Zadejte hledaný výraz...

Zkušenosti a komunikace na Webtrhu – zadavání práce, dohody

Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
21. 8. 2014 13:42:17
Napsal konzultant.michal;1117365
Jsi úplně mimo realitu podnikání. Vůbec nechápu jak ty můžeš něco pro někoho dělat s takovým názorem.
Asi máš doma nové BMW, bydlíš ve vile a máš velkou zahradu. Přeci jen děláš kvalitu ne?
Nebo snad nemáš ty nejlepší věci?
Takového supermana jako jsi ty bych bral :) Od oka střelí to low kvalita to vysoká kvalita. Čím je dražší cena tím to je kvalitnější :))))))))))))) Bože můj.
Hele děkuji za názory, ale na tohle už dál reagovat nebudu. Pokud nechápeš co je poměr výkon/cena a myslíš si, že co je drahé je profi tak to už nedávám.
Michal
I přes naprosto zcestný a urážlivý tón k Wladassovi zareaguji. 10 tis. na fb není žádná nesmyslná částka. Konkrétně vím například i o kavárně, která platí měsíčně 9-12 tis. za nafocení a publikování 10 fotografií na fb + komentování komentářů uživatelů. Podotýkám, nejedná se o žádný luxusní podnik v centru Prahy.
21. 8. 2014 13:42:17
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-a-komunikace-na-webtrhu-zadavani-prace-dohody/strana/3#reply1049295
Michal
verified
rating uzivatele
21. 8. 2014 14:18:42
Napsal Orofar;1117404
I přes naprosto zcestný a urážlivý tón k Wladassovi zareaguji. 10 tis. na fb není žádná nesmyslná částka. Konkrétně vím například i o kavárně, která platí měsíčně 9-12 tis. za nafocení a publikování 10 fotografií na fb + komentování komentářů uživatelů. Podotýkám, nejedná se o žádný luxusní podnik v centru Prahy.
A přes slušný tón zareaguji já. Luxusní brand jak se občas říká lovebrand se přece dělá jinak než něco co není tak známe. Je přece jasné, že reklama na BMW, luxusní kavárnu v centru Prahy, luxusní hotel je jiná než na úklidovou firmu nebo snad ne?
Facebook přece zákazníky obecně neplodí. To je už známe. Takové studie jsou k dispozici. Takže proč by úklidová společnost měla cpát na FB 12 tis.?
Podle mě FB hlavně tvoří image a podporuje. Jeho konverze v zákazníky je malá. Což znamená, že úklidová společnost co nemá lovebrand měla být hlavně užitečná. Z druhé ekonomické strany z toho pak plyne, že nelze investovat do FB 10 tis.
Proč? Protože by investice do celého marketingu (PPC, WEB, hostování, články, FB, TW, G+, SKLIK a provizní program) přesáhla zisky.
Michal
21. 8. 2014 14:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-a-komunikace-na-webtrhu-zadavani-prace-dohody/strana/3#reply1049294
Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
21. 8. 2014 23:48:31
Napsal konzultant.michal;1117413
A přes slušný tón zareaguji já. Luxusní brand jak se občas říká lovebrand se přece dělá jinak než něco co není tak známe. Je přece jasné, že reklama na BMW, luxusní kavárnu v centru Prahy, luxusní hotel je jiná než na úklidovou firmu nebo snad ne?
Facebook přece zákazníky obecně neplodí. To je už známe. Takové studie jsou k dispozici. Takže proč by úklidová společnost měla cpát na FB 12 tis.?
Podle mě FB hlavně tvoří image a podporuje. Jeho konverze v zákazníky je malá. Což znamená, že úklidová společnost co nemá lovebrand měla být hlavně užitečná. Z druhé ekonomické strany z toho pak plyne, že nelze investovat do FB 10 tis.
Proč? Protože by investice do celého marketingu (PPC, WEB, hostování, články, FB, TW, G+, SKLIK a provizní program) přesáhla zisky.
Michal
Pokusím vše rozepsat do několika bodů, trochu se tu míchají fakta:
S kavárnou jsem pouze psal příklad, že existují i firmy/živnostníci, kteří za profesionální správu facebookových stránek a tvorbu vlastního obsahu vč. fotografií je pro 1500 fanoušků ochotna platit.
Ještě jednou poznamenám zmiňovaný příklad, aby nedošlo k mýlce. Nejedná se o luxusní podnik, ale o dobře fungující kavárnu v menším městě s průměrnými cenami k dané lokalitě.
"Takže proč by úklidová společnost měla cpát na FB 12 tis.?"
Tu samou otázku si kladu také, nicméně není předmětem této diskuse. Předmětem diskuse bylo, že profesionální správa na soc. sítích nestojí do 2000,-, jak bylo zmiňováno v původní vytvořené poptávce, kvůli které pravděpodobně vzniklo toto vlákno o polemizaci složení místní komunity.
Abych to uzavřel, musím s Vámi souhlasit, že v těchto případech nelze brát facebook jako prodejní kanál, max. posílení/tvorbu brandu, návratnost investice by byla pravděpodobně v nedohlednu.
21. 8. 2014 23:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-a-komunikace-na-webtrhu-zadavani-prace-dohody/strana/3#reply1049293
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit