Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Co si lidi neodepřou koupit v každé době?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 2. 2019 17:13:40
V těch 50 halířích už máš i amortizaci baterie? Protože takový benzínový motor sice jezdí za 2kč/km, ale jeho servis stojí houby, kdežto baterka bude stát půlku ceny auta.
21. 2. 2019 17:13:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387912
PetrVomacka
verified
rating uzivatele
21. 2. 2019 17:34:18
Napsal marat;1513113
V těch 50 halířích už máš i amortizaci baterie? Protože takový benzínový motor sice jezdí za 2kč/km, ale jeho servis stojí houby, kdežto baterka bude stát půlku ceny auta.
0,5 Kč počítám jako spotřebu 20 kWh/100 km a dobíjení pomocí levného nočního tarifu. Co se životnosti baterie týče, tak to je velká neznámá. Baterie degraduje nejen počtem nabíjecích cyklů ale i samotným stářím. Jsou případy, kdy elektromobil na původní baterii najel před 500 tis km a baterie je stále v pohodě. První Tesly se začaly vyrábět před 6 lety, takže nikdo neví jestli taková baterii dá třeba 10 let, Tesla dává záruku 8 let. Také záleží jak člověk dobíjí. Pokud dobíjí jen do 80% kapacity, tak baterie vydrží násobně více než kdyby dobíjel až do 100%. Vysoké napětí baterii škodí a počet cyklů se snižuje. Při rozumném dobíjení by 2000 cyklů mohla Tesla dát. Při baterce 100kwh je to milion km, což je více než celá životnost auta. Také je ale možné, že baterie odejde sama po 10 letech bez jedinného najetého km. Typy a složení bateriových článků se neustále vyvíjí, takže pokud jedna baterie v Tesle dala v pohodě 6 let, tak nelze říci, že v jiný typ článku také dá 6 let.
21. 2. 2019 17:34:18
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387911
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 2. 2019 21:11:59
Díval jsem se na některé náhradní díly a zrovna Tesla bzrdy včetně třmenů kolem 160 000 Kč paráda - našel jsem nějaký článek jak si stěžoval majitel že blbne brzda a díky jeho ekojízdě a brzdění motorem mu zatuhly pístky... Tesla je možná levná jako jetá , ale pořád to je premiová značka co ai nechá servis dobře zaplatit.
24. 2. 2019 21:11:59
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387910
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 2. 2019 21:37:13
Napsal Hagen;1513625
Díval jsem se na některé náhradní díly a zrovna Tesla bzrdy včetně třmenů kolem 160 000 Kč paráda - našel jsem nějaký článek jak si stěžoval majitel že blbne brzda a díky jeho ekojízdě a brzdění motorem mu zatuhly pístky... Tesla je možná levná jako jetá , ale pořád to je premiová značka co ai nechá servis dobře zaplatit.
To bude dost ojedinělej případ. I brzdový destičky se u Tesly mění klidně až po několika stech tisících km. Záleží ale na stylu jízdy a taky na klimatu. S tím mají problém i řidiči hybridů. Při dešti se doporučuje před koncem cesty silněji brzdit, aby se kotouče i brzdy vysušily a nerezly.
Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.
24. 2. 2019 21:37:13
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387909
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 2. 2019 21:46:30
Napsal Fipa;1513627
To bude dost ojedinělej případ. I brzdový destičky se u Tesly mění klidně až po několika stech tisících km. Záleží ale na stylu jízdy a taky na klimatu. S tím mají problém i řidiči hybridů. Při dešti se doporučuje před koncem cesty silněji brzdit, aby se kotouče i brzdy vysušily a nerezly.
Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.
jak rikas podle podminek autoforum
24. 2. 2019 21:46:30
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387908
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 2. 2019 21:52:40
Napsal Hagen;1513630
jak rikas podle podminek autoforum
Mimochodem, bude to asi tento zákazník: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/ouch-first-huge-repair-bill.70396/page-5
Tesla se tam vyjádřila, že je to anomálie a opravu mu celou zaplatí.
24. 2. 2019 21:52:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387907
Napsal Fipa;1513627
Tesla je super premiová značka s velkým náskokem proti zbytku trhu. S tím jde ale i určitá nespolehlivost některých součástek - třeba motorizovaný kliky dveří.
Jel jste v Tesle nekdy? Uroven zpracovani vsech modelu tak rok 2000 s privrenim obou oci. Ano jsou to ti, kteri provetrali elektromobilitu ale produkty jako takove jsou super premiove jen cenou.
Navic omlouvat lze jen nedostatky spojene s inivacemi ne u veci, ktere jsou zde desitky let a jinym funguji naprosto normalne.
24. 2. 2019 22:30:51
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387906
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 2. 2019 22:50:31
Ještě nejel. Měl jsi špatný pocit z jízdy? Jak ti přišel spolehlivý autopilot?
Kliky souvisí s aerodynamikou, kterou mají snad nejlepší na trhu. U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají. Lepší příklad je asi s kvalitou lícování dílů, který minimálně ze začátku dobrý nebylo a to se omluvit nedá, to je prostě fail.
24. 2. 2019 22:50:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387905
Napsal Fipa;1513641
Ještě nejel. Měl jsi špatný pocit z jízdy? Jak ti přišel spolehlivý autopilot?
Kliky souvisí s aerodynamikou, kterou mají snad nejlepší na trhu. U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají. Lepší příklad je asi s kvalitou lícování dílů, který minimálně ze začátku dobrý nebylo a to se omluvit nedá, to je prostě fail.
Pocit z jizdy kdyz pominu dynamiku 0-100 nic zasadniho. V nizkych rchlostech ticho ale zase jsem slysel kaminky bouchajic od kol. Od okreskovych rYchlosti uz hluk jako v beznem vozidle. Komfort celkovy jako u nemecke premie v necem mirne lepsi v necem horsi. Pri pohledu na cenovku neadekvatni byt chapu ze je to tou technologii pohonu ktera to prodrazuje ale to auto jako takove naprosto neadekvatni. Proste mit to auto benzinovy motor melo by pro mne cenovku tak kolem milionu. Dojezdy pokud jsem se neplouzil a jel normalne zhruba polovicni az dvou tretinive proti tabulkam.
Pryc uz je take doba kdy to byla zalezitost fandu, kteri byli ohleduplni takze kdyz dali pred obchodnim domem auto nabit poctive prisli za pul hodiny a auto preparkovali. Dnes zastavi nabiji jde nakoupit do kina restauraci a auto tam ma porad nekolik hodin byt je davno nabite.
Za mne zatim neco co ma daleko k tomu aby se z toho stal masovy produkt. Ale zrejme se tomu nevyhneme. Zatim mne to prilis neoslovilo. Chtit elektro kolem komina koupim i3. Chtit neco do prace s elektrem ale zaroven bych dost jezdil tak plugin hybrid s dojezdem 50-70 km coz vyresi bezny denni dojezd a na dalku je to funkcni produkt.
24. 2. 2019 23:12:24
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387904
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 2. 2019 23:28:29
Díky, někoho to bere, někoho ne. Mě třeba fascinuje ta možnost tankovat si doma a jezdit si v tichu. Zatím jsem zkoušel jen hybridy a prostě mě to baví.
Každopádně nás čekají velký změny. Jsem zvědavej, jak rychle se u nás vystaví infrastruktura, jak vyřeší zdanění elektřiny, jak se s přechodem poperou naše automobilky a co elektro a autopiloti udělaj s ekonomikou.
24. 2. 2019 23:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387903
Venturi
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 2. 2019 15:08:57
Napsal Fipa;1513641
U modelu 3 jsou taky zapuštěný, ale už se nevysouvaj automaticky, ale musí je člověk nějak vymáčknout. Takže tam bych to taky viděl jako inovaci, kterou ostatní nemají.
tohle neni invovace, ma to uz snad 12 let aston martin, a já jsem to měl na Fiat Barchetta z roku 1995 jen ta to mělo lehce vystouple ale mechanizmus defakto stejny, a verim ze to mělo i par aut predtím, neni to nic sloziteho
25. 2. 2019 15:08:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387902
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 2. 2019 15:25:06
Napsal Venturi;1513764
tohle neni invovace, ma to uz snad 12 let aston martin, a já jsem to měl na Fiat Barchetta z roku 1995 jen ta to mělo lehce vystouple ale mechanizmus defakto stejny, a verim ze to mělo i par aut predtím, neni to nic sloziteho
Model 3 to už má mechanický, podobně jako Aston. Model S ale má kliky, který celý vyjedou pomocí motůrku - to imho neměl nikdo předtím. A je to snad nejporuchovejší věc na tom autě, musí to bejt pro ně peklo technologicky vyřešit, přitom taková blbost.
25. 2. 2019 15:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387901
trx2010
verified
rating uzivatele
27. 2. 2019 20:26:28
Napsal Radek O.;1513643
Pocit z jizdy kdyz pominu dynamiku 0-100 nic zasadniho. V nizkych rchlostech ticho ale zase jsem slysel kaminky bouchajic od kol. Od okreskovych rYchlosti uz hluk jako v beznem vozidle. Komfort celkovy jako u nemecke premie v necem mirne lepsi v necem horsi. Pri pohledu na cenovku neadekvatni byt chapu ze je to tou technologii pohonu ktera to prodrazuje ale to auto jako takove naprosto neadekvatni. Proste mit to auto benzinovy motor melo by pro mne cenovku tak kolem milionu. Dojezdy pokud jsem se neplouzil a jel normalne zhruba polovicni az dvou tretinive proti tabulkam.
Pryc uz je take doba kdy to byla zalezitost fandu, kteri byli ohleduplni takze kdyz dali pred obchodnim domem auto nabit poctive prisli za pul hodiny a auto preparkovali. Dnes zastavi nabiji jde nakoupit do kina restauraci a auto tam ma porad nekolik hodin byt je davno nabite.
Za mne zatim neco co ma daleko k tomu aby se z toho stal masovy produkt. Ale zrejme se tomu nevyhneme. Zatim mne to prilis neoslovilo. Chtit elektro kolem komina koupim i3. Chtit neco do prace s elektrem ale zaroven bych dost jezdil tak plugin hybrid s dojezdem 50-70 km coz vyresi bezny denni dojezd a na dalku je to funkcni produkt.
Díky za váš názor. Už mě ty debaty o tom že je Tesla naprosto tichá unavují a zajímalo by mne kde tyhle legendy vznikají. Od určité rychlosti převládá aerodynamický hluk a valivý hluk od pneumatik jako v každém autě, to mohu potvrdit. Komfort jízdy není nijak vyrazně lepší než v "prémii" o milion levnější. Jediný rozdíl je ve sprintu, protože auto zrychluje v podstatě hned. Není tam prodleva jako u spalováku.
Mimochodem tuhle jsem četl, že Musk za rok 2018 nalétal soukromým tryskáčem 250000 km.
27. 2. 2019 20:26:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387900
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2019 22:19:13
Napsal trx2010;1514306
Díky za váš názor. Už mě ty debaty o tom že je Tesla naprosto tichá unavují a zajímalo by mne kde tyhle legendy vznikají. Od určité rychlosti převládá aerodynamický hluk a valivý hluk od pneumatik jako v každém autě, to mohu potvrdit. Komfort jízdy není nijak vyrazně lepší než v "prémii" o milion levnější. Jediný rozdíl je ve sprintu, protože auto zrychluje v podstatě hned. Není tam prodleva jako u spalováku.
Mimochodem tuhle jsem četl, že Musk za rok 2018 nalétal soukromým tryskáčem 250000 km.
Třeba je to tím, že jsou lidi, který maj 90% cest ve městě a tam je ten rozdíl znát, speciálně oproti dieslu.
U nás je Tesla o dost dražší. V Americe je to auto pod milion (Model 3 - 43k USD a do budoucna i za míň, v DE 55k EUR), Model S - 85k USD a v DE 110k EUR.
Musk lítá dvakrát týdně mezi Teslou a SpaceX, do budoucna bude lítat mezi ostatníma továrnama po světě, takže to bude určitě i víc.
27. 2. 2019 22:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387899
trx2010
verified
rating uzivatele
27. 2. 2019 23:11:57
Napsal Fipa;1514327
Třeba je to tím, že jsou lidi, který maj 90% cest ve městě a tam je ten rozdíl znát, speciálně oproti dieslu.
U nás je Tesla o dost dražší. V Americe je to auto pod milion (Model 3 - 43k USD a do budoucna i za míň, v DE 55k EUR), Model S - 85k USD a v DE 110k EUR.
Musk lítá dvakrát týdně mezi Teslou a SpaceX, do budoucna bude lítat mezi ostatníma továrnama po světě, takže to bude určitě i víc.
Ten rozdíl myslíte v hluku? Mě osobně přijde Tesla S tichá do 30km/hod a po městě si raději vezmu motorku nebo malé auto. Ale proti gustu..
O tom Muskově létání jsem se zmiňoval v souvislosti s uhlíkovou stopou, protože mi to přijde jako zajímavý paradox. Stejně jako když třeba Al Gore lítá po celém světě aby přednášel o klimatických změnách.
27. 2. 2019 23:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-lidi-neodeprou-koupit-v-kazde-dobe/strana/4/#reply1387898
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit