Neomezený e-shopový systém s jednotnou administrací
Stránka 1 z 22 123456789101112 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 646

Hexageek - zkušenosti?

  1. Vážení kolegové, máte někdo zkušenosti s tímto webhostingem? Ceny mají slušné .... je na tomto fóru nějaký reálný uživatel a podělí se o zkušenost? Koukám, že podpora na jejich webu je soustavně offline.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Také se chystám k nim a rád bych uvítal tyto informace. Zatím mám zkušenost takovou, že jejich podpora se mnou komunikovala i po 22 hod. večer. (e-mail)

    ---------- Příspěvek doplněn 29.02.2012 v 14:30 ----------

    ..... velice ochotně a vstřícně.

  4. Před třemi dny jsem si tam objednal webhosting WEB BASIC.
    Administrace hostingu je v angličtině. Podpora ochotná a vstřícná, ale třeba včera jsem ji nezastihl online.

  5. Zdravím, u HexaGeek mám webhostng 4 měsíce. Měl jsem tam statické i dynamické (Wordpres, SMF) stránky. Vše fungovalo rychle a bez problému. Mezi přednosti bych zařadil také měsíční fakturační období a neomezený počet aliasů v ceně hostingu.

    Negativem pro mě byly velmi stručné informace na webu, takže jsem se musel často dotazovat na podpoře (podpora vstřícná, věcná, často neformální). V druhé řadě to je nepřehledná administrace, kde jsem nenašel zakládání FTP účtů a databází, zálohy ani statistiky. To vše má být prý v administraci nové.

    Za sebe bych HexaGeek mohl doporučit. Vše, co jsem potřeboval, mi tam fungovalo.

  6. Citace Původně odeslal Nucks Zobrazit příspěvek
    Zdravím, u HexaGeek mám webhostng 4 měsíce. Měl jsem tam statické i dynamické (Wordpres, SMF) stránky. Vše fungovalo rychle a bez problému. Mezi přednosti bych zařadil také měsíční fakturační období a neomezený počet aliasů v ceně hostingu.

    Negativem pro mě byly velmi stručné informace na webu, takže jsem se musel často dotazovat na podpoře (podpora vstřícná, věcná, často neformální). V druhé řadě to je nepřehledná administrace, kde jsem nenašel zakládání FTP účtů a databází, zálohy ani statistiky. To vše má být prý v administraci nové.

    Za sebe bych HexaGeek mohl doporučit. Vše, co jsem potřeboval, mi tam fungovalo.
    Jestli to dobře chápu, tak administrace je v AJ a ještě nepřehledná. To mě prozatím moc nepřesvědčilo :-(.
    Díky za důležité info.

  7. Jestli muzeme:

    Administrace je trosku obsahlejsi a pokryva pomerne dost veci. spustime dashboard pro lepsi prehled sluzeb a ladime dost navigaci hlavne diky testerum tady z webtrhu

    mame na online podporu livechatoo ale obcas se objevi technicke problemy v dostupnosti. resise to ale kluci na supportu sedi nonstop uz kvuli resetum serveru v serverovne. Dostupnost je velka a vetsina komunikace jede pres mail.

    Co se tyka anglicke lokalizace v adminu taky se to resi a muze za to spatna detekce jazyku,

    Pokud se vam zda tezka administrace je tu support a radi vam nastavi co si reknete.

  8. Angličtina pro mě bude asi problém. Pokud bude podpora ochotna nastavit vše potřebné za mě, pak to bude O.K., jinak nevím.

  9. ne ne nebojte se , administrace je i v cestine, pripravuje se v slovenstine, portugalstine a spanelstine :) . Dokonce vcera nastoupil novy kolega jen na slovenske lokalizace.

  10. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    Jestli muzeme:

    Administrace je trosku obsahlejsi a pokryva pomerne dost veci. spustime dashboard pro lepsi prehled sluzeb a ladime dost navigaci hlavne diky testerum tady z webtrhu

    mame na online podporu livechatoo ale obcas se objevi technicke problemy v dostupnosti. resise to ale kluci na supportu sedi nonstop uz kvuli resetum serveru v serverovne. Dostupnost je velka a vetsina komunikace jede pres mail.

    Co se tyka anglicke lokalizace v adminu taky se to resi a muze za to spatna detekce jazyku,

    Pokud se vam zda tezka administrace je tu support a radi vam nastavi co si reknete.
    Tak teď jsem mluvil s kolegou co zde četl můj příspěvek a má u vás nově hosting. Prý vznesl dotaz na všechny možné kontakty v 11.25 hod a do 17.00 kdy jsem s ním mluvil naposledy mu odpovězeno nebylo :-( .

  11. Já jsem psal email na podporu včera ve 14 hodin a odpověď přišla dnes po 12 hodině.
    Navíc na stránkách hexageek.com nefungují odkazy na TERMS OF SERVICE a Privacy Policy.

  12. Ajaj, kde je reakce Hexageeku?

  13. mame u HexaFika instalovane 2 fyz. servery pro nas seohosting, zatim si nemuzu stezovat

    za mesic provozu monitoring nezaznamenal zadny vypadek, jednani osobni, ktere preferuji

    mno, ale ipv6 rozsahy... to je kamen urazu... cekam na ne uz dobre dva (spis 3) tydny... :-)

  14. Citace Původně odeslal HexaGeek Zobrazit příspěvek
    ne ne nebojte se , administrace je i v cestine, pripravuje se v slovenstine, portugalstine a spanelstine :) . Dokonce vcera nastoupil novy kolega jen na slovenske lokalizace.
    Můj zoufalý kolega mne nakonec požádal abych se mu podíval do administrace a nastavil FTP účet a poštu, protože mu nikdo prozatím na dotazy z vaší společnosti neodpověděl.
    Je to opravdu v AJ, nepřehledné, nic jsem tam nenastavil, neb jsem se v tom nevyznal :-( .
    Alespoň jsem se na vlastní oči přesvědčil, že levná cena je adekvátní službě.

  15. Citace Původně odeslal matoni555 Zobrazit příspěvek
    Já jsem psal email na podporu včera ve 14 hodin a odpověď přišla dnes po 12 hodině.
    Navíc na stránkách hexageek.com nefungují odkazy na TERMS OF SERVICE a Privacy Policy.
    Od vcerejska do dneska, jsme resily velke mnozsti pozadavku ktere souvisi s vypadkem konektivity ve Frankfurtu a u vodafone ktery zajistuje sluzby pro datove karty. Bylo toho vice nezli se dalo zvladnout, za coz se omlouvame a postupne nabihame do puvodnich koleji s rychlou odezvou na supportu

    ---------- Příspěvek doplněn 01.03.2012 v 13:06 ----------

    Citace Původně odeslal soudruh Zobrazit příspěvek
    mame u HexaFika instalovane 2 fyz. servery pro nas seohosting, zatim si nemuzu stezovat

    za mesic provozu monitoring nezaznamenal zadny vypadek, jednani osobni, ktere preferuji

    mno, ale ipv6 rozsahy... to je kamen urazu... cekam na ne uz dobre dva (spis 3) tydny... :-)
    On to slovo nepouzije a nepouzije :) .. jen pro info server v datacentru brno, a zatim drzime 100% dostupnost site a eletriky :)

    IPv6 je spise takova porodoni bolest, segmentovani mensich casti dela trosku problem..

    ---------- Příspěvek doplněn 01.03.2012 v 13:07 ----------

    Citace Původně odeslal malamala Zobrazit příspěvek
    Můj zoufalý kolega mne nakonec požádal abych se mu podíval do administrace a nastavil FTP účet a poštu, protože mu nikdo prozatím na dotazy z vaší společnosti neodpověděl.
    Je to opravdu v AJ, nepřehledné, nic jsem tam nenastavil, neb jsem se v tom nevyznal :-( .
    Alespoň jsem se na vlastní oči přesvědčil, že levná cena je adekvátní službě.
    a to zase ne.. nektere sluzby jsou u nas sice levne ale ne kvuli tomu ze v pozadi je nic..

  16. HexaGee: Já jsem ten nešťastník, který požádal kolegu o pomoc. Od včerejška se mnou nikdo na podpoře nekomunikuje, administrace je chaotická, nepřehledná, daňový doklad mi nebyl za platbu vystaven. Jsem ukázkový příklad toho, kde se člověk nechá nalákat cenou a pak si nabije ústa :-). Ale každé poučení něco stojí ...... mne to stálo naštěstí jen pár stovek.

  17. Já jsem ten nešika, se kterým má HexaGeek trpělivost, jakou by neměli nikde :D
    kvůli 2 doménám jsem psal x mailů a prudil na chatu, jelikož mou blbostí mi něco nešlo a podpora neskutečně vytrvalá a ochotná. Když ještě vidím ceny domén, tak parádní, mohu jen doporučit!

  18. Hexageek naprosto nedoporučuji!
    Daňový doklad jsme získali téměř po dvou týdnech, po každodenním volání a otravování. Služby, které jsme zaplatili nebyly funkční (administrace emailů u domén), zprovozněno až cca po týdnu. Všichni jen neustále slibují, minimálně dvě telefonní čísla uvedená na jejich webu nejsou funkční (jedno je odpojeno, jedno je někam do mateřské školy - prý ho od Hexageeku kdysi koupili). Dotazy psané na podporu nebyly zodpovězeny, žádosti o kontakt vedení společnosti zůstaly nevyslyšeny. Spíše jsme chvílemi měli dojem, že jednáme s podvodníky, protože jsme zaplatili peníze, ale služby i doklad jsme si museli vynutit... : (

  19. Citace Původně odeslal vikytyrek Zobrazit příspěvek
    Hexageek naprosto nedoporučuji!
    Daňový doklad jsme získali téměř po dvou týdnech, po každodenním volání a otravování.
    Tak to je opravdu strašné.

    Mimochodem, znáte toto:

    (1) Plátce je povinen vystavit daňový doklad do 15 dnů ode dne

    a) uskutečnění zdanitelného plnění nebo plnění osvobozeného od daně s nárokem na odpočet daně pro osobu povinnou k dani nebo právnickou osobu, která není založena nebo zřízena za účelem podnikání, nebo

    b) přijetí úplaty; pokud plátce ke dni přijetí úplaty daň na výstupu nepřizná, protože není povinen tak učinit podle § 21 odst. 2, nesmí vystavit daňový doklad při přijetí úplaty za zdanitelné plnění nebo plnění osvobozené od daně s nárokem na odpočet daně pro osobu povinnou k dani nebo právnickou osobu, která není založena nebo zřízena za účelem podnikání;

    Údaje o dani a základu daně se na daňovém dokladu uvádějí v české měně.
    ???

  20. Dobrý den,
    díky za reakci. Jim jsou evidentně nějaké povinnosti ukradené, naše registrace proběhla 12.9.2012 a doklad jsem z nich dostal 2.10.2012 (na faktuře jsou ale data 12.9.2012). Pokud by došlo na lámání chleba, mohli by říct, že doklad byl vystaven a jen mi nepřišel. Toto mi na podpoře také řekli - že jej posílali a "občas se stane, že email s přílohou pdf nepřijde". Následně samozřejmě opět nepřišel a tak to vypadalo několik dní...

    Jen jsem chtěl upozornit na to, že 1.3.2012 zde na fóru psal "Petras" příspěvek, který mohu zcela potvrdit. Ústa jsme si nabili také a byl bych raději, kdyby se ostatní z našich chyb poučili...

  21. a nejaky skutecny problem z hlediska funkcnosti sluzeb?

  22. Ano, psal jsem to v prvním příspěvku - nebylo možné administrovat emaily. Nechali jsme si na migraci ze stávajícího hostingu týden, ale kvůli nemožnosti administrace emailů jsme to stejně nestihli. Termín zprovoznění jen neustále slibovali - nejdřív 3 dny po zaplacení, pak po víkendu atd. Nakonec to trvalo skoro dva týdny.

  23. Já měl asi před týdnem taky problém, ale byl bleskově vyřešen po tom, co jsem se ozval na podporu, takže si nemůžu stěžovat. Šlo (asi) taky o fakturaci, tak že by tam měli nějakého zakopaného psa? :-)
    Zaplatil jsem (uspěšně) přes paypal doménu a stále se nic nedělo, ani po několika hodinách. Po asi dvou hodinách se doména sice zaregistrovala, ale objednávka byla stále vedena jako nezaplacená a doménu jsem neměl v účtu. Po tom co jsem se ozval na podporu asi po 5 hodinách se to ale během 10 minut vyřešilo, přišel mi daňový doklad a doménu jsem měl v účtu.

    To jde ale o marginální problém, možná měli v systému fakturace nějaký bug, každopádně, funkčně si na ně asi nikdo nemůže stěžovat a to je to hlavní.

  24. S HEXAGEEKom sice nemáme technické problémy (ale to sme nemali so žiadnym hostingom, len s Hukotom), ale máme problémy s fakturáciou, ale obecne s nedorobeným a neprehľadným administračným rozhraním.
    Pred pol rokom sme si dobili kredit, na čo sme dodnes nedostali fakturu a správny kredit sa nám stále ani nezobrazuje v systéme. Komunikovali sme s nimi niekoľkokrát, vždy len sľubujú, že to bude a dnes nám už ani nedvíhajú telefón. Faktúry nám chýbajú v účtovníctve a keď by prišla daňová kontrola nemôžeme sa vyhovoriť na nespolahlivého dodávateľa. A to považujem za problém, preto nedoporučujem, čo si človek uvedomí, až keď 6 mesiacov rieši takú banalitu ako faktúru, čo kdekoľvek inde máte hneď.

  25. Hexageek momentálne neodporúčam, z troch dôvodov.

    1. dôvod, zbytočné zložité pridanie webu(platí pre multihosting):
    -treba importovať doménu
    -vytvoriť jej DNS
    -defaultnú IP adresu, ktorá sa automaticky vytvorila v DNS treba zmeniť na správnu adresu
    -treba vytvoriť pripojenú doménu v časti webhostingu
    -to nestačí a treba ešte vytvoriť pripojenú doménu v tvare *.domena.sk aby fungovala aj www verzia
    -potom treba vytvoriť nový web
    -je nutné zmeniť defaultné hodnoty, ktoré sú tam uplne náhodné
    -pripojiť k webu doménu v tvare domena.sk
    -pripojiť k webu doménu v tvare *.domena.sk
    -vytvoriť priečinok na ftp

    2. dôvod nefunkčnosť administrácie
    i napriek tomu, že som prešiel celým uvedeným procesom, nie každý wb fungoval a musel som písať na support

    3. support zo mňa robí blbca
    Niečo mi napríklad dva dni nefunguje, napíšem na support a oni mi odpíšu v štýle: "skontrolovali sme to a ide to" a ono sa to asi samé medzi tým opravilo...

    Na druhej strane musím aspoň oceniť ochotu a rýchlosť servru

  26. tak když to vidím, tak né vše chyba, takže se připojuji:
    - např. FTP mi nešlo, napsal jsem na support, odpověď že vše je OK a ono to šlo
    - dočasná URl adresa webu nešla, napsal jsem na support, odpověď že vše je OK a ono mi to najednou jde
    --- po tomto jsem si myslel ze jsme opravdu blbec
    - příšerný proces přidáváním domény netřeba komentovat
    - nahraji na web adresář, vytvořím v adminu web, importuji doménu... ale někdy brutálně dlouho trvá než je funkční alespoň blbá dočasná adresa

    fakt pokud máte čas něco řešit, ladit, zkoumat tak hexageek je za tu cenu asi dobrý, ale jinak si raději připlaťte pár % z ceny a budete vklidu

  27. - nahraji na web adresář, vytvořím v adminu web, importuji doménu... ale někdy brutálně dlouho trvá než je funkční alespoň blbá dočasná adresa
    Na to som už aj zabudol... Zmena DNS záznamu. U Forpsi pol hodina, u HEXAGEEK-u 3 dni som čakal, potom som kontaktoval support (ešte v dobe, keď nám dvíhali telefóny). A spôsob jednania? Spomínané kúzelné "Vše je OK" a za 10 min. to išlo.

  28. Citace Původně odeslal honzajs Zobrazit příspěvek
    Mimochodem, znáte toto:

    Plátce je povinen vystavit daňový doklad do 15 dnů ode dne
    Citace Původně odeslal vikytyrek Zobrazit příspěvek
    Daňový doklad jsme získali téměř po dvou týdnech
    "temer 2 tydny" je mene nez 15 dnu
    neumis matematiku???

  29. Citace Původně odeslal domain Zobrazit příspěvek
    "temer 2 tydny" je mene nez 15 dnu
    neumis matematiku???
    nj, sme tak blbí a najivní, že čakáme faktúru bez problémov ihneď po zaplatení...
    Môžete mi ešte teda poradiť, či je 15 viac alebo menej ako 365/2?

  30. Citace Původně odeslal domain Zobrazit příspěvek
    "temer 2 tydny" je mene nez 15 dnu
    neumis matematiku???
    Našel sis něco, čím bys mohl celé mé upozornění na HEXAGEEK degradovat, že? Kdybys četl všechno, tak by sis všiml, že jsem psal, že platba proběhla 12.9. a fakturu jsme získali 2.10.

    Rád bych jen dodal, že je mi úplně jedno, jestli to bylo nebo nebylo 15 dní. Pokud mi někdo něco neustále slibuje, na podpoře nebere telefon, sliby neplní a zaplacené služby nejsou funkční, je pro mě prostě nedůvěryhodný. Toť vše..

  31. porad cekam nejake vyjadreni hexageeku, kdyz to tu zjevne ctou.

    Kód:
    Téma si právě prohlíží 4 uživatelů. (4 registrovaných a 0 anonymních)
    
        buffy.cz
        dkoudela
        vikytyrek
        HexaGeek

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3