Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Historky z provozování e-shopu

satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 9. 2008 16:41:27
Barterovy ochodni system se snazil rozjet kdysi davno jeden muj sef. Myslim, ze nejaky uspechy zaznamenal ale k vyraznejsimu rozsireni nedoslo. (nevim, nesleduji to)
Ja se vzdy jen smeju tomu, jak v "sezone" nikdo nezavola, a jakmile zacne okurka (unor - duben a pak leto) tak volaji vsichni, a nabizeji a nabizeji. :)
21. 9. 2008 16:41:27
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79886
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 9. 2008 16:55:24
Napsal mauro;117787
Zdravím kolegy provozovatele internetových obchodů. Taky se Vám občas ozvou zákazníci, kteří nechtějí platit penězi, ale výměnou za jiné zboží? Nám se jeden takový ozval. Měl zájem o kancelářskou židli z naší nabídky a nabízel, že si za ni mohu vybrat zboží ve stejné hodnotě v jeho eshopu. Nepřijde vám to nijak zábavné? Ten pán provozuje internetový sex shop :-) Odepsal jsem mu, že velmi děkuji za nabídku barterového obchodu, ale po konzultacích se svou přítelkyní musím jeho nabídku bohužel odmítnout :D
To byl původní plán u Simplia.cz (reps jejího předchůdce). Dát možnost eshopům jednou za čas zaplatit v naturálích. To jsem ještě netušil, že budeme prodávat kočárky, elektromotory, vibrátory, ...
21. 9. 2008 16:55:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79885
Jan Horský
verified
rating uzivatele
22. 9. 2008 15:53:11
k tem historkam:
Jednou si u me objednala zbozi jedna pani, asi 5 minut po tom poslala (i celkem vulgarni email) ze o zbozi ani nic dalsiho nema zajem. Dalsich 10 min po tom objednal to same (predpokladam) jeji manzel - stejne prijmeni, adresa, telefon, vsechno. Nakonec si to vyzvedl a zaplatil.
22. 9. 2008 15:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79884
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 9. 2008 16:09:07
Doufám, že se nebude Marco zlobit, když tu odcituji poznámku z jedné objednávky:
JuUUuuuUUuuU TaK ale RYchLE jA JEdu V soboTu pRYč Ako Tak hOpeM xD Dikkkkkk EMOOOOO
22. 9. 2008 16:09:07
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79883
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 9. 2008 16:41:23
Napsal Souki;118283
Doufám, že se nebude Marco zlobit, když tu odcituji poznámku z jedné objednávky:
JuUUuuuUUuuU TaK ale RYchLE jA JEdu V soboTu pRYč Ako Tak hOpeM xD Dikkkkkk EMOOOOO
ROFL :D
22. 9. 2008 16:41:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79882
Urbis
verified
rating uzivatele
25. 9. 2008 13:18:12
Přišla mi objednávka na jedno zboží. Druhej den přišel mail, že tu objednávku ruší. Odpověděl jsem , že to není problém, a paní poslala odpověď: děkuji,jste velmi laskav. Třeba do vánoc přemluvím ježíška :-)
25. 9. 2008 13:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79881
BuBen
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
15. 10. 2008 22:40:57
Zákazníčka mi vrátila neoprénové šortky s odkazom, že jej ich osobný tréner neodporúča na behanie - ok, tréner má pravdu :). To že mi zákazník telefonuje o 6:30 ráno na koľko atmosfér je potreba nafúkať čln som dlho škatuľkoval ako "servis naviac". Ale keď mi zavolal iný zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!) a či by som nebol tak ochotný mu priviezť nové, to už som bral ako trochu premrštené požiadavky :)
15. 10. 2008 22:40:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79880
Pyrates GH
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 10. 2008 22:53:14
Napsal BuBen;128835
Zákazníčka mi vrátila neoprénové šortky s odkazom, že jej ich osobný tréner neodporúča na behanie - ok, tréner má pravdu :). To že mi zákazník telefonuje o 6:30 ráno na koľko atmosfér je potreba nafúkať čln som dlho škatuľkoval ako "servis naviac". Ale keď mi zavolal iný zákazník že sedí v člne na jazere, práve mu vraj odplávalo pádlo (na rovnej vode odplávalo?!) a či by som nebol tak ochotný mu priviezť nové, to už som bral ako trochu premrštené požiadavky :)
Tak na tohle musis mit pevny nervy, by mi asi praskla cevka v mozku z takovejch....
15. 10. 2008 22:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79879
:D
Pádlo mu uplavalo, ale mobil s tvým telefonním číslem tam měl?
15. 10. 2008 23:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79878
Peter Hrbáčik
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 10. 2008 01:23:12
Na Fish Hunterovi už aj mne pádlo odplávalo, resp. sa uvolnila a potopila tá lopatka. Ale ja som to nebol :)
16. 10. 2008 01:23:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79877
Zdeněk Pešula
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
16. 10. 2008 13:38:54
Napsal satoo;112896
A? A co? A vratil treba objektiv na objednavku za 50 litru :D
...a doplnim, co mi sdelil: "Ja ho objednal u 6 eshopu, a kdo byl nejrychlejsi, od toho jsem to prevzal, nashledanou" :DD
Tak za to bych střílel. :skleb: Ne za to že to vrátil , na to má právo, ale že si to objedná u 6 e-shopů a pak čeká kdo dřív. Nehorázná sprostost. Nicmeně vím že na tohle si hodně stěžujou shopy s hrama, parchantíci si v 5 - 6 shopech objednaj hru a pak taky čekaj kdo jim to dřív pošle. Ohnout přez koleno a naplacát na holou na veřejném místě by zasloužili takovýhle zákazníci.
16. 10. 2008 13:38:54
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79876
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 10. 2008 14:06:31
Eshop jsem zavrel, a zacal delat cinnost, ktera mi nese 3x vic penez za 3x min prace. :) Po 4 letech zkusenosti - eshop nikdy vic na veky veku amen. Lepsi skladat uhli, nez porad delat debila v pravnim bahne CR.
16. 10. 2008 14:06:31
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79875
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
16. 10. 2008 14:47:24
satoo
spravne, taky jsem zkoncoval uz pred 4 lety... ono totiz jsou cinnosti, ktere jsou mnoohem pohodlnejsi a nesou vic penez nez resit hovadiny s reklamaci, objednavkou, vyrizovat dotazy atd...
proste pokud eshop tak s velice vykokym kapitalem a support tymem + fakturacni a reklamacni oddeleni jinak to nema smysl.
16. 10. 2008 14:47:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79874
jiri.kd
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 10. 2008 15:32:06
vybíráte si špatný produkty pánové, mě nikdo nic nereklamuje.. :)) všichni to vychlastaj a je pokoj.
a pak závisláci volaj, že jim došla droga, že potřebujou další honem honem.
od tý doby si říkám coffee drug dealer.
p.s. a kdybyy náhodou někdo vrátil, tak to vypiju sám a nebo je tu spousta žíznivých sousedů. :-)
16. 10. 2008 15:32:06
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79873
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 10. 2008 15:34:20
Napsal jiri.kd;129086
vybíráte si špatný produkty pánové, mě nikdo nic nereklamuje.. všichni to vychlastaj a je pokoj.
a pak závisláci volaj, že jim došla droga, že potřebujou další honem honem.
od tý doby si říkám coffee drug dealer.
:) :) :) Mas recht...
16. 10. 2008 15:34:20
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/4/#reply79872
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit