Zadejte hledaný výraz...

Zvýšení konverzního poměru? Ohodnoťte shop, prosím.

sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
8. 5. 2010 17:31:44
konfigurátor, jak by se mi jako laikovi líbil.. vyberu si vzorek, příp. volitelně parametry (tvrdost,...), následně si zadám kolik metrů chci šířku a výšku, potvrdím, ono mi to propočítá, nabídne ke koupi třeba lišty atp.
ideální by bylo ještě zaškrknout si několik variant a pak porovnávat (pod sebe by se např. 1000x100px udělal proužek s pozadím toho vzorku který jsem si zvolil a mohl bych podrobněji porovnat.
tohle mi u tohohle přijde jako základ. ne aby tam byly kusově "proužky" ke koupi s rozměrama a já si musel propočítávat jak a kolik a dohledávat jak se lištám atp. říká jestli to najdu.. :-)
8. 5. 2010 17:31:44
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501364
Mottl@nda
verified
rating uzivatele
21. 5. 2010 14:52:16
2Bojkas: Zdravím, narazila jsem na tohle vlákno - ikdyž už není úplně aktuální - tak ohodnotím: shop se mi líbí, je to celkem šikovně řešeno pro hloupé laiky :), jednoduchá a snadná orientace. Příležitost ke zlepšení - co nějaká interakce s uživatelem typu anketa, nějaký box s "Nejoblíbenějšími vzory", fotky z realitzovaných zakázek... přidat tam trošku šťávy. Taky marně přemýšlím, proč se shop jmenuje Suelo, ale prodává 2 značky Egger a Quick Step a o "Suelu" nikde ani zmínka..
Ke konverznímu poměru by bylo potřeba vědět, odkud chodí návštěvníci, jestli to není třeba z málo relevantní reklamy a tyto návštěvníci ihned stránky opouštějí (nenašli co hledali) a to snižuje % konverze...
21. 5. 2010 14:52:16
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501363
Grassazione
verified
rating uzivatele
(31 hodnocení)
22. 5. 2010 22:28:07
Mě teda vadí určitě to, že kupuji "1". Kdybych se nepřečetl komentář zde v diskuzi, tak by mě ani nenapadlo, že to je 1m čteveční. To je určitě velká chyba. A co je ta "zátěž 31", "7 mm"? Chce to vysvětlivky.
22. 5. 2010 22:28:07
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501362
Bojkas
verified
rating uzivatele
23. 5. 2010 15:58:22
Mottl@nda: Zdravím, jsem rád, že se líbí. Snažím se denně pracovat na uživatelské přívětivosti. Co se týče anket a interakce se zákazníky, tak ty jsou v plánu v blízké budoucnosti. Pokud se zadaří, tak během několika měsíců přidám online chat, který by mohl pomoci aktuálním návštěvníkům.
Suelo je španělsky podlaha atd., není to přímo značka, snažím se tím docílit budování značky. Mohl jsem použít třeba "www.super-skvele-mega-levne-krasne-bomba-podlahy.cz" :-) , tyto názvy sice splňují nějaké zapamatovatelné části, ale problém je v tom, že nepůsobí jako značka, nýbrž jako forma oznámení.
Raklamy, kromě zbozi.cz jsem dočasně zrušil, investice byla nemalá a konverze nulové. Většina lidí přichází ze seznamu a zbozi na relevantni dotazy a míra opuštění je kolem 30%, 30% lidí co přijdou, zůstanou déle než 5minut a prohlédnou více jak 15 stránek.
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2010 v 16:05 ----------
Grassazione: musím už opravdu zařídit aby systém věděl co je za m2 a co za ks. Vím, že je to docela hendikep a doufám, že to není to, co odrazuje zákazníky.
"Zátěž 32" je zátěžová třída, ta je vysvětlena ve FAQ v článku "co je to zátěžová třída". Vysvětlivky, rady a nějaké návody tam již jsou, jen tam ty lidi přivést.
"7mm" je snad zřejmé? Tloušťka podlahy. :-) Je to nově dodělaný doplněk, který pomáhá v jednoduší orientaci v dekorech.. Mnozí vyžadují třeba dubovou podlahu 8mm se zátěžovou třídou 32, nemusí tak otevírat každý dubový dekor a najdou hned co potřebují (alespoň tak je to plánováno). Tyto parametry jsou pro ty co alespoň tuší o co mají zájem.
23. 5. 2010 15:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501361
FeFeRkA
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 5. 2010 18:19:14
mě odrazuje pouze absence vzorkovny.
23. 5. 2010 18:19:14
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501360
Bojkas
verified
rating uzivatele
23. 5. 2010 20:06:04
FeFeRkA: je to docela podstatný problém na kterém usilovně pracujeme. Všechen zisk jde v tuto chvíli do propagace a nákladů spojených s internetovým obchodem. Máme v plánu velice unikátní způsob propagace, který pouze čeká na podstatnou finanční injekci. Věřím, že až to bude hotové, ještě o nás všichni uslyší.. :-)
Jinak se snažíme nahradit v tuto chvíli vzorkovnu tím, že nabízíme práci grafika, který vám podlahu vloží přímo do vašich fotografií a to je mnohem lepší. :-) Pak člověk uvidí jak mu to doma bude slušet.. :-)
23. 5. 2010 20:06:04
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501359
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 5. 2010 22:06:17
Už jsem ti sem do tématu chtěla odpovědět dřív, ale dostala jsem se k tomu až teď. V podstatě jsem měla podobné připomínky jako ostatní. Moc chválím provedené změny - super mi přijdou maličké náhledy barvy podlahy rovnou v menu .... Možnost grafického návrhu je také skvělý nápad, když to ještě vylepšíte o ty on-line konzultace, tak už to bude téměř bezchybné, i když vzorkovna je vzorkovna.
Co bych ti ještě možná doporučila - přidat obrázky podlah vyfocené z profilu. Takhle jsou ty fotky takové "ploché", když to člověk bude vidět ze strany, tak to dostane "váhu" ... nevím jak to líp popsat :)
23. 5. 2010 22:06:17
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501358
Bojkas
verified
rating uzivatele
24. 5. 2010 09:24:05
androidka: Moc děkujeme za chválu. Jsem rád, že se to setkává s pozitivní odezvou. Jsem velice rád za zpětnou odezvu od návštěvníků a od lidí tady z webtrhu.
Chápu, vzorkovna je vzorkovna a kdyby se doplňovala s grafickým návrhem, tak by to byla bomba! :-)
Vím jak to myslíš, nemá to hloubku. :-) Na dalších fotkách se pracuje, ale nebudou to živé fotky, ale fotomontáže, rukama mi projde omezené množství dekorů a není možné zajistit dostatečně kvalitní foto ke všem podlahám.. :-/
24. 5. 2010 09:24:05
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501357
Mottl@nda
verified
rating uzivatele
25. 5. 2010 09:54:11
"Suelo je španělsky podlaha atd., není to přímo značka, snažím se tím docílit budování značky. Mohl jsem použít třeba "www.super-skvele-mega-levne-krasne-bomba-podlahy.cz" :-) , tyto názvy sice splňují nějaké zapamatovatelné části, ale problém je v tom, že nepůsobí jako značka, nýbrž jako forma oznámení."
To že jde o španělské slovo a o budování značky z toho není vůbec patrné, aspoň pro mě při první návštěvě webu, vůbec nic mi to neasociuje, španělsky nemluvím a prostě jsem na zírala apřemýšlela, proč je tam nápis Suelo.. Ty super-mega-skvělé názvy asi nejsou nejoriginálnější brandy, ale jsou jasné a pro uživatele pochopitelné - proto se taky používají :) Hned vím, na čem jsem = v shopu s mega levnými a skvělými podlahami. Ke španělštině by to chtělo překlad nebo vysvětlení nebo české slovo / něco čemu průměrný Čech bude rozumět..
...Nenuťte uživatele přemýšlet...
25. 5. 2010 09:54:11
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501356
Bojkas
verified
rating uzivatele
25. 5. 2010 17:36:37
Možná, že "budování" není to správné slovo. Jde mi o to aby byla značka celkem zapamatovatelná a nebyla zaměnitelná s ostatními. Když použiji super-mega-extra-levne-podlahy.cz tak si stejně nikdo nezapamatuje přesný název, zblbne to ve prospěch konkurence, která má stránku mega-super-extra-levne-podlahy.cz , atd.. :-) Chci Suelo používat i v budoucnu jako obchodní název. Netřeba vědět co "Suelo" znamená, stejně tak není potřeba vědět co znamená Egger nebo Kronopol, jsou to prostě značky. :-)
Napsal Mottl@nda;516061
To že jde o španělské slovo a o budování značky z toho není vůbec patrné, aspoň pro mě při první návštěvě webu, vůbec nic mi to neasociuje, španělsky nemluvím a prostě jsem na zírala apřemýšlela, proč je tam nápis Suelo.. Ty super-mega-skvělé názvy asi nejsou nejoriginálnější brandy, ale jsou jasné a pro uživatele pochopitelné - proto se taky používají :) Hned vím, na čem jsem = v shopu s mega levnými a skvělými podlahami. Ke španělštině by to chtělo překlad nebo vysvětlení nebo české slovo / něco čemu průměrný Čech bude rozumět..
...Nenuťte uživatele přemýšlet...
25. 5. 2010 17:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501355
Komár Jiří
verified
rating uzivatele
25. 5. 2010 22:32:30
Ahoj, koukal jsem na Váš web. Musím říct, že na webu toho máte špatně opravdu hodně. Nedávno jsem dělal analýzu použitelnosti pro jednoho z největších prodejců podlah v ČR, takže nemluvím jen tak do větru. Nebudu Vám říkat co všechno změnit, protože to mi u minulého projektu trvalo 2 týdny, ale být Vámi bych hledal chyby zejména v použitelnosti. Člověk, který si chce koupit podlahu ví rozměry místnosti, takže na detailu produktu musí být kalkulátor, který mu řekne, kolik si musí koupit balíku, aby mu to vyšlo. Samozřejmě se musí počítat s odpadem atd. Dalším problémem jsou varianty, délky lišt atd. Jako zcela chybné vidím to, že detail produktu je totožný pro všechno zboží. V mojí analýze jsem měl 4 druhy detailu zboží, vždy podle typu produktu. Myslím si, že pokud zůstanete u současného provedení, ani s většími změnami konverzní poměr nezvýšíte. Drtivá návštěvníku Vám odpadne u detailu zboží. Dalším problémem je pak doprava, kde se musí vymyslet taky řešení na míru. Pokud chcete být úspěšní, obraťte se na někoho kdo Vám tohle všechno navrhne, bohužel Váš to přijde asi dráž než jste původně počítal. Určitě bych, ale nehledal být Vámi rady tady na fóru, je tady hodně "odborníku", pro které je wordpress vrchol světa a webovou analytiku neviděli ani z vlaku ;-)
25. 5. 2010 22:32:30
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501354
Bojkas
verified
rating uzivatele
3. 6. 2010 10:53:43
Komár Jiří: díky za vyčerpávající odpověď. Vím, že toho je teď k úpravě pořád moc, ale na všem se postupně pracuje. Použitelnost je náš největší problém, s ní máme malé zkušenosti, je potřeba odborník a to stojí v průměru 20tis jen za analýzu, když k tomu připočítám práci programátora a grafika, je to mnohem víc. Co ale chápu, je to opravdu nutnost! :-/
Kalkulátor - jde o to, že vždy automaticky přepočítáváme na celá balení a zákazníkům pak necháváme konečnou cenu i množství potvrdit. Jen na to musíme více upozornit.
Detail produktu - můžeme dělat tak akorát popiskové úpravy, jsme limitováni pronájmem shopu a není možné bez zásahu pronajímatele jakkoliv měnit vzhled produktu. Momentálně pracujeme na zajištění kvalitního copywritera, který napíše kvalitnější texty a jejich rozvržení na stránce. Máme nějaké pracovní verze, které testujeme a dolaďujeme.
Webtžníky bych tak nepodceňoval, najde se tu pár lidí co svému oboru opravdu rozumí, ale mě jde především o ty, kteří mi radí z pohledu běžného návštěvníka
Novinky - upravené vkládání do košíku, tak aby bylo snažší identifikovat co a jak vkládat do košíku
- upraven detail produktu
- přidány fotografie pro lepší orientaci ve vzhledu podlahy
Koukněte a napište co na to říkáte.
http://www.suelo.cz/egger-e-motion-31-clic/laminatova-plovouci-podlaha-egger-e-motion-31-clic-buk-cerveny
3. 6. 2010 10:53:43
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/strana/2#reply501353
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit