Zadejte hledaný výraz...

Zopim a podobné online chaty – mají smysl?

Dobrý den,
používáte na svých stránkách online chat, který se objevuje dole na stránce všem návštěvníkům? Jak často ho uživatelé vyzkouší a pomáhá vám v komunikaci?
Kdysi, když jsme zkoušeli zopim (tak rok zpátky), mohli jsme psát každému návštěvníkovi jako první, aniž by nám napsal on. Zkoušíte i tuto variantu? My jsme tehdy několik lidí vystrašili a ti hned zavřeli stránku. Jsou už v této době lidé on-line chatům více přístupní?
8. 3. 2013 14:15:33
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875340
Ja340
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 14:21:41
Napsal langeo;920245
Dobrý den,
používáte na svých stránkách online chat, který se objevuje dole na stránce všem návštěvníkům? Jak často ho uživatelé vyzkouší a pomáhá vám v komunikaci?
Kdysi, když jsme zkoušeli zopim (tak rok zpátky), mohli jsme psát každému návštěvníkovi jako první, aniž by nám napsal on. Zkoušíte i tuto variantu? My jsme tehdy několik lidí vystrašili a ti hned zavřeli stránku. Jsou už v této době lidé on-line chatům více přístupní?
to se taky nedivím. asi bych taky odešel. U těch chatů vidím problém v tom že zavazí. Pokud máš display pod 12" tak to zabírá šestinu obrazovky a často to nejde vypnout.
8. 3. 2013 14:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875339
Napsal Já;920250
to se taky nedivím. asi bych taky odešel. U těch chatů vidím problém v tom že zavazí. Pokud máš display pod 12" tak to zabírá šestinu obrazovky a často to nejde vypnout.
nic vam nebrani detekovat rozliseni a chat zobrazovat jenom tem, kteri maji nejakou minimalni sirku. Jinak tu aktivni komunikaci bych nedelal a jinak je to zajimavy nastroj. Ale musi tam realne nekdo sedet, aby hned odpovedel.
8. 3. 2013 14:25:02
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875338
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
8. 3. 2013 14:47:32
Vždy sa mi páči, keď môžem nikomu napísať a čakať hneď odpoveď. Horšie je, keď je chat vždy offline.
8. 3. 2013 14:47:32
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875337
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
8. 3. 2013 14:53:04
Lidem nikdy prvni nepisu, cekam na jejich dotazy.
8. 3. 2013 14:53:04
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875336
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 3. 2013 14:55:01
Z pohledu zákazníka si raději zvolím eshop, kde cena bude o několik procent vyšší, ale budou schopni mi okamžitě poradit, než psát email a čekat. Pokud edy můžete zodpovědně vést tuto službu, určitě do toho. Pokud by ale měl být většinu času offline, pak to akorát odradí a kazí to dojem.
8. 3. 2013 14:55:01
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875335
Super, vyzkoušíme to. Tentokrát ale bez aktivního oslovování :)
8. 3. 2013 15:24:01
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875334
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
8. 3. 2013 15:30:50
Ano, chat vyrazne pomaha, len tam niekto musi stale sediet. Nie je nic horsie ako chat stale offline. Takisto mame negativne skusenosti s aktivnym oslovovanim (ludia sa vystrasia a ujdu).
8. 3. 2013 15:30:50
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875333
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
8. 3. 2013 15:41:51
My jsme chat po měsíci testování zase stáhli. Nadělalo to víc neplechy než užitku. Lidé co na něj píšou jsou neuvěřitelně netrpěliví a pokud se jim nedostane odpovědi do několika vteřin, okamžitě odchází z celého e-shopu.
Na druhou stranu kamarád co jej má pořád v offline režimu si to nemůže vynachválit. Což prostě opět vede k závěru, že je potřeba to u sebe otestovat na různé způsoby a taky určitě záleží na cílovce. On má rybářsky potřeby, kde většina zákazníků je zvyklá čekat a nic neřeší stylem "chci to včera nebo nikdy".
8. 3. 2013 15:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875332
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
8. 3. 2013 16:15:56
Napsal igor;920296
Ano, chat vyrazne pomaha, len tam niekto musi stale sediet. Nie je nic horsie ako chat stale offline. Takisto mame negativne skusenosti s aktivnym oslovovanim (ludia sa vystrasia a ujdu).
Jako kdyz prochazis vietnamskou trznici a 11 z 10 stankaru ti nabizi stejnou mikinu za 350,- .. Funkce ze nekoho muzete oslovit je dobra ale je to pro vetsinu lidi vazne otravne.
8. 3. 2013 16:15:56
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875331
- lidi neoslovujte, je to otravné
- sám jsem používal chatovací nástroj na stránkách, ale nikdy z toho nic nebylo, ani jediná konverze (měl jsem to tam asi rok a půl a jednalo se o eshop, kde byl předpoklad, že by se lidi mohli ptát).. záleží hodně na typu webu
9. 3. 2013 07:33:38
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875330
Smartsupp
verified
rating uzivatele
4. 5. 2013 11:26:38
Jsme výrobci jednoho z takových chatů, o kterém tady píšete. Také nyní sledujeme, jestli je lepší oslovit návštěvníka nebo ne. Proto jsme propojili chování chatu s Google Analytics, abychom měli úspěšnost oslovování podloženo čísly. Naši zákazníci většinou mají nastaveno automatické oslovení návštěvníka po určitém čase, který strávil na webu (např. po 40 sekundách osloví všechny návštěvníky dotazem zda potřebuje poradit s nákupem). Zatím všichni zákazníci vykazují zvýšenou průměrnou dobu na webu osloveného návštěvníka než návštěvníka, který oslovený nebyl a také zvýšený počet zobrazených stránek a sníženou míru opuštění atd. Občas nám zákazníci píšou, že návštěvníci na oslovení málo reagují nebo ho ignorují. I tak na online chat převládají kladné ohlasy než záporné. Budu rád, když si náš chat zdarma vyzkoušíte a napíšete nám výsledky vašeho měření. Nechceme nic zadarmo. Pokud se Vám náš chat bude líbit a pošlete sem nebo nám na mail nějaké zajímavé měření, uveřejníme toto měření na našem webu i se zpětným odkazem na Váš web a také bychom Vám nabídli slevu na placený balík, případně Vám dali balík úplně zdarma. Pokud by bylo měření od Vás opravdu zajímavé, můžeme se domluvit i na další spolupráci. Naším cílem je vytvořit chat, který lidem bude co nejvíce nápomocný ke zvýšení konverzí. Také nemám rád, když vidím chat, který je věčně offline a nebo mi nikdo neodpovídá. Budeme rádi za vaše kladné i záporné reakce. Chat najdete na adrese www.smartsupp.cz
---------- Příspěvek doplněn 04.05.2013 v 11:39 ----------
Napsal jkoci;920300
My jsme chat po měsíci testování zase stáhli. Nadělalo to víc neplechy než užitku. Lidé co na něj píšou jsou neuvěřitelně netrpěliví a pokud se jim nedostane odpovědi do několika vteřin, okamžitě odchází z celého e-shopu.
Na tento problém náš chat smartsupp.cz a také zopim a věřím, že jich bude více umožňují nastavit automatickou odpověď např. po 30 sekundách, když nestihnete odpovědět návštěvníkovi. Jedná se o přednastavenou funkci (triger). My máme nastaveno tuto funkci: Když návštěvník napíše a mi mu nestihneme odpovědět do 30 sekund, automatiky mu přijde zpráva "Dobrý den, prosím o strpení. Vyřizujeme požadavek před Vámi. Pokud nemůžete déle čekat, napište nám mail, na který můžeme poslat odpověď na Váš dotaz. Děkujeme." Z velkou pravděpodobností o zákazníka nepřijdete, ale naopak ještě získáte kontakt a ten je nejcennější. :)
4. 5. 2013 11:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875329
Dluzis.cz
verified
rating uzivatele
5. 5. 2013 16:31:00
Používám zopim pro můj projekt www.dluzis.cz a musím říct, že spokojenost. Jsem online každý všední den a přes víkend to mám v režimu invisible. Mám to hlavně kvůli statistikám jako doplněk k GA. Hned vidím odkud návštěvník přišel, jak dlouho je na stránce a kterou stránku si právě prohlíží.
Je pravda, že pokud návštěvníkovi ihned po vstupu na web napíši, tak se vyplaší a odejde. Proto jako první píši jen ve výjmečných případech, například pokud je návštěvník na webu přeš 20 minut. Někdy se stane, že návštěvník klikne na chat okénko ale nic nenapíše, takže i v tomto případě napíši jako první ale jinak čekám na dotazy a zbytečně nikoho neotravuji.
Docela mě mrzí, že zopim má jen několik vzhledů, které jdou editovat v podstatě jen barvou ale v červnu vyjdou nové vzhledy. Viděl jsem ukázku a myslím, že to konečně bude stát za to.
5. 5. 2013 16:31:00
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875328
Smartsupp
verified
rating uzivatele
5. 5. 2013 20:53:04
Oslovit návštěvníka po tom co klikl na chat, může být určitě vhodná taktika. V chatu smartsupp.cz jsme schopni toto chování návštěvníka detekovat. Mohli bychom zpřístupnit funkci (triger), která by automaticky oslovila všechny návštěvníky, kteří klikli na chat. Ve smartsupp.cz to nyní není možné, ale věřím, že do pár týdnů bychom tuto funkci mohli implementovat. Ušetřili bychom Vám pak spoustu času, sledováním návštěvníků a o vše by se starala samotná aplikace.
Pokud Vás tímto neurazíme, zajímal by nás názor na následující funkci: Nyní navrhujeme speciálního designéra pro chat, kde by zákazník mohl vložit vlastní obrázek místo bubliny např. maskota firmy. Tento maskot by poté mohl více upozornit na možnost komunikace s eshopem. Dovedu si představit, jak nás na nejmenovaném českém eshopu láká na komunikaci s eshopem "pěkný" zelený mimozemšťan :) Co Vy si o tom myslíte? Děkuji za Vaše reakce.
5. 5. 2013 20:53:04
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875327
Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
30. 1. 2014 11:10:43
Trochu oživím toto téma, koukám, že poslední příspěvek je třičtvrtě roku starý :) No ale k tématu. My máme 2 eshopy se značkovým oblečením www.kru.cz a www.bigboardshop.cz a využíváme na nich zopim chat. Musím říct, že jsme s tím spokojení. Sedím u toho každý všední den od 7 do cca 16 - 17 hodin a denně máme tak 2 dotazy. Díky chatu jsme již zaznamenali několik objednávek.
Co se týče aktivního oslovování, tak to jsem zkoušel jen párkrát, ale nikdo nikdy neodpověděl zpět, takže spíš čekám, až vždy zákazník osloví nás.
30. 1. 2014 11:10:43
https://webtrh.cz/diskuse/zopim-a-podobne-online-chaty-maji-smysl/#reply875326
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit