Zadejte hledaný výraz...

Falešné recenze – také si vaše konkurence na Heurece natřásá peří?

npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 15:46:36
Napsal Standa63;1212492
Tady máme také nějaké negativní zkušenosti.
děkuji, celá diskuse je jen o výhrůžkách, úřad osobních údajů apodobně, ale není možné toto úplně zastavit? Tu jejich nečinnost? Pokud se trestná činnost neustále opakuje, pomluva trestná činnost je, a heureka ji vesele šíří dál, ačkoliv o tom ví, nezdá se mi to v pořádku. Pokud někdo napíše šmejd produkt, je to v pořádku, nebo dodal po termínu nebo že reklamace neproběhla v pořádku, ale pokud někdo napíše, že zaplatil zboží a nedostal zboží, ani peníze, a není to pravda, k tomu přidá slova jako podvodník, tak je to pomluva s odnětím svobody až na 2 roky + náhrada dle trestního řádu. To se třeba divím, že těm lidem, co zadávají recenze, to nevadí, neznají to, že by mohli mít právní problém - mohl by je někdo žalovat... pokud by se dali však vystopovat. Také pochybuji o tom, jak to vše na heurece funguje špatně, že by měli takové záznamy, že by se dali zadavatelé recenzí vystopovat. Dnešní WIFI sítě, tesca apod. free zone... Další věcí je poškození dobrého jména fyzické osoby, která je zakotvena v listině práv a svobod. Detailně jsem to nestudoval, možná tam toho je více:
Článek 10
(1) Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno.
(2) Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života.
(3) Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě.
Pokud je to s.r.o., tak tam asi o poškození dle zákl. listiny a práv svobod nejde. Možná je na to jiný zákon.
Myslím, že to chce právníka, nebo nějakou právní kancelář, která by se chtěla zviditelnit a zamezit tak heurece, aby vydávali recenze, aniž by prošly kontrolou - měli by s tím víc práce, ale když si přečtou recenzi a jsou tam slova jako podvod (šlo by na to i udělat skript, filtr, který by nechtěná slova našel), tak prostě s tím něco udělat. Co, je to jejich práce, a pokud Vám tam někdo zadá, že jste podvodník, to je hodně silné slovo, měli by chtít po zadavateli důkazy, nebo to nevydat. Oni jsou se vším hned hotoví? My za to nezoodpovídáme - ALE - pokud se na serveru páchá trestná činnost, pravidelně, tak by měli tomu zabránit. Možná to mají v budoucnu v plánu. Když nejsou toho schopni sami, tak jim to asi určí až soud a bude z toho pro ně pěkná ostuda.
Třeba včera ve čtvrtek jsem volal na heureku, že mám ten a ten problém, že se tam objevují recenze, které mi nepatří. Víte, co bylo? Operátorka mi řekla, že probíhá školení, že tam čtvrtek a pátek nejsou, že nejdříve se tomu bude věnovat někdo v pondělí, že ona nemá právo nic mazat... (tvrdí že nemažou, ale mažou) - umím si to představit - 5 dnů nejste v práci, máte tam x stížností a tou vaší se budou zabývat za 3 dny, nebo vůbec. Myslím si, že nejsem sám, kdo si pořád stěžuje. Mrzí mě, že heureka to nechce nějak změnit - upravit toto, když je problém s negativním hodnocením - třeba konkurence, nebo si někdo splete obchod, tak jak se to stalo mě. Už jsem našel i, který obchod je mi názvem podobný, ten tam má dost červeného. Ale aby se někdo spletl a já to hlídal denně... to ne. To ať si udělají pořádek v heurece. Berou za to prachy, tak ať makají, a ne že mají čtvrtek a pátek "volno". Já si teda myslím, že měli volno. Ale i tak, když tam není někdo vyšší, mají zajistit, aby tam byl. Já teď budu čekat 5 dnů do pondělí, co se bude dít.
No uvidím v pondělí. Pokud mou registraci nezruší, vím, že mají v OP, že to nejde..., tak půjdu k soudu a označím je za ty, kteří podporují trestnou činnost - a to pomluvu a poškození dobrého jména fyzické osoby.
Bez Heureky se obejdu. Je plno jiných srovnávačů, kde lze investovat a funguje to stejně.
24. 7. 2015 15:46:36
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972901
Muzeme si vziti priklad lupa.cz vs. prolux - kde se prolux dozadoval smazani vlakna o hodnoceni firmy, protoze byly vulgarni a lzive. V podstate soud rekl, ze provozovatel neni soudce, aby rozhodoval co je a co neni pravda. Co by mel odstranit na zadost jsou zjevne vulgarni vyjadreni. Nicmene samotne negativni hodnoceni nemuze byt duvodem pro smazani, protoze provozovatel objektivne nemuze hodnotit co je a neni pravda.
Takze pokud tam mate vulgarni hodnoceni, pak by to odstranit meli. Pokud negativni, ktere mohou byt dilem konkurence, tak to asi cestou smirnou nepujde. Moznost hodnotit firmu je proste pravo kazdeho cloveka a nemuzete komukoli zakazat, aby neumoznil hodnotit firmy apod. napr. tim, ze bud mit nejaky web, kde se firmy hodnoti.
Pokud se vam to hodnoceni nelibi, tak se na provozovatele obratte nejak vice oficialne. Pozadejte o smazani, odstraneni apod. ale pokud vam nevyjde vstric, pak asi jedine soudni cestou, ale je otazkou, zda by soud rozhodl toto odstranit.
24. 7. 2015 15:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972900
npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 16:13:37
Napsal Radek O.;1212504
Muzeme si vziti priklad lupa.cz vs. prolux - kde se prolux dozadoval smazani vlakna o hodnoceni firmy, protoze byly vulgarni a lzive. V podstate soud rekl, ze provozovatel neni soudce, aby rozhodoval co je a co neni pravda. Co by mel odstranit na zadost jsou zjevne vulgarni vyjadreni. Nicmene samotne negativni hodnoceni nemuze byt duvodem pro smazani, protoze provozovatel objektivne nemuze hodnotit co je a neni pravda.
Takze pokud tam mate vulgarni hodnoceni, pak by to odstranit meli. Pokud negativni, ktere mohou byt dilem konkurence, tak to asi cestou smirnou nepujde. Moznost hodnotit firmu je proste pravo kazdeho cloveka a nemuzete komukoli zakazat, aby neumoznil hodnotit firmy apod. napr. tim, ze bud mit nejaky web, kde se firmy hodnoti.
Pokud se vam to hodnoceni nelibi, tak se na provozovatele obratte nejak vice oficialne. Pozadejte o smazani, odstraneni apod. ale pokud vam nevyjde vstric, pak asi jedine soudni cestou, ale je otazkou, zda by soud rozhodl toto odstranit.
Díky za názor.
Každý případ bude asi jiný. Pokud to firmě patří, špatně obchoduje, špatně komunikuje, nereklamuje, nemám nic proti tomu, aby si tam napsal každý, co chce. Na tom nic špatného nevidím.
Co se týče schválností konkurence, myslíte, že tomu nejde opravdu zabránit?
Já mám jiný případ, mám deaktivovaný účet s ověřeno zákazníky administrátorem - kvůli tomu, že ty hodnocení jsou nesmysly a dá se žít opravdu bez toho..., a to jsem deaktivací blbec pochopil, že tam nikdo recenzi přidat nemůže, jenže může - a problém je ještě větší, že kdokoliv. Takže z bláta do louže a zpět. Opravdu každý, bez objednávky. Kdysy mi nabídli, že si mám ověřeno zákazníky opět aktivovat, chápete to, nechci jejich služby využívat a nutí mě buď si to aktivuji, nebo to musím brát tak, jak to je, nebo deaktivuji, ale pak tam může napsat každý co chce. Registraci si chtějí nechat i po ukončení smlouvy, to mi připadá nereálné. Pokud s tím nesouhlasím, tak by mi měli vyhovět. Pořád se ohání jen tím, že jste s obchodními podmínkami souhlasil, ano souhlasil, ale když ověřeno zákazníky zruším, deaktivuje to administrátor heureky, tak čekám, že bude konec lžím a pomluv. A naopak je to ještě horší.
Já to nechci používat vůbec, nechci tam mít žádné informace, ani telefon, www, nic, nevěřím jim, podle mě dobře ví, že fungují na hraně zákona - šíří pomluvy a nedělají proto nic. Už je to roky stejné a nic s tím nedělají.
Nebavím se o diskusích. Když si necháte promazat recenze, tak v diskusích vedle toho zůstane další kydaná špína.
Otázkou je, nejde opravdu tomu soudně zabránit, aby to takto dále pokračovalo? Pokud se jedná o pomluvu, ta je trestná, a heureka o tom ví, že tam lítají pomluvy a poškozuje se denně dobrá pověst firem a fyzických osob.
24. 7. 2015 16:13:37
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972899
Ad obchodni podminky - pokud jste je odsouhlasil, tak nemuzete pracovat s tim, ze "ja jsem myslel". Jednou jste je podepsal a pokud jste je necetl apod. tak se mozna nyni divite. Ony se podepisuji prave proto, ze specifikuji a doplnuji ten smluvni vztah, pak se nelze divit.
Kazdopadne ty "falesne" recenze a to, ze tam nekdo nekoho pomlouva a ze nekdo podvadi a vy ne. Jak to muze ta heureka nebo jiny podobny web vedet, ze jednu firmu lide negativne hodnoti opravnene a druhou ne? Oni nejsou soudci, oni jen maji platformu, kde umozni lidem psat nazory. Stejne jako byste udelal nekde venku tabuli, kde by je mohli vyjadrovat. Oni nemohou rozhodovat kdo ma pravdu, jak maji vedet, ze ty recenze jsou falesne? Ze jim to napisete?
Ja timto nehajim heureku, ale obecne to, ze proste provozovatele webu nemohou suplovat soudy a delat nejake rozhodci v tom, kdo ma a nema pravdu.
Pokud jste tedy s nimi uzavrel smluvni vztah, ze ktereho plyne, ze i po ukonceni sluzby tam ten obsah zustane, tak s tim asi moc nenadelate. Pokud jste si jisty, ze ty recenze jsou lzive, tak vam proste nezbude, nez to nejak prokazat (asi soudne), kde by mohlo v pripade uspechu dojit k odstraneni tech lzivych recenzi a hodnoceni.
A verte, ze takovych heurek je po internetu spousta, kde se pisi recenze na eshopy. To je boj s vetrnymi mlyny a jediny kdo zvitezi je ten, kdo to dela.
24. 7. 2015 17:30:16
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972898
npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 20:51:35
Napsal Radek O.;1212526
Ad obchodni podminky - pokud jste je odsouhlasil, tak nemuzete pracovat s tim, ze "ja jsem myslel". Jednou jste je podepsal a pokud jste je necetl apod. tak se mozna nyni divite. Ony se podepisuji prave proto, ze specifikuji a doplnuji ten smluvni vztah, pak se nelze divit.
Kazdopadne ty "falesne" recenze a to, ze tam nekdo nekoho pomlouva a ze nekdo podvadi a vy ne. Jak to muze ta heureka nebo jiny podobny web vedet, ze jednu firmu lide negativne hodnoti opravnene a druhou ne? Oni nejsou soudci, oni jen maji platformu, kde umozni lidem psat nazory. Stejne jako byste udelal nekde venku tabuli, kde by je mohli vyjadrovat. Oni nemohou rozhodovat kdo ma pravdu, jak maji vedet, ze ty recenze jsou falesne? Ze jim to napisete?
Ja timto nehajim heureku, ale obecne to, ze proste provozovatele webu nemohou suplovat soudy a delat nejake rozhodci v tom, kdo ma a nema pravdu.
Pokud jste tedy s nimi uzavrel smluvni vztah, ze ktereho plyne, ze i po ukonceni sluzby tam ten obsah zustane, tak s tim asi moc nenadelate. Pokud jste si jisty, ze ty recenze jsou lzive, tak vam proste nezbude, nez to nejak prokazat (asi soudne), kde by mohlo v pripade uspechu dojit k odstraneni tech lzivych recenzi a hodnoceni.
A verte, ze takovych heurek je po internetu spousta, kde se pisi recenze na eshopy. To je boj s vetrnymi mlyny a jediny kdo zvitezi je ten, kdo to dela.
Tak je jednoduché rozpoznat pravdu nebo ne. Stačí k tomu zadat číslo dokladů koupě při psaní recenze. Pokud se to prodejci nebude líbit, tak podá odpor, pošle kopii dokladu (scan) a stejnou musí poslat uživatel heureky. Nepošle ji dejme tomu do 3 dnů, recenze zmizí. To je třeba možnost, co se týče pomluv konkurence. Stejné to může být při reklamaci reklamační protokol.... Možností je hodně, jim se prostě nechce!
Já jim radit nebudu...
Bohužel pro Heureku je to jejich SW a ten funguje velmi špatně - nekontroluje nic. Dokud se někdo neozve, tak se nic neděje. A já se musím věnovat i jiným věcem, než kontrolovat recenze a diskuse, to není moje práce, ale jejich! Pokud si mě někdo splete s jiným obchodem nebo nastane pomluva, mají ji na žádost odstranit. To když mají školení (volno), tak k tomu nemá právo žádný jiný pracovník. 5 dnů to tam klidně visí... a za tu dobu to může být nějaká škoda.
Heureka dokáže ovlivnit zákazníka. Stalo se v týdnu, že zákazník objednal a v zápětí přišel email, že objednávku ruší na základě negativní recenze. Štvalo by to každý shop, kdyby zákazníci takto zrušili objednávky. Přitom za to může SW heureky, že nedokáže pomluvy odložit ke kontrole. A navíc, když si veme firma školení/volno, měl by tam být někdo, kdo to v kanclu nebo na dálku ošefuje. Není. 5 a více dnů budu čekat.
Už se nebudu opakovat. Jejich SW umožňuje efektivní šíření pomluv a poškozuje dobré jména firem. Jsou si toho vědomi. Ale nechce se jim...vymýšlet a možná nemají chuť ani pracovat. Silně laxní přístup o tom vypovídá. 5 dnů, kdy není v tak velké firmě odpovědná osoba je dost hodně.
Vypadá to, že mám na ně pifku. Taky, že mám. Aby mi nějaký jejich nedomyšlený SW kazil jméno a pomlouval mě, to si nenechám líbit. Kdyby to v googlu bylo na posledním místě, tak to nechám. Ale na první straně vyhledávání, to je viditelné.
Co se týče odsouhlasení OP. Ano souhlasil jsem s registrací navždy. Nesouhlasil jsem s tím, že jejich server umožní recence komukoliv i bez objednávky. To OP neobsahují.
(ten kdo s Heurekou nepracoval, nebude tomu rozumět, takže některé rady jsou tady dost obecné)
24. 7. 2015 20:51:35
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972897
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 7. 2015 21:21:25
Heuréka má registraci navždy? To je podle mě protiprávní, stejně jako je protiprávní navždy uvádět dlužníka v databázi, pokud splatil své závazky.
24. 7. 2015 21:21:25
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972896
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
24. 7. 2015 21:33:26
Napsal npetr;1212499
děkuji, celá diskuse je jen o výhrůžkách, úřad osobních údajů apodobně, ale není možné toto úplně zastavit? Tu jejich nečinnost? Pokud se trestná činnost neustále opakuje, pomluva trestná činnost je, a heureka ji vesele šíří dál, ačkoliv o tom ví, nezdá se mi to v pořádku.
Tzv. trestná činnost probíhá masově napříč internetem dnes a denně, v každou hodinu, minutu. Trestní čin pomluvy, šíření poplašné zprávy, trestní čin podpory a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka, přečiny, atd., atd.
Je vůbec reálné, aby se tím orgány v trestním řízení zabývaly? Ano, měly by, ale v tom případě by muselo být asi 10x tolik policajtů a řešili by jen tuto trestnou činnost na internetu.
Nevím jak zní zákon - tedy jestli vydavatel je přímo zodpovědný za příspěvky (ať už "hodnocení" na Heuréce, příspěvky v různých diskuzích, články na blogách, atd.) Počítám že ne. A dohledat takového "přispěvatele", bude v době veřejných wi-fi, anonymních SIM, asi nemožné (navíc ze zákona je povinen poskytovatel zálohovat údaje (IP) myslím jen dva měsíce). Tudíž se tím policie ani možná nebude zabývat, případně řekne, že "společenská nebezpečnost je zanedbatelná, věc se odkládá".
My jsme zvolili racionální cestu - s Heurékou jsme skončili.
24. 7. 2015 21:33:26
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972895
Napsal marat;1212556
Heuréka má registraci navždy? To je podle mě protiprávní, stejně jako je protiprávní navždy uvádět dlužníka v databázi, pokud splatil své závazky.
Nejde o registraci navzdy. Jen proste nesmaze obsah ziskany v dobe spoluprace
---------- Příspěvek doplněn 24.07.2015 v 22:01 ----------
Napsal npetr;1212551
Tak je jednoduché rozpoznat pravdu nebo ne. Stačí k tomu zadat číslo dokladů koupě při psaní recenze. Pokud se to prodejci nebude líbit, tak podá odpor, pošle kopii dokladu (scan) a stejnou musí poslat uživatel heureky. Nepošle ji dejme tomu do 3 dnů, recenze zmizí. To je třeba možnost, co se týče pomluv konkurence. Stejné to může být při reklamaci reklamační protokol.... Možností je hodně, jim se prostě nechce!
Já jim radit nebudu...
Bohužel pro Heureku je to jejich SW a ten funguje velmi špatně - nekontroluje nic. Dokud se někdo neozve, tak se nic neděje. A já se musím věnovat i jiným věcem, než kontrolovat recenze a diskuse, to není moje práce, ale jejich! Pokud si mě někdo splete s jiným obchodem nebo nastane pomluva, mají ji na žádost odstranit. To když mají školení (volno), tak k tomu nemá právo žádný jiný pracovník. 5 dnů to tam klidně visí... a za tu dobu to může být nějaká škoda.
Heureka dokáže ovlivnit zákazníka. Stalo se v týdnu, že zákazník objednal a v zápětí přišel email, že objednávku ruší na základě negativní recenze. Štvalo by to každý shop, kdyby zákazníci takto zrušili objednávky. Přitom za to může SW heureky, že nedokáže pomluvy odložit ke kontrole. A navíc, když si veme firma školení/volno, měl by tam být někdo, kdo to v kanclu nebo na dálku ošefuje. Není. 5 a více dnů budu čekat.
Už se nebudu opakovat. Jejich SW umožňuje efektivní šíření pomluv a poškozuje dobré jména firem. Jsou si toho vědomi. Ale nechce se jim...vymýšlet a možná nemají chuť ani pracovat. Silně laxní přístup o tom vypovídá. 5 dnů, kdy není v tak velké firmě odpovědná osoba je dost hodně.
Vypadá to, že mám na ně pifku. Taky, že mám. Aby mi nějaký jejich nedomyšlený SW kazil jméno a pomlouval mě, to si nenechám líbit. Kdyby to v googlu bylo na posledním místě, tak to nechám. Ale na první straně vyhledávání, to je viditelné.
Co se týče odsouhlasení OP. Ano souhlasil jsem s registrací navždy. Nesouhlasil jsem s tím, že jejich server umožní recence komukoliv i bez objednávky. To OP neobsahují.
(ten kdo s Heurekou nepracoval, nebude tomu rozumět, takže některé rady jsou tady dost obecné)
Tak je zazalujte, protoze zde na webtrhu to asi nevyresime. Pokud budete schopny prokazat, ze ty recenze jsou nepravdive, tak to budete mit jednodussi.
24. 7. 2015 22:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972894
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
24. 7. 2015 22:18:44
proč se rozčilujete nad komentáři když na vás heureka sere a nic nezměníte ? Serou na své chlebodárce denně včetně payu,aukro a celého jejich holdingu
24. 7. 2015 22:18:44
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972893
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
24. 7. 2015 22:22:44
Žaloba, to je na dlouhé lokte, časově a finančně náročná záležitost, s nejistým výsledkem.
Zkusil bych nejprve požádat o stanovisko ÚOOÚ, to nic nestojí. My jsme Heuréce ÚOOÚ jen pohrozili (aniž bychom znali jejich stanovisko), a pomohlo to, vymazali vše, i tu "registraci navždy".
24. 7. 2015 22:22:44
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972892
npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 22:25:28
Napsal Radek O.;1212565
Nejde o registraci navzdy. Jen proste nesmaze obsah ziskany v dobe spoluprace.
Nové a nové bludy konkurence vznikají na heurece v mém profilu dál. Proto je třeba se bránit.
Provedli akorát nějakou blokaci administrátorem, ale účet funguje dál. Asi to jejich programátorské kopýtka jinak neumí.
24. 7. 2015 22:25:28
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972891
Napsal Standa63;1212576
Žaloba, to je na dlouhé lokte, časově a finančně náročná záležitost, s nejistým výsledkem.
Zkusil bych nejprve požádat o stanovisko ÚOOÚ, to nic nestojí. My jsme Heuréce ÚOOÚ jen pohrozili (aniž bychom znali jejich stanovisko), a pomohlo to, vymazali vše, i tu "registraci navždy".
Jakou spojitost ma UOOU s tim, ze nekde je web, ktery umozni lidem hodnotit eshop/firmu? Jakou kompetenci ve sporu firma-firma ma UOOU? Co jim chcete rici, aby setrili? Ze vas nekdo na webu pomlouva? TO ma nejakou spojitost s osobnimi udaji?
nebo v jake veci jste jim hrozili UOOU? To mi pripada jako na ne poslat COI...
24. 7. 2015 22:27:11
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972890
npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 22:29:01
Napsal Standa63;1212576
Žaloba, to je na dlouhé lokte, časově a finančně náročná záležitost, s nejistým výsledkem.
Zkusil bych nejprve požádat o stanovisko ÚOOÚ, to nic nestojí. My jsme Heuréce ÚOOÚ jen pohrozili (aniž bychom znali jejich stanovisko), a pomohlo to, vymazali vše, i tu "registraci navždy".
Zkusím díky.
Nevím, jak to je právně. V OP může být cokoliv, ale když je to v rozporu se zákonem, tak to neplatí. Co třeba jim zrušit souhlas s nakládáním informací. Když je to protiprávní, vymyšlené recence...
24. 7. 2015 22:29:01
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972889
Napsal npetr;1212577
Nové a nové bludy konkurence vznikají na heurece v mém profilu dál. Proto je třeba se bránit.
Provedli akorát nějakou blokaci administrátorem, ale účet funguje dál. Asi to jejich programátorské kopýtka jinak neumí.
ale vy spojujete dve veci. Heureka vede informace o eshopu - to muze. SOucasti toho profilu je diskuze. Ta tam je, at sluzbu overeno vyuzijete nebo ne. Je to stejne, jako bych si udelal ja web a dal tam info o vasem eshopu a umoznil vkladat komentare a hodnoceni. Toto fungovalo predtim, nez jste mel overeno a bude fungovat i potom, pouze sluzba overeno jiz neni aktivni a v ramci teto sluzby vam jiz nebudou pribyvat nove recenze.
---------- Příspěvek doplněn 24.07.2015 v 22:30 ----------
Napsal npetr;1212580
Zkusím díky.
Nevím, jak to je právně. V OP může být cokoliv, ale když je to v rozporu se zákonem, tak to neplatí. Co třeba jim zrušit souhlas s nakládáním informací. Když je to protiprávní, vymyšlené recence...
Nezapominejte, ze jste firma. Ne spotrebitel, jako firmy se vas ochrana osobnich udaju moc tykat nebude, protoze cokoli firemniho neni osobni udaj.
24. 7. 2015 22:29:32
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972888
npetr
verified
rating uzivatele
24. 7. 2015 22:30:56
Napsal Radek O.;1212578
Jakou spojitost ma UOOU s tim, ze nekde je web, ktery umozni lidem hodnotit eshop/firmu? Jakou kompetenci ve sporu firma-firma ma UOOU? Co jim chcete rici, aby setrili? Ze vas nekdo na webu pomlouva? TO ma nejakou spojitost s osobnimi udaji?
nebo v jake veci jste jim hrozili UOOU? To mi pripada jako na ne poslat COI...
No ale nejsem právnická osoba, ale fyzická. Dnes již obchodní zákoník neplatí, jen občanský.
---------- Příspěvek doplněn 24.07.2015 v 22:32 ----------
Napsal pleskanec;1212573
proč se rozčilujete nad komentáři když na vás heureka sere a nic nezměníte ? Serou na své chlebodárce denně včetně payu,aukro a celého jejich holdingu
Protože když si chcete v googlu o dotyčném něco zjistit, objevíte se na prvních 3 místech. A pak již není problém se před nákupem či po rozhodnout.
24. 7. 2015 22:30:56
https://webtrh.cz/diskuse/falesne-recenze-take-si-vase-konkurence-na-heurece-natrasa-peri/strana/4#reply972887
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit