logo
24.04.2014 09:12
1
Stala se mi kuriosni situace.
Jdu na svůj účet placla a zjistím, že mi někdo odečetl 693 korun.
Tak tam volám a dotyčný telefonista mi sdělí, že jde o automatický odečet po roce nepřítomnosti.
Tak se zkouším domluvit, že jde o týden navíc, a svitla mi naděje, protože mi telefonista řekl, že mi můj účet reaktivují, ale že musím oslovit jeho kolegu na podpoře.

Jenže kolega na podpoře podmínil reaktivaci dalším nabitím peněz. Což mě upřímě naštvalo.

Jsme online: Dobrý den, jak mohu pomoci?
Zbyněk Hovorka

Podpora
Dobrý den

Zbyněk Hovorka
mmám problém

Podpora
povídejte

Zbyněk Hovorka
ted jsem mluvil asi s člověkem z vedení
který ví o mém problému, ale doporučil mi abych to probral s vámi
naposledy před rokem jsem byl aktivní a vy jste mi smazali celý muj kredit

Podpora
Když si dobijete a budete inzerovat, připíšeme Vám ho zpět.

Zbyněk Hovorka
prý když Vás kontaktuji tak mi ho reaktivujeete
to ano služeb využivat i nadále chci
ale proč bych si nabíjel, když tam peníze ted momentálně mam

Podpora
Peníze tam momentálně nemáte. Účet byl deaktivován v souladu se smluvními podmínkami.

Zbyněk Hovorka
ano podle podmínek po roce, ale já jsem se zpozdil jen o týden

Podpora
Peníze propadly v náš prospěch. Nabízím Vám, že se vzdáme těch 600 Kč, které nám teď právoplatně patří, nahraji Vám je na účet jako bonus a můžete je utratit společně s nabitou částkou.

Zbyněk Hovorka
ted mi ten člověk po telefonu řekl, že mi ty peníze reaktivujete a vy mi ted říkáte něco jiného
to není 600 ale bez 7 korun 700

Podpora
Michal Kubíček mi řekl, že jste se domluvili, že když dobijete a budete inzerovat, mám Vám peníze vrátit zpět.

Zbyněk Hovorka
ano jistě že si dobiju až bude potřeba
dyt se podívejte nejsem žádný nováček
jsem u Vás už od roku 2011!

Podpora
To je právě ono. On to ani není náš kredit, ale je to zbytkový kredit po bývalém majiteli. Takže těch 693 Kč Vám budu dávat ze svého, jestli mi rozumíte. Skutečně není fér, abyste předtím dobil?

Zbyněk Hovorka
vaše majetkové vztahy mě upřímě nezajímají
já těch 700 oželim, ale jen tak to nenechám

Podpora
Pak ale riskujete to, že mě nebude zajímat, že jste nedodržel smluvní podmínky. Skutečně to chcete hrotit?

Zbyněk Hovorka
tohle bych svýmu klientovi nikdy neudělal musel bych se stydět

Podpora
Je to jasně uvedeno ve smluvních podmínkách, dávali jsme to teď nově i k odsouhlasení u nových podmínek.

Zbyněk Hovorka
s pěti tisíc co jsem si u vás nabyl mi 700 kvůli hloupému týdnu smáznete jako nic

Podpora
Nebylo to nic osobního, maže se to prostě po roce.

Zbyněk Hovorka
Chápu, že máte klientů asi dost na to aby vás jeden zajímal
ano
to vím
ale následná komunikace, kdy mi jeden řeknete, že mi to reaktivujete a druhý, že až za to zaplatím tak to ne

Podpora
Pokud se Vám nelíbí naše zákaznická podpora, bude lepší vyhledat konkurenční služby.
Zbyněk Hovorka
tohle si skopíruji a dám na webtrh
Pokud se Vám nelíbí naše zákaznická podpora, bude lepší vyhledat konkurenční služby.
užasný
Je úžasný co si můžete dovolit, když máte klientů tolik, že vám na jednom záležet nemusí. Nejde o těch 700, ale o přístup, kterej bych si já ke svejm klientům prostě dovolit nemohl.

Šikovně nastavenejma podmínkama mě připravili o peníze a chtějí po mě další.....

Co se právě děje na Webtrhu?

24.04.2014 09:23
2
A ještě chybí závěr:

Podpora
Nejde o počet zákazníků, ale o to, že se chceme věnovat těm, kteří s námi skutečně spolupracovat chtějí.

Zbyněk Hovorka
jistě lidé by měli vědět, že jejich peníze u vás nejsou v bezpečí
víte nejsem chudák nejde o těch 700 korun já prostě hlady neumřu
jde o přístup
byl jsem 3 roky klient

Podpora
Ano, peníze v PlaCle nejsou určeny k ukládání jako v bance. Jsou určeny k inzerování. Nevyčerpaný kredit se na základě dobropisu nebo vystavené faktury vrací inzerentům do 3 dnů.

Zbyněk Hovorka
Já vás chápu, ale nechápu jednání jde o nějaký týden respektive 10 dní a o klienta, který je u vás už od roku 2011

Podpora
Jak jsem psal, jsme ochotní Vám peníze, které nám teď právoplatně patří, v případě dobití nového kreditu připsat jako bonus. Každopádně Váš účet byl deaktivován a vrátit to nelze, nemusel by plně fungovat. Je nutné založit si nový.
Dáváme klientům rok na to, aby si na nás vzpomněli a přihlásili se, čímž se jim lhůta posunuje o další rok. Který mobilní operátor tohle dělá? Tam máte půl roku a vždy od dobití, nikoli od použití (přihlášení).
S pozdravem
Václav Bartoš
24.04.2014 09:25
3
Ano po tom co jste mi volali a já řekl, že to dám na webtrh tak jste najednou mílius.
Ale výhružky co jste uvedl předtím o přestupu ke konkurenci už jen tak vzít zpátky nemůžete co?
(Ano skutečně jak jsem zmínil webtrh okamžitě zazvonil telefona a ustrašený telefonista se mě od toho snažil odradit)
24.04.2014 09:25
4
No já je naprosto chápu, pokud toto mají zahrnuto ve smluvních podmínkách a vy jste kredit nevyužil a je jedno že jsem se zpozdil jen o týden nebo i kdyby o den... Vaše blbost s prominutím a můžete být rád za jejich nabídku, toť můj názor..
24.04.2014 09:25
5
Podle mě se zachovali korektně, nechápu, proč to sem postuješ.
24.04.2014 09:28
6
máš dobíjet kredit podle potřeb, všude držím minimum, a pak nejsem naštvanéj kvůli podmínkám
24.04.2014 09:29
7
Očerňovat někoho, protože se ke mně nechová jako ke superhvězdě a dodržuje smluvní podmínky?

Trololo... The Full Original Version. - YouTube
24.04.2014 09:30
8
Nejedná se o žádnou novinku v pravidlech PlaCly, ale i tak jsme do odsouhlasení nových smluvních podmínek dali upozornění:

Odsouhlasením smluvních podmínek rovněž výslovně souhlasíte s omezením odpovědnosti za škodu uvedenou v čl. 10 smluvních podmínek a se sankcí propadnutí peněžních prostředků na PLACLA účtu v případě jeho zrušení provozovatelem z důvodu porušení Vašich povinností uvedených ve smluvních podmínkách

Pak si už stačí pročíst oddíl 3. Povinnosti účastníka služby PLACLA (http://placla.cz/pravidla/), ten oddíl má 4000 znaků, takže nic, co byste nepřečetl za pár minut.

Staré smluvní podmínky, podle kterých jsme se ve Vašem případě řídili, jsou uveřejněny na adrese http://placla.cz/pravidla/1.0.php

Václav Bartoš
24.04.2014 09:30
9
Já svou chybu uznávám přeci. Jde o to, že já ani většina z vás byste si tohle nemohli ke klientovi dovolit. Navíc byl příslib reaktivace, který následně změnili na reaktivaci, když za to zaplatím. Což už mi nepřišlo bezpečné. A hlavně poté co mi lhali jsem to nechtěl riskovat.
24.04.2014 09:33
10
Ten "ustraseny" telefonista jsem byl ja, protoze jste mi rano volal, kdy jsem vam rekl totez, co podpora, tedy zacnete-li znovu inzerovat, kredit vam pripiseme jako bonus. Podpore jste psal neco jineho, nez jste slysel ode mne. Proto jsem vam volal zpet, abych se ubezpecil, ze jste mne pochopil. Vy jste misto toho jste mi rekl, ze vse zverejnite na webtrhu a ze odejdete ke konkurenci. Nikdo vas nepresvedcoval, abyste to nedelal.
24.04.2014 09:33
11
Reaktivace možná není technicky, musel byste se registrovat znovu, dobít si a my bychom Vám na účet připsali Bonus zákazníkovi ve výši expirovaného kreditu. A připomínám, že propadnutí lze zabránit pouhým přihlášením do služby. Nemusíte jej dobíjet jako u telefonních operátorů, kteří mají zpravidla lhůtu 6 měsíců.

Václav Bartoš
24.04.2014 09:35
12
Fascinuje mě, jak se tu sem tam někdo ohání kvůli nedodržení podmínek z důvodů překročení termínů o den apd. a tady zase na druhou stranu jsou žádány ústupky. Co je psaný to je daný, od toho ty podmínky jsou, věta: "kdo ví co ještě v podmínkách mají" je úplně zcestná, pokud se s někým chci hádat, tak si podmínky podrobně pročtu (pokud jsem to neudělal už při registraci). Přístup PlaCla chápu a souhlasím
24.04.2014 09:36
13
Víte je to jedno, já vím, že z mejch 700 korun nezbohatnete a já zase nezchudnu. Ale posílat mě ke konkurenci po třech letech a asi 20ti zakázkách je sprostý. Podmínky jsou na Vaší straně a já to respektuji ani to nezpochybnuji. Jen konstatuji, že normální smrtelník takhle s klientem jednat nemůže
24.04.2014 09:37
14
Pane Hovorko, nikdo vam nelhal. Rekl jsem, ze zacnete-li inzerovat, kredit vam pripiseme. Nemame zajem sporit penize jako kampelicka, chceme je davat blogerum a magazinum za jejich praci. Vy jste s tim souhlasil, ze inzerovat budete. Jak ale bez kreditu? Je treba ho dobit, coz jste odmitl.

Prosim slova o lzi si odpustte. Dekuji za korektnost.
24.04.2014 09:38
15
maZec: reakce podpory je naprosto korektní, vaše názory a argumenty nikoliv. Jen ze sebe děláte hlupáka.
Na jednu stranu vás majetkové poměry nezajímají, na druhou ale nereflektujete to, že jste utratil "3000 u někoho jiného" než u člověka na podpoře serveru..

Nevím, kolik je dobíjená částka, ale hádám, že ne zas tak vysoká, tak když oželíte bez 7 korun 700 z principu, tak dobijte a o peníze nepřijdete, tečka.
24.04.2014 09:41
16
Promin, ale akorat tady ukazujes vlastne svou vlastni hloupost neschopnost, jak uz tady napsalo nekolik lidi vyse. Ty se dopustis chyby, deaktivujou ti ucet - na coz maji plne pravo podle OP, nabizi ti kompenzaci a tobe se to jeste nelibi a pises jim fraze jako, ze to tak nenechas... Gratuluju

A to nemluvim o tve gramatice v tom chatu, to je strasny.
24.04.2014 09:43
17
Michal Kubíček ... zkuste se vžít do mé situace ano? Jsem u Vás tři roky, utratil jsem přes cca 5000 udělal řadu zakázek a pak Vám kvůli hloupému týdnu smáznou kredit a ještě vás pošlou ke konkurenci.
Já bych se prostě zachoval jinak v tom je celý náš spor.
24.04.2014 09:43
18
Ja osobně bych si u nich dobil(nejen u nich, to platí všeobecně) a byl rád že mi propadly kredit firma ač vůbec nemusí načte zpět. Zdá se mi to vcelku fér nabídka.
24.04.2014 09:43
19
reakce podpory je naprosto korektní

Pokud se Vám nelíbí naše zákaznická podpora, bude lepší vyhledat konkurenční služby.

No, nechci vyvolávat vášně, ale řekl bych, že tato věta je za hranou korektnosti. U Banánu bych to snesl, ale u systému PlaCla mi tahle formulace přijde hodně nešťastná.
24.04.2014 09:47
20
Původně odeslal Plaváček
reakce podpory je naprosto korektní

Pokud se Vám nelíbí naše zákaznická podpora, bude lepší vyhledat konkurenční služby.

No, nechci vyvolávat vášně, ale řekl bych, že tato věta je za hranou korektnosti. U Banánu bych to snesl, ale u systému PlaCla mi tahle formulace přijde hodně nešťastná.
Babička vždycky říkávala „na hrubý pytel hrubá záplata“.
24.04.2014 09:48
21
mimoradne jsem mel stejny problem jako zadavatel vlakna a jelikoz znam soudruha Kubicka osobne, resil jsem na "vyssi urovni"

jenomze, mimoradne musim souhlasit s tim, ze Placla vytvorena puvodne Martinem Jersakem nebyla (alespon co se tyce zdrojoveho kodu) nijak dokonala, dalo by se rict "dostatecne silena"
/ dokonce jsme dostali od MK poptavku na preprogramovani funkci + historickych oprav a bylo to odmitnuto / bez diskuze

vstricnost nam byla samozrejme udelena v tom, ze novy ucet s nove dobitym kreditem byl doplnen i o propadlou castku z let minulych, kdy jsme Placlu pokusne vyuzili
(tusim ze jen 2x, vzy po nejake barove prihode s Martinem Jersakem :-) )
/ jakoze tech par stokorun bych take ozelel, ale my alkoholici je dokazeme zuzitkovat i jinde :-) takze velmi potesilo

PS nevydel bych to tak cerne, jak to v uvodu vlakna vypadalo...
24.04.2014 09:52
22
Původně odeslal enzo
Ja osobně bych si u nich dobil(nejen u nich, to platí všeobecně) a byl rád že mi propadly kredit firma ač vůbec nemusí načte zpět. Zdá se mi to vcelku fér nabídka.
To přeci nikdo nespochybňuje, ale mě byla slíbena reaktivatce pokud budu i nadále inzerovat což jsem opravdu chtěl, následně to bylo změněno s podmínkou nabytí dalšího kreditu.

---------- Příspěvek doplněn 24.04.2014 v 09:53 ----------

Původně odeslal Fido123
Babička vždycky říkávala „na hrubý pytel hrubá záplata“.
No a já tam byl někde hrubý?
24.04.2014 09:55
23
Tak jeste jednou: v Placla nelze inzerovat bez kreditu. Je to na ochranu autoru a majitelu webu, kde se clanky poptavaji. Takze abyste mohl inzerovat, je nezbytne dobit kredit. Tim se vam moznost inzerovat aktivuje. Jako aktivnimu inzerentovi jsme nabidli, ze vam propadly kredit pripiseme jako bonus.
24.04.2014 10:00
24
minim.119 uzivatelu nyní ví že když u Placla propadne po roce kredit, tak mu jej při následujícím dobiti navráti zřejmě zpět.
24.04.2014 10:03
25
- uzivatel sluzby nevi co si objednal (nezna OP), jen diky sobe prisel o kredit o cemz mel vedet, jelikoz "podepsat se muze, cist se musi"
- subjekt, ac vubec nemusel, tak mu vysel vstric a nabidl mu, ze mu kredit vrati, ale vymenou za to, ze si nabije nejakou castku
- uzivatel nez by byl rad za toto vstricne gesto, tak vytovri na netu diskuze, kde se zacne cilit, jak je subjekt spatny...

No vidim, ze zakazniky maji vsichni stejne. Nedavno u nas pani po trech mesicich chtela vratit parfem, dokonce uz vyzkouseny. Narok na nic nemela, presto jsme ji nabidli, ze fajn, at ho vrati a hodnot puvodni objednavky ji vystavime poukazku na pristi nakup, ale penize ji vracet nebudeme. Po sprsce sprostych slov o podvodnicich a kde cim jsme si vychutnali jeji PR v kde jake diskuzi, kde si k tomu samozrejme pridala spoustu omacky.

Nekdy je vazne lepsi urcity typ zakazniku, byt meli i bonitni historii, poslat ke konkurenci.
24.04.2014 10:07
26
Původně odeslal maZec-Alf
No a já tam byl někde hrubý?
Oni ti dělali laskavost s vrácením kreditu při opětovném dobití a ty jim místo vděku vyhrožuješ. Osobně bych se musel držet, abych takového klienta poslal jenom ke konkurenci.
24.04.2014 10:13
27
No, sice se Placla držela podmínek, ale asi by nebylo od věci uživatele např. měsíc před propadnutím kreditu na toto upozornit e-mailem. To přece nic nestojí. Podle mě by z toho klienta pak měli víc ve formě dalších objednávek, než si jen nechat jeho kredit a říct, že to mají v OP. Jinak s některými klienty je to samozřejmě těžké.
24.04.2014 10:37
28
Ramix: takovou funci planujeme. Aktualne to resime prave onim bonusem.
24.04.2014 11:03
29
Docela dlouhé vlákno a nemám čas to číst celé... Nicméně osobně mám s podporou velmi dobré zkušenosti. Vlastně je to slabé slovo, docela to hraničí s osobním přístupem :-)
24.04.2014 11:24
30
Pane Kubíček

Jsme prostě ve slepé uličce, Vy mi moje peníze nevrátíte a já po tom co jste mi lhal už dobytí nechci riskovat. Jednou už jsem o peníze přišel podruhé bych to už nechtěl zažít.
Závidim Vám, že si můžete dovolit klienta šikovně nastavenými podmínkami připravit o peníze a pak ho ještě poslat ke konkurenci.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".