Zadejte hledaný výraz...

Heuréka chce vaše zákazníky

meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 5. 2009 11:19:07
Napsal Tomve;286367
Tjn, ale jaký důvod je, abych příšel na heureku? Já až do včerejška nevěděl, že existuje.
Mně už se minimálně desetkrát stalo, že jsem hledal e-shop s konkrétní věcí a na prvních místech vyhledávání vyjela Heuréka... Nehledě na to, že zákazníci přes Heuréku opravdu přicházejí a je jich stále více, takže její pozice dost pravděpodobně sílí...
15. 5. 2009 11:19:07
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303339
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 5. 2009 11:21:46
Napsal meloun;286371
Mně už se minimálně desetkrát stalo, že jsem hledal e-shop s konkrétní věcí a na prvních místech vyhledávání vyjela Heuréka... Nehledě na to, že zákazníci přes Heuréku opravdu přicházejí a je jich stále více, takže její pozice dost pravděpodobně sílí...
Mě se zrovna při hledání nějaký zboží stává, že vyjede občas zbozi.cz a na prvních třech stránkách o heurece nic. Asi to bude v tom, že googluju a ne, že seznamuju.
15. 5. 2009 11:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303338
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 5. 2009 11:22:39
Napsal petrsv;285984
Heureka nemá tak dokonalý dotazník, na druhou stranu má tyto komentáře veřejné.
S tím určitě souhlasím, na dotazníku by měla Heuréka hodně zapracovat... Např. dodneška je tam "nesrovnalost", na kterou jsem upozorňoval už v létě, že do kolonky "nevýhody e-shopu" zákazníci hodněkrát napíšou "žádné nevýhody nemá, je to super", jenže mezi recenzemi pak tento text jako nevýhoda vyskočí červeně...
Na návštěvníka, který si pak přečte opravdový negativní komentář, zaroluje dolů a uvidí další červené texty, to moc dobře určitě nepůsobí...
A přitom by stačilo v dotazníku vysvětlit...
---------- Post was amended at 11:27 ----------
Mimochodem, vyhledávání na Heuréce už využívá i Centrum a Atlas, to je další celkem dobrý zdroj (já jsem tedy tyto dva portály nikdy nepoužíval, ale jsou ještě nějaká procenta lidí, kteří se jich "drží")...
15. 5. 2009 11:22:39
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303337
VlastimilVa
verified
rating uzivatele
16. 5. 2009 12:03:02
Tomve je krásný příklad člověka, který kritizuje něco, o čem ví kulový.
Neví jak služba funguje (poznámka se stahováním dokumentů)
Nezná Heureku (kterou každý člověk trošku z oboru musel zaregistrovat)
Netuší, že se dá poslat email s libovolným odesílatelem
Je to sranda:rolleyes:
Napsal Tomve;286372
Mě se zrovna při hledání nějaký zboží stává, že vyjede občas zbozi.cz a na prvních třech stránkách o heurece nic. Asi to bude v tom, že googluju a ne, že seznamuju.
16. 5. 2009 12:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303336
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
16. 5. 2009 13:04:28
Dolezitost Heureky sa nepochybne lisi obor od oboru. V nasom obore (sperky) je napriklad preklikovost minimalna (a pritom by sme strasne radi platili viac za konvertibilne prekliky).
Situacia je rovnaka aj pred zavedenim "overeno" aj po zavedeni.
Tomve to mozno videl z pohladu zakaznika? Ked nezaregistroval Heureku on, ako internetu nepochybne znaly, ako ju zaregistruju BFU?
16. 5. 2009 13:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303335
skorozacatecnik
verified
rating uzivatele
16. 5. 2009 18:10:51
Urcite nedoporucuji predavat tak dulezite informace Heurece (a komukoliv dalsimu, nikdy nevite, co s tim bude delat). Obchodni informace by si mela firma (e-shopar, provozovatel) uchovavat v bezpeci. Predstavte si, ze byste nekomu poskytli data z google anal. a jak by Vas na zaklade toho mohl dotycny poskodit - u objednavek je to o to horsi, ze jde o fakticky prodej (lidi co maji penize a utraci je), ne o "SEO boj" jako u uvedeneho GA.
16. 5. 2009 18:10:51
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303334
David
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
16. 5. 2009 18:55:59
Napsal skorozacatecnik;287063
Urcite nedoporucuji predavat tak dulezite informace Heurece (a komukoliv dalsimu, nikdy nevite, co s tim bude delat). Obchodni informace by si mela firma (e-shopar, provozovatel) uchovavat v bezpeci. Predstavte si, ze byste nekomu poskytli data z google anal. a jak by Vas na zaklade toho mohl dotycny poskodit - u objednavek je to o to horsi, ze jde o fakticky prodej (lidi co maji penize a utraci je), ne o "SEO boj" jako u uvedeneho GA.
A jak se tedy díváš třeba na to, že i bez účasti v Heureka Oveřeno zákazníky programu, může kdokoliv na Heureku (nebo na jakýkoliv jiný srovnávač) napsat poškozující recenzi o tvém obchodu i bez nákupu? Z toho nehrozí poškození? Co třeba lživý příspěvek na blog či zde na webtrh:-)
A i mimo internet, někdo tě naštve, tak řekneš kamarádům, že si tam nakoupil a že to bylo úplně nejhorší, i když tam třeba vůbec nenakoupíš... poškodit lze přeci tak snadno...
Některé příspěvky mi přijdou až paranoidní... co třeba Vaše účetní firma, která vidí o dost více než Heureka (kompletní osobní údaje, částky oproti "jen" emailu), co Váš webhoster, co Vaši zaměstnanci, co PPLko či jiná přepravka (vidí kolik, kam a za kolik posíláte), těch se taky tak bojíte...? Ano, je to vyhnáno ad absurdum... uznávám:-)
Docela by mne zajímalo, když se tu tolik mluví o tom poškozování, kolika z Vás například zkrachoval nějaký projekt, kvůli podobnému "poškození"... nemyslím, že někdo udělal MFAčko se stejnou tématikou, ale opravdu funkční projekt třeba s několikaletou tradicí, aspoň pár zaměstnanci atd...
Já třeba zažil v jedné zpřátelené firmě, že jim účetní utekl s kontakty na dodavatele, domluvil si stejné podmínky a založil si vlastní obchod, hrozně se profiloval vůči původnímu zaměstnavateli a ti na něj samozřejmě naprosto kašlali (prostě další z hromady konkurentů), během pár měsíců pan účetní zkrachoval... domluvené podmínky a znalost dodavatelů či jiné dílčí informace nejsou všechno a jak říká už staré pořekadlo "když dva dělají totéž, není to totéž".
Jinak co s tím Heureka bude dělat víme... to je přeci vše smluvně ošetřené... nebo že bychom už nevěřili ani smlouvám, smluvním pokutám a pak případně soudům? :-)
16. 5. 2009 18:55:59
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303333
Azu
verified
rating uzivatele
16. 5. 2009 19:54:17
Je vidět, že si tu smlouvu neviděl, tam není ošetřeno prakticky vůbec nic.
16. 5. 2009 19:54:17
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303332
David
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
16. 5. 2009 19:58:35
Napsal Azu;287102
Je vidět, že si tu smlouvu neviděl, tam není ošetřeno prakticky vůbec nic.
Jak jsem psal už výše, smlouvy jsou o tom, co si dohodneš, my to tam máme ošetřeno... samozřejmě když každej podepisuje ten nejuniverzálnější template, co mu kdo předloží, tak to je pak těžký... a vím o čem mluvím, náš obchod patří k těm, co mají v Ověřeno již několik tisíc recenzí a částečně i díky tomu nám Heuréka vodí kolem 2000 lidí denně, což jsem už taky psal, takže se omlouvám za opakování.
16. 5. 2009 19:58:35
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303331
Napsal davidn;287079
Některé příspěvky mi přijdou až paranoidní... co třeba Vaše účetní firma, která vidí o dost více než Heureka (kompletní osobní údaje, částky oproti "jen" emailu), co Váš webhoster, co Vaši zaměstnanci, co PPLko či jiná přepravka (vidí kolik, kam a za kolik posíláte), těch se taky tak bojíte...? Ano, je to vyhnáno ad absurdum... uznávám:-)
Ja tam vidim docela rozdil - ucetni firma se obvykle specializuje na ucetnictvi a danove poradenstvi. Miton dela od hostingu pres magaziny, komunitni servery az po e-shopy.
S ucetni firmou i s Mitonem uzaviras smlouvu o nezneuziti dat, ale jakekoliv ucetni firme verim prece jen vic.
Pro me je takova sluzba nepouzitelna, Mitonu bych takove informace nesveril.
16. 5. 2009 22:17:03
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303330
skorozacatecnik
verified
rating uzivatele
17. 5. 2009 03:14:46
Napsal davidn;287079
A jak se tedy díváš třeba na to, že i bez účasti v Heureka Oveřeno zákazníky programu, může kdokoliv na Heureku (nebo na jakýkoliv jiný srovnávač) napsat poškozující recenzi o tvém obchodu i bez nákupu? Z toho nehrozí poškození? Co třeba lživý příspěvek na blog či zde na webtrh:-)
A i mimo internet, někdo tě naštve, tak řekneš kamarádům, že si tam nakoupil a že to bylo úplně nejhorší, i když tam třeba vůbec nenakoupíš... poškodit lze přeci tak snadno...
Některé příspěvky mi přijdou až paranoidní... co třeba Vaše účetní firma, která vidí o dost více než Heureka (kompletní osobní údaje, částky oproti "jen" emailu), co Váš webhoster, co Vaši zaměstnanci, co PPLko či jiná přepravka (vidí kolik, kam a za kolik posíláte), těch se taky tak bojíte...? Ano, je to vyhnáno ad absurdum... uznávám:-)
Docela by mne zajímalo, když se tu tolik mluví o tom poškozování, kolika z Vás například zkrachoval nějaký projekt, kvůli podobnému "poškození"... nemyslím, že někdo udělal MFAčko se stejnou tématikou, ale opravdu funkční projekt třeba s několikaletou tradicí, aspoň pár zaměstnanci atd...
Já třeba zažil v jedné zpřátelené firmě, že jim účetní utekl s kontakty na dodavatele, domluvil si stejné podmínky a založil si vlastní obchod, hrozně se profiloval vůči původnímu zaměstnavateli a ti na něj samozřejmě naprosto kašlali (prostě další z hromady konkurentů), během pár měsíců pan účetní zkrachoval... domluvené podmínky a znalost dodavatelů či jiné dílčí informace nejsou všechno a jak říká už staré pořekadlo "když dva dělají totéž, není to totéž".
Jinak co s tím Heureka bude dělat víme... to je přeci vše smluvně ošetřené... nebo že bychom už nevěřili ani smlouvám, smluvním pokutám a pak případně soudům? :-)
Recenze od uzivatelu (a to i negativni), tak tem se nikdo nevyhne (to same je v realnem svete) a tezky je boj proti hajz**m co takto skodi zamerne a bezduvodne.
Ohledne ucetni a jeji zrady :) (je obecne nejslabsim clankem firem) a dalsi uvedene veci - ano, kazdy ma nejaka data, ktera muze zneuzit,
je vsak otazkou, zda tomu chceme prihlizet, nebo vyvolame min. diskusi pro lepsi zajisteni (napr. smluvni dokumenty a odpovednost - skoda, ze pred soudy toto neumi nikdo dokazat).
Nechci napadat Heureku, muze to byt v podstate zdrava myslenka a lide to mohou v Heurece zvladnout bez lakaveho zneuziti na pozadi.
Napadam obecnou duveru v projekty na internetu, kterou lide maji a neuvedomuji si, jake mohou byt dusledky sdeleni ruznych (mnohdy zdanlive nepodstatnych) informaci. Uz v dnesni dobe se spekuluje, co udela Facebook s mnozstvim informaci, ktere ma (a o jake jde informace, google a jini nasleduji). Sam mam na starosti data, ktera by unikem dokazala napachat skody za skutecne velke castky a jsou to prevazne data obchodniho charakteru, takze davam JEDEN BOD PROTI predavani dat do podobneho systemu. (ted se omlouvam Heurece, ale nazor je nazor)
17. 5. 2009 03:14:46
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303329
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
17. 5. 2009 12:54:59
Napsal VlastimilVa;286896
Tomve je krásný příklad člověka, který kritizuje něco, o čem ví kulový.
Neví jak služba funguje (poznámka se stahováním dokumentů)
Nezná Heureku (kterou každý člověk trošku z oboru musel zaregistrovat)
Netuší, že se dá poslat email s libovolným odesílatelem
Je to sranda:rolleyes:
Ano, kritizují jako úplná lama na tento web z pohledu zákazníka. A víš proč? Přečti si ten rozhovor a jako zákazník určitého eshopu, taky nebudeš chtít, aby tvůj mail, přip. jméno skončilo jinde. Buď ať je rozhovor takový, že vysvětli funkci heureky do detailů nebo ať to máj na webu. Nebo ať mlčí.
Nevím jak služba funguje - nikdy jsem na ní nenarazil.
Neznám Heureku - jsem v oboru (jen nemám eshop) a nikde jsem neviděl na ní odkaz
Je rozdíl odeslat mail přes pc s ip odkud mi došel dotazník a nevhodný mail a s ip rozdílnou než odkud došel mail nebo server, jak chceš.
17. 5. 2009 12:54:59
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303328
Petr Svoboda
verified
rating uzivatele
17. 5. 2009 17:22:44
Napsal Tomve;287443
Nevím jak služba funguje - nikdy jsem na ní nenarazil.
Neznám Heureku - jsem v oboru (jen nemám eshop) a nikde jsem neviděl na ní odkaz
"...a přesto budu jen kritizovat"
--
A tak diskuse se dostala úplně někam jinam, než měla...
--
Sečteno podtrženo heureka má význam a není na místě ji bez vyzkoušení zatracovat. Je nutné se připravit na mizivé desetiny procenta (možná setiny?) zákazníků, kterým by to mohlo vadit (jako je Tomve).
17. 5. 2009 17:22:44
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303327
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
17. 5. 2009 17:25:24
Jak kritizuju, jen říkám svůj názor proč ne...vycházím z toho rozhovoru....jediná kritika byla, že chybí funkce hledat
17. 5. 2009 17:25:24
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303326
pfdc
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 5. 2009 22:14:58
Heuréka mne jako "stálého" zákazníka oslovila mailem jak dosáhnout vyšších konverzí, tam byly všechny ty návody pro ověřeno zákazníkem, dobrá cena apod...Ačkoli neprodáváme ani vrtulníky, ani domy na klíč, ba naopak zboží denní potřeby, jsou schopni spárovat 7% položek z feedu který obsahuje 50tisíc položek eshopu. Těch 7% spárovaných položek nám vodí týdně stovky zákazníků, proto by pro nás bylo větším přínosem zapracovat v tomto směru. Na dotaz kdy zapracují na tomto čekám odpověď již týden marně....
O heureka.sk bych v tomto směru byl ještě kritičtější...bohužel.
18. 5. 2009 22:14:58
https://webtrh.cz/diskuse/heureka-chce-vase-zakazniky/strana/4#reply303325
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit