Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

U Hexageek jsme nemuseli platit VPS abychom byli schopni nainstalovat obyčejný demo content k šabloně, narozdíl od Wedosu kde to je strašný problém a kde to bez VPS nejde.
Takže se zas tak moc nekasejte.
26. 8. 2013 22:55:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925573
Napsal INVENIO Media, s.r.o.;990641
U Hexageek jsme nemuseli plait VPS abychom byli schopni nainstalovat obyčejný demo content k šabloně, narozdíl od Wedosu kde to je strašný problém.
Takže se zas tak moc nekasejte.
Ono tady nejde o kasání, ale o to, že bychom se rádi jednou dozvěděli pravdivé odpovědi na naše otázky. U nás nabízíme to co nabízíme a to co nabízíme, tak dodržujeme. A na nic se nevymlouváme. Na webu nemáme pohádky. To je základní rozdíl.
Hostujeme mnohonásobně více webů a dovoláte se k nám nonstop, chatujeme nonstop (a zmeškaných chatů máme ve zlomcích procenta). I to s tím souvisí.
26. 8. 2013 22:58:28
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925572
mattes.gfx
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 8. 2013 23:00:15
Mě by stačilo, aby začala fungovat podpora, kde by se dalo na věcech dohodnout. :)
26. 8. 2013 23:00:15
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925571
SDC
verified
rating uzivatele
26. 8. 2013 23:02:21
Napsal mattes.gfx;990648
Mě by stačilo, aby začala fungovat podpora, kde by se dalo na věcech dohodnout. :)
Plně souhlasím. Jinak nelze nic vyčítat. I s obrovským průšvihem Webya se v prosinci poprali docela dobře (rozuměj s horší komunikací)
Jinak prosím hexageek ať se nenechá rušit v práci a reaguje na ty rozsáhlé dotazy budou všechny služby všech zákazníků funkční. Díky.
26. 8. 2013 23:02:21
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925570
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 23:05:13
Napsal WEDOS;990632
Řekli jste si sami o hodně otázek... :-)
Každý na to pohlíží jinak... Zvláštní jsou Vaše tvrzení o desítkách náhradních serverů skladem. Pokud byste je měli, tak byste to přeci rozběhli obratem na těchto serverech (i po menších počtech).
Jasne zvasty od Grilla, jako obvykle, zase budete otravovat ?? Jste postizena osoba ktera v kazdym vidi naseho zamestnance, uplne natesenej
kdy se neco nekde nekomu nepovede protoze WEEEDOS je dokonalej. a nesmrtelenej. Furt neopravnene mavate nejakyma screenshotama, ktery jste udajne nekde nahodne stahl.. furt se vam mame nekde zpovidat o tom co sme udelali nebo neudalali.. Nezapomente ukazat vrata do baraku aby vasi fanousci na facebooku padli na prdel.. Mimochodem uz druhy tyden minimalne mate akci "tento tyden naposledy" .. Vy mate vsechno pravdivy a my zase lzeme kam vlezeme..
ANO p. Grill, v zivote jsme si FS nekoupili, vsechno stavime na kolene a do dnesniho dne sme si ty svaby na desky pajeli rucne.. Mam rad konkurecni firmy, libi se mi Savana, Tele3 a ostatni, ale WEDOS s vama rozhodne ne..
Mimochodem Ono vypadek v Masteru v Brne kvuli klimatizacim pred par tydny byl, ale Brnensky master neni rozhodne Tier3+ a nemaji veci redundatni.. Takze nez se chcete necim ohanet tak si to overte..
---------- Příspěvek doplněn 26.08.2013 v 23:07 ----------
Napsal WEDOS;990647
Ono tady nejde o kasání, ale o to, že bychom se rádi jednou dozvěděli pravdivé odpovědi na naše otázky. U nás nabízíme to co nabízíme a to co nabízíme, tak dodržujeme. A na nic se nevymlouváme. Na webu nemáme pohádky. To je základní rozdíl.
Hostujeme mnohonásobně více webů a dovoláte se k nám nonstop, chatujeme nonstop (a zmeškaných chatů máme ve zlomcích procenta). I to s tím souvisí.
vy mate telefonickou podporu ??
Na webu mate:
Telefonická podpora v testovacím provozu. Vše s námi vyřešíte rychleji NONSTOP na našem chatu. Telefonní infolinka je k dispozici na čísle (+420) 380 999 333 (pouze infolinka, zde neřešíme technické problémy a požadavky, které vyžadují autorizaci)
infolinka neni telefonicka podpora
26. 8. 2013 23:05:13
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925569
Co přesně nemají redundantní? Alespoň podle technických parametrů na webu, záloha stejná. Samozřejmě v Brně mají celkově méně chladících okruhů, ale to datacentrum je taky oproti pze o polovinu menší.
Problém v Brně byl ten, že klimatizace prostě přestaly stíhat a to se za určitých okolností může stát jakémukoliv datacentru.
velmi se omlouváme za dnešní zvýšení teploty v datacentru Brno - 5. patro a způsobené problémy s odstávkou části serverů. Ke zvýšení teploty a následnému vypínání části serverů došlo z důvodu postupného snižování chladícího výkonu klimatizací. Důvodem byla bohužel souhra několika faktorů. Jednak došlo k problémům na jednom z okruhů vnitřních klimatizačních jednotek, na dalším okruhu venkovního chladiče a současně na střeše objektu dosáhla venkovní teplota extrémních hodnot. I přes redundanci klimatizačních jednotek, pravidelný servis a čištění venkovních chladičů se tomuto výpadku nepodařilo předejít. Problémy se podařilo vyřešit ve 21:00, kdy se teplota v DC vrátila do normálu.
26. 8. 2013 23:12:20
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925568
Napsal HexaGeek;990652
Jasne zvasty od Grilla, jako obvykle, zase budete otravovat ?? Jste postizena osoba ktera v kazdym vidi naseho zamestnance, uplne natesenej
Nezlobte se, ale na slušné otázky by bylo lepší napsat slušnou odpověď. Jsou to jasně podložené otázky, některé již několikrát. Proč se vyhýbáte odpovědím?
Napsal HexaGeek;990652
kdy se neco nekde nekomu nepovede protoze WEEEDOS je dokonalej. a nesmrtelenej. Furt neopravnene mavate nejakyma screenshotama, ktery jste udajne nekde nahodne stahl.. furt se vam mame nekde zpovidat o tom co sme udelali nebo neudalali.. Nezapomente ukazat vrata do baraku aby vasi fanousci na facebooku padli na prdel.. Mimochodem uz druhy tyden minimalne mate akci "tento tyden naposledy" .. Vy mate vsechno pravdivy a my zase lzeme kam vlezeme..
WEDOS není ani dokonalý a ani nesmrtelný. Pracujeme na tom, abychom vše co děláme dělali maximálně kvalitně. To je základ. Na webu nemáme pohádky a nikde je ani nepíšeme v diskuzích. Pokud je chyba u nás, tak ji přiznáme a na všechny otázky odpovídáme.
Screenshoty jsou vaše oficiální nebo jiné jsou od lidí, kteří u vás pracují a dali je v diskuzích.
Slušně jsem se ptal a tak se nezlobte, že bych si přál odpověď.
Pokud jde o akci, tak máte pravdu a za tuto chybu se omlouvám. Měla běžet to včera, ale kvůli komplikacím s nasazením jiné akce bude až do zítra. Zítra nasadíme jinou akci.
Napsal HexaGeek;990652
ANO p. Grill, v zivote jsme si FS nekoupili, vsechno stavime na kolene a do dnesniho dne sme si ty svaby na desky pajeli rucne.. Mam rad konkurecni firmy, libi se mi Savana, Tele3 a ostatni, ale WEDOS s vama rozhodne ne..
Netvrdím, že něco stavíte na koleni, ale domnívám se, že lžete (dovolím si to napsat tahle veřejně). Psal jste mi pohádky o počtech serverů a chtěl jsem jen fotky. Nikdy jste nic nedodal. U dovozce mi bylo potvrzeno, že Vámi uváděný počet serverů v ČR a SR nikdo nenakoupil. Co si o tom mám myslet? Proto se ptám.
My neděláme naši práci kvůli tomu, abychom se líbili konkurentům, ale abychom se líbili klientům. Klientům u nás podřizujeme všechno.
Napsal HexaGeek;990652
Mimochodem Ono vypadek v Masteru v Brne kvuli klimatizacim pred par tydny byl, ale Brnensky master neni rozhodne Tier3+ a nemaji veci redundatni.. Takze nez se chcete necim ohanet tak si to overte..
Nezlobte se, ale napsal jste "Data budou už jen primárně v datacentrech Master Praha a Datacube Bratislava kde je Tier3+ a všechny prvky plně redundantní, tím předejdeme všem možným problémům které mohou kdykoliv nastat." a z hlediska výkladové logiky to primárně zní, že to máte ve dvou datacentrech a ta mají vše uvedené. Ano, lze to vyložit i odděleně, ale potom by to správně mělo být možná trochu jinak.
V každém případě jsem jen upozornil na to, že jste psal "...nemůže například dojit k odpojeni server z důvodu pádu klimatizačního systému..." a to se minimálně k tomu jednomu nevztahuje. K tomu jsem se vyjádřil. Nějak si to tedy odporuje a protiřečí.
26. 8. 2013 23:16:51
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925567
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 23:16:52
Napsal mytrix;990657
Co přesně nemají redundantní? Alespoň podle technických parametrů je na webu záloha stejná. Samozřejmě v Brně mají celkově méně chladících okruhů, ale to datacentrum je taky oproti pze o polovinu menší.
Problém v Brně byl ten, že klimatizace prostě přestaly stíhat a to se za určitých okolností může stát i v pze.
Doporucuji probrat s vasim obchodnikem v masteru, Brno neni na takove urovni jako praha, Pred par mesici tam byl problem i s UPS na jedne sale.. min 30 minut outage.. Praha ma urcite dva nezavisle zdroje napajeni, brno kovoterm urcite ne. Postupne nektere veci upgraduji .. Hlavne Praha je stavena trosku jinak.
---------- Příspěvek doplněn 26.08.2013 v 23:18 ----------
WEDOS:
Před rokem (nebo kdy) cca dvoudenní výpadek svého vlastního webu, mezitím hromady malých výpadků a komunikace s klienty se tady probírala mnohokrát. Z našeho pohledu tady zůstalo stále hodně nevysvětlených pohádek. Počínaje počtem zaměstnanců... a konče vybavením.
zadnej dvou denni vypadek nebyl, zrejme vase NSA nestiha sledovat vse..
WEDOS:
Co dodat? Nic, tolik výpadků jsme neměli v součtu za celou dobu existence u všech služeb dohromady a to jich provozujeme mnohonásobně více. A podobně je na tom mnoho dalších poskytovatelů.
hmm az zverejnite podrobnou statistiku dostupnosti vsech serveru jako ma napriklad pipni tak si o tom povime.
WEDOS:
Problémy se stávají každému, ale vy neberete telefony nebo neřešíte chaty ani v době, kdy problémy nejsou. Vlastní zkušenost a zároveň i tady toho bylo napsáno skutečně hodně.
Nemate nahodou u nas na livechatu BAN ? Na zaklade toho ze jste rano v 6 hodin opakovane otravoval podporu a snazil se jim vnutit vase nazory a povidat si snimi o tom co mame spatne ?? A primarni podpora je pres email ..
26. 8. 2013 23:16:52
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925566
Vývoj je samozřejmě všude. O tom žádná. Nicméně u Masteru (DC Brno) jsme kolem 6 let a za tu dobu jsme neměli jediný výpadek :-) Takže ani popravdě není potřeba po něčem pátrat. Asi štěstí no
26. 8. 2013 23:20:38
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925565
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 23:27:21
Napsal mytrix;990665
Vývoj je samozřejmě všude. O tom žádná. Nicméně u Masteru (DC Brno) jsme kolem 6 let a za tu dobu jsme neměli jediný výpadek :-) Takže ani popravdě není potřeba po něčem pátrat. Asi štěstí no
Vypadek klimatizaci se tykal primarne jednoho salu (horni) kde asi nejste, ale BANAN a gigaserver ano napriklad
Vypadek UPS byl 13.6.2012 a dotkl se jen nekterych polic na tower housing a dedicated server housing..
26. 8. 2013 23:27:21
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925564
Tak to pak bude to stesti :-) I to je potreba
26. 8. 2013 23:30:24
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925563
Napsal HexaGeek;990662
Před rokem (nebo kdy) cca dvoudenní výpadek svého vlastního webu, mezitím hromady malých výpadků a komunikace s klienty se tady probírala mnohokrát. Z našeho pohledu tady zůstalo stále hodně nevysvětlených pohádek. Počínaje počtem zaměstnanců... a konče vybavením.
zadnej dvou denni vypadek nebyl, zrejme vase NSA nestiha sledovat vse..
Nechtějte, abych to hledal, kdy to přesně bylo. Dokonce jste se k tomu vyjádřili i někde v nějaké diskuzi, že jste stěhovali web z USA do Evropy.
Ale to není podstatné... Dneska tohle, minule zas "údajně" zabavené servery. Co to bude příště?
Odpovězte jaký blade a od jakého výrobce jste měli a co se na něm porouchalo. bude zajímavé vědět kdo má 3 hodinovou podporu a který výrobce bude určen, že zavinil výpadek.
Napsal HexaGeek;990662
WEDOS:
Co dodat? Nic, tolik výpadků jsme neměli v součtu za celou dobu existence u všech služeb dohromady a to jich provozujeme mnohonásobně více. A podobně je na tom mnoho dalších poskytovatelů.
hmm az zverejnite podrobnou statistiku dostupnosti vsech serveru jako ma napriklad pipni tak si o tom povime.
Ale no tak... my lidem slibujeme 99,99% (to je do 5 minut za měsíc) a naprostá většina serverů má 100% a tak 5% serverů má mezi 99,99-100% a zcela výjimečně (jednou za několik měsíců) některý (z cca 230 serverů) nesplní těch 99,99%.
A zároveň nikdy jsme neměli výpadky v hodinách... a posledních asi 30 měsíců má naše datacentrum 100% a většina serverů také.
Porovnejte si naše a vaše počty klientů:
https://stats.nic.cz/stats/hosting/?sd=hosting_type&sv=1&rd=2013-08-26&dr=1y&tp=i-1m&ss=32&ss=71&ds=normal&da=chart
Nebo delší období:
https://stats.nic.cz/stats/hosting/?sd=hosting_type&sv=1&rd=2013-08-26&dr=all&tp=i-1m&ss=32&ss=71&ds=normal&da=chart
Vypovídá to o hodně věcech.
A pročtěte si četnost výpadků našich a vašich - jen zde na webtrhu a jejich délku...
U nás se tady konkurence radovala před lety, když jsme měli výpadek 3 minuty...
Napsal HexaGeek;990662
WEDOS:
Problémy se stávají každému, ale vy neberete telefony nebo neřešíte chaty ani v době, kdy problémy nejsou. Vlastní zkušenost a zároveň i tady toho bylo napsáno skutečně hodně.
Nemate nahodou u nas na livechatu BAN ? Na zaklade toho ze jste rano v 6 hodin opakovane otravoval podporu a snazil se jim vnutit vase nazory a povidat si snimi o tom co mame spatne ?? A primarni podpora je pres email ..
Já jsem jen upozorňoval na vaše lži na webu:
- pohádka o 16 vlastních datacentrech
- pohádka o více než 13.000 vlastních fyzických serverech
- a další a další pohádky, které jste po mnoha urgencích dali pryč.
U nás nemá ban na chatu nikdo. Řešíme každého. I v tom se naše firmy liší. A to jsme chatů vyřídili za necelé 3 roky 117221!!!
Jen pro informaci. Na chatu jsem u vás zastihl (z několika desítek pokusů) někoho jen dvakrát. Telefony jsem zkoušel mnohokrát a neměl jsem štěstí ani jednou.
Nemusíte tady útočit. Stačilo by nelhat klientům a veřejnosti. Mohli bychom si ušetřit hodně dohadování...
26. 8. 2013 23:32:39
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925562
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 23:41:36
Napsal WEDOS;990671
Nechtějte, abych to hledal, kdy to přesně bylo. Dokonce jste se k tomu vyjádřili i někde v nějaké diskuzi, že jste stěhovali web z USA do Evropy.
Ale to není podstatné... Dneska tohle, minule zas "údajně" zabavené servery. Co to bude příště?
Odpovězte jaký blade a od jakého výrobce jste měli a co se na něm porouchalo. bude zajímavé vědět kdo má 3 hodinovou podporu a který výrobce bude určen, že zavinil výpadek.
zeptam se jakou podporu mate na vas posledni HW vy ??
Ale no tak... my lidem slibujeme 99,99% (to je do 5 minut za měsíc) a naprostá většina serverů má 100% a tak 5% serverů má mezi 99,99-100% a zcela výjimečně (jednou za několik měsíců) některý (z cca 230 serverů) nesplní těch 99,99%.
A zároveň nikdy jsme neměli výpadky v hodinách... a posledních asi 30 měsíců má naše datacentrum 100% a většina serverů také.
tohle me ale nezajima, pokud nezverejnite verejne statistiky vsech serveru je to jen chvastani. Ktere vam navic bude vychazet do te doby nez vypadek nekdo zverejni verejne..
Porovnejte si naše a vaše počty klientů:
https://stats.nic.cz/stats/hosting/?sd=hosting_type&sv=1&rd=2013-08-26&dr=1y&tp=i-1m&ss=32&ss=71&ds=normal&da=chart
A pročtěte si četnost výpadků našich a vašich - jen zde na webtrhu a jejich délku...
U nás se tady konkurence radovala před lety, když jsme měli výpadek 3 minuty...
Já jsem jen upozorňoval na vaše lži na webu:
- pohádka o 6 vlastních datacentrech
- pohádka o 13.000 vlastních fyzických serverech
- a další a další pohádky, které jste po mnoha urgencích dali pryč.
Jen pro informaci. Na chatu jsem u vás zastihl (z několika desítek pokusů) někoho jen dvakrát. Telefony jsem zkoušel mnohokrát a neměl jsem štěstí ani jednou.
Nemusíte tady útočit. Stačilo by nelhat klientům a veřejnosti. Mohli bychom si ušetřit hodně dohadování.
p. Grill zase nafukujete ?? no jo.. sem zvedavej kolik konkurencnich firem se prida na nasi stranu a konecne rekne neco proti vam a vasemu arogantnimu chovani.
Dovolujete si neuveritelne moc, kazdeho otravujete, sekyrujete a lezete do neceho po cem je vam PRD ..
Pres prazdniny jste dal pokoj a byl od vas klid, protoze vam uz hodne lidi opakovane reklo ze to prehanite..
Opakovane jste strcil hlavu do pisku a neodpovedel na veci ktere jsem se vas ptal .. a ptali se na ne dalsi v jinych diskuzich..
26. 8. 2013 23:41:36
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925561
Hele, me taky stvou jak do vseho rejou, jak maj nemistny poznamky, atd ... nicmene bys mohl na spousty tech otazek odpovedet, zajimalo by to vic lidi kolem Tebe :)
26. 8. 2013 23:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925560
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 23:48:04
Napsal gransy;990676
Hele, me taky stvou jak do vseho rejou, jak maj nemistny poznamky, atd ... nicmene bys mohl na spousty tech otazek odpovedet, zajimalo by to vic lidi kolem Tebe :)
fine co chces vedet ..
26. 8. 2013 23:48:04
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/6#reply925559
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit