Zadejte hledaný výraz...

Drahé reklamní kanály ale s velkou návštěvností

asd
verified
rating uzivatele
7. 6. 2017 15:49:44
Napsal Radek O.;1391347
Absolutne neznam vase cisla, hodnoty objednavek marze z nich apod. Nicmene pokud to budou granule, tak je sance, ze je budu kupovat pravidlene + nejake doplnky. Auto si koupim asi tak jednou za 3-4-5 let. Ano, z prodeje salony neziji, ty potrebuji servis. Nicmene kolik tech auto za rok prodam. 1000 aut to uz je mega diler Skodovky, bude to spise mene, pokud tedy nevyvazi, jak se to dela. Nicmene na tom aute zase nemaji bezne automobilky desitky tisic. Jsou modely, kde je marze bez bonusu i jednotky procent, ano neco dostanou zpet, nicmene neni to zase takova velka vyhra. je to uplne jiny byznys, ktery se spatne porovnava.
Nicmene nemyslim si, ze nejaka bannerova kampan prodejci aut privede nejaky konkretni prodej. Maji to same, co maji jini prodejci, kteri muzou byt blize apod. Je to ale budovani znacky, proste cilem neni prodej, ale povedomi apod. ty cile mohou byt jine u nich. Castym KPI u bank apod. neni to, ze si vezmete uver ci udelate ucet, ale casto maji jen vyplneni udaju v nejake sluzbe - treba kalkulacce apod.
Jenze vy potrebujete prodavat, nemate balik penez co muzete utratit jen tak, aby se nic nestalo a kdyz to nevyjde, bude problem. Takze proto rikam, ze bych nedelal vystrely typu "vezmu baner a uvidime.." to fungovat nebude. Ale urcite mate data o zakaznicich. Vite nejen ten zaklad jako je prumerna hodnota objednavky, ale znate i LTV. Napr. vite, ze treba 50 % lidi koupi jen jednou. 30% lidi koupi 2x. 10% lidi koupi 2-5x a 10% se stane loajalnimi a nakupuji pravidelne. Takze mate "model k propoctu".
Dejme tomu, ze byste si vzal ten banner, dal za nej 50tis. a mel tech 75 objednavek od 75 lidi. No, takze 50 % z nich koupi 1x za vas prumer, treba za 1000 Kc s marzi 200 Kc. tudiz mate 38x200 - 7600 Kc.
23 lidi koupi 2x - 23x2x200 - 9200.
8 lidi koupi treba v prumeru 4x - 6400
8 lidi koupi treba 10x za nejakou dobu - 32000
Takze baj voko marze 55tis. takze byste byl v plusu. Predem rikam, ze to je hodne, hodne, hodne zjednoduseny model, ktery nemusi fungovat, ale muze vam naznacit, zda je vubec sance, aby se vam to vratilo, ne hned, to uz tak dnes moc nefunguje, ale treba v nejakem case roku, dvou... a s tim pracovat a tak jet. Protoze jet na tom, ze kazdy nakup musi byt v plusu proste desne omezuje. Kdyz znate LTV a cim vice lidi a zakazniku mate, tim je presnejsi, tak vite, ze si muzete klidne prodelat na prvnim nakupu XY, protoze se vam to vrati.
To zní samozřejmě rozumně a dává to smysl, ovšem pro firmy typu právě Parfums, které mají, v porovnání s malými firmami, "neomezené" finanční možnosti (ať už díky obratu, lepšímu cash flow na základě jejich velikosti /splatnosti faktur apod./, tak díky dosahu na financování a investice). Malá firma takto uvažovat nemůže ani náhodou, ta potřebuje právě co nejrychlejší návratnost a "okamžitý" výsledek. Pro ni je tento model i uvažování uplně mimo mísu.
Zverimex tazatele neznám, ale předpokládám, že nebude na levelu výše zmiňovaného velkého byznysu.
7. 6. 2017 15:49:44
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282838
Jenze parfums nevzniklo ze dne na den a taky bylo male a zacinalo a melo jednotky objednavek denne. To neni o tom ze vse se resi takto, ale cast mkt rozpoctu bych urcil na tyto veci.
Ja vzdy davam priklad. Pokud chcete palit slivovici z vlastniho tak nezacnete stavet palirnu ale nejdrive je treba zasadit svestky, starat se a ony prinesou penize az za par let.
Pokud mam fungujici byznys tak bych postupne pridaval k tomu co musi prines obrat hned prave to budovani zakladu pro budoucnost a uz proto ze takto to dela malo kdo. Vetsina vidi jen ten okamzity efekt a pokud delate jen to tak za rok dva az ubehnou si muzete rvat vlasy ze jste to neudelal.
Je to kazdeho vec o tom zadna jen bych nedaval vse na okamzite pokryti nakladu pokud chci svuj byznys delat dlouhodobe.
7. 6. 2017 16:24:55
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282837
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 6. 2017 16:27:50
Dejme tomu, ze byste si vzal ten banner, dal za nej 50tis. a mel tech 75 objednavek od 75 lidi. No, takze 50 % z nich koupi 1x za vas prumer, treba za 1000 Kc s marzi 200 Kc. tudiz mate 38x200 - 7600 Kc.
23 lidi koupi 2x - 23x2x200 - 9200.
8 lidi koupi treba v prumeru 4x - 6400
8 lidi koupi treba 10x za nejakou dobu - 32000
Podľa mňa veľmi zaujímavá kalkulácia. Aj menšia firma si môže dovoliť takéto spôsob reklamy. Založené je to na predpokladu že váš tovar je skutočne dobrý a čas klientov si ho v budúcnosti objedná opakovane. Ked k tomu pripočítame že k tomu si priobjednajú aj iný tovar z ponuky, je v tom určitá životaschopnosť.
7. 6. 2017 16:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282836
Je to hodne zjednoduseny pohled je treba zapocitat dalsi naklady apod ale to si uz kazdy musi udelat sam. Predpokladam ze zrovna zverimex je neco kde clovek nakupuje casteji
7. 6. 2017 16:34:30
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282835
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
7. 6. 2017 16:50:59
No, dobře to mají asi zmáknuté ty malinké jedno nebo pár produktové eshopy a nebo služby, které nemohou cílit na mnoho klíčových slov a musí jet ty brandovky už od začátku. Rád bych se poučil, jak na to, protože cítím, že je to logický další krok.
7. 6. 2017 16:50:59
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282834
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 6. 2017 07:17:39
Na ty prémiové seznamácké plochy se dá dostat i ručně cílením přímo z Skliku (včetně HP Seznam.cz), nicméně direct inzerenti jsou samozřejmě upřednostňováni.
U našich výkonových klientů už tam pár kampaní proběhlo a vždycky to bylo hluboce v mínusu (a nebo jen v mínusu, pokud se počítaly i asistované konverze). Byly to ovšem malé kampaně, třeba za 100 tisíc.
Před jakýmkoli jednáním se Seznamem je určitě vhodné nejdřív se na ty plochy cpát přes Sklik (i na seznam.cz jde udělat CPC třeba 3 Kč) a na datech vidět konverzní schopnosti sortimentu u těchto umístění.
EDIT: konkrétně na seznam.cz fungují bannery 480x300, 300x600, 300x300, 300x250 a 970x310 a textová reklama.
8. 6. 2017 07:17:39
https://webtrh.cz/diskuse/drahe-reklamni-kanaly-ale-s-velkou-navstevnosti/strana/2/#reply1282833
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit