Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak byste reagovali? Tohle mi fakt zvedlo mandle

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 12. 2014 15:42:06
Napsal Dokec;1150840
Dobry den, nic mi po tom neni, ale toto me dokaze s prominutim pekne nasrat :) (na webu skladem a pak neni, je mi jedno co feed a aktualizace, to neni problem zakaznika at je jaky chce).
Ted se mi podobna vec stala ve sportisimu....Jak klobáska vybírám hodinu boty pro maminku i velikostně aby to všechno pasovalo, pak spokojeně zaplatím kartou a jdu od toho s pocitem, ze jsem udelal fakt peknou poctivou vec a krasny darek, no a jak jsem dopadl ?? samozrejme zbozi, ktere melo byt skladem >2, velikost parada a dostupnost jakbysmet okamzita expedice pojdme, tak doted cekam na refundaci x dnu, ze to posilaji az vice lidem zaroven...taky bych se neudrzel
To že někdo píše skladem, a není to skladem prostě nemusí být podvod. Protože se v tomhle oboru nepohybujete, nevíte o co jde. Pak Vás to přirozeně naštve, ale někdy není technicky reálně uhlídat tyto věci.
Pokud Vám příjde normální ale reagovat krávama a kurvama tak potom musíte mít krásný život.
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2014 v 15:43 ----------
Napsal martin hampl;1150841
já se dnes omluvil nabídnul jinou variantu a jako omluvu jsem nabídnul zdarma poštovné.
Za prodlení, chyby atd jsem za vánoční období poslali 5 zásilek zcela ZDARMA, a mnoho bez poštovného. Takže samozřejmě to děláme také, ale zde s námi zákazníci komunikovali a zvedali telefony.
Když někde něco objednám a najdu zmeškaný hovor, průměrně inteligentního člověka napadne, že mohli volat z eshopu ne?
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2014 v 15:47 ----------
Napsal dkoudela;1150842
To že někdo píše skladem, a není to skladem prostě nemusí být podvod. Protože se v tomhle oboru nepohybujete, nevíte o co jde. Pak Vás to přirozeně naštve, ale někdy není technicky reálně uhlídat tyto věci.
Pokud Vám příjde normální ale reagovat krávama a kurvama tak potom musíte mít krásný život.
---------- Příspěvek doplněn 17.12.2014 v 15:43 ----------
Za prodlení, chyby atd jsem za vánoční období poslali 5 zásilek zcela ZDARMA, a mnoho bez poštovného. Takže samozřejmě to děláme také, ale zde s námi zákazníci komunikovali a zvedali telefony.
Když někde něco objednám a najdu zmeškaný hovor, průměrně inteligentního člověka napadne, že mohli volat z eshopu ne?
PS: nejvíce úsměvní jsou slováci, objednaj na CZ shopu, a neberou telefony protože volá ´´zahraniční mobil´´ a pak... kde mám objednávku.
17. 12. 2014 15:42:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076800
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2014 16:11:14
Chápu, když je někdo rozčílený, když dostane za týden mail s tím, že zboží prostě není a nijak se mu nikdo neozve (a navíc to trvá takto dlouho). Myslím, že zde proběhla prvotní komunikace v pořádku, bohužel s tím nic nejde udělat a ani bych to nenazval klamáním zákazníka. Je to technologicky neřešitelné, protože i kdyby se feed aktualizoval automaticky při každé provedené objednávce, tak by mohlo dojít k tomu, že zboží co bylo skladem v průběhu objednávky ze skladu zmizí (např. mám poslední kus toho konkrétního zboží a 2 lidé dělají zároveň objednávku -> první to skladem mít bude a i když se po odeslání jeho objednávky zaktualizuje feed, tak druhý už odesílá objednávku, aniž by zjistil, že zboží už skladem není). Nehledě na to, že při použití tohoto způsobu by to bylo náročné na server.
Na druhou stranu asi bych si odpustil ten druhý mail. Zákazník se vyjádřil (a mezi řádky si asi lze vyčíst, že už nic nechce) a neřešil bych to.
OT: Líbí se mi, jak v jednom vlákně lidé píší, že se máme chovat jako lidi a tady si v podstatě protiřečí (nepochopit, že se prostě může stát, že mi zboží někdo vykoupil "před nosem" mi moc lidské nepřijde).
17. 12. 2014 16:11:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076799
Napsal Dokec;1150840
Dobry den, nic mi po tom neni, ale toto me dokaze s prominutim pekne nasrat :) (na webu skladem a pak neni, je mi jedno co feed a aktualizace, to neni problem zakaznika at je jaky chce).
Ted se mi podobna vec stala ve sportisimu....Jak klobáska vybírám hodinu boty pro maminku i velikostně aby to všechno pasovalo, pak spokojeně zaplatím kartou a jdu od toho s pocitem, ze jsem udelal fakt peknou poctivou vec a krasny darek, no a jak jsem dopadl ?? samozrejme zbozi, ktere melo byt skladem >2, velikost parada a dostupnost jakbysmet okamzita expedice pojdme, tak doted cekam na refundaci x dnu, ze to posilaji az vice lidem zaroven...taky bych se neudrzel
My mame na webu jen to, co mame fyzicky skladem. Neprodavame nic, co je na ceste od dodavatelu, co je sice ve skladu, ale zatim na paletach apod. Takze delame vse proto, abychom opravdu meli skladem = skladem. Nicmene i presto dochazi k tomu, ze prodame neco, co skladem nemame a to proto, ze:
- zadny system neni bez chyby a nekdy dojde k tomu, ze system ma spatny stav a eviduje neco, co uz neni
- i kdyz pracujeme s vlozenim produktu do kosiku a odecitame pocty kusu od zasob, tak muze dojit k tomu, ze v jednom okamziku si posledni kus objednaji dva lide najednou
- mame zasobu, ale az pri reseni zakazky zakaznikovi zjistime, ze zbozi ma nejakou vadu, je poskozene apod.
- dalsi situace
Proste nekdy i pres maximalni snahu byt ferovy a korektni to nevyjde. A kdo rika, ze to musi jit, tak opravdu nevi o cem je rec. Samozrejme jina sitauce je, kdyz k tomu pristupuji laxne a dam tam skladem, aniz vim realitu.
17. 12. 2014 16:34:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076798
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 12. 2014 18:57:48
Napsal webdomena;1150835
Roubalik: nevím kde se v tobe tolik negativního bere. Chyba se stane a stava se všude i velkym hracum. Precti si predposledni prispevek https://webtrh.cz/239234-parfums-trochu-informaci-zakulisi/page14 a představ si že presto ze mi take "lhali" nebyl jsem na ne sprosty , nepodal jsem trestni oznameni, neposlal jsem na COI, UOOU, OPBH ani dalsi organy stastni spravy ale zasmal jsem se .... zkus to taky nekdy
Omlouvám se že to na Vás působí nedativně, ale já si nemohu pomoci. Zákazník byl oklamán chybou na straně eshopu. Jeho reakce je nesmyslná až přehnaná ( možná ?? neznáte jeho situaci ), ale proč mu někdo musí psát tohle: ??
Napsal dkoudela;1150759
velice nás těší, že máme tak milé a sebereflexní zákazníky, co přesto, že se jim nedá dovolat kvůli ověření objednávky a sdělení stavu zboží, nejsou schopni vyplnit korektně objednávku a chybí jím tam údaje pro doručení jako je poštovní směrovací číslo a další věci, umí vyplodit takto krásnou, souvislou stylistickou větu jako právě Vy.
Čemu vlastně tento odstavec pomohl? Co vyřešil? Takový zákazník pochopí, že je "idiot" a třeba se pomstí a třeba nepřevezme objednávku. Takovýhlemi reakcemi si nikdo nepomahá naopak. Prostě se stala situace, která není nic extra a je potŕeba přiznat si chybu a nést následky třeba i to nevybíravé chování.
