Zadejte hledaný výraz...

Zkušenost s reklamou u Seznamu (ne Sklik, ani Zboží)

Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 2. 2015 08:17:13
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, jestli se zde najde někdo, kdo má zkušenosti s reklamou u Seznamu, ale ne se Sklikem a Zbožím.
Mám na mysli, kupříkladu PR články na Novinkách (ty mě nejvíce zajímají), bannery, apod.
Podělíte se?
Děkuji.
Cuprumov
6. 2. 2015 08:17:13
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088803
SEOguy
verified
rating uzivatele
6. 2. 2015 17:47:48
Já jsem zkoušel placené služby na Firmy.cz....ale je to uživateli celkem dost ignorované. Aukce zobrazení tu ale vyjde celkem levně. Pozitivní vliv spíše jen na SEO.
6. 2. 2015 17:47:48
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088802
Napsal SEOguy;1165561
Já jsem zkoušel placené služby na Firmy.cz....ale je to uživateli celkem dost ignorované. Aukce zobrazení tu ale vyjde celkem levně. Pozitivní vliv spíše jen na SEO.
No vidite a ted zase ja :) Dokud fungovaly puvodni firmy.cz tak to byl nejefektivnejsi zdroj obratu, jaky jsem kdy meli. Rocni zapis stal do prislusnych sekci cca 100tis., tedy mesicne okolo tech 10tis. a obrat z toho byvalal vice nez stonasobny. Po zmene systemu firmy.cz to slo ... no vime kam.
Jinak mam zkusenosti snad se vsim co na seznamu funguje. Od HP, pres PR clanky, pres CPT bannerovou reklamu, pres komercni sdeleni, pres email, lide, prozeny apod. PR clanky jako takove, tedy ze vam vyjde clanek v nejake sekci novinek nebyl nikdy zasadne efektivni v tom pohledu, ze po napsani clanku a vydani by prisel zasadni narust objednavek. Je to dobre jako PR, jako podpora znacky, pripadne pokud mate produkty co nikdo jiny nema, je to vhodne. Pokud prodavat to co ostatni, tak to ztraci vyznam.
Dobre ovsem funguej PR na super.cz pokud tedy mate zbozi, ktere je vhodne umistit do bulvaru. Produktova plachta neni taky spatna, stejne tak HP. Ale je to hodne o oboru. Treba takove KS v horoskopech v nasem oboru vubec nefunguji, ovsem kdyz vezmu uspesnost jineho oboru, tak funguje vyborne. Ale jim zase nefunguje PPC tak jako nam.
Obecne je seznam prereklamovan a efektivita sla postupne uplne dolu az na soucasne minimum. A najit plochy, ktere by byly primo efektivni pokud nakoupite za cenikove ceny + prislusna obratova sleva bude extremni slozite. Velmi efektu navic nahrava i znamost znacky. Porste banner na jednu a tu samou vec od zname firmy bude mit s nejvetsi pravdepodobnosti daleko vetsi efekt, nez od neznameho hrace.
6. 2. 2015 18:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088801
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
7. 2. 2015 16:24:16
Napsal Radek O.;1165565
No vidite a ted zase ja :) Dokud fungovaly puvodni firmy.cz tak to byl nejefektivnejsi zdroj obratu, jaky jsem kdy meli. Rocni zapis stal do prislusnych sekci cca 100tis., tedy mesicne okolo tech 10tis. a obrat z toho byvalal vice nez stonasobny. Po zmene systemu firmy.cz to slo ... no vime kam.
Jinak mam zkusenosti snad se vsim co na seznamu funguje. Od HP, pres PR clanky, pres CPT bannerovou reklamu, pres komercni sdeleni, pres email, lide, prozeny apod. PR clanky jako takove, tedy ze vam vyjde clanek v nejake sekci novinek nebyl nikdy zasadne efektivni v tom pohledu, ze po napsani clanku a vydani by prisel zasadni narust objednavek. Je to dobre jako PR, jako podpora znacky, pripadne pokud mate produkty co nikdo jiny nema, je to vhodne. Pokud prodavat to co ostatni, tak to ztraci vyznam.
Dobre ovsem funguej PR na super.cz pokud tedy mate zbozi, ktere je vhodne umistit do bulvaru. Produktova plachta neni taky spatna, stejne tak HP. Ale je to hodne o oboru. Treba takove KS v horoskopech v nasem oboru vubec nefunguji, ovsem kdyz vezmu uspesnost jineho oboru, tak funguje vyborne. Ale jim zase nefunguje PPC tak jako nam.
Obecne je seznam prereklamovan a efektivita sla postupne uplne dolu az na soucasne minimum. A najit plochy, ktere by byly primo efektivni pokud nakoupite za cenikove ceny + prislusna obratova sleva bude extremni slozite. Velmi efektu navic nahrava i znamost znacky. Porste banner na jednu a tu samou vec od zname firmy bude mit s nejvetsi pravdepodobnosti daleko vetsi efekt, nez od neznameho hrace.
Velmi děkuji za vaši zkušenost. Čili předpokládám, že pro prodej jednoho jediného ebooku o zbohatnutí by to bylo neefektivní a nevydělalo by si to na sebe.
Napsal SEOguy;1165561
Já jsem zkoušel placené služby na Firmy.cz....ale je to uživateli celkem dost ignorované. Aukce zobrazení tu ale vyjde celkem levně. Pozitivní vliv spíše jen na SEO.
Dobře, děkuji za vaši zkušenost.
7. 2. 2015 16:24:16
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088800
Nemam s prodeji ebooku zkusenosti, ale myslim, ze Seznam pro to neni si nejlepsi medium, pokud by to nebylo 50 odstinu sedi
7. 2. 2015 17:05:02
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088799
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
7. 2. 2015 17:20:55
Napsal Radek O.;1165764
Nemam s prodeji ebooku zkusenosti, ale myslim, ze Seznam pro to neni si nejlepsi medium, pokud by to nebylo 50 odstinu sedi
Jasně. Děkuji. Každopádně, kde byste inzeroval prodej ebooku? Chtěl bych udělat masivní reklamu.
7. 2. 2015 17:20:55
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088798
a pro koho ten ebook je?
7. 2. 2015 17:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088797
Cuprumov
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
7. 2. 2015 17:36:01
Napsal Radek O.;1165777
a pro koho ten ebook je?
Do PM.
7. 2. 2015 17:36:01
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-reklamou-u-seznamu-ne-sklik-ani-zbozi/#reply1088796
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit