Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
24. 8. 2018 21:01:35
Napsal Oleg;1481526
Proto nerozlisujeme mobilni cislo a cislo pevne linky, ale pojmenujeme kolonku napriklad jednoduse jako telefon pripadne dalsi kolonku - dalsi telefon.
Pomerne zahrabany kontaktni formular - je zhovadilost provozovatele jakehokoliv webu.
Souhlas
24. 8. 2018 21:01:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79106
TDS
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 21:37:11
Napsal Komanche;1481524
Spis je to k zamysleni, jestli jsou popisky formulare dostatecne "blbuvzdorne" (cti jednodusseji smyslejicimu zakaznikovi smysluplne) ;-)
Za 7 let je první s takovým "problémem", tak bych řekl že je to ok (i když uznávám, já bych tu druhou kolonku vyhodil úplně, ale u FC s tím nehnu).
---------- Příspěvek doplněn 24.08.2018 v 21:43 ----------
Napsal Oleg;1481526
Pomerne zahrabany kontaktni formular - je zhovadilost provozovatele jakehokoliv webu.
Zahrabaný myšleno tak, že musí z košíku prostě jinam (nebo to mohl napsat do poznámky k objednávce hned pod ty telefony, že má "problém"). Samozřejmě klasicky kontakty jsou v menu na liště a poměrně nadstandardně možností tam je a odkaz na formulář je pak ještě extra vlevo, jen není hned vidět z košíku na první pohled). Ale je fakt že lidi většinou rovnou volají, počet dotazů přes formulář je poměrně malý a klesající.
Spíš mě ten člověk opravdu pobavil, protože podobných reakcí mám za těch 7 let že bych je spočítal na prstech jedné ruky. Holt nelze vyhovět každému.
24. 8. 2018 21:37:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79105
TDS
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 21:46:35
Napsal Komanche;1481524
Spis je to k zamysleni, jestli jsou popisky formulare dostatecne "blbuvzdorne" (cti jednodusseji smyslejicimu zakaznikovi smysluplne) ;-)
Je myslím první za více jak 7 let s takovým závažným problémem, tak popisky bych řekl že jsou v rámci možností ok (navíc u FC 1 s tím stejně nehnu ;-)
24. 8. 2018 21:46:35
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79104
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 8. 2018 21:53:58
A jak si nekdo precte sms od posty/prepravni sluzby na pevne lince?
24. 8. 2018 21:53:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79103
Eastwood
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 22:11:43
Napsal tallpa;1481537
A jak si nekdo precte sms od posty/prepravni sluzby na pevne lince?
Zkusil jste si poslat SMS na pevnou linku?
:)
24. 8. 2018 22:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79102
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 8. 2018 09:39:21
Napsal Eastwood;1481541
Zkusil jste si poslat SMS na pevnou linku?
:)
No zkusim to poslat me mame co ma asi 20 let stary aparat...uvidime
25. 8. 2018 09:39:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79101
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
25. 8. 2018 10:34:26
Napsal tallpa;1481572
No zkusim to poslat me mame co ma asi 20 let stary aparat...uvidime
O2 | SMS na pevnou linku - Short Message Service (SMS)
25. 8. 2018 10:34:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79100
Komanche
verified
rating uzivatele
25. 8. 2018 17:49:52
Doporucuju ji o tom rict, aby nemela infarkt, ze "uz jsou tady" :))))
25. 8. 2018 17:49:52
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79099
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 8. 2018 22:59:39
tak to je dobrá chujovina, nicméně i tak nechám na eshopu povinný mobilní telefonní číslo :-)
25. 8. 2018 22:59:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79098
Dnešní zpráva od perspektivního zákazníka:
,,,dobrý den,,, měl bych vážný zájem o Vámi nabízené košile,,,nemám doručovací adresu,,,a nemám ani účet,,,jak to mohu provézt,,předem děkuji za Vaši kladnou odpověđ,,,,Milan,,
3. 9. 2019 10:58:30
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79097
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
3. 9. 2019 11:37:32
Napsal Petr Široký;1542272
Dnešní zpráva od perspektivního zákazníka:
Takže se dostavíte na příslušný městský úřad, kde se dotyčný schovává před exekucí, provedete osobní předání a platbu vyberete hotově :)
3. 9. 2019 11:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79096
martin a
verified
rating uzivatele
3. 9. 2019 12:52:44
Napsal Petr Široký;1542272
Dnešní zpráva od perspektivního zákazníka:
Poste restante na dobírku.
Já tak už roky nakupuju v zahraničí, kam to mám pár minut autem.
Nemám tamní adresu, nemám tamní účet. Přesně jako váš zájemce.
Na rozdíl od vašeho zájemce si s tím umím poradit, ale taky jsem musel hledat cestu.
A taky je pro mě komplikace, že existují prodejci, kteří nepočítají s podobnými případy.
Začíná to nemyslnými maskami telefonních a poštovních kontaktů v objednávkových formulářích a končí to takto.
---------- Příspěvek doplněn 03.09.2019 v 12:54 ----------
Napsal musil.david;1542280
Takže se dostavíte na příslušný městský úřad, kde se dotyčný schovává před exekucí, provedete osobní předání a platbu vyberete hotově :)
Jestli ono není lepší se zamyslet, a pak teprve soudit.
Lidi dnes celkově nemají čas, jsou líní aspoň 15 sekund přemýšlet, jsou se vším hned hotoví, a pak to podle toho vypadá.
A ještě si nastavte v eshopu masku, že telefonní číslo musí začínat +420, a že fakturační adresa musí být v CZ, ať tomu nasadíte korunu.
3. 9. 2019 12:52:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79095
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
3. 9. 2019 13:23:32
lepší zastavit jednoho "poste restante" zákazníka než pustit 1000 debilů co pomalu neví kde bydlí a jaký maj číslo...
3. 9. 2019 13:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79094
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
3. 9. 2019 14:11:11
Napsal martin a;1542292
Poste restante na dobírku.
Já tak už roky nakupuju v zahraničí, kam to mám pár minut autem.
Nemám tamní adresu, nemám tamní účet. Přesně jako váš zájemce.
Na rozdíl od vašeho zájemce si s tím umím poradit, ale taky jsem musel hledat cestu.
A taky je pro mě komplikace, že existují prodejci, kteří nepočítají s podobnými případy.
Začíná to nemyslnými maskami telefonních a poštovních kontaktů v objednávkových formulářích a končí to takto.
---------- Příspěvek doplněn 03.09.2019 v 12:54 ----------
Jestli ono není lepší se zamyslet, a pak teprve soudit.
Lidi dnes celkově nemají čas, jsou líní aspoň 15 sekund přemýšlet, jsou se vším hned hotoví, a pak to podle toho vypadá.
A ještě si nastavte v eshopu masku, že telefonní číslo musí začínat +420, a že fakturační adresa musí být v CZ, ať tomu nasadíte korunu.
Heh, sorry, ale tomuhle se rika problemovy zakaznik. Skvele psanym projevem to zacina a tim, ze nema adresu ani ucet to konci. Tohle eshopari primo miluji :) Moc nahod na jednoho zakaznika.
3. 9. 2019 14:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79093
martin a
verified
rating uzivatele
3. 9. 2019 14:12:59
Napsal tallpa;1542300
lepší zastavit jednoho "poste restante" zákazníka než pustit 1000 debilů co pomalu neví kde bydlí a jaký maj číslo...
Nesouhlasim. Je to vec komunikace se zakaznikem.
Jedna cesta je komunikovat se zakaznikem, dodat mu zbozi a uzavrit obchod;
druha cesta je pri kazdem mirne nestandardnim pripadu se zakaznikem nekomunikovat a jit ho pomluvit a zesmesnit na webtrh a delat z nej v jeho nepritomnosti blbce (obvykle jako dukaz vlastniho nepochopeni situace ze strany obchodnika).
Je tim nasakle cele toto vlakno.
Arogance, nabubrelost, omezenost, lenost, nekompetentnost, neochota a nekdy snad i vnitrni komplexy obchodnika tu obcas krystalizuji do zesmesnovani a pomlouvani zakaznika za jeho zady.
3. 9. 2019 14:12:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/56#reply79092
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit