Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Tvorba brandu nebo tvorba loga?

Pokud chcete být úspěšní, je logo naprostou nezbytností, tak velí nepsaný zákon jednadvacátého století. Ale je také tím jediným prvkem, který vám zaručí očekávaný výsledek? Když se nad celou problematikou zamyslíme hlouběji, bude zřejmé, že tomu tak není. Naopak, je nutné prozkoumat vizuální identitu ze všech úhlů pohledu a navrhnout řadu novinek, které tvoří jeden úhledný celek. Vyladění vaší online prezentace profesionály si vyžádá mnohem víc než jen jedno logo. Kdo počítá s vyšší počáteční investicí a umí si spočítat její předpokládanou návratnost, ten je v obchodech úspěšný.

Tvorba loga je pomyslný první krok

Jen jeden obrázek a nic víc? Proto to všechno stojí pár tisíc? Takové je bohužel uvažování z laického pohledu, které nebere v potaz všechny přínosy. Tvorba loga a tvorba brandu je něčím, co nelze uspěchat a mít vyřešené za několik minut s nějakým online generátorem. Musí jít o obrázek, který bude mít duši a odrážet vše, co konkrétní firma nabízí svým klientům. Prohlédněte si například loga společností, co tvoří vaši přímou konkurenci na trhu. Mluví jasnou řečí? Zapamatujete si je za pár vteřin, podobně jako loga supermarketů, drogerií, kaváren a podobně? Ano, správně. Na tomto přístupu totiž opravdu něco je, jsou to obrázky, které zná úplně každý. Kdo se poradí s odborníkem na grafický design, bude mít jasnější představu o tom, co preferuje. A pak už je jeho podnikatelská cesta mnohem snadnější.

Vizuální identita jako doplnění pro logo

Originální grafický styl, ale i vhodně zvolené fonty a barevné schéma, o to jde až v první řadě. I malý banner umí zaujmout, když jej navrhne léty prověřený profesionál. Vizuální identita doplní vhodně logo a nabídne i další grafické prvky. Nejde jen o obrázek na úvodní stránce webu. Když se pustíte do podrobnějších úprav, zjistíte, že logo je vlastně jen malý zlomek. Reklamní spot, billboard, ale také papírová vizitka, jsou jeho vhodným doplněním. Loga mohou vypadat různě, ale jedno mají společné. Pokud je dělal profesionál, poznáte to naprosto bezpečně. Když díky propracované vizuální identitě bude celý web ladit, a to nejen po stránce barev, pozná to jeho majitel nejen na vyšší návštěvnosti, ale i na prodejnosti svých produktů.


Kategorie