Trevlix
Jednoduchá služba se slabou uživatelskou podporou. Na začátku vás překvapí nízká cena, po bližším zkoumání ale zjistíte, že s ní platby teprve začínají.
Český hotelový rezervační systém Trevlix patří k aplikacím určeným pro menší ubytování. Na svém webu se ostře vyhrazuje proti katalogovým OTA distribucím. Zvládne jim konkurovat a dostane do vašeho hotelu nové hosty?
Za webové rezervace si rezervační systém Trevlix neúčtuje žádný poplatek. Účtuje si pouze poplatek 21 Kč za pokoj. Cenu sníží možnost ročního předplatného – díky němu ušetříte až 1890 Kč ročně.
Trevlix nabízí v rámci základní licence balíček s mnoha užitečnými funkcemi, které jsou nabízeny zdarma. Najdete v něm kromě on-line rezervačního formuláře, kalendáře rezervací či knihy hostů také on-line check-in, automatické hlášení hostů na Ubyport, manažerské statistiky, modul Doklady, automatické časované zprávy hostů před příjezdem a po odjezdu, automatické zpracování voucherů a také možnost API připojení. Poněkud zarážející je ovšem nabídka několika dalších pokročilých funkcí, které jiné konkurenční systémy nabízejí již v ceně:
- channel manager za 37 Kč měsíčně za jednu ubytovací jednotku,
- propojení s iCalendar za 17 Kč za jednu ubytovací jednotku,
- platební bránu s poplatkem 1,1 % za odbydlenou rezervaci.
Matoucí však může být i nabídka on-line podpory. V obchodních podmínkách Trevlix píše, že součástí služby není bezplatná individuální podpora. Za jakékoliv zásahy nebo pomoc na telefonu vám služba může (ale také nemusí) účtovat částku dle svého vlastního uvážení. Na druhou stranu ale placená podpora v praxi může posloužit jako brzda pro problematické zneužívače podpory. Dle vyjádření zástupců Trevlixu v praxi není podpora účtována nebo jen zcela výjimečně. Požadavky jsou vyřizovány zdarma a co nejrychleji v ticketovacím systému. Také je zde dobře zpracována nápověda s manuálem, která vás provede základním nastavením.
Trevlix se hodí zejména pro menší zařízení s nižším počtem pokojů. Jednoduché propojení zvládnete vložením jednoho řádku kódu na váš web. Rozhraní je přitom velmi jednoduché a uživatelsky přívětivé, proto se v něm rychle zorientujete.
Hlavní výhody a nevýhody
- Jednoduché a přehledné rozhraní
- 30denní zkušební lhůta
- Dobře zpracovaná sekce Nápověda
- Pouze základní funkce
- Placená zákaznická podpora
- Placený channel manager
Parametry
Čeština | Ano |
Mobilní aplikace | Ne |
Channel manager | Ano, za příplatek |
Platební brána | Ano, za příplatek |
Demo verze | Ano |
Zkušební lhůta | 30 dní |
Pokladna a fakturace | Ano |