Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 7. 2013 13:35:28
Napsal Já;969447
Sorry ale pro mě to znamená klik myší pro import z eshopu do administrace čp, druhý klik pro vytisknutí štítku. Nalepení štítku na origo balení, pokud je to více balení tak to přetáhnu izolepou a strečkou. A ve 14 h si přijede pošta a balíky si sami naloží. Takže s tím opravdu nemám problém.
Jasně pro mě zatím žel CTRL+C a CTRL+V a žádné importy, vše hloupě ručně, proto mám k tmu takový postoj asi :) ale už to měním, je to neúnosné.
4. 7. 2013 13:35:28
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79331
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 7. 2013 07:35:34
Dneska si paní objednala - buvolí kost 8cm. A teď dobře poslouchejte co mi do poznámky napsala. "Dobry vecer,objednala jsem si buvoli kosti,ale chci je zaslat jen kdyz to jsou opravdu ty velky kosti.Jinak mi je ani neposilejte"
Tuto objednávku jsem automaticky stornoval ... vykazuje všechny znaky rizikové objednávky. Cena poštovného 5x převyšuje cenu zboží, zákazník pokládá hloupé dotazy, nezvedá telefon a jako melodii má nahranou trapnou písničku. Jeden nepodařený telefonát je maximum, co jsem pro takového zákazníka ochoten udělat.
9. 7. 2013 07:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79330
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
9. 7. 2013 09:16:01
Beraniště, že ty si ty storky vymýšlíš jenom proto, abychom se dovzdělali, k čemu jsou dobré buvolí kosti a obří sušené penisy? :-D
9. 7. 2013 09:16:01
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79329
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
9. 7. 2013 10:18:29
Napsal beraniste;971002
Dneska si paní objednala - buvolí kost 8cm. A teď dobře poslouchejte co mi do poznámky napsala. "Dobry vecer,objednala jsem si buvoli kosti,ale chci je zaslat jen kdyz to jsou opravdu ty velky kosti.Jinak mi je ani neposilejte"
Tak jí pošli tu 8cm kost a k tomu pravítko, že to je opravdu celých 8cm velká kost.
A k tomu jí přidej tenhle odkaz: http://youtu.be/NvcNZmABRZE?t=13s
9. 7. 2013 10:18:29
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79328
Ja340
verified
rating uzivatele
9. 7. 2013 11:15:03
Napsal beraniste;971002
Dneska si paní objednala - buvolí kost 8cm. A teď dobře poslouchejte co mi do poznámky napsala. "Dobry vecer,objednala jsem si buvoli kosti,ale chci je zaslat jen kdyz to jsou opravdu ty velky kosti.Jinak mi je ani neposilejte"
Tuto objednávku jsem automaticky stornoval ... vykazuje všechny znaky rizikové objednávky. Cena poštovného 5x převyšuje cenu zboží, zákazník pokládá hloupé dotazy, nezvedá telefon a jako melodii má nahranou trapnou písničku. Jeden nepodařený telefonát je maximum, co jsem pro takového zákazníka ochoten udělat.
Z toho si nic nedělej. právě mi přišel dotaz na zboží :
Pampers Active baby 3 midi 62ks
Dobrý den, můžu se zeptat jak velké balení plenek vel.3 je? Myslím kolik kusů
Ale věřím že pokud jí při tom skáče dítě po zádech tak si toho člověk nemusí všimnout:-)
9. 7. 2013 11:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79327
Specimen24
verified
rating uzivatele
14. 7. 2013 13:44:14
V poslednom období si všímam zaujímavý trend - ľudia voľajú ohľadom tovaru aj cez víkendy - sobotu a v nedeľu, za dva roky čo mám eshop som sa s tým doteraz nestretol dokonca ani v predvianočnom období. V zásade mi to ani nevadí pri telefonnom čísle nemám uvedený čas dostupnosti ale aj tak ma to celkom prekvapuje, vzhľadom k tomu že sa doteraz cez víkendy nikto nevolával a posledné dva víkendy mám aspoň 2-3 telefonáty...
14. 7. 2013 13:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79326
Marek Klobaska
verified
rating uzivatele
15. 7. 2013 08:44:14
Všímám si, že se nám vrací z pošty jen malé balíky, většinou 1 kus zboží. Lidi si to prostě nevyzvednou. Asi zruším možnost Balík na poštu. Velké balíky se nám nevrací.
15. 7. 2013 08:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79325
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 7. 2013 10:37:58
Napsal Marek Klobáska;973264
Všímám si, že se nám vrací z pošty jen malé balíky, většinou 1 kus zboží. Lidi si to prostě nevyzvednou. Asi zruším možnost Balík na poštu. Velké balíky se nám nevrací.
Ano, stejná zkušenost
15. 7. 2013 10:37:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79324
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 7. 2013 22:08:38
Objednávka na košili..... zaplaceno předem.... zasláno..... po 2 dnech email že Mko nevyhovuje a e Lko asi nebude taky good tak, že chce vrátit money. Píšu jí že máme i XL a že to tedy by mohlo být ok...odepsala, pošlete prachy.... ok ....
Dneska na poště...máte tady dobírku... od paní...a řekla její jméno.... ptám se jí za kolik a ona... 800 korun. Podotýkám, že objednávka byla za 765 a ještě mi poslala číslo účtu abych jí prachy hned poslal a 2 dny nato se dovím že zboží je na dobírku.
Takže já počítám s tím že košile bude 100% použitá a paní chce získat prachy tímto způsobem. Nevím jestli se ještě snažila o podvod, když chtěla hned poslat prachy na účet a pak mi to ještě poslala na dobírku.
15. 7. 2013 22:08:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79323
Ja340
verified
rating uzivatele
15. 7. 2013 22:10:48
a proč jsi jí je poslal? máš na to až 30 dnů ....
15. 7. 2013 22:10:48
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79322
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 7. 2013 22:11:44
Napsal Já;973736
a proč jsi jí je poslal? máš na to až 30 dnů ....
No samozřejmě že neposlal, dokud nemám zboží doma tak o tom nemůže být vůbec řeč :)
Ale hlava mi nebere tu drzost dát dobírku na vyšší sumu než platila ........
15. 7. 2013 22:11:44
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79321
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 7. 2013 21:00:21
Vždyť má zákazník nárok na náhradu poštovného, takže proč drzost?
Řekl bych, že jde spíš o nedorozumění ( natvrdlost zákazníka ) v tom jak se vyrovnáte.
16. 7. 2013 21:00:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79320
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 7. 2013 21:13:25
Napsal rouballik;974194
Vždyť má zákazník nárok na náhradu poštovného, takže proč drzost?
Řekl bych, že jde spíš o nedorozumění ( natvrdlost zákazníka ) v tom jak se vyrovnáte.
Pokud vím, tak když už se bavíme o vracení poštovného ( což vzhledem k tomu že jsem se o ten slavný případ zajímal trochu blíže, tak ani to bych netvrdil) tak se mu platí poštovcé co si zaplatil on k sobě. Nikoliv to poštovné které platí za to, že to vrací.
16. 7. 2013 21:13:25
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79319
Marek Klobaska
verified
rating uzivatele
16. 7. 2013 21:35:26
Ta ženská měla upozornit, že to bude posílat na dobírku a nežádat to ještě převodem. To, že navýšila cenu o svoje poštovné je blbost. Provozovatel shopu má vrátit cenu zboží vč. poštovného, ale určitě nevracet ještě poštovné za balík zaslany zákazníkem.
16. 7. 2013 21:35:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79318
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 7. 2013 22:44:26
No hlavně to nemá přeci posílat na dobírku. Já bych balík vůbec nepřebíral!
16. 7. 2013 22:44:26
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/41#reply79317
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit