Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenost s agenturou Ataxo

Napsal Filip;4260
Pane Dejme, zůstaneme-li u hypotetických scénářů: pokud by můj klient dle mého názoru pomluvil moji společnost na veřejném fóru, nepsal bych mu osobní email s požadavkem, aby svůj příspěvek poupravil. Odpověděl bych prostřednictvím stejného média a snažil se nějakým způsobem vyvrátit jeho kritiku nebo alespoň upozornit na jiný náhled na věc.
Rozhodně bych nepřešel rovnou do ofenzivy tím, že bych se zeptal (omluvte parafrázi): "proč jste si tedy nestěžoval?"
No. Teď už ale opravdu končím. Víte, za dnešek jsem toho moc díky účasti v diskusích neudělal. To není zrovna dobrá cesta pro naše klienty. Když diskuze někam vede, rád se jí zúčastním. Tato nikam nevede. A proto pravděpodobně tímto příspěvkem ztratím všechny body, které jsem dosud mohl nasbírat, nicméně to je život.
Coby marketingový manažer poměrně známé firmy, byste, pane Hráčku, měl vědět co to znamená:
- slušnost
- etika
- obchodní tajemství
Takže:
1) Není slušné publikovat maily, které od někoho dostanu, bez jeho předchozího souhlasu.
2) Není etické psát do fór údaje o klientech, komunikaci s nimi a pod. Proto jsem vám neodpověděl do fóra, ale mailem. U nás tomu dokonce říkáme obchodní tajemství.
3) Není etické ani slušné místo neprodleného reklamování služby, se kterou nejsem spokojen, po uplynutí nějaké doby pomlouvat posytovatele služby.
4) Je vyloženě sprosté zkreslit dopis od někoho, publikovat ho tak a rozesít upoutávky po celém webu.
Shrnuto: Nechováte se jako marketingový manažer, ale jako ... a ty tři tečky tam nechávám s vědomím, že tím trvale přicházím o nejméně jednoho potenciálního klienta. Oni ti slušní třeba naopak přijdou.
A teď už opravdu sbohem.
28. 5. 2007 23:05:27
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9548
Můj názor ve zkratce: Není v pořádku publikovat soukromou korespondenci, aniž bych se s odesílatelem domluvil. Na druhou stranu nepovažuju za košer ani snahu přimět v rámci PR damage control nespokojeného zákazníka k tomu, aby upravil svůj kritický příspěvek ve fóru. Lepší je podle mě pokusit se vše vyjasnit právě pod oním příspěvkem.
Pane Dejme, není z obecného hlediska efektivnější naslouchat kritice nespokojeného / bývalého zákazníka a snažit se přijít na chybu ve vlastních procesech (ačkoliv říkáte, že po roce detaily kampaně už nedohledáte), než se ho snažit přesvědčit o tom, že se vlastně nic nestalo (neboť v CRM nemáte záznam)?
Každopádně je dobré, že spolu mluvíte. :)
28. 5. 2007 23:26:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9547
Filip
verified
rating uzivatele
29. 5. 2007 12:19:35
Článek na blogu jsem doplnil o vysvětlení, za jakých okolností vznikl. Přiznávám, že jsem jej napsal impulzivně a patrně bych jej nenapsal vůbec, kdybych si na celou věc dal den dva čas. Stále si myslím, že původní email pana Dejma nebyl úplně košer, ale neměl jsem právo na takovou křížovou výpravu.
29. 5. 2007 12:19:35
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9546
Filip:
Nevidim poriadne do Vasho problemu, cital som akurat clanok na Vasom blogu, ale si myslim, ze ked nic ine, tak je neslusne zverejnovat sukromnu korespondenciu. Na druhej strane, aj negativna reklama je reklama a nebyt tejto kritiky, tak sa o spolocnosti Ataxo asi nikdy ani nedozviem ;)
29. 5. 2007 12:26:44
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9545
Pane Dejme,
nevím kde žijete, ale podle mého názoru, je naprosto v pořádku a mezi normálními lidmi běžné, že když nejsem s něčím a někým spokojený, tak se o tom zmíním před známými, kamarády, na internetu. Pokud myslíte, že nikoliv, tak doporučuji trochu zasurfovat na internetu. Vaše schizofrenická reakce svědčí o tom, že jste trochu nestandardní člověk. Mojí firmě se stalo minulý týden to samé a mávli jsme nad tím rukou.
Petr
Napsal Petr Dejm;4264
No. Teď už ale opravdu končím. Víte, za dnešek jsem toho moc díky účasti v diskusích neudělal. To není zrovna dobrá cesta pro naše klienty. Když diskuze někam vede, rád se jí zúčastním. Tato nikam nevede. A proto pravděpodobně tímto příspěvkem ztratím všechny body, které jsem dosud mohl nasbírat, nicméně to je život.
Coby marketingový manažer poměrně známé firmy, byste, pane Hráčku, měl vědět co to znamená:
- slušnost
- etika
- obchodní tajemství
Takže:
1) Není slušné publikovat maily, které od někoho dostanu, bez jeho předchozího souhlasu.
2) Není etické psát do fór údaje o klientech, komunikaci s nimi a pod. Proto jsem vám neodpověděl do fóra, ale mailem. U nás tomu dokonce říkáme obchodní tajemství.
3) Není etické ani slušné místo neprodleného reklamování služby, se kterou nejsem spokojen, po uplynutí nějaké doby pomlouvat posytovatele služby.
4) Je vyloženě sprosté zkreslit dopis od někoho, publikovat ho tak a rozesít upoutávky po celém webu.
Shrnuto: Nechováte se jako marketingový manažer, ale jako ... a ty tři tečky tam nechávám s vědomím, že tím trvale přicházím o nejméně jednoho potenciálního klienta. Oni ti slušní třeba naopak přijdou.
A teď už opravdu sbohem.
27. 5. 2008 18:48:44
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9544
Adam Zbiejczuk
verified
rating uzivatele
7. 1. 2010 11:56:16
Jak jsou někdy cesty osudu zamotané - tahle diskuse stará dva a půl roku je dosud na první stránce vyhledávání v Google pro "Ataxo" - ale světe div se, Filip Hráček je v Googlu (a psalo se o něm třeba tady na Ataxo blogu - http://blog.ataxo.cz/article:google-university-08) - a Adam Zbiejczuk (já) je čerstvým přírůstkem v týmu Ataxa, jehož spolupodílníkem Petr Dejm stále je... To jsou paradoxy ;)
7. 1. 2010 11:56:16
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9543
Marek Byrtus
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
7. 1. 2010 14:28:53
Heh,kdo by to byl před těma dvěma lety řekl :D
7. 1. 2010 14:28:53
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9542
Skaven
verified
rating uzivatele
17. 11. 2010 00:40:11
Bohužel musím říci, že tři roky starý popis služeb agentury Ataxo velice pregnantně vyjadřuje její dnešní stav. Předesílám, že jsme malá firma s omezeným rozpočtem, vzhledem k tomu, že na správu kampaní nemám kapacity, rozhodl jsem se využít služeb kvalifikované firmy.
Ataxo nám spravovalo tři reklamní sestavy po dvou inzerátech, každá sestava měla cca 10 klíčových slov. Poněkud neuváženě jsem nechal první dva měsíce běžet kampaň bez dohledu, pouze na základě námi dodaných vstupních informací. Při první kontrole jsem byl překvapen, že jedna z kampaní obsahuje jako klíčová slova název firmy a jeho modifikace, při jejichž zadání má náš web vždy suveréně první pozici. Než jsme si toho všimli, na tato obecná slova bylo vyklikáno několik tisíc Kč kreditu...
I přes smluvené cílení inzerátů byly konkrétní inzeráty směřovány na titulní stránku webu, nikoli na specifické podstránky - ačkoli jsem na tuto skutečnost upozornil, změněna byla adresa jen jednoho inzerátu...
Samozřejmě je chyba na naší straně v tom, že jsme si průběh kampaně měli pečlivě hlídat a kontrolovat, zda byly všechny změny provedeny dle našich představ, nicméně právě proto, abychom se o kampaně nemuseli starat jsme si zaplatili agenturu... to už je vpodstatě jednodušší, starat se o kampaně svépomocí. Podobně je naší chybou nepozorné prostudování smlouvy, v níž je sice uvedená minimální cena za proklik 1,95 Kč, kterou si může zadavatel stanovit, ale je třeba proklikat 5000 Kč měsíčně, takže jsou reálně prokliky dražší a reklama vzhledem relativně nízkému konverznímu poměru (kampaň měla řádo vě o 35% nižší konverzní poměr než je náš průměr) byla značně prodělečná.
O kvalitě služeb Ataxa si lze udělat obrázek i na základě Sklikových kampaní - Sklik si spravujeme sami, takže máme možnost srovnání - konverzní poměr inzerátů Ataxa byl téměř o polovinu nižší než konverze inzerátů našich, během dvou měsící jsme proto Sklik u Ataxa zrušili.
Ataxo bych rozhodně nedoporučil žádnému menšímu živnostníkovi, společnost se vpodstatě vůbec nezajímá, zda je reklama pro firmu rentabilní a nepočítá se zákazníkem - laikem. Od společnosti, jejíž hlavní náplní je správa PPC kampaní jsem očekával mnohem lepší výkon a aktivnější práci na zákaznickách kampaních.
17. 11. 2010 00:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9541
Martin Kohout
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
10. 1. 2011 19:34:49
Ataxo koupilo H1.cz
10. 1. 2011 19:34:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenost-s-agenturou-ataxo/strana/2/#reply9540
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit