Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Urbis
verified
rating uzivatele
20. 11. 2008 18:10:23
Dnes mi došel dotaz:
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu. Ráda bych dceři (17 let)koupila takový ten hodně chlupatý dámský župánek z takového toho příjemného materiálu, ale nevím pod čím to mám hledat. Snad budete vědět jaký materiál myslím - takový ten krásně chundelaťoučký, teploučký. Děkuji za radu.
20. 11. 2008 18:10:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79856
No jo, ale vážně - co to je za materiál? :-)
20. 11. 2008 22:28:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79855
Jakub
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
21. 11. 2008 23:42:01
wow, keď si predstavím 17ku v krásnom chundelaťoučkom a teploučkom župane... :P
21. 11. 2008 23:42:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79854
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 11. 2008 00:00:36
Napsal Jakub_mt;151662
wow, keď si predstavím 17ku v krásnom chundelaťoučkom a teploučkom župane... :P
Pokud to ovšem není župan XXXL
22. 11. 2008 00:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79853
V polovině listopadu nám přišla objednávka na jednu láhev slivovice s poznámkou, že si zákazník přeje dodání až o Vánocích. Prima, ten člověk nenechává nic náhodě a než aby na to zapomněl, objednává měsíc dopředu. Janže pak se začaly objevovat podivuhodné dotazy:
KDE SYDLITE V PONDELI MAME CESTU DO OLOMOUCE DEKUJI ZA ODPOVED NEDKY POJEDU S TATOU DO STREHO MESTA TAK AT NEKDO OD VAS MI ZAVOLA NA XXX XXX XXX
Po upřesnění naší adresy přišel další dotaz, skoro jako z pohádky
MATE I SLOVICE
Ano, máme slivovice, jednu jste si přeci objednal.
mate i vina pro ma byt pro miho strejdu ktery nekdy prijede z prahy
(vůbec poprvé, co zákazník vypnul klávesu CAPS LOCK!)
Ale jo, i víno by se u nás našlo.
Nakonec jsme se tedy dostali k tomu, že opravdu máme slivovice a že až pojede do Olomouce, tak se u nás staví a láhev vezme osobně. Pak nastal klid. Byly přece Vánoce, svátky klidu a míru.
Zvrat nastal 5.1.2009. Ozval se zákazník, že cesta kolem není a že to máme poslat Poštou. Není problém, zabalíme, pošleme.
6.1.2009 balík odešel směrem ku zákazníkovu bydlišti. Do e-mailu dostal automaticky generovaný e-mail s potvrzením expedice zboží na který odpověděl „DEKUJI MOC XXXXXXX !!. Po dvou dnech od od odeslání jsem dostal znepokojující zprávu o tom, že zákazník balík nedostal. Ptal se mě, zdali jsme zásilku "OPRAVDU“ odeslali. Dal jsem se do pátrání pomocí nástroje Sledování zásilek™.
Zásilka podána dne 06.01.2009 na poště 68725 – Hluk. Zásilka doručována dne 07.01.2009 poštou XXXXX. Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 07.01.2009 uložena na poště XXXXX. Zásilka dne 15.01.2009 vrácena do přepravy – adresát zásilku nevyzvedl ve stanovené odběrní lhůtě.
Dnes, 16.1.2009 se balík vrátil nazpět.
A teď následuje dnešní konverzace:
já: Dnes se nám vrátil váš nevyzvednutý balíček se Slivovicí. Můžu se zeptat proč jste si ho nevyzvedl, když jste přeci o Slivovici měl zájem ?
on: Dobrý den, slivovice měla být vánočním dárkem; v nejlepším případě dárkem novoročním – odtud tedy důvod nevyzvednutí. Nevím, na které straně nastalo časové nedorozumění, ale příště; doufám; oboustranně určitě lépe.
já: Nerozumím, vždyť jste mi sám do Skype napsal že máme balík odeslat a to bylo už po Silvestru ! Dále jste 6.1 reagoval na potvrzení odeslání balíku slovy DEKUJI MOC XXXX !! To jste nevěděl že je už nový rok a že 6.1 to jako dárek neupotřebíte ?
jeho tatínek: Víte co – zkrátka si můj syn balík nezvyzvedl, na což má jako zákazník internetového obchodu právo, a není třeba, aby byl podroben křížovému výslechu proč. Tím považuji záležitost za uzavřenou a loučím se s Vámi, XXXXX st.
Ano, u nás na Slovácku bývá veselo, až se za břicha popadáme.
16. 1. 2009 11:16:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79852
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
16. 1. 2009 11:31:46
Povedené, Martine :-) Jen chápu, že takoví zákazníci moc nepotěší :(
16. 1. 2009 11:31:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79851
Právo na nevyzvednutí balíku...
Byl jsi na ně pak sprostý? :)
16. 1. 2009 13:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79850
Máš přece právo být na zákazníka sprostý.. ;)
16. 1. 2009 13:34:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79849
Azu
verified
rating uzivatele
16. 1. 2009 14:31:14
Docela by mně zajímalo jak řešíte při prodeji alkoholu po internetu to zda dotyčnému bylo již 18 let, prootže podle toho jakým způsobem psal, bych to viděl na věk pod 18 let a nezletilým je prodej alkoholu zakázán.
16. 1. 2009 14:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79848
Musím říct, že po přečtení tohoto vláka obdivuji všechny, kteří mají pevné nervy a podobné "zákazníky" neposílají do míst, kam slunce nesvítí. Pravdou je, že zákazníci jakýchkoli služeb na internetu, jsou z velké části naprostí idioti, to bez pardonu :)
16. 1. 2009 14:45:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79847
Napsal Retal;191225
Právo na nevyzvednutí balíku...
Byl jsi na ně pak sprostý? :)
Ne, nebyl i když jsem měl velikou chuť ;) Moje odpověď byla:
Ano, má na to samozřejmě právo. Já se chtěl jen zeptat proč nedošlo k vyzvednutí, když o zboží měl zájem. Celá akce Vašeho syna nás stála 128,- Kč na zbytečném poštovném.
Také tímto považuji celou věc za uzavřenou a už si u nás prosím nic neobjednávejte.
Děkuji.
Azu: Podle Skype profilu má 23 roků a v kolonce "O mne" má napsané: SEM HEZKY MALDY MUZ (přesně takhle). V obchodních podmínkách máme že zákazník svojí objednávkou stvrzuje, že má víc jak 18 roků. Jinak to není jak zjistit, oskenovanou občanku po nich chtít nemůžu.
16. 1. 2009 16:24:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79846
Martin
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 1. 2009 19:46:20
Tento týden jsem řešil taky jednu takovou kuriozitku ze světa internetového prodeje.
Na shopu jsem měl přes Vánoce napsáno, že zboží začínáme expedovat až 12.1., ale lidi objednávali i přes Vánoce a jedna slečna/paní si zvolila platbu převodem a dopravu obchodním balíkem, po dokončení objednávky je jasně napsané že nemá nikam nic posílat dokud ji nedojde proforma faktura a až jsem se dostal k její objednávce zjistil jsem, že její zboží není skladem a pravděpodobně už ani nebude tak jsem slečnu/paní zkontaktoval jestli zaslat neuplnou objednávku nebo ji chce stornovat a odpověď přesně cituji:
Dobrý den,
děkuji za zprávu. Prosím o storno celé objednávky a vrácení zaslané částky *****,-Kč, kterou jsem poukázala na Váš účet, bez zbytečného odkladu zpět na můj účet č.
*********/0800.
Děkuji za vyřízení.
Co na to víc říct?
16. 1. 2009 19:46:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79845
Matuška
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 1. 2009 21:11:56
mozno to nikoho nebude zaujimat, ale kedysi som vymyslel jednu domenu, chcel tam vybudovat zábavné centrum, ale z domeny sa stal eshop známeho, ktorý ju kupil a poskytol miesto pre moje zábavné centrum hier a podobne. Prosperita webov na poddomenach hnala dopredu aj hlavnu domenu - eshop. Roky dozadu
Zalozil som si eshop i ja, ako poddomena. Ale vraj jedneho dna hosting nechtiac zrusil poddomeny a nevedel ich vratit spat. P***vina jak mraky,teraz si to uvedomujem ovela viac. vtedy som bol hlupe decko s napadmi a teraz sa uz do nicoho velkeho nepustam. Prisli sme o kopec webov a ja o eshop. Pol roka fungoval a snaha bola. A ja debil som dlhooo hlavny eshop podporoval. Za mesiac som z celej podpory hlavneho eshopu mal v prepocte 300 korun. A to som sa šiel predrať.
Dnes mam u ineho partnera neporovnatelne viac za ešte mensiu podporu. A dlzil som mu peniaze za tovar, pokusal som sa ich vratit kym som mal. Ale vraj nemusim, ze bude nieco potrebovať, ze pomozem. Akonahle som ale nieco chcel, dostal som pred oči, že mu niečo dlzim, tak mam byt ticho. Vyborna pasca.
Z toho zrusenia mojej domeny sa pos*ala cela snaha vobec niečo prevadzkovat a v podstate som v predaji hier krachol. Už po eshope nie je ani známka a mám nejaké problémy s uradmi aj kvoli tomu. Ale to sa hodí skor na vlastnu temu... ze :-P
Nuž a aby to nebola skusenost s eshopom len z tejto strany, mal som teda pol roka eshop svoj. Za ten pol rok mi na email prisli 176 emailov od klanov a herných webov ze chcu sponzorovat, aby som poskytol hry a oni budu mat moje logo na tričku a v nazve. Až privela emailov sa na seba podobalo a neustále prosili o sponzoring klany s webom estranky,blog.cz i vlastne domeny a velke weby. Najlepsie na to neodpovedat, lebo vás zahlusí spatna reakcia, že sa konečne prvý eshop ozval.
16. 1. 2009 21:11:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79844
Wrent
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 1. 2009 22:13:00
Napsal naetoo;191645
Nuž a aby to nebola skusenost s eshopom len z tejto strany, mal som teda pol roka eshop svoj. Za ten pol rok mi na email prisli 176 emailov od klanov a herných webov ze chcu sponzorovat, aby som poskytol hry a oni budu mat moje logo na tričku a v nazve. Až privela emailov sa na seba podobalo a neustále prosili o sponzoring klany s webom estranky,blog.cz i vlastne domeny a velke weby. Najlepsie na to neodpovedat, lebo vás zahlusí spatna reakcia, že sa konečne prvý eshop ozval.
Hehe, já také neustále žádám různé eshopy (ale hlavně jeden - k tomu se ještě dostanu) o sponzoring do soutěží apod. - a většinou se setkávám spíše s kladným ohlasem. Jenže jeden nejmenovaný eshop (každý kdo chce vědět který určitě dohledá) má funkční provizní systém - referal získá 5% z prodeje hry. A při přepočítávání mi vychází, že přes můj web prodal eshop zboží již za více než milion korun, takže se poté ani vlastně nedivím, že mi do soutěží nějakou tu hru párkrát poskytnou :)
16. 1. 2009 22:13:00
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79843
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 3. 2009 14:39:42
dnes ráno otevřu poštu a tam tohle zvěrstvo (jako odpověď na informační email, že kniha, u které se čekalo na dotisk, vyšla a je opět v prodeji - dáma měla pocit, že závazně objednává, když zadá emailovou adresu u titulu, který není momentálně k dispozici a není možné jej vložit do košíku a namísto toho lze jen zadat emailovou adresu, kam má být v případě znovunnaskladnění titulu zaslána informace, že titul je k dispozici a lze jej koupit, tj. vložit do košíku a objednat):
tuto knihu jsem sháněla v loňském roce někdy v létě. Vzhledem k neserióznímu jednání z vaší strany, kdy jste nabízeli k prodeji něco, co jste vůbec neměli skladem - a jak se ukázalo, tak vám trvalo tři čtvrtě roku než jste mnou objednaný titul zajistili, na vaše služby již nereflektuji.
Knihu jsem si koupila v nakladatelství********* také přes internet s osobním odběrem. Pravda byla o cca 10Kč dražší než jste inzerovali vy, ale na rozdíl od vás ji skutečně měli.
Ujišťuji vás, že služby vašeho obchodu již nikdy nevyužiji, je spousta mnohem serióznějších obchodníků.
S přáním příjemného dne
prostě haluz...
11. 3. 2009 14:39:42
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/6#reply79842
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit