Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zopim a podobné online chaty – mají smysl?

tomik224
verified
rating uzivatele
5. 2. 2014 11:03:02
ze všech nabízených v ČR je asi nejlepší UiGo
---------- Příspěvek doplněn 05.02.2014 v 11:07 ----------
Napsal langeo;920245
Dobrý den,
používáte na svých stránkách online chat, který se objevuje dole na stránce všem návštěvníkům? Jak často ho uživatelé vyzkouší a pomáhá vám v komunikaci?
Kdysi, když jsme zkoušeli zopim (tak rok zpátky), mohli jsme psát každému návštěvníkovi jako první, aniž by nám napsal on. Zkoušíte i tuto variantu? My jsme tehdy několik lidí vystrašili a ti hned zavřeli stránku. Jsou už v této době lidé on-line chatům více přístupní?
přesně tak, je to otravné a dotěrné
Napsal musil.david;920269
Lidem nikdy prvni nepisu, cekam na jejich dotazy.
5. 2. 2014 11:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875325
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
18. 4. 2014 13:31:33
ve Smartsupp.cz pouzivame automaticke osloveni navstevniku, nemyslim si ze to nejakym vyraznym zpusobem odrazuje navstevniky, jeste nikdo nam neodepsal na automatickou zpravu, ze by ho obtezovala. psat kazdemu manualne je ztrata casu. ohledne vlivu na chovani se muzete mrknout na nas blog, kde mame statistiky z Google Analytics:
Případová studie - vliv live chatu na chování návštěvníků | SmartSupp Blog
18. 4. 2014 13:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875324
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 4. 2014 13:44:38
sandera.vladimir:
pokud je dole někde pole s nápisem např. "Potřebujete poradit?" tak ok, vím, že to tam je, nejsem idiot a když budu potřebovat, tak na to kliknu a zeptám se... Nicméně se tady rozmohlo otravování tím, že mi tam vyskočí nějaká paní a věta, "Dobrý den, jak Vám mohu pomoci" ... Do prkený vohrady, kdybych potřeboval pomoct, tak se ozvu sám, na webu si chci něco prohlídnout, porovnat, přečíst atd., takže nevidím důvod, proč by tam tahle zdrápanina měla vyskočit po deseti vteřinách, co jsem na webu.
Jinak chat, který neotravuje je naprosto v pořádku a je to skvělý pomocník.
18. 4. 2014 13:44:38
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875323
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
18. 4. 2014 14:03:30
Napsal intehos;1079947
sandera.vladimir:
pokud je dole někde pole s nápisem např. "Potřebujete poradit?" tak ok, vím, že to tam je, nejsem idiot a když budu potřebovat, tak na to kliknu a zeptám se... Nicméně se tady rozmohlo otravování tím, že mi tam vyskočí nějaká paní a věta, "Dobrý den, jak Vám mohu pomoci" ... Do prkený vohrady, kdybych potřeboval pomoct, tak se ozvu sám, na webu si chci něco prohlídnout, porovnat, přečíst atd., takže nevidím důvod, proč by tam tahle zdrápanina měla vyskočit po deseti vteřinách, co jsem na webu.
Jinak chat, který neotravuje je naprosto v pořádku a je to skvělý pomocník.
jasne, chapu tvuj pohled. Ale zase zalezi jakou ma web cilovou skupinu. Pokud prodavas zbozi/sluzby lidem napr. babickam ve veku 60+ (ted zamerne trochu prehanim) co se nevyznaji v technologiich, tak na ne naopak muze pusobit dobre kdyz je oslovis, protoze vidi, ze se o ne zajimas. Nevi o tom, ze zprava je automaticka, ale mysli si, ze se jim nekdo realne venuje.
pokud se budeme bavit o cilove skupine co chodi na WebTrh, tak tady si samozrejme kazdy nastuduje problematiku XYZ na webu sam a chat vyuzije az ma specificky dotaz.
tazke myslim, ze reakce na automaticke zpravy hodne zalezi na konkretni cilove skupine a kazdy shop by si mel otestovat, jestli pro nej maji pozitivni efekt ci nikoliv.
18. 4. 2014 14:03:30
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875322
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 4. 2014 14:14:18
cílové skupině už musí být uzpůsobený web samotný, ale samozřejmě, že v určitých případech to asi i chápu. Ovšem nechápu to, když přijdu na web, nestačím se ani rozkoukat a už to na mě bliká, sorry, to je špatně. A upřímně, vezmi 20 různých webů, různé zaměření, různá cílovka, kde je online chat a 80 - 90% z nich ti vyhodí automatickou zprávu do deseti vteřin, za to dám krk :) A nejhorší je, když to zruším a ono to na mě na další stránce vyskočí zas, to je teprve teror...
My jsme na několika projektech používali online chat (od konkurence) a neměli jsme tam automatickou zprávu a lidi si napsali sami a jak jsem už psal, je to skvělý komunikační kanál, ale asi taky záleží na konkrétním projektu atd...
18. 4. 2014 14:14:18
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875321
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
18. 4. 2014 14:33:39
jasne, souhlasim. urcite je potreba nastavit, aby automaticka zprava vyskocila jen jednou za navstevu a az po rozumne dlouhe dobe, jinak to nepusobi dobre. My mame na smartsupp.cz automatickou zpravu po 1 minute. pak mame jinou zpravu pri druhe navsteve a pri treti a dalsi navsteve uz nezasilame automatickou zpravu vubec.
18. 4. 2014 14:33:39
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/strana/2/#reply875320
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit