procesu, aktualizovat feed kazdych 5 MIN budiz, jedna se o proces na pozadi, avsak pri detailu produktu pripadne, pri pridavani nebo procesu objednavky lze feed daneho produktu aktualizovat a tim vyresit problem s dostupnosti u dodavatele. To ze Vam tam sviti skladem je opravdu Vas problem a chyba implementace do systemu.
Dynamicke data, ktera se mohou casto menit by mela byt v systemech implementovana tak aby bylo mozne reaktualizovat jejich stav ihned pri nekterem z procesu. Da se to napr. nastavit tak ze v pripade skladovych zasob nizssich nez 10 by se aktualizace konala u techto produktu pri prokliknuti na detail, pridani do kosiku a v pripade ze je tento produkt jiz, vyprodan pouze upozornit zakaznika notifikacni zpravou na webu o aktualnim stavu pridavaneho produktu.
V tomto nevidim zadny problem, spise vidim problem v tom ze vetsina dnesnich eshopu sve reseni stavi na levnych, opensource systemech, pripadne sluzbach za par KC ktere nenabizi tyto funkce.
Kazdopadne, nevim v jakem stavu je Vas eshop, rozhodne by jste ale mel zapracovat na reaktualizaci techto udaju, naprogramovat se da vse.
19. 12. 2014 03:59:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076785
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 12. 2014 05:46:28
To jsou kydy to je děsný. Jak tu někteří dokážou pitvat do nekonečna takovou hovadinu, jako je blbě aktualizovaný feed a vůbec je nezajímá podstata problému......To jak se chovají lidi při nákupu na Internetu. Nebo vám připadá normální zajít si do Deichmana a když prodavačka nebude mít druhou botu k vystavený, tak jí říct "kurvo já chci svojí botu, doprdele"...?
Taky tady pak budete, na dvou stranách, rozebírat chybu obchodníka, že se mu ztratila bota?
19. 12. 2014 05:46:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076784
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
19. 12. 2014 10:39:23
To že zákazník něco před vánoci řekne nehezkého, to prostě bohužel k Vánocům patří. Nicméně mnohem drsnější mi příjde když tě očerňují média. Třeba včera zveřejnila Nova článek o pokutách od ČOI, což samo o sobě je v pořádku a subjekty si to zasloužili, ale dát tomu nadpis: Čekáte na darky ze zahraničí: tyto eshopy vás podvedou-prehled Z vyjmenovaných eshopu znám akorát Alzu, a přesto že si nemyslím že je tam vždy všechno v pořádku tak být Alzou tak se rozhodně bráním z nařčení že je podvodný eshop. Nejpíše se i něco takového stalo, protože dnes Nova rychle změnila titulek ale URL původního nadpisu zůstala.
19. 12. 2014 10:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076783
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
19. 12. 2014 10:43:53
Napsal marat;1151248
To jsou kydy to je děsný. Jak tu někteří dokážou pitvat do nekonečna takovou hovadinu, jako je blbě aktualizovaný feed a vůbec je nezajímá podstata problému......To jak se chovají lidi při nákupu na Internetu. Nebo vám připadá normální zajít si do Deichmana a když prodavačka nebude mít druhou botu k vystavený, tak jí říct "kurvo já chci svojí botu, doprdele"...?
Taky tady pak budete, na dvou stranách, rozebírat chybu obchodníka, že se mu ztratila bota?
No jsem rád že jsou ti i ti ´´normální´´.
19. 12. 2014 10:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076782
Matulik333
verified
rating uzivatele
21. 12. 2014 13:49:44
Napsal dkoudela;1151304
No jsem rád že jsou ti i ti ´´normální´´.
Tiež si myslím, že sa tu rozoberalo niečo úplne iné, než o čom bolo téma.
Btw, anonymné netové chovanie je ukážkou toho, jak ľudia často uvažujú...a tiež ukážkou toho, jak je český eshopový "ráj" privedený do extrému bitkou firiem o "heurekácku" každú kačku a "včera bylo pozdě" so zasielaním zásielok....Extrém, ktorý vedie k extrémnemu chovaniu zákazníka (ktorého chovanie rozhodne neospravedlňujem! inteligentný človek takto nikomu písať nebude ani rozčúlený...).
dkkoudela, chápem Vás a chápem i to, že ste tu proste potreboval "upustiť páru". Sme ľudia, ne stroje.
21. 12. 2014 13:49:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076781
Napsal dkoudela;1150430
Jenže to z hlediska zákona nesmím ne? Pošle na nás COIku a bude to
Tato informace zvedla mandle zase mě. Copak je vaše povinnost zákazníka obsloužit? Prostě storno, vrátím peníze a hotovo, ne? Já to tak dělal pořád, akorát jsem to zboží skutečně neměl na skladě a zákazníkům to psal.
Na druhou stranu si pamatuju, když jsem dělal ve směnárně a zákazník řekl jen slovo "vole", tak mu zaměstnanci řekli "ať jde jinam" a když začal být agresivní, tak ze strany zaměstnance často zněly fráze jako "jděte do prdele, vraťte se do své země atd." a neřekl bych, že šlo o porušení zákona. Btw. říkalo se to lidem, kteří dělali western union a tudíž z toho byl minimální zisk. Při směně měn se zaměstnanci chovali trošku lépe :D
21. 12. 2014 16:17:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076780
Sparx0236
verified
rating uzivatele
27. 1. 2015 11:13:52
Napsal asd;1150438
Záleží na tom, co bylo u zboží uvedeno. Nerozumím jak přesně to bylo s tím partnerem, ale chápu to tak, že zboží už u dodavatele nebylo. Pokud jste zboží uváděli jako "skladem", a přitom ho přeposíláte nebo přeobjednáváte a pak to nevyjde ... tak je jeho hněv naprosto oprávněný (obzvlášt před vánoci). Skladem by mělo být prostě skladem, co fyzicky mám, držím, garantuju. Lidi to takto chápou a tak by to mělo být, zákazníka nic dalšího kolem nezajímá a není to jeho starost. Slovo sklad je asi největší nešvar na českém online obchodu obecně. To že daná osoba je primitiv je už věc druhá, ale vcelku běžná.
Tohle je nebetyčná kravina, kterou může napsat jen člověk s obsahem rozumu jako onen pisatel. cožpak jsi nikdy nezažil a není to jen o vánocích 15 lidí rozepsanou objednávku a v košíku položku označenou "skladem ", ale skladem máš jen 5ks ?
Jak někdo tohle může napsat ( Skladem by mělo být prostě skladem, co fyzicky mám, držím, garantuju ).
Po většinou zde jen čtu, ale tohle " zvedlo mandle mě " .
27. 1. 2015 11:13:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076779
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 1. 2015 11:26:10
Napsal malamala;1150482
Prodávejte jenom co máte skladem a podobným problémům předejdete.
To v některých oborech prostě není možné.
27. 1. 2015 11:26:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/4#reply1076778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit