Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 3. 2013 15:39:50
Poznámka v objednávce
Zdar chalan, chcol by som aj já takovůto kravatu. Len neimám peniaze. Móžeš mi požíčat a já ti to dám. Ver mi. Já nie kradu, já niesom zlý len by som chcel tvoju kravatu. Daj mi ju a já ti pošlem na tvoju adresu kusek pravej Maďarskej čabajky co tady Eržike vyrába na našom dvorku. Nieboj sa a ver mi. Díky Dežo z Piešťan. Čakám na moju kravatu a rychle chalan, zajtra mi ji pošli.
25. 3. 2013 15:39:50
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79391
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 3. 2013 16:25:47
Napsal dkoudela;927733
Poznámka v objednávce
Zdar chalan, chcol by som aj já takovůto kravatu. Len neimám peniaze. Móžeš mi požíčat a já ti to dám. Ver mi. Já nie kradu, já niesom zlý len by som chcel tvoju kravatu. Daj mi ju a já ti pošlem na tvoju adresu kusek pravej Maďarskej čabajky co tady Eržike vyrába na našom dvorku. Nieboj sa a ver mi. Díky Dežo z Piešťan. Čakám na moju kravatu a rychle chalan, zajtra mi ji pošli.
tak tohle je neskutečný :-)))))))))))))))))
já nekradu:-)))))
Čakám na moju kravatu a rychle chalan, zajtra mi ji pošli.
25. 3. 2013 16:25:47
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79390
BuBen
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
26. 3. 2013 11:18:49
Občas sa nám stane, že sa zákazník dožaduje objednávky, ktorú ako sa nakoniec ukáže, urobil u konkurencie.
Dnes prišiel ku__a nasratý email, že zákazník objednal skoro pred mesiacom, dodnes ani objednávka, ani telefonát, ani email, že to je typické slovenské podnikanie, sme zlodeji, klamári atď. Pán pridal tel. číslo, tak mu okamžite volám. Keď som sa predstavil, nasledovala spŕška vulgarizmov a v podstate zopakoval celý obsah emailu na jeden nádych. Keď pán trochu vychladol, vysvetlil som mu, že u nás objednávku nemá, behom chvilky sme zistili, podľa potvrdenia k objednávke, že to je u konkurencie. Vysvetlil som mu ako postupovať, a že ak neuspeje, nech sa nám kľudne ozve a obejdnávku mu do 2 dní doručíme. Najlepší bol záver rozhovoru. Pán sa ospravedlnil, poďakoval a pridal : "aby som nezabudol, sťažoval som sa na vás u SOIky (Slovenská obchodná inšpekcia), ale to som ešte nevedel, že to vlastne nie ste vy".
26. 3. 2013 11:18:49
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79389
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 3. 2013 11:21:57
pán umí potěšit :))
26. 3. 2013 11:21:57
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79388
jiri123
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
28. 3. 2013 16:15:22
mě došlo tohle :
"jestli muzete mi poslat katalog hry je to moje adresa plana u marianských lazni napiste mi smmsku"
já jsem jen suše napsal, Jaký katalog ? , odpověď :
"cd rom hry abych mohl obednat katalogu nebo nemate napiste"
už jsem radši neodpovídal, vypadá to na lobotomii mozku u pisatele
28. 3. 2013 16:15:22
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79387
Petr
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
28. 3. 2013 16:21:40
Tak "tohle" se dalo vyselektovat uz hned na zacatku, zasilame pouze v bublinkove obalce sbohem a satecek...
Napsal xxxmitschxxx;924094
Tak mi to nedalo a uvedu tu emailovou komunikaci se zákazníkem. Jedná se objednávku gsm alarmu (poštovné bylo v ceně poukazu) na poukaz z Vykupto.cz
Zakaznik:
16. 10. 2012 21:17
dobry,muzete mi alarm zabalit do alobalove folie a do hodne plastu a do krabice..
Já:
16.10.2012 22:07
Dobrý den,
zabalit by to takto jistě šlo.
Cena za poštovné je ale kalkulována na zabalení do bublinkové obálky a zaslání Českou poštou.
V případě že budete chtít zabalit a zaslat zboží tak jak požaduje dojde k nezanedbatelnému navýšení ceny za poštovné. Pokud rozdíl v ceně poštovného doplatíte, není problém Vašemu požadavku vyhovět.
Zakaznik:
st 17. 10. 2012 3:29
ano,doplatim,kolik?
Já:
17.10.2012 08:47
Dobrý den, zboží je zasíláno doporučeně. Cena poštovného, které platím je 37 Kč, pokud to zašlu v
krabici stoupne cena na 108,- Kč
Rozdíl tedy je 71,- Kč, který bych chtěl doplatit. Samotnou krabičku s
alarmem bych tedy zabalil do alobalu. A vložil ji do krabice vyplněnou
bublinkovou folií. Bylo by to takto v pořádku?. Jen jestli se mohu
zeptat, jaký to má smysl?
Zakaznik:
st 17. 10. 2012 9:51
dobry,aby se tomu nic nestalo a aby to nepachlo od ostatnich baliku,jak se uz stalo..doplatim
Já:
17. 10. 2012 10:08
Dobrý den, proveďte tedy svojí objednávku. Do poznámky k objednávce prosím uveďte Váš požadavek na zabalení, abych odlišil Vaši objednávku od ostatních. Po provedení objednávky Vám zašlu číslo účtu pro doplatek za zvýšené poštovné.
Zakaznik:
st 19. 10. 2012 11:25
dobry,muzete mi na email poslat cesky navod alarmu..prisel v poradku,ale tu krabici bych nejradeji vratil,ale necham si to a vylestim..
Já:
19.10.2012 12:44
Dobrý den, když jsme se domlouvali na zabalení, psal jsem Vám ať svůj
požadavek uvedete přímo v objednávce.
To jste neprovedl, nevěděl jsem jestli jste již zboží objednával.
Co se týká návodu, ten je přeci přiložen v krabici.
Co je s krabíci? S pozdravem
Zakaznik:
st 19. 10. 2012 13:48
dobry,tam je jen jak se to zapne,ale neni tam cesky jak se to instaluje a popis..
Já:
19.10.2012 14:21
Dobrý den, zasílám Vám návod v příloze.
Zákazník:
út 23. 10. 2012 12:02
dobry,ale ja nevim popis alarmu..nevim co jsou to cidla atd.musite mi poslat anglicky obrazek prelozit cesky..
Já:
23.10.2012 14:21
Návod k alarmu je kompletně přeložen do češtiny. Posílal jsem Vám jej již emailem, a měl jste jej i v zaslaném balení. Jiný návod není k dispozici. S tímto návodem je alarm plně nastavitelný, během několika minut.
Zákazník:
čt 14. 3. 2013 20:18
dobry,koupil jsem od vas alarm z webu zapakatel a nemuzu ho aktivovat..vsechno sviti ale zmacknu na ovladaci alarm aktivovat a zaden zvuk to nevyda a proto neni aktivovan..co je spatne..a na co jsou vsechny 4 tlacitka na ovladaci..
Já:
14.03.2013 20:19
Dobrý den, nejprve je nutné provést nastavení (spárování ) čidel a ovladačů s centrálou.
Jak spárovat alarm naleznete v přiloženém návodu.
Zákazník:
14. 3. 2013 20:30
dalkovy ovladac mam pridat jak a na co jsou vsechny 4 tlacitka na ovladaci..jedno je aktivace a druhe deaktivace..
Já:
14.03.2013 20:37
Jedno aktivace, druhé deaktivace, třetí vyhlášení poplachu v nouzi, čtvrté na ovládání zón, můžete mít totiž třeba zakódované spodní patro a vrchní odkódované.
Přikládám Vám návod, kde je popsané nastavení. Pokud si s nastavením nevíte rady, je možné nastavení alarmu od nás, dle našeho platného ceníku.
Zákazník:
14. 3. 2013 20:54
vsechno jsem sparoval a cidlo nereaguje na pohyb a nespousti se alarm..
Já:
14.03.2013 20:59
Dobrý den, nejspíše budete mít špatně alarm spárován s čidly a s ovladačem.
Pokud si nevíte s nastavením rady, je možné alarm nastavit od nás, dle platného ceníku.
Pokud jste přesvědčen, že jste vše udělal jak máte, ale alarm je nefunkční, můžete jej zaslat na reklamaci.
Zákazník:
pá 15. 3. 2013 8:31
vsechno zari..ale to cidlo nefunguje..sparuje se to tak ,ze se zmackne na to tlacitko a musim mit zapnute cidlo i ovladac..
Já:
15.03.2013 08:44
Dobrý den, pročtěte si pořádně návod co jsem Vám poslal. Je tam uveden přesně postup. Evidentně děláte nastavení špatně.
Čidla se spárovávají jindy než ovladače. Postup je uveden v manuálu. Vypisuji i zde!
Připojení (spárování čidel s alarmem):
Čidla, je nutné před použitím spárovat s jednotkou.
1) Zmáčkněte tlačítko SET na 3s, tím se dostanete k nastavení,
2) Dalším mačkáním SET, měníte zónu,(rozsvítí se pouze 1 kontrolka zóny, ve které se právě nacházíte)
3) Přidání čidla provedete jeho aktivováním (alarm potvrdí zvukově přidání)
4) Pro další přidání čidla se přepněte do další zóny pomocí tlačítka SET
5) Ovladače se přidávají ve fázi v kroku kdy svítí všechny kontrolky LED
6) Přidání provedete zmáčknutím tlačítka zámku na každém ovladači (alarm zvukově potvrdí přidání)
Znovu opakuji, pokud nevíte jak alarm nastavit, můžete si jej nechat nainstalovat od nás.
Nevím jak Vám mám pomocí emailu pomoc!
Zákazník:
15. 3. 2013 18:38
dobry,tady je otevreny zamek aktivuje alarm a zamceny zamek vypina alarm..
Já:15. 3. 2013 18:43
Dobrý den, návod jsem Vám zasílal, jak v balení, tak včera v příloze. Je tam jasně popsáno, které tlačítko co dělá.
Přečtěte si prosím návod!
Zákazník:
15. 3. 2013 18:46
dobry,alarm jsem sparoval a cidlo pohybu nefunguje..zapnout alarm je otevreny zamek...
Já:
15. 3. 2013 18:57
Dobrý den, přečtěte se prosím pořádně návod. Je tam popsáno co dělá jaké tlačítko na ovladači.
Pokud máte dojem, že máte vše správně nastaveno, a alarm nefunguje, zašlete jej na reklamaci.
V opačném případě, si u nás objednejte nastavení alarmu.
Zákazník:
16. 3. 2013 19:57
dobry,chtel jsem pridat cidlo pohybu a zvuk to nevydalo,ale sviti to..a nefunguje cidlo pohybu..
Já:
16. 3. 2013 20:29
Dobrý den,
buď pošlete alarm k reklamaci, nebo si objednejte nastavení.
S pozdravem
28. 3. 2013 16:21:40
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79386
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 3. 2013 19:41:12
Napsal ptime;929587
Tak "tohle" se dalo vyselektovat uz hned na zacatku, zasilame pouze v bublinkove obalce sbohem a satecek...
Ano začátek určitě vyselektovat šel...
Bohužel zbytek ne... už jsem mu i psal ať mi zavolá, ale nic píše stále dál...
Naposledy dnes...
Emaily jsou stále dokolo, ale stal se pokrok, před asi 5 emaily si již řekl o ceník, tak jsem mu jej zaslal.
Mimochodem, za nastavení si účtuji 299,- Kč, takže podle mě žádná ohromná částka, v případě že chce i SIM je cena 399,- a to včetně 100,- Kč kreditu na SIM.
Posledních 5 emeilů je tohoto znění:
dobry,ktere tlacitko je na aktivaci alarmu a ktere ho deaktivuje.
na ovladači je symbol zavřeného zámku a otevřeného zámku... hádanka...které asi alarm zamkne a které odemkne???
Dnes pokrok:
dobry,mel jsem spatne nastavene cidlo a tlacitka uz znam,ale jak mam nastavit signal pro mobil..volal jsem na sve cislo a kod 1234 nefunguje..
Už ho asi budu uplně ignorovat...
28. 3. 2013 19:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79385
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 3. 2013 00:28:59
mazec... Když si člověk vezme, kolik na jednom takovém bazmenku vydělá a kolik času musí věnovat následně takovým zákazníkům, je pak celé podnikání na pováženou...
29. 3. 2013 00:28:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79384
Gogan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 3. 2013 21:16:02
xxxmitschxxx ešte by som možno odporučil odpovedať mu denne max na 1 email. Takže ti to nezaberie celý deň. Ráno otvoríš maily, odpovieš na primitívnu otázku a aj keď odpíše v daný deň, tak mu odpovieš až nasledujúce ráno. Možno si za 3mesiace uvedomí, že sa nikam nedostal a vyprdne sa na to :D
29. 3. 2013 21:16:02
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79383
matho
verified
rating uzivatele
7. 4. 2013 11:44:04
ake mate skusenosti s heurekou? zda sa mi, ze to vyplnaju skor ti nespokojnejsi, a teda celkove mi to vyplni tak max. 20% zakaznikov, co je skoda, a hlavne obcas nejaky pako, ako clovek s ktorym 5 krat telefonujem kym si upresni co vlastne chce, balik ma u seba na dalsi den od objednavky, a navyse po 30% zlave hodnoti takto:
Ako ste spokojný s dĺžkou dodacej lehoty?
známka 4 z 5ti.
Ako hodnotíte kvalitu dopravy tovaru?
známka 4.5 z 5ti.
Ako hodnotíte prehľadnosť webových stránok obchodu?
známka 3.5 z 5ti.
Ako hodnotíte kvalitu komunikácie obchodu?
známka 3 z 5ti.
Aká je Vaša celková spokojnosť s obchodom?
známka 4 z 5ti.
7. 4. 2013 11:44:04
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79382
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2013 06:57:36
Ano, dle Heureky je cca. 25% odeslaných dotazníků vyplněno. I nám kazí hodnocení vždy buď "notorický prudič" nebo někdo úplně náhodou. Jednou nám paní zaklikla, že nás nedoporučuje, a do komentáře uvedla, že by nás nedoporučila, protože neví komu, když se o daném sortimentu s nikým nebaví :-)
8. 4. 2013 06:57:36
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79381
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
26. 4. 2013 08:06:39
Mě nedavno volal chlápek, že je pošťák a že známému odemě doručoval balík a bavili se spolu o tom zboží. Takž že volá jeslti bych mu to samé poslal taky :)
26. 4. 2013 08:06:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79380
heuréka vždy poteší.
v piatok večer o deviatej objednávka, odoslaná v pondelok ráno. heureka:
Ako ste spokojný s dĺžkou dodacej lehoty?
známka 2 z 5tich.
-----------------------------
ale iné som chcel. odosielam zákazníkom čo nedokončili objednávku email že majú v košíku tovar a aby si nezabudli objednávku dokončiť. 99% ľudí je milo prekvapených, s takou službou sa ešte nestretlo atď. to 1% je jedna pani ktorú tento email strašne vytáča, že čo sa staráme do toho čo má v košíku, čo ju obťažujeme... v emaily sa pýtame či nastal nejaký problém prečo objednávku nedokončila. pani mi napísalal že áno, nemala čas, pretože to len nahádzala do košíka, potom utekala ku kaderníčke, potom na kávičku s kamarátkou... ...a o druhej v noci išla spať. no proste som sa dozvedel jej komplet denný program. nezabudla dodať že dúfa že sme teraz už spokojní a osobné informácie si treba chrániť. no nemá pravdu? :)
26. 4. 2013 17:06:21
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79379
Ja340
verified
rating uzivatele
26. 4. 2013 18:23:28
Napsal weblok;942398
heuréka vždy poteší.
v piatok večer o deviatej objednávka, odoslaná v pondelok ráno. heureka:
Ako ste spokojný s dĺžkou dodacej lehoty?
známka 2 z 5tich.
-----------------------------
ale iné som chcel. odosielam zákazníkom čo nedokončili objednávku email že majú v košíku tovar a aby si nezabudli objednávku dokončiť. 99% ľudí je milo prekvapených, s takou službou sa ešte nestretlo atď. to 1% je jedna pani ktorú tento email strašne vytáča, že čo sa staráme do toho čo má v košíku, čo ju obťažujeme... v emaily sa pýtame či nastal nejaký problém prečo objednávku nedokončila. pani mi napísalal že áno, nemala čas, pretože to len nahádzala do košíka, potom utekala ku kaderníčke, potom na kávičku s kamarátkou... ...a o druhej v noci išla spať. no proste som sa dozvedel jej komplet denný program. nezabudla dodať že dúfa že sme teraz už spokojní a osobné informácie si treba chrániť. no nemá pravdu? :)
A to se u tebe musí prvně registrovat aby si mohli hodit zboží do košíku? nebo kde bereš jejich emaily?
Osobně toto beru taky jako obtěžování, kdysi mi to nějaký eshop poslal. No už jsem se tan radši ani nevrátil, protože nevím co bych od nich mohl čekat příště
26. 4. 2013 18:23:28
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79378
nie, zaregistrujú sa a nakupujú, no a z nejakého dôvodu nedokončia objednávku. podľa mňa je to úplne normálne že sa košík automaticky nemaže, ale zostáva v pamäti. keď sa znova prihlási, všetko zostane v košíku tak ako to necháš. veľa zákazníčok to využíva ako wishlist, sú radi že im tovar ostáva v košíku. a prosím ťa aké obťažovanie? že ti pošlem email s obsahom tvojho košíka? načo si si to potom do toho košíka vkladal? len tak zo srandy alebo si o ten tovar mal záujem? opakujem, 99% reakciíí je pozitívnych.
26. 4. 2013 20:29:58
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/strana/37#reply79377
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit