Zadejte hledaný výraz...

300 tisíc měsíční obrat a nulový zisk

Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 9. 2013 19:12:55
Rada? vypnout PPC a uvidíte, jestli není lepší zákazníky sbírat postupně a dlouhodobě...podle mých zkušeností ano.
Už ten fakt, že sám přiznáváte že 90t dáte do reklamy je zvláštní a asi bych promyslel ukončení provozu :) protože to nedává smysl. Rovněž spoléhat se na vracející zákazníky je podle mého nesmysl, zkuste bych ochotný, pečlivý a komunikativní a oni ti zákazníci, pro které to něco znamená, se vrátí rádi. (vlastní zkušenosti)
Jinak, nikdy neuvažujte tak, že pracujete pro "svůj" obchod zadarmo, cena Vaší práce by se měla projevit při případném prodeji, pokud nezměníte postoj, bude prodávat skladové zásoby ale nikde tu Vaši oddřenou práci.
15. 9. 2013 19:12:55
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944986
Rada? vypnout PPC a uvidíte, jestli není lepší zákazníky sbírat postupně a dlouhodobě...podle mých zkušeností ano.
Velmi zla rada. PPC kampane sa musia analyzovat z pohladu viacerych kanalov. Velakrat nesmiete ocakavat priame konverzie z PPC, najma pri obsahovej kampani to plati dvojnasobne. PPC dokaze vo velkej miere prispievat ku kinverziam inych zdrojov. Pokial toto dokazete ptvrdit datami z analyz mozete smelo PPC dokonca dotovat.
K nakupu vo vacsine pripadov neprichadza na prvu nasvtevu zlazi od sortimentu ale vacsinou je to tak. Preto prva intreakci s kampanou PPC nemusi znamenat nakup, ale moze dojst k nakupu neskoor uz z ineho zdroja alebo dokonca na kzaklade doporucenia produktu oinej osobe ktora nakupi. Deje sa tak bezne napriklad pri damskom obleceni.
Zena najde saty preklikne z PPC a doporuci trom kamaratkam ona nenakupi ale oni nakupia ale uz zo zdroja direct, lebo maju odkaz v Skype na FB alebo v maily doporucene od kamosky. Moze za to brand ? Nie moze za to PPC :)
Už ten fakt, že sám přiznáváte že 90t dáte do reklamy je zvláštní a asi bych promyslel ukončení provozu :) protože to nedává smysl. Rovněž spoléhat se na vracející zákazníky je podle mého nesmysl, zkuste bych ochotný, pečlivý a komunikativní a oni ti zákazníci, pro které to něco znamená, se vrátí rádi. (vlastní zkušenosti)
Dalsia velmi zla neprofesionalna a pre jeho biznis nebezpecna rada!
Prave vracajuci sa zakaznici su to zlato co e-shopari maju k dispozicii. Preco vynakladat dlasie naklady na kampane a ziskavat neustale 85% percent novej navstevnosti(bezny priemer) ked staci pochopi preco nenakupuju na opakovane navstevy a tym zvisit konverzny pomer pri rovanokm utracani. Dalsia vec je ze nakupom sa proces nema koncit ale prave naopak zacat. Pracovat s vasimi zakaznikmi musite vediet mate to o to jednoduchsie ze vracajuci sa zakznik vas pozna, ponz vas brand, vas produkt a tak je pravdepodobnost konverzie nikeolkonasobne vyzsia. Klucom je segmentacia pri direct marketingu a behavioral targeting kampani stranok na zanklade nakupneho spravania.
Neradte nezmysly.
15. 9. 2013 19:19:02
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944985
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 9. 2013 19:26:27
Patriku, mluvíte jako kniha, ale zakladateli tématu bude současný provoz úplně k ničemu, to se snad shodneme, ne? V okamžiku, kdy by měl jednak správně nastavené kampaně, ale i omezený rozpočet na ně, pak je Vaše rada v pořádku. On ale, pokud je pravda co píše utratí vše co vydělá. A provoz eshopu rozhodně není jen o reklamě. takže by to chtělo komplexní analýzu, jak zboží, tak UI, tak SEO...a pak bych vymýšlel:-) teď mi to připadá, že se tomu moc pozornosti nevěnovalo a proto ten výsledek.
Abyste to nebral zle, v podstatě (v jiném případě) s Vámi souhlasím. A je mi i zřejmá cesta k objednávce:--)
15. 9. 2013 19:26:27
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944984
Nezhodneme sa, tymto to tu uzavrieme:) Mozme to prebrat cez PM alebo skype...
15. 9. 2013 19:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944983
Jan K.
verified
rating uzivatele
15. 9. 2013 20:19:44
Podle google analytics je denní návštěva v průměru 1500.... průměr objednávek je na den 10 (někdy je úlet že 3, někdy úlet že 15, ale 10 je už 2 měsíce stabilní průměr, možná se to ted posune o jednu nahoru v průměru). Průměrná objednávka je tisíc korun. Konverze je tedy tři čtvrtě procenta, což si myslím že neni dobře, ale ani vyloženě zle, podle mě standart (u konkurenčního oboru zboží, které není spotřební ve smyslu, že si ho někdo potřebuje kupovat neustále pravidelně).
Ano, těch 100 tisíc je v tomto obratu hned....není to tedy tak, že bych někam dal 100 naráz, to bych si ani momentálně nemohl dovolit, ale postupně se to otáčí a neustále doplňuji peněženky, zvyšuji limity, atd. Zkrátka když se za den vydělá 3 tisíce zisk, další den se tento zisk utratí na reklamu, abych ho dosáhl znovu. Momentálně 800 ppc seznam, 800 adwords, 800 ppc facebook, a zbytek zboží aukční proklik, heureka,pár bannerů (na denní průměr). A dá to přes 3 tisíce na den. Pokud to snížím na polovinu, sníží se na polovinu i obrat, zkoušel jsem to několikrát. Je to až neskutečně ruku v ruce kopírované - kolik jsem ochoten zaplatit, tolik přijde lidí a tolik prodám. A ve finále je to nula od nuly. Při průměrné objednávce tisíc to je s ppc a cenou za zákazníka těžké, neprodávám počítače nebo sekačky... Navíc mám vzhledem k velké konkurenčosti zboží podle mého názoru celkem vysokou cenu za proklik, aby to vůbec mělo smysl a návštěvnost nějak jela, ale snížením jsem si nikdy také nepomohl...
PPC podle mě ziskově funguje u Seznamu (v mém případě), o googlu je to jak kdy a vyloženě ztrátový je facebook, na druhou stranu dělá více návštěvnosti za menší cenu prokliku a alespoň dostává shop do podvědomí, i když prodejní kanál to dobrý není.
Samozřejmě nejsem blázen a nemám za cíl pracovat zadarmo, navíc když shop slušně šlape.... ale zajímalo by mě, kdo má podobnou zkušenost v podobném měřítku, kdy se to začalo obracet do zisku a co toho třeba bylo příčinou...
---------- Příspěvek doplněn 15.09.2013 v 20:24 ----------
A btw... nejsem si jistý, jestli investovat ještě do SEO... na moje klíčová slova vyjíždí např. plácnu Tescoma a další velcí hráči, těžko je eshop s půl roku starou doménou a omezeným rozpočtem natrvalo zařadí pod sebe, nebo se alespoň dostane stabilně mezi ně na první stranu :-) Řešit nějak zásadně SEO je z mého pohledu hudba budoucnosti.
15. 9. 2013 20:19:44
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944982
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 9. 2013 22:47:08
Adwords mi také vychází dráž, ale pokud máš problém držet náklady na uzdě, tak není naškodu pustit na kampaně robota, který ti bude držet CPA, které nastavíš. Leč to není tak efektivní jako ruční nastavení, teď to používám a opravdu hezky drží 50% průměrného zisku. Jsem s tím z tohoto pohledu velmi spokojený. Sklik vychází mnohem levněji, ale mám cca 10x tolik sestav co ty.
S PPC je to přeci jednoduché. Stačí vytvořit více kvalitnějších kampaní než konkurence a pak už jen nastavovat ceny prokliku, abys dosáhl požadované ceny za konverzi. Nemůžeš prodělat. Když víš, že vyděláš 300Kč na objednávce, tak dáš za konverzi třeba 150Kč a je to.
15. 9. 2013 22:47:08
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944981
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
15. 9. 2013 23:28:13
Zkuste změnit tu reklamní strategii z placených kanálů na ty neplacené (SEO, věrní klienti). Také můžete mít rezervy v tom PPC. Zkuste se podívat, které kampaně vedou ke konverzím a ty zachovat a ty nevydělávající omezit, nebo vypnout...
15. 9. 2013 23:28:13
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944980
PourFem
verified
rating uzivatele
16. 9. 2013 09:42:40
Podle google analytics je denní návštěva v průměru 1500.... průměr objednávek je na den 10 (někdy je úlet že 3, někdy úlet že 15, ale 10 je už 2 měsíce stabilní průměr,
Tady vidím problém. Z takovéto návštěvnosti mám na eshopu který spravuji cca. 100 - 120 objednávek. Úlet když je tak okolo 180ti. Eshop běží rok a půl a rozhodně nepatří k nejlevnějším.
V první řadě bych se zaměřil na to, co se děje po přivedení "zákazníka". Zjevně nenajde to, co hledá / co mu ta kampaň slibuje.
16. 9. 2013 09:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944979
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 9. 2013 13:12:00
kamaráde něco děláš blbě !
základní poučka byznysu je to co do něj vrazím musím dostat 2x nazpátek
konkrétně u tebe z každého 100 000 kč , se ti musí vrátit 200 000 kč, tuto radu a všem ostatním dávám zcela zdarma
pokud to tak nemáte je něco špatně
promysli to !
16. 9. 2013 13:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944978
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 9. 2013 13:23:29
Za jak dlouhou dobu? .-)
16. 9. 2013 13:23:29
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944977
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 9. 2013 13:24:03
Za jak dlouhou dobu? .-)
ihned, není čas na něco čekat
16. 9. 2013 13:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944976
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 9. 2013 14:00:06
Tak ten čas tam hraje přeci dost podstatnou roli.
16. 9. 2013 14:00:06
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944975
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 9. 2013 14:17:47
@beraniste: jak dlouho podnikáš?
16. 9. 2013 14:17:47
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944974
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 9. 2013 16:03:38
K poznámce SEO / Tescoma .. Kouzlo v SEO není o tom vyběhnout co nejvýše na nejvíce konkurenční slova či fráze, ale najít a dostat se na co nejvíc těch nejméně konkurenčních, což vychází mnohem levněji a efektivněji. Pokud máme přes SEO prům. konverzi 2%, tak výrazy o dvou a více slovech mají konverzi 4% a dělají 2/3 tržeb. Sám vidíte na sobě, že byste SEO hnal tou nejtěžší cestou a tak to dle mě dělá i většina.
Jediná cesta dle mého z toho uzavřeného kolečka, je obětovat nějaký ten desetitisíc a zeptat se na to profesionála než si takhle svépomocí brzdit kšeft.
16. 9. 2013 16:03:38
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944973
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
16. 9. 2013 16:40:11
Já bych to zkusil z úplně jiné strany než PPC natožpak SEO. Chápu dobře, že jde o domácnostní kuchyňské náčiní? To si myslím málokdo kupuje cíleně, v momentu, kdy to skutečně potřebuje. Natož na netu. Většina lidí má po většinu života kuchyň zařízenou a kupuje tenhle sortiment spíš jako "zbytné" zboží - jako dárky nebo "je to vypadá pěkně". Takže tenhle sortiment aktivně nehledají, ani se nechytnou nějakého běžného banneru. Popřemýšlel bych, jak se vnutit s pocitem příležitosti "tady a teď" - např. vetřít k nějakému přiměřeně vzdálenému partnerovi, aby ke svým prodejům dával kupony k vám.
16. 9. 2013 16:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/300-tisic-mesicni-obrat-a-nulovy-zisk/strana/2#reply944972
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit