Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 100

Centrum.cz experimentuje s e-maily

  1. Před několika dny jsem zaznamenal nové chování u poštovních služeb centrum.cz

    Kód:
    ~# host -t mx centrum.cz
    centrum.cz mail is handled by 10 cax.virusfree.cz.
    centrum.cz mail is handled by 10 xmx1.centrum.cz.
    centrum.cz mail is handled by 20 cbx.virusfree.cz.
    centrum.cz mail is handled by 30 ccx.spamfree.cz.
    centrum.cz mail is handled by 40 cdx.spamfree.cz.
    Firma zkouší nasadit do ostrého provozu sofistikované(?) antispam/antivir řešení, ale z pohledu odesílatele mailů je toto chování rozporuplné:
    - mail se doručí jako dříve, použije se xmx1.centrum.cz. a z hlediska doručení není žádná změna.
    - použijí se ostatní MX záznamy a poté se identický mail zdrží/ztratí/nedoručí/? Možná to je cílem nového řešení, ale ta občasná ztráta mailu "beze stopy" asi není úplně nejlepší řešení.

    dx.spamfree.cz[195.24.76.170]:25: Connection timed out
    virusfree.cz[195.250.152.90]:25: Connection timed out
    virusfree.cz[85.25.79.22] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available

    Asi by měli experimentovat s výkonnějším řešením a nebo raději neexperimentovat vůbec

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Abushasek poptává: Optimalizace VPN
    Freelancerbob86 poptává: Hladam PHP programatora na rychly fix/konzultaciu
    Jakub Jindra poptává: Odvirování a zabezpečení eshopu
  3. A přitom se virusfree.cz v referencích chlubí samými superlativy. ;-)
    Garantovaný antispam a antivir | Virusfree - antivirová a antispamová ochrana…

    Asi by jim někdo měl říci, že zase tak super to asi nebude, pokud se pošta občas s novým řešením ztrácí beze stopy.

  4. Podle mne to vypadá celé tak, že nějaká "parta" bývalých studentů Jihočeské univerzity (tuším, že byli v referencích) "splácala" na bázi klasických opensourcových nástrojů několik SMTP relay serverů, které fungují. Ano, pouze podcenili výkonnost nasazeného hardwaru.

    Mají šikovné obchodníky, kteří dokážou prodat to, co se běžně používá

  5. nehledejte v tom vědu, jsme v česku

  6. Mám pocit, že se nám taky pokusili nabídnout svoje řešení a když neuspěli u nás na IT, zkusili to přes vyšší místa (management tomu houby rozumí a u nás na IT máme značně kritický pohled na věc). A možná to byla jiná partička, musel bych pohledat maily. Každý to holt zkouší... :)

  7. On je to ale nejspíš úmysl, že jsou ty adresy nedostupné. Office365 to jeden čas dělal stejně. Trik je v tom, že spammeři používají pro spam sekundární MX záznamy - obvykle tam totiž je nastavený mírnější spam filtr nebo tam vůbec není. MX se proto nastaví nějak takto:

    priorita 1: normální MX
    priorita 2: záložní MX
    priorita 3: úmyslně nefunkční adresa


    Když přijde regulérní mail, tak jde na 1 a případně na 2. Kdyby nějakým omylem skončil na 3, tak ho vyhodnotí jako nefunkční a doručí na 1 nebo 2.
    Spam ale půjde rovnou na 3. Spammer se nebude obtěžovat s hledáním funkčního serveru a vzdá to po prvním pokusu.

  8. 2 Souki - tak toto platilo před několika lety, i když i dnes se s tím lze setkat a je to doporučováno jako jedna z technik boje proti spamu. Stejně jako jsme hromadně nasazovali greylisting.

  9. Citace Původně odeslal vdusek Zobrazit příspěvek
    2 Souki - tak toto platilo před několika lety, i když i dnes se s tím lze setkat a je to doporučováno jako jedna z technik boje proti spamu. Stejně jako jsme hromadně nasazovali greylisting.
    Vždyť ano. Šlo mi jen o to, že pokud není adresa dostupná, tak to ještě nemusí znamenat, že to je chyba. Samozřejmě ale taková ochrana bude řešit asi jen malý zlomek spamu.

  10. Len taky detail - pokusal si sa pripajat na dx.spamfree.cz resp. virusfree.cz avsak MX zaznamy su nastavene na cbx.virusfree.cz / ccx.spamfree.cz / cdx.spamfree.cz / cax.virusfree.cz a tie maju ine IPcky (a v pohode funguju):


    Kód:
    $ telnet cbx.virusfree.cz 25
    Trying 89.185.230.3...
    Connected to cbx.virusfree.cz.
    Escape character is '^]'.
    220 bx.virusfree.cz | bq.virusfree.cz ESMTP
    
    
    $ telnet ccx.spamfree.cz 25
    Trying 62.75.207.39...
    Connected to ccx.spamfree.cz.
    Escape character is '^]'.
    220 ex.virusfree.cz ex | www.virusfree.cz ESMTP
    
    
    $ telnet cdx.spamfree.cz 25
    Trying 62.75.207.38...
    Connected to cdx.spamfree.cz.
    Escape character is '^]'.
    220 fx.virusfree.cz fx | www.virusfree.cz ESMTP
    
    
    $ telnet cax.virusfree.cz 25
    Trying 77.93.216.15...
    Connected to cax.virusfree.cz.
    Escape character is '^]'.
    220 bx.virusfree.cz | bq.virusfree.cz ESMTP

  11. Pro klasické řízené odmítání zpráv se používá např.

    “451 4.7.1 Greylisting in action, please come back in 00:02:00 [minutes]”
    Pokud tam je timeout, tak to velmi pravděpodobně řízené/pod kontrolou moc nebude

    ---------- Příspěvek doplněn 19.03.2014 v 17:27 ----------

    Kód:
    ~# host cax.virusfree.cz
    cax.virusfree.cz has address 62.75.207.39
    cax.virusfree.cz has address 77.93.216.15
    cax.virusfree.cz has address 85.25.79.22
    cax.virusfree.cz has address 89.185.230.2
    cax.virusfree.cz has address 195.250.152.90
    cax.virusfree.cz has address 195.250.152.92
    Oni těch IP adres mají více...

    ---------- Příspěvek doplněn 19.03.2014 v 17:28 ----------

    Umí používat RoundRobbin v DNS

  12. Jsem rád, že jsem narazil na tuto diskusi. Od včerejška totiž řeším problém se nedoručováním e-mailů na centrum.cz. Problém se týká i centrum.cz, centrum.sk, atlas.cz i volny.cz. Možné je jich více, ale na tyto jsem narazil v logu serveru.
    Od včerejška už mám ve frontě na serveru cca 1000 nedoručených e-mailů především na centrum.cz

    Odpověď serveru je v 99% stejná
    Mar 25 09:30:13 d257 qmail: 1395736213.105339 starting delivery 822069: msg 228595 to remote email@centrum.cz
    Mar 25 09:30:13 d257 qmail: 1395736213.600796 delivery 822069: deferral: Connected_to_85.25.79.22_but_greeting_failed./Remote_host_said:_421_Service_temporarily_not_avai lable/

    případně v cca 1%
    Mar 25 09:10:14 d257 qmail: 1395735014.076056 starting delivery 821074: msg 228002 to remote email@centrum.cz
    Mar 25 09:30:14 d257 qmail: 1395736214.842995 delivery 821074: deferral: Connected_to_85.25.79.22_but_connection_died._(#4. 4.2)/

    Fakt výborné :-(

  13. Jo krásně jim to nefunguje no ...

    -Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
    546A411C3FC 1025 Wed Mar 26 11:17:30 martin@xxxx.cz
    (host cax.virusfree.cz[195.250.152.92] said: 451 temporary failure (#4.3.0) (in reply to RCPT TO command))
    xxxx@centrum.cz

    F08CE11C3FE 1090 Wed Mar 26 11:19:39 info@xxxx.cz
    (host cax.virusfree.cz[195.250.152.90] said: 451 temporary failure (#4.3.0) (in reply to RCPT TO command))
    xxxx@centrum.cz

    -- 3 Kbytes in 2 Requests.
    Po cca 5min emaily doručeny.

  14. Testovaci odeslani 10i mailu

    Kód:
    Mar 26 11:31:31  postfix/smtpd[12746]: disconnect from localhost[127.0.0.1]
    Mar 26 11:31:47  postfix/smtp[12747]: connect to cax.virusfree.cz[85.25.79.22]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:31:47  postfix/smtp[12750]: connect to cax.virusfree.cz[62.75.207.39]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:31:47  postfix/smtp[12752]: connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.90]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:31:47  postfix/smtp[12754]: connect to cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:31:47  postfix/smtp[12756]: connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:31:49  postfix/smtp[12750]: 208F01116B88: to=<>, relay=cax.virusfree.cz[195.250.152.90]:25, delay=24, delays=0.01/0.01/21/2.7, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1395829910 qp 14509)
    Mar 26 11:31:49  postfix/qmgr[29822]: 208F01116B88: removed
    Mar 26 11:31:53  postfix/smtp[12756]: 9EFFB1116BD7: to=<>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=27, delays=0.01/0.01/21/6, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1395829913 qp 19724)
    Mar 26 11:31:53  postfix/qmgr[29822]: 9EFFB1116BD7: removed
    Mar 26 11:32:08  postfix/smtp[12747]: connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:08  postfix/smtp[12752]: connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:08  postfix/smtp[12754]: connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.92]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:10  postfix/smtp[12750]: connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:10  postfix/smtp[12781]: connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:14  postfix/smtp[12756]: connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.90]:25: Connection timed out
    Mar 26 11:32:14  postfix/smtp[12782]: connect to cax.virusfree.cz[62.75.207.39]:25: Connection timed out
    Pište na podporu Centrum Holding, snad si to opraví...

  15. Centrum Holding dnes (podle jejich názoru) vyřešil problém

    Na webu centrum.cz je ode dneška k dispozici formulář "Žádost o zařazení na whitelist Centrum.cz" - http://napoveda.centrum.cz/bulk/index.php, po jehož vyplnění máte možnost, že budete přidáni na whitelist.

    Jinak se Vám stále bude plnit log odesílacího SMTP serveru zprávami od jejich serverů hláškami typu

    Kód:
    refused to talk to me: 421 Service temporarily not available
    
    Connection timed out
    Stačí jen poslat rychleji za sebou 10-20 zpráv
    Naposledy upravil vdusek : 28.03.2014 v 18:41

  16. Mám stejný problém s timeoutem. Jejich odpověď z helpdesku byla
    "situace může být i způsobena funkcí novějšího antispamového systému, kdy je
    reagováno se na množící se spam".

    A dnes jsem přišel na další zajímavou věc, a to, že jejich skvělě antispamové filtry dost podivně změní hlavičku, takže se úplně rozhodí kódování kvůli subjectu.
    Správně došlý email vypadá takto (jeho hlavička):

    Kód:
    Subject: =?UTF-8?Q?Obnova=20zapomenut?==?UTF-8?Q?=C3=A9ho=20he?=
     =?UTF-8?Q?sla?=
    MIME-Version: 1.0
    ale jejich mailserver s tím udělá toto:
    Kód:
    Subject: =?UTF-8?Q?Obnova=20zapomenut?==?UTF-8?Q?=C3=A9ho=20he?=
    Resent-Message-Id: <20140328210928.CE4522341E1@www.nejakyserver.com>
    
     =?UTF-8?Q?sla?=
    MIME-Version: 1.0
    Kdy úplně nesmyslně vloží "Resent-Message-Id" a rozhodí tím Subject a tím i celý email.
    Kódování emailu mám
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    a na další adresy (třeba na seznam.cz) to dojde úplně bez problémů (ten samý email)

    Nesetkal jste se někdo s podobným problémem?

  17. Ano, jeden z dalších problémů...

    Já chci primárně odesílat a nemít maily ve frontě...

    A k tvému dotazu - možná tě obsloužil starý známý původní

    Kód:
    centrum.cz mail is handled by 50 xmx1.centrum.cz.
    Ale nesměruj to na něho pomocí transport a pod. On má sníženou propustnost a je tam asi jen jako možnost poslední záchrany.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.03.2014 v 01:48 ----------

    Jen pro informaci, jak vypadá log z WHITELISTOVANEHO sereru.

    3x Connection timed out na 11 zprav za 2 minuty

    Kód:
    Mar 28 16:56:41 XXXXX postfix/smtp[20122]: B6FDBBFB1B: to=<@centrum.cz>, relay=none, delay=731, delays=647/0.06/84/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25: Connection timed out)
    Mar 28 16:56:43 XXXXX postfix/smtp[20076]: 459B0BFB52: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=3.7, delays=0.01/0/3/0.61, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022204 qp 30722)
    Mar 28 16:56:51 XXXXX postfix/smtp[20072]: 897F2BFA56: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25, delay=43, delays=0.02/0/42/0.6, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022211 qp 9046)
    Mar 28 16:56:55 XXXXX postfix/smtp[20068]: 47489BFA19: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=25, delays=0.01/0/24/0.85, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022215 qp 14234)
    Mar 28 16:56:57 XXXXX postfix/smtp[20075]: EA4CFBFAE5: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25, delay=31, delays=0.01/0/30/0.83, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022217 qp 17721)
    Mar 28 16:57:02 XXXXX postfix/smtp[20120]: 09791BFBA9: to=<@centrum.cz>, relay=none, delay=742, delays=637/0.04/105/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.92]:25: Connection timed out)
    Mar 28 16:57:03 XXXXX postfix/smtp[20124]: 05EAFBFB81: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=22, delays=0.01/0/21/0.55, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022223 qp 25314)
    Mar 28 16:57:20 XXXXX postfix/smtp[20073]: 85A46BFA56: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=26, delays=0.01/0/24/1.7, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022240 qp 15733)
    Mar 28 16:57:20 XXXXX postfix/smtp[20067]: A7CADBFA65: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[89.185.230.2]:25, delay=88, delays=0.01/0/87/1.1, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022240 qp 16272)
    Mar 28 16:57:35 XXXXX postfix/smtp[20081]: 6A58CBFAFC: to=<@centrum.cz>, relay=cax.virusfree.cz[77.93.216.15]:25, delay=64, delays=0.01/0/63/0.53, dsn=2.0.0, status=sent (250 ok 1396022255 qp 5226)
    Mar 28 16:57:46 XXXXX postfix/smtp[20066]: EC8DABF4BB: to=<@centrum.cz>, relay=none, delay=105, delays=0.02/0/105/0, dsn=4.4.1, status=deferred (connect to cax.virusfree.cz[195.250.152.92]:25: Connection timed out)

  18. Další pokračování...

    Technická podpora Centrum Holding mne odkázala na support jejich dodavatele - fi Excello.cz - https://excello.cz/

    Zde jsem se dozvěděl, že si mám nastudovat příslušné RFC https://tools.ietf.org/html/rfc5321 a po úpravě konfigurace odesílacího mailového serveru bude můj problém vyřešen.

    Takže závěr z celého příběhu je zatím takový:

    Konfigurace mého odesílacího serveru způsobuje na straně Antivirového/Antispamového serveru "věci", které se na serveru odesílatele projevují v logu zprávami typu:

    connect to cax.virusfree.cz[85.25.79.22]:25: Connection timed out

    host cax.virusfree.cz[62.75.207.39] refused to talk to me: 421 Service temporarily not available

    Zvláštní, že se tyto zprávy jinde neprojevují.

    A mně se chce něco říct...

  19. Je zajímavé, že tento problém je pouze s centrum.cz resp. jeho novým poskytovatelem mailového řešení virusfree.cz, jiné freemailové služby tento problém nemají, na Gmail nebo Seznam se vše doručuje naprosto bez problému, takže chyba na straně odesílatele to nejspíš nebude. K problému navíc dochází až od té doby, co centrum.cz outsourcovalo emaily u virusfree.cz

  20. na tom virusfree sedi nejak poradna banda BFUček, už sem jim taky psal a byli totálně mimo mísu ve stylu jak tady píšete
    několik zákazníkům kde sem nastavoval na mailserverech DKIM, SPF a rotování IP adres všechno fungovalo naprosto vpohodě než začali na centrum a volny.cz používat ten virusfree nesmysl.

    když sem tak koukal do fronty tak podle tech hlasek - Too many errors mi připada ze virusfree povazuje za chybu i to kdyz ma prijemce mailbox disabled, full nebo ten mailbox vubec neexistuje, fakt jelita

  21. Musíte si nastudovat RFC a máte špatně nastavený server - to je poslední info, které jsem od nich před několika dny získal.
    Od té doby nekomunikují - viz výše.

    Asi jim nedošlo, že freemailový server není firma

  22. To je neskutečná arogance... Jsem zvědavý, jak dlouho bude Centrum ten nesmysl používat.

  23. Dnes byla na serveru sbazar.cz tato informace


    Pozor! Sbazar.cz, Nedoručování zpráv ze služby Sbazar.cz
    Vyskytuje se od: 8.4.2014 14:00:00

    Vzhledem k omezení ze strany některých provozovatelů e-mailových služeb nejsou v současné době doručovány zprávy ze služby Sbazar.cz do schránek Volny.cz, Atlas.cz a Centrum.cz. Situace se projevuje nedoručováním zasílaných reakcí na inzerci či informačních zpráv. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
    Předpokládáný čas vyřešení: 8.4.2014 14:00:00

  24. Taky mam problemy s odmitnutymi e-maily/spojeni apod. Resil jsem to s helpdeskem, ktery mi odpovedel, ze zadany e-mail nenasli podle ID e-mailu. Boded by ho nasli, kdyz ho odmitli.

  25. Priznam se bez muceni, ze take mame klienta, kteremu nekdy email na centrum neprijde, kdyz pise ze sve schranky nekomu tam. Nahlasi to nejaky error z virusfree a konecna. Uz to resime s nimi asi tyden. No uvidime.
    Kdyz to testujem z nasich schranek, tak emaily dorazi. Kazdopadne email tam nekam dorazi a slitne to u nich.

  26. Viz výše ukázku z logů

    Asi tam mají fail2ban nebo něco podobného a slabé servery.
    Někdy se to odmítá připojit, jindy to hlásí chybu cílového postfixu, a někdy to i dojde...

  27. No ono to nedojde, nikde nic, a kdyz poslem ze sterjne adresy druhy email treba za hodinu, tak ten prijde hned a s nim i ten, co sel pred hodinou :)

  28. Od mého minulého příspěvku uplynulo 14 dní, tak se chci podělit o další zkušenosti.

    Nějaké statistiky
    Celkový počet vyměněných e-mailů s Helpdeskem Centrum.cz: 18
    Průměrný počet vět v odpovědích z Helpdesku: 1 - 2 krátké věty
    Průměrný počet vět v mých odpovědích: řádově několik odstavců

    Je jasné, že Centrum.cz tento problém nechce řešit a vždy odpoví pouze krátkou nesmyslnou odpovědí ve které požadují zaslání informací, které není jednoduché získat.

    Úplně poslední e-mail z Centrum.cz (dnešní) zněl:
    Dobrý den,
    jak již bylo napsáno: pro schválení zařazení na whitelist je nutné dodat následující informace:
    1] celkovy pocet e-mailu, odeslanych na nas mailserver od 24.3. do 30.3.2014
    2] kompletní smtp log ke zpravam, ktere se nepodarilo dorucit

    Již před cca 10ti dny jsem jim posílal potřebné informace. Pár ukázkových řádků z logu kde bylo jasně napsáno u konkrétních zpráv: 421_Service_temporarily_not_available nebo Connected_to_85.25.79.22_but_connection_died.
    Jim bohužel bohužel nestačily 2 ukázkové logy ani informace o orientačním počtu odeslaných zpráv ze serveru. Nakonec jsem jim tedy poslal celý log od 24.3 do 30.3.2014, který měl cca 160 MB (čistý text), ať si tam najdou všechny potřebné informace. Na to mi po několika dnech odpověděli, že log je opravdu dost rozsáhlý a že ho zkoumat nebudou, že chtějí vypsat pouze řádky od NEDORUČENÝCH EMAILŮ, ne všechny. To samozřejmě nejde (respektive jde všechno, ale neumím to). Řádky tam jsou, ale napřeskáčku, protože SMTP server toho řeší více najednou.
    Po dalších odpovědích a dnech přišla další odpověď z Helpdesku. Že ty logy, které jsem jim posílal - ukázky, celé soubory vlastně oni vůbec nechtěli. Oni potřebují KOMPLETNÍ SMTP log včetně HELO, MAIL, RCPT, DATA, QUIT... Prostně kompletní komunikaci mezi oběma servery pro všechny nedoručené zprávy od 24.3. do 30.3.2014.

    Administrátoři z Web4U, u kterých mám server se k tomu málo co jsem jim naspal vyjádřili cituji: Z odpovědí co jste nám přeposlal mám pocit, že jste dostal automatické odpovědi.

    Po 10ti dnech a 18ti vyměněných e-mailch už na to nemám sílu. A to je bohužel to, na co oni čekali - že to vzdám. Ve stylu "Když mu napíšeme vždy jednu větu ve které něco budeme chtít, tak po několika dnech vzdá".
    Takže formulář, který se objevil na jejich webu - zařazení na whitelist je tam úplně na nic a nečekejte, že se tam někdy dostanete.
    Naposledy upravil kalio : 09.04.2014 v 09:10

  29. Na whitelist se dostanete, to se dá.

    Ale že to vyřeší Vaše problémy, na to zapomeňte...

  30. ono hlavně ten whitelist form je nanic, pokud tejdne odeslete treba 20k mailu na centrumacky emaily.. to vam reknou ze na to to neni potreba.. takze to cele provedeni spis vidim ze jde o asistovanou sebevrazdu centrumackejch emailu, kdy sluzby zacnou brzo @centrum.cz etc pri registracich zakazovat :))

  31. Já už to řeším v rámci jednoho e-shopu tak, že při odesílání newsletterů přeskakuji e-maily na centrum.cz a nic na ně neodesílám.
    Jedná se totiž o specifické e-maily z dětského second handu. U těchto e-shopů to funguje tak, že 2x týdně ráno jsou najednou přidány nové produkty a zákaznice jsou o tom informovány hromadným e-mailem typu: právě bylo vloženo nové zboží ... Tak to funguje a zákaznice to využívají.
    Problém je v tom, že na centrum.cz odejte pár desítek e-mailů a pak už nic. Ve frontě se pak kumulují stovky e-mailů na centrum.cz, které zpomalují celou frontu, protože se je server snaží v dobré víře stále zkoušet odeslat. Což o to, e-maily se vždycky nakonec třeba po 12ti hodinách odešlou (nevím, jestli doručí, ale odejdou), ale k čemu už je e-mail informujícím o vkladu nového zboží opožděný o 12 hodin, kde už je veškeré nové zboží rozebráno.

    Bohužel jinak to z mé strany řešit nemůžu. Informoval jsem o této situaci Centrum.cz, že to musím blokovat, ale očividně je to vůbec nezajímá a nevadí jim to.

Stránka 1 z 4 1234 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3