Zadejte hledaný výraz...

Hexageek zlá skúsenosť – skoro týždeň výpadok a pokračuje

mattes.gfx
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 8. 2013 17:33:58
Napsal Marty_SVK;990427
Zmena hostingu je v tomto prípade jediné riešenie
To právě řešení není, jelikož to bohužel neřeší moje ztráty spojené s tímto hostingem. Věřím, že se na podpoře budou chovat rozumně, až to s nimi budu řešit a domluvíme se na nějakém vyrovnání.
26. 8. 2013 17:33:58
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925603
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 17:45:40
Napsal mattes.gfx;990436
To právě řešení není, jelikož to bohužel neřeší moje ztráty spojené s tímto hostingem. Věřím, že se na podpoře budou chovat rozumně, až to s nimi budu řešit a domluvíme se na nějakém vyrovnání.
A kdyz nebudou?
26. 8. 2013 17:45:40
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925602
ISO certifikáty jsou jen způsob, jak tahat z firem peníze. Ostatně kdysi dávno jsem to řešil s jedním člověkem co dělal ve firmě, kde vybrané certifikace prováděli a myslím, že by spousta lidi ztratila veškeré iluze :-)
26. 8. 2013 17:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925601
mattes.gfx
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 8. 2013 18:34:18
Jak to aktuálně vypadá. Vaše weby už běží?
26. 8. 2013 18:34:18
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925600
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 18:37:52
Nikoliv.
26. 8. 2013 18:37:52
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925599
Mé weby již běží, takže souhrn výpadku pro budoucí generace:
08/23/2013 09:29:57 - 08/26/2013 18:52:43 => 81 hodin
26. 8. 2013 19:00:19
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925598
AITIS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 19:28:13
Nase weby uz take bezi. Ale za uspech to nepovazuji.
A stale nebezi sluzby na HTTPS - napr. phpMyAdmin.
26. 8. 2013 19:28:13
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925597
SDC
verified
rating uzivatele
26. 8. 2013 19:36:00
Napsal Pari;990489
Mé weby již běží, takže souhrn výpadku pro budoucí generace:
08/23/2013 09:29:57 - 08/26/2013 18:52:43 => 81 hodin
Evidentně patříte k těm šťastnějším. Nám neběží stále vůbec nic. :-(
---------- Příspěvek doplněn 26.08.2013 v 20:36 ----------
Pari, AITIS, vy jste byli přesunuti nebo obnoveni na node10 (217.16.185.27)?
26. 8. 2013 19:36:00
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925596
Nikoliv, já byl přesunut na 178.238.46.10 např. abeceda-cestovani.cz
26. 8. 2013 20:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925595
SDC
verified
rating uzivatele
26. 8. 2013 20:53:14
Původně z výše uvedeného node10?
26. 8. 2013 20:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925594
---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 8. 2013 21:20:26
mna sa to tiez tyka a mam tiez 178.238.46.10 (mal som ju aj pred vypadkom)
26. 8. 2013 21:20:26
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925593
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 8. 2013 22:19:25
ISO ma tu skvelou vlastnost, ze negarantuje vubec nic. Jen sanony plne dokumentu.
26. 8. 2013 22:19:25
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925592
Napsal hofy;990604
ISO ma tu skvelou vlastnost, ze negarantuje vubec nic. Jen sanony plne dokumentu.
a to ze par hodin behem obhajovani firma fungovala dle toho :D
26. 8. 2013 22:20:52
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925591
Napsal hofy;990604
ISO ma tu skvelou vlastnost, ze negarantuje vubec nic. Jen sanony plne dokumentu.
Napsal gransy;990605
a to ze par hodin behem obhajovani firma fungovala dle toho :D
Každý to vidí jinak a každý k tomu přistupuje jinak...
Někdo to bere vážně a někdo má prostě nastavené procesy ve firmě tak, aby se v případě problémů vědělo jak postupovat. Někdo improvizuje. Ano, i to ISO lze asi (u některých certifikačních autorit) ošidit, ale to potom nemá smysl ho dělat...
V tomto případě (hexageek a opakující se problémy) nejde o ISO, ale o to, co jsme tady psali již mnohokrát (o počtu zaměstnanců, o pravdivosti informací na webu a další věci).
26. 8. 2013 22:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925590
HexaGeek
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 22:26:35
Dobry večer,
hlavni výpadek v Brně byl vyřešen, dnes po 17:00, a všechny servery běžící v rámci Blade a následně vitalizace jsme plně zprovoznili..
někteří klienti mohli mít problém s připojením, jelikož se v první chvíli objevilo obrovské množství požadavků. Defakto k úplnému bezproblémovému chodu došlo krátce po 18 hodině. Během celého incidentu jsme nepřišli o žádná data.
Za cely problém může technická chyba na serveru který se nám i pres veškerou snahu nepodařilo rozchodit, k celému problému navíc třešničku na dortu zařídil výrobce daného HW který nedodržel SLA a místo 3 hodinové reakční doby, náhradní HW dodal až v pondělí ráno. Problém budeme nadále řešit zřejmě právní cestou.
Co se bude dít dále:
1] Nastupuje noční extra směna která se bude věnovat postupnému vysvětlení problému všem zákazníkům kterých se výpadek dotkl včetně rádné omluvy
2] všech zákazníků, kterých se výpadek dotkl, bude určena kompenzace.
3] začíná velká migrace na spolehlivé servery od Fujitsu Siemens a SuperMicro které máme interně na skladě vždy v počtu x2.
4] Brzy budeme nasazovat Blade řešení BX900 od Fujitsu Siemens pro novy produkt na Slovensku a vážně uvazujeme o to ze bychom je použili jako generální řešení I pro webhostingy. Blade System od Fujitsu patří mezi nejvýkonnější na světě a dle našich testů a analýz mezi nejspolehlivější ..
5] hledáme rovněž řešení jak rychle zpracovat velké množství hovoru a nových žádosti na podporu. Nepředpokládáme že by nastal nějaký další výpadek ale lepší je být přípraven.
6] připravujeme řešeni s prvkem FailOver kde by data leželi ve dvou nezávislých DC, na různé konektivitě, a při výpadku čehokoliv libovolném DC by vše fungovalo nadále v pořádku.
7] Data budou už jen primárně v datacentrech Master Praha a Datacube Bratislava kde je Tier3+ a všechny prvky plně redundantní, tím předejdeme všem možným problémům které mohou kdykoliv nastat. Jak v Datacube tak v Master máme plně ověřeno, že datacentra opravdu splňují náročné standardy pro provoz a nemůže například dojit k odpojeni server z důvodu pádu klimatizačního systému nebo poruchy na UPS větvi, což jsou dvě velké závady, které nastali za poslední měsíc na jiných DC v CR. Obě datacentra mají rovněž dva nezávislé napájecí zdroje, takže je neohrozí výbuch trafostanice třeba v Praze.
FAQ:
1) Proč se weby nezprovoznili na náhradním HW ?
Náhradní server neexistoval, protože všechny součásti tohoto Blade řešeni jsou redundantní a k výpadku nemělo dojit.
2) Proč jste weby nepřesunuly jinam?
Weby, které šli migrovat jsme přesunuli jinam, ostatní náročné projekty, složitější weby a weby které odpovídali určitému specifiku bylo možné rozchodit až po zprovoznění diskového pole.
3) Proč jste ten server/HW neměli 2x
Náklad na pořízení sekundárního kusu je velký a služby provozované na tomto HW by se nám nikdy nezaplatil. A vzhledem k plně redundantnímu řešení to nebylo ani potřeba.
26. 8. 2013 22:26:35
https://webtrh.cz/diskuse/hexageek-zla-skusenost-skoro-tyzden-vypadok-a-pokracuje/strana/4/#reply925589
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit