Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vyplatí se investice do tvorby loga?

Chcete udělat další krok ve svém podnikání nebo naopak stojíte na začátku nové epizody a máte v rukou čerstvý živnostenský list? Potom je vhodné, abyste přemýšleli nad logem, které vás bude všude reprezentovat. Záleží samozřejmě i na oboru, v němž hodláte v příštích měsících a letech prorazit. Každý si musí položit otázku, jestli je počáteční úspora vhodná a nebude vhodnější zaměřit se na vlastní značku mnohem pečlivěji. Co vlastně chcete propagovat? A kde všude se bude výsledné logo objevovat? Některé věci nelze uskutečnit za pár minut, důkladnější rozvaha přinese velké ovoce.

Tvorba loga a sázka na kvalitu

Budování značky je během na dlouhou trať, v tom se asi všichni shodnou. Souhlasí s tím nováčci na trhu, ale i zkušení profesionálové. Tvorba loga tedy není položkou, na níž se vyplácí šetřit doslova každou korunu, naopak, investice se vždy pozitivně zhodnotí. Nejde jen o logo jako takové, ale i další položky spojené s grafickou stránkou věci. Celá vizuální identita může mít cenovou hladinu vyšších desítek tisíc korun. Počítačová grafika je s námi už dlouhá desetiletí, a zvláště v posledních letech se na ni dává velký důraz. Kdo nemá originální logo, jako by snad ani nebyl na trhu vidět. A jaké otázky si položit?

  • Kdo vlastně jste? Otázka zní, jaké máte hodnoty, jaký přínos má firma, co přinášíte klientům.
  • Pokud je logo už na první pohled příliš komplikované, nepůjde jej např. vyrazit do dřeva.
  • Méně je někdy více. Logo musí být jednoduše čitelné, příliš mnoho efektů působí levně.
  • V případě, že se dohodnete na podmínkách, zaneste všechny jednoznačně body do smlouvy.

Grafické studio umí vhodně zaujmout

Pokud se rozhodnete spolupracovat s prověřeným grafickým studiem, dostanete odpovídající zpětnou vazbu na vaše produkty. Potřebujete redesign, který pomůže odhalit skrytý potenciál? Pokud zaujmete už na první pohled, může být cenovka produktu i výrazně vyšší. Lahev s medovinou, která má originální etiketu, má na trhu větší šanci. Jinak řečeno, víno ze supermarketu umí k svátku koupit opravdu každý, ale některé dárky mají velkou přidanou hodnotu. Když dáte své značce novou duši, získáte další příznivce. Lidé se rádi identifikují s něčím, co má originální vzezření, to je jednoduchá psychologie. Grafici pro vás udělají i reklamu na sociálních sítích, postarají se  i o kvalitní vizitky.


Kategorie