Objednávka bez PSČ nemá projít. Navíc se dá PSČ standardně dohledat. To je zase chyba na straně eshopu. Co se týče té aktualizace, tak je to normálně řešitelné. My to řešíme tak, že stavy skladu aktualizujeme na základě položek při úbytku / přídavku přes centrální výměnou DB. Změna stavu se projeví hned a není potřeba pouštět v cronu aktualizaci všech stavů. Varovat zákazníka je možné i v přůběhu objednávky. Tato chyba se dá skoro úplně minimalizovat.
17. 12. 2014 18:57:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076797
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 12. 2014 19:29:16
Napsal rouballik;1150892
Omlouvám se že to na Vás působí nedativně, ale já si nemohu pomoci. Zákazník byl oklamán chybou na straně eshopu. Jeho reakce je nesmyslná až přehnaná ( možná ?? neznáte jeho situaci ), ale proč mu někdo musí psát tohle: ??
Čemu vlastně tento odstavec pomohl? Co vyřešil? Takový zákazník pochopí, že je "idiot" a třeba se pomstí a třeba nepřevezme objednávku. Takovýhlemi reakcemi si nikdo nepomahá naopak. Prostě se stala situace, která není nic extra a je potŕeba přiznat si chybu a nést následky třeba i to nevybíravé chování.
Objednávka bez PSČ nemá projít. Navíc se dá PSČ standardně dohledat. To je zase chyba na straně eshopu. Co se týče té aktualizace, tak je to normálně řešitelné. My to řešíme tak, že stavy skladu aktualizujeme na základě položek při úbytku / přídavku přes centrální výměnou DB. Změna stavu se projeví hned a není potřeba pouštět v cronu aktualizaci všech stavů. Varovat zákazníka je možné i v přůběhu objednávky. Tato chyba se dá skoro úplně minimalizovat.
Čemu pomohl? Ničemu, ale nikdo mojí manželce nebude takhle nadávat aniž by to zůstalo bez odezvy.To že nepřevezme objednávku mi je vcelku jasné a je mi to ukradené - s tím jsem samozřejmě počítal. Prostě se stala situace, kdy my jako dodavatel zboží žádnou chybu neneseme. To že by objednávka bez PSČ neměla projít máte pravdu - na našem shopu neprojde, na shopu obchodní partnera ano. To že nebere telefony, neumí vyplnit objednávku a reaguje sám od sebe až za 5 či více dní je prostě chyba zákazníka. Zde prostě odmítám jakékoliv pochybení na naší straně.
Měl v průběhu dne minimálně 4 změškané hovory a pak mu šel email. Co více jsme my měli dělat? Myslím, že víc dělat nejde. Minimalizovat se nedá, máme i osobní odběry kdy si zákazník vybere zboží a než se to zadá do systému je tu stejná situace. Nic není 100%. Nic.
17. 12. 2014 19:29:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076796
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2014 20:51:32
Napsal rouballik;1150892
Omlouvám se že to na Vás působí nedativně, ale já si nemohu pomoci. Zákazník byl oklamán chybou na straně eshopu. Jeho reakce je nesmyslná až přehnaná ( možná ?? neznáte jeho situaci ), ale proč mu někdo musí psát tohle: ??
Čemu vlastně tento odstavec pomohl? Co vyřešil? Takový zákazník pochopí, že je "idiot" a třeba se pomstí a třeba nepřevezme objednávku. Takovýhlemi reakcemi si nikdo nepomahá naopak. Prostě se stala situace, která není nic extra a je potŕeba přiznat si chybu a nést následky třeba i to nevybíravé chování.
Objednávka bez PSČ nemá projít. Navíc se dá PSČ standardně dohledat. To je zase chyba na straně eshopu. Co se týče té aktualizace, tak je to normálně řešitelné. My to řešíme tak, že stavy skladu aktualizujeme na základě položek při úbytku / přídavku přes centrální výměnou DB. Změna stavu se projeví hned a není potřeba pouštět v cronu aktualizaci všech stavů. Varovat zákazníka je možné i v přůběhu objednávky. Tato chyba se dá skoro úplně minimalizovat.
Jste dodavatel, na Vás je napojených x eshopů a vy aktualizujete data i podle nich (pokud jsem tedy případ dkoudela pochopil). Pokud je větší množství eshopů, tak nelze aktualizovat feed při každé objednávce (na to je databáze moc pomalá a pokud je těch objednávek na eshopech hodně, tak by to asi těžko rozdýchávala), nehledě na to, že prostě nelze zamezit tomu, aby 2 lidé neodeslali objednávku ve stejný/podobný čas. (ano, toto se ještě celkem dá ošetřit, ale ne v případě, že od Vás tahá data více eshopů)
17. 12. 2014 20:51:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076795
xunil
verified
rating uzivatele
17. 12. 2014 21:38:17
Tento souboj se zákazníkem nemůžete nikdy vyhrát (bohužel i když nemá pravdu).
17. 12. 2014 21:38:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076794
Tady nejde ani tak o souboj, ale o to, ze clovek by se mel zkusit chovat slusne.
17. 12. 2014 22:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076793
xunil
verified
rating uzivatele
18. 12. 2014 13:02:47
To si můžeme všichni přát, aby se lidi k sobě chovali slušně. Bohužel, pokud sám dotyčný se bude chtít chovat neslušně... nic a nikdo mu v tom nezabrání. Zaškatulkovat do kolonky "ach jo" a pokračovat dál.
Chybu udělá každý a někteří se pak bohužel neumí chovat (libovolná strana).
18. 12. 2014 13:02:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076792
Adam
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
18. 12. 2014 13:12:58
...nikdo mojí manželce nebude takhle nadávat aniž by to zůstalo bez odezvy...
Real man words. Thumbs up!
18. 12. 2014 13:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076791
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 12. 2014 14:43:15
Napsal dkoudela;1150908
Čemu pomohl? Ničemu, ale nikdo mojí manželce nebude takhle nadávat aniž by to zůstalo bez odezvy.To že nepřevezme objednávku mi je vcelku jasné a je mi to ukradené - s tím jsem samozřejmě počítal. Prostě se stala situace, kdy my jako dodavatel zboží žádnou chybu neneseme. To že by objednávka bez PSČ neměla projít máte pravdu - na našem shopu neprojde, na shopu obchodní partnera ano.
Takže jste si ulevil a zbytečně zvyšujete riziko ztráty a nějaké pomsty a že těch možností je. Já moc nerozumím tomu dodavatel a web partnera. Ve velkoobchodní spolupráci nekomunikujete s koncovým zákazníkem vy jako velkoobchodní dodavatel. Pak nechápu Vaší komunikaci se zákazníkem Vašeho odběratele. Jestli spolupracujete na nějaké bázi dropu, tak kdo tedy za to může? Vždycky je to něčí odpovědnost. Něco jako ničí chyba neexistuje.
Napsal malacanek;1150931
Jste dodavatel, na Vás je napojených x eshopů a vy aktualizujete data i podle nich (pokud jsem tedy případ dkoudela pochopil). Pokud je větší množství eshopů, tak nelze aktualizovat feed při každé objednávce (na to je databáze moc pomalá a pokud je těch objednávek na eshopech hodně, tak by to asi těžko rozdýchávala), nehledě na to, že prostě nelze zamezit tomu, aby 2 lidé neodeslali objednávku ve stejný/podobný čas. (ano, toto se ještě celkem dá ošetřit, ale ne v případě, že od Vás tahá data více eshopů)
Jsou dvě možnosti.
Buď jste dodavatel, pak odbírající eshop nemůže tvrdit skladem, když to má dodavatel skladem a eshop to fyzicky nemá.To je zvrácenost. Nemyslím si, že je to ale tato situace.
Druhá možnost je ta, že je to nějaká možnost nebo kombinace dropu popřípadě více eshopů se stejným zbožím a podobně. Pokud jsem v téhle situaci musím prostě ty skadová data sdílet okamžitě. Musím mít výměnou tabulku, která mi po každé objednávce / košíku nebo jakémkoliv pohybovém stavu změnu okamžitě vyvolá na všech spojených eshopech. Pokud je nějaká vize rozvoje, tak 5 minut je tak dlouhá doba, že může být všechno jinak. Pointa téhle diskuze je ta, že je to chyba vždy na straně eshopu a to ať se jí dá nebo nedá předejít. Neumím neznamená, že to nejde.
18. 12. 2014 14:43:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076790
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 12. 2014 14:50:02
Napsal rouballik;1151120
Takže jste si ulevil a zbytečně zvyšujete riziko ztráty a nějaké pomsty a že těch možností je. Já moc nerozumím tomu dodavatel a web partnera. Ve velkoobchodní spolupráci nekomunikujete s koncovým zákazníkem vy jako velkoobchodní dodavatel. Pak nechápu Vaší komunikaci se zákazníkem Vašeho odběratele. Jestli spolupracujete na nějaké bázi dropu, tak kdo tedy za to může? Vždycky je to něčí odpovědnost. Něco jako ničí chyba neexistuje.
Jsou dvě možnosti.
Buď jste dodavatel, pak odbírající eshop nemůže tvrdit skladem, když to má dodavatel skladem a eshop to fyzicky nemá.To je zvrácenost. Nemyslím si, že je to ale tato situace.
Druhá možnost je ta, že je to nějaká možnost nebo kombinace dropu popřípadě více eshopů se stejným zbožím a podobně. Pokud jsem v téhle situaci musím prostě ty skadová data sdílet okamžitě. Musím mít výměnou tabulku, která mi po každé objednávce / košíku nebo jakémkoliv pohybovém stavu změnu okamžitě vyvolá na všech spojených eshopech. Pokud je nějaká vize rozvoje, tak 5 minut je tak dlouhá doba, že může být všechno jinak. Pointa téhle diskuze je ta, že je to chyba vždy na straně eshopu a to ať se jí dá nebo nedá předejít. Neumím neznamená, že to nejde.
Buď se nechápeme, nebo nečtete, co píšu. Chápu, že pokud jste dodavatel, tak druhý eshop nemůže tvrdit, že je to u něj skladem, ale je to skladem u dodavatele (ovšem ať se Vám to líbí, nebo ne, musíte se smířit s možností, že to někteří lidé dělají). Pokud to bylo přímo na některém z jeho eshopu, pak to jde (což jsem říkal, že jde a ne, že nejde), ovšem ta možnost chyby zde může být vždy (neříkám, že pokud je to opravdu jejich shop, tak je 5 minutová aktualizace feedu dobře, ale pokud je napojen na x shopů, pak to může mít své opodstatnění, což už jsem psal, ale asi jste si to pořádně nepřečetl).
Myslím ovšem, že tímto už jsme celkem mimo téma.
18. 12. 2014 14:50:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076789
Napsal dkoudela;1150838
Chybu jsme my neudělali a neudělal jí nikdo - Feed umí CRON u Wedosu aktualizovat nejdříve co 5 minut.
Nechci obhajovat nevychovanost zákazníka, ale chyba je na vaší straně. Když chcete seriózně podnikat, tak nemáte být u tuctového hostingu za pár kaček, ale máte si pořídit něco kvalitnějšího, kde ten cron budete moci nastavit třeba i po vteřinách.
19. 12. 2014 01:21:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076788
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
19. 12. 2014 01:25:06
Napsal quinux;1151241
Nechci obhajovat nevychovanost zákazníka, ale chyba je na vaší straně. Když chcete seriózně podnikat, tak nemáte být u tuctového hostingu za pár kaček, ale máte si pořídit něco kvalitnějšího, kde ten cron budete moci nastavit třeba i po vteřinách.
I když máš pravdu, ani to nezajistí, že se situace nestane.
19. 12. 2014 01:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076787
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 12. 2014 03:54:24
Napsal Martin Tesař;1150424
S takovým člověkem, bych už se nebavil, ale náš zákazník náš pán.
Tohle musel vymyslet naprostej řiťolezec :) především něco chtějí zákazníci od nás tak by se dle toho měli chovat. Nevidím důvod si nechat vše líbit. Samozřejmě pokud eshop prosperuje tim spíš nemá důvod takové jednání snášet.
19. 12. 2014 03:54:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-byste-reagovali-tohle-mi-fakt-zvedlo-mandle/strana/3/#reply1076786
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit