Zadejte hledaný výraz...

Zvýšení konverzního poměru? Ohodnoťte shop, prosím.

Bojkas
verified
rating uzivatele
6. 5. 2010 14:37:15
Nazdárek,
můžete mi prosím kouknout na shop a říct co je špatně a co se Vám z pohledu nezainteresovaného člověka nelíbí? Máme slušnou návštěvnost, více než konkurenční ceny, nové a snad i kvalitní popisky zboží, dopravy zdarma a pořád nějaké akce. Zatím jsme na žádnou objednávku neměli žádnou stížnost a dodržujeme termíny doručení. Vše jak by mělo být, ale konverzní poměr je něco pod 0,5%..
- je shop dobře průchozí?
- orientujete se v něm?
- něco vyloženě odpuzujícího od nákupu?
- nějaké návrhy?
www.suelo.cz
6. 5. 2010 14:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501379
Pavel
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
6. 5. 2010 14:47:30
z mého pohledu, laika co by si chtěl koupit podlahu, je to moc odborné. Přijdu na hlavni stranku a v levem menu vidim Egger TREND vůbec netusim co to je. Pak mas uvadenou cenu, predpokladam ze je to za 1m ctverecny, ale rozhodne by se to tam hodilo. Nikde tam u toho produktu nevidim napsano dorpava zdarma, kdyz si ho nerozkliknu.
Klidne bych to razeni podlah podle barvy dal misto toho prvniho. Tot muj nazor.
Navic si myslim, ze plovoucku si radsi kazdej radsi osaha, nez primo nakoupi na netu, proto asi takovej pomer
6. 5. 2010 14:47:30
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501378
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
6. 5. 2010 14:58:08
0,5 % je špatný výsledek? ...
6. 5. 2010 14:58:08
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501377
Bojkas
verified
rating uzivatele
6. 5. 2010 15:21:57
2 clasic - dekuji za vyborne postrehy.
- Ano, cena je za m2, ale problem je v tom, ze muj shop neumi rozeznat m2 od ks, tudiz to nemuzu dat vedle ceny. Myslis ze postaci k textu ve zbozi, pripadne dat ikonu?
- doprava zdarma je uvedena v baneru vlevo, ale je asi nevsimnutelny, ze?
- hleda se spatne razeni podle barvy? Ja vim ze tam je, ale zajima me, zda-li si ho muze navstevnik nevsimnout bez hlubsiho prozkoumani webu.
Chapu ze mnozi si radeji vyberou podlahu nekde v salonu, ale je tu i rada lidi, ktery si nakupuje i podlahy na internetu na zaklade jiz vybraneho modelu atd.. Dale pak nabizim graficke upravy fotografie. Tim zakaznik muze ziskat mnohem lepsi prehled, zda-li se mu podlaha bude hodit do interieru..
2 casshern: mozna konverzni pomer je jeste o neco mensi, mam to zkreslene svyma falesnyma objednavkama. Realne to tedy vidim neco kolem 0,35% a ano, je to opravdu zatim malo. Kdyz budeme na KW "plovoucí podlahy" na prvnim miste, tak to tolik vadit nebude.. :-)
6. 5. 2010 15:21:57
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501376
ElChupacabra
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 5. 2010 16:41:38
Napsal Bojkas;507556
Nazdárek,
můžete mi prosím kouknout na shop a říct co je špatně a co se Vám z pohledu nezainteresovaného člověka nelíbí? Máme slušnou návštěvnost, více než konkurenční ceny, nové a snad i kvalitní popisky zboží, dopravy zdarma a pořád nějaké akce. Zatím jsme na žádnou objednávku neměli žádnou stížnost a dodržujeme termíny doručení. Vše jak by mělo být, ale konverzní poměr je něco pod 0,5%..
- je shop dobře průchozí?
- orientujete se v něm?
- něco vyloženě odpuzujícího od nákupu?
- nějaké návrhy?
www.suelo.cz
Tohle může být trochu širší problém, než jestli je shop průchozí. Podle mě je ok. Samozřejmě je plno prostoru, kde se zlepšit, ale spíš bych se soustředil na následující dva body:
1) Jaká jsou klíčová slova, na která návštěvníci přicházejí? Jsou to ta správná?
2) Nabízíme zákazníkům dost informací aby se mohli správně rozhodnout pro koupi?
Trh s podlahami nemám zmapovaný. Napadá mě, že velká většina lidí plovoucím podlahám nerozumí a aby se rozhodli pro tu správnou, potřebují někoho, kdo jim všechno vysvětlí a doporučí přesně to, co potřebují. Takže zajdou do obchodu, kde je prodavač, který má tyhle věci v malíku, oni řeknou že mají takovou a takovou představu o vlastnotech a on jim doporučí ten správný typ. Nebo řeknou že chtějí světlou podlahu, chtějí do ní dát 60k a nechají podlaháře, aby jim ji koupil a položil. Z toho důvodu si dovedu představit, že konverzní poměr bude nižší než třeba při prodeji oblečení, nebo elektroniky.
Jak ho zvýšit? Přidejte live chat, kde bude mít zákazník možnost pobavit se s prodavačem. Přidejte videa, kde bude prodavač popisovat vlastnosti podlahy, jako by ji nabízel zákazníkovi v obchodě. Když tam budou i videa, kde bude ukázaný, jak se podlaha pokládá, jedině dobře. Přidejte pod zboží diskusi, kde se budou moct zákazníci vyjádřit k tomu, jaká ta podlaha je, protože lidi jsou stádo a rádi si koupí něco o čem vědí, že už jiný má a je s tím spokojený. Pár "diskusních příspěvků" klidně na začátek přidejte i vy (nicméně hlavně tam pište pravdu a lidem nelžete).
---------- Příspěvek doplněn 06.05.2010 v 16:45 ----------
Napsal casshern;507575
0,5 % je špatný výsledek? ...
0,5% je nic moc výsledek... při prodeji gastro vybavení určitě ;)
---------- Příspěvek doplněn 06.05.2010 v 16:53 ----------
BTW: Ten banner upozorňující na dopravu zdarma je takovej... nešikovnej. Špatně čitelnej a umístěnej zbytečně dole. Zkus se podívat, jak to řeší třeba Sephora - http://www.sephora.com/ -> USA. V levým horním rohu se jim neustále mrníká malý info o tom, že Free Shipping over 50,-, Free Returns,... je to menší a imho mnohem účinnější, než statickej banner, protože tím, jak se to pořád mele to k sobě přitahuje pozornost.
6. 5. 2010 16:41:38
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501375
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
6. 5. 2010 18:09:45
Pro e-shop s podlahovými materiály je 0,5% podle mě hodně dobrý výsledek. Každý dvoustý návštěvník nakoupí což je vzhledem k sortimentu podle mě hodně dobré. U shopu se sortimentem za pár korun bych to považoval za neúspěch, ale tady to považuji za velký úspěch. Otázkou je, co pro tebe znamená slušná návštěvnost, kterou jsi zmiňoval.
6. 5. 2010 18:09:45
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501374
Bojkas
verified
rating uzivatele
6. 5. 2010 20:52:15
2 ElChupacabra: velice zajímavé postřehy, měl jsem v plánu postupně dodělávat další a další návody. Něco málo vysvětlení mám ve FAQ a v magazínu (jak si vybrat podlahu, atd..). O tom live chatu určitě popřemýšlím a diskuze k produktu je otázka času. Nechávám si teď programovat nějaký doplňky a spousty peněz padá do zboží.cz a adwordsu.
Zásadně zákazníkům nelžu a snažím se řešit i ty nepříjemný věci na přímo, s tím problém naštěstí nemám.
Jak udáváš příklad s tím http://www.sephora.com/ , je to dobrý nápad, banner už brzy zmizí a pokusím se ho nahradit nějakou přehlednější a nenucenou "reklamou".
Moc děkuji za rady!
Malej Jarda: No jak tak koukám, tak po vyfiltrování svých falešných objednávek, nemám ani těch 0,5% ,ale vychází to na cca 0,23%. Což je opravdu bída. Návštěvnost je slušná z mého pohledu. Průměr 100lidí denně za posledních 30dní, ale momentálně podpořeno adwords to je za posledních 5 dní, kolem 140uni.. Potřebuji alespoň těch 0,7% a zvýšit návštěvnost asi tak na 300uni..
6. 5. 2010 20:52:15
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501373
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
6. 5. 2010 22:30:31
ja bych to napsal strucne.. pro nekoho, kdo se v tom vyzna a dela do toho, to muze byt spravne. pro nekoho, kdo jde za ucelem koupit podlahu nebo neco co s tim souvisi je to prilis odborny, spatna orientace (hlavne menu je dle meho zmateny a neprehledny - a to je zaklad) a chtelo by to nejaky "konfigurator" rozmeru ci neco takovyho.. zkratka neco, kde si clovek naklika jednoduse co potrebuje a vi na cem je, snad vis co mam na mysli.
6. 5. 2010 22:30:31
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501372
Bojkas
verified
rating uzivatele
6. 5. 2010 22:57:03
sh: no a proto se ptám. :-) Potřebuji návštěvníky, kteří jsou "podlahový laici", aby mi pomohli se zpětnou odezvou. Já shop vidím 500x denně a jakákoliv orientace je tedy pro mě zcela intuitivní. Konfigurátor rozměru? Tuším co je tím myšleno, ale těžko říct jak se na něj zaměřit. U podlah se lidé orientují především podle dekoru, kdo se v tom vyzná trošku víc zjišťuje zátěžovou třídu a odolnost, odborník to sám většinou prodává.
Zkuste si prosím představit, že chcete podlahu. Podle čeho by jste se orientovali?
6. 5. 2010 22:57:03
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501371
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
7. 5. 2010 01:21:02
No díky za info :-) .. já s tím teprve začínám (aktualizuji sortiment atd.) ale mít 0,5 % se mi ani nezdá .. zatím jsem to ještě neměřil protože to mám zkreslené tím že jsem vše předělával ... ale pokud se dá docílit 0,5 a lépe na objednávku tak to jsi mě motivoval.
Napsal ElChupacabra;507628
0,5% je nic moc výsledek... při prodeji gastro vybavení určitě ;)
7. 5. 2010 01:21:02
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501370
Napíši jak to vidím jako zákazník (nedávno jsem kupoval podlahy do celého baráku):
1. napsal bych někam na viditelné místo výšku podlahy + třídu pevnosti
2. nikde nevidím jak vypadá pero/drážka, najdu jen název, ale to mi nic neřekne
3. nějak nevidím jak mi to vlastně pošlete? pošta, PPL, TOP trans?
4. problém jsou fotky, ideální je mít vyfoceno kousek položené podlahy
5. proč tam nedat postup pokládky?
6. klínky atd. u vás nekoupím?
7. pomohla by mi i třeba kalkulačka abych věděl kolik potřebuji balíků
7. 5. 2010 09:58:05
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501369
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 5. 2010 14:33:24
Kolik procent viditelné plochy titulky je využito k prezentaci produktů? Levé menu, 2 odkazy uprostřed a to je vše.
Na akční nabídku musím rolovat kolečkem, po klepnutí na AKCE QUICK-STEP (pravé menu) se dostanu na stránku, kde žádný odkaz na QUICK-STEP nevidím, opět musím rolovat kolečkem a pátrat, nalézám pidiikonku s textem v levém menu.
Podívej se na konkurenci (nemám s nimi nic společného): http://podlahysuper.cz/
7. 5. 2010 14:33:24
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501368
Bojkas
verified
rating uzivatele
7. 5. 2010 15:27:49
Miškin, HC: děkuji za hodnotné poznámky, já už spoustu věcí nevidím a mám jiné měřítka pro vyhledávání podlah, než běžný zákazník.
Miškin:
1 - když to vyřeším malou ikonkou u obrázku produktu, tak to bude dostačující?
2 - nejspíš by to taky šlo malou ikonkou s náčrtem spoje?
3 - přidám to do podmínek přepravy
4 - v tuto chvíli to není příliš reálné, ne každá podlaha nám projde přímo rukama, kde máme k dispozici, tam dáváme druhý obrázek se vzhledem podlahy v místnosti.
5 - na tom se pracuje, budeme mít i videonávod
6 - musíme ještě doplnit mnoho věcí
7 - máme v systému "varianty zboží", budeme tam dávat cenu za m2 a cenu za balení, momentálně to řešíme při komunikaci se zákazníkem
HC: co myslíš tím "Kolik procent viditelné plochy titulky je využito k prezentaci produktů?"? V tvém případě, co by jsi tam rád viděl?
Přidal jsem ikonky náhledu podlah, co si o tom myslíte?
7. 5. 2010 15:27:49
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501367
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 5. 2010 15:35:43
Napsal Bojkas;508156
HC: co myslíš tím "Kolik procent viditelné plochy titulky je využito k prezentaci produktů?"? V tvém případě, co by jsi tam rád viděl?
Jsem úplný laik, eshop neprovozuji, o podlahách nevím nic. Podívej se na odkaz konkurence, který uvádím v předchozím příspěvku. Zatímco u Tebe člověk neví, co by a kam by, oni zákazníka rovnou svou nabídkou "liští po tlamě". Neber to jako 100% skvělý vzor, uvedl jsem to jen jako příklad k tomu Tvému nevyužívání viditelné plochy.
7. 5. 2010 15:35:43
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501366
Bojkas
verified
rating uzivatele
8. 5. 2010 12:28:48
Napsal HC;508161
Jsem úplný laik, eshop neprovozuji, o podlahách nevím nic. Podívej se na odkaz konkurence, který uvádím v předchozím příspěvku. Zatímco u Tebe člověk neví, co by a kam by, oni zákazníka rovnou svou nabídkou "liští po tlamě". Neber to jako 100% skvělý vzor, uvedl jsem to jen jako příklad k tomu Tvému nevyužívání viditelné plochy.
Chápu. Vůbec mi nevadí, že shopu nebo podlahám nerozumíš. U nás nakupuje 95% lidí co tomu taky nerozumí a proto si cením názoru každého "běžného" návštěvníka. Potřebuji to doladit tak, aby se tam co nejlépe nakupovalo laikům.
8. 5. 2010 12:28:48
https://webtrh.cz/diskuse/zvyseni-konverzniho-pomeru-ohodnotte-shop-prosim/#reply501365
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit