Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Globální katastrofy

McQuack
verified
rating uzivatele
(65 hodnocení)
8. 10. 2009 14:19:48
Napsal vydrus;374393
To dost pochybuju. Život může existovat jen tam, kde jsou vhodné podmínky. Jako třeba zde, na Zemi. A takových míst moc není (pokud nějaká další vůbec jsou). Alespoň známá fakta tomu napovídají.
Vesmír je nekonečný :D
8. 10. 2009 14:19:48
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379986
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 10. 2009 14:25:57
Napsal McQuack;374431
Vesmír je nekonečný :D
To není argument. ;)
8. 10. 2009 14:25:57
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379985
Matyáš Gazur
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 10. 2009 14:34:45
Napsal vydrus;374441
To není argument. ;)
Imho je ;)
Pokud jsou Vesmír a čas nekonečné, pak se stane vše, jen záleží na tom, kdy a kde. A pokud je Vesmír nekonečný, pak tu může být nekonečně mnoho planet podobných Zemi ;)
8. 10. 2009 14:34:45
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379984
Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 10. 2009 14:40:18
Napsal vydrus;374393
To dost pochybuju. Život může existovat jen tam, kde jsou vhodné podmínky. Jako třeba zde, na Zemi. A takových míst moc není (pokud nějaká další vůbec jsou). Alespoň známá fakta tomu napovídají.
A kdo kdy dokázal/dokáže, že takové planety nejsou? Mohou být i vyspělé životní formy, kterým vyhovují jiné podmínky, jejich organismus a buněčná stavba může být úplně jiná.
Něco podobného se děje i na zemi, například u zvířat. Když přesuneš zvíře zvyklé na podmínky severu na jih, tak se přizpůsobí. To platí o všem.
8. 10. 2009 14:40:18
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379983
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 10. 2009 14:41:46
Imho je ;)
Pokud jsou Vesmír a čas nekonečné, pak se stane vše, jen záleží na tom, kdy a kde. A pokud je Vesmír nekonečný, pak tu může být nekonečně mnoho planet podobných Zemi ;)
Jo, leda v budoucnu. Ale jestliže vesmír vznikl před patnácti miliardami lety Velkým třeskem, troufám si říct, že naše planeta je jediná obydlená živým tvory na úrovni člověka.
Obyvatelná planeta musí být na správném místě - v nějaké bezpečné zóně galaxie, kde není nebezpečné záření, kde nejsou supernovy a podobný bordel. Musí obíhat kolem hvězdy, která je "tak akorát". A stejné je to s podmínkami na planetě (gravitace, příznivá atmosféra, prvky ve správném množství, přibližně kruhová oběžná dráha kolem hvězdy i hvězdy samotné). A tohle vůbec ještě neřeší otázku vzniku života.
8. 10. 2009 14:41:46
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379982
Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 10. 2009 14:44:43
Napsal vydrus;374457
Jo, leda v budoucnu. Ale jestliže vesmír vznikl před patnácti miliardami lety Velkým třeskem, troufám si říct, že naše planeta je jediná obydlená živým tvory na úrovni člověka.
Obyvatelná planeta musí být na správném místě - v nějaké bezpečné zóně galaxie, kde není nebezpečné záření, kde nejsou supernovy a podobný bordel. Musí obíhat kolem hvězdy, která je "tak akorát". A stejné je to s podmínkami na planetě (gravitace, příznivá atmosféra, prvky ve správném množství, přibližně kruhová oběžná dráha kolem hvězdy i hvězdy samotné). A tohle vůbec ještě neřeší otázku vzniku života.
Ty vole, trochu čti, protože meleš úplný kraviny.
8. 10. 2009 14:44:43
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379981
Jimmy Hayek
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
8. 10. 2009 14:50:38
Napsal vydrus;374393
To dost pochybuju. Život může existovat jen tam, kde jsou vhodné podmínky. Jako třeba zde, na Zemi. A takových míst moc není (pokud nějaká další vůbec jsou). Alespoň známá fakta tomu napovídají.
Známá fakta? Co člověk ví o vesmíru? Možná tolik, kolik bakterie v tvém střevě o fungování Země (a to člověku hodně přidávám). To, co víme o vesmíru a jeho vzniku je jen pouhá teorie viděná z jednoho úhlu pohledu. Ve vesmíru může být nekonečno planet, kde existuje život, stejně tak, jako v celém vesmíru nemusí být kromě Země ani jedna.
Podle mě jsou mimo jak ti, kteří tvrdí že jsme ve vesmíru sami, tak ti, kteří tvrdí, že ve vesmíru existují další nebo miliony dalších životů a existencí.
Otázka k zamyšlení: Co když je například celý vesmír (tak jak si ho představujeme) základní stavební látkou (atomem) jiného mnohem většího světa?
8. 10. 2009 14:50:38
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379980
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 10. 2009 14:52:12
Otázka k zamyšlení: Co když je například celý vesmír (tak jak si ho představujeme) základní stavební látkou (atomem) jiného mnohem většího světa?
To bohužel (zatím) nelze poznat, protože jsme uvnitř.
Ty vole, trochu čti, protože meleš úplný kraviny.
Poslouchám.
8. 10. 2009 14:52:12
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379979
Matyáš Gazur
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 10. 2009 14:54:53
Napsal vydrus;374457
Jo, leda v budoucnu. Ale jestliže vesmír vznikl před patnácti miliardami lety Velkým třeskem, troufám si říct, že naše planeta je jediná obydlená živým tvory na úrovni člověka.
Na Zemi se dokázal vytvořit život i za mnohem kratší dobu, než je 15 mld. let. Pokud mě paměť neklame, tak tu byli dinosauři, pak se něco po**alo a začal se vytvářet prakticky nový život.
A během této doby, kdy na naší planetě vznikly dva odlišné typy života, se klidně mohl kdesi daleko ve Vesmíru vytvořit jiný život.
(jaké že bylo půovdní téma?)
8. 10. 2009 14:54:53
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379978
Switch
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
8. 10. 2009 16:43:45
Napsal Matty G.;374467
Na Zemi se dokázal vytvořit život i za mnohem kratší dobu, než je 15 mld. let. Pokud mě paměť neklame, tak tu byli dinosauři, pak se něco po**alo a začal se vytvářet prakticky nový život.
A během této doby, kdy na naší planetě vznikly dva odlišné typy života, se klidně mohl kdesi daleko ve Vesmíru vytvořit jiný život.
(jaké že bylo půovdní téma?)
Tebe slyšet panbíčkáři..... Neslyšel jsi o tom, že všechno vytvořil Bůh? :D:D:D:D:D
8. 10. 2009 16:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379977
Matyáš Gazur
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 10. 2009 17:11:14
Napsal Switch;374555
Neslyšel jsi o tom, že všechno vytvořil Bůh?
Ano, a poté, co ho Eva s Vaškem (známý jako "Adam") zklamali se na to vykašlal a šel si hrát jinam → další důkaz o tom, že ve Vesmíru nejsme sami! :thumbup:
8. 10. 2009 17:11:14
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379976
Napsal vydrus;374457
gravitace, příznivá atmosféra, prvky ve správném množství, přibližně kruhová oběžná dráha kolem hvězdy i hvězdy samotné
proc? To je fajn u nás - to neznamená že je to dobré pro všechny.
8. 10. 2009 19:20:23
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379975
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 10. 2009 19:34:41
Napsal Re4DeR;374646
proc? To je fajn u nás - to neznamená že je to dobré pro všechny.
-nízká gravitace = únik atmosféry
-vysoká gravitace = žádná pohoří → vodní svět
-atmosféra zajišťuje teplo, kryje nás před nebezpečným zářením a díky ní můžeme dýchat
-prvky musí být ve správném množství - biogenní i ty ostatní (např. železo - zajišťuje magnetické pole)
-eliptický oběh planety kolem hvězdy = vysoké výkyvy teplot, možnost srážky s vesmírnými tělesy; pokud se sluneční soustava s planetou nepohybuje přibližně kruhově kolem středu galaxie, dojde ke kolizím nebo vstupu do nebezpečných zón (např. ramena spirální galaxie)
Těchto faktorů, které ovlivňují život na planetě je mnohem více. Všimněte si, jak je všechno dokonale sladěné (kdyby byla gravitace třeba o 5 procent vyšší či nižší, nemohli bychom tu žít).
Star Trek je sice možná dobrý, ale pochybuju, že existují jiní tvorové na jiné bázi než uhlíkové, takže křemík mi tu ani neuvádějte. Pokud mimozemšťani nemají další Zemi, zcela logicky neexistují. A jak jsem již zmínil - vhodné podmínky pro život pořád neřeší vznik života samotného.
Toť můj názor. Jsem zvědavý na vaše teorie.
8. 10. 2009 19:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379974
Napsal vydrus;374457
Jo, leda v budoucnu. Ale jestliže vesmír vznikl před patnácti miliardami lety Velkým třeskem, troufám si říct, že naše planeta je jediná obydlená živým tvory na úrovni člověka.
Obyvatelná planeta musí být na správném místě - v nějaké bezpečné zóně galaxie, kde není nebezpečné záření, kde nejsou supernovy a podobný bordel. Musí obíhat kolem hvězdy, která je "tak akorát". A stejné je to s podmínkami na planetě (gravitace, příznivá atmosféra, prvky ve správném množství, přibližně kruhová oběžná dráha kolem hvězdy i hvězdy samotné). A tohle vůbec ještě neřeší otázku vzniku života.
Wau ty toho víš o vesmíru.:)
Tak mi řekni jak je velkéj a jaká je pravděpodobnost jiné formy života. Pravděpodobnost vypočítáš pomocí velikosti vesmíru.
9. 10. 2009 14:02:26
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379973
vydrus
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
9. 10. 2009 14:09:55
Napsal Neregistrovaný;375009
Wau ty toho víš o vesmíru.:)
Tak mi řekni jak je velkéj a jaká je pravděpodobnost jiné formy života. Pravděpodobnost vypočítáš pomocí velikosti vesmíru.
Á, Tomve se na nás přišel podívat. :thefinger:
Prosím, nepleť se do této diskuze, jinak se to zase zvrhne v obrovský offtopic, zvlášť, když o tom nic nevíš.
9. 10. 2009 14:09:55
https://webtrh.cz/diskuse/globalni-katastrofy/strana/2/#reply379972
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